Gå til innhold

Hvorfor er det så vanskelig å treffe ekte avholdskvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

På 24.7.2016 den 11.22, AnonymBruker skrev:

Jeg er totalt imot all alkoholkonsum. Vil hverken ha det i mitt eget hjem og aller minst drikke det. Dette er noe jeg også krever av en potensiell partner. Men hvorfor er dere så få?? Jeg mener bestemt alkohol er djevelens munnvann. Hver gang kvinner får nyss i mitt forhold til alkohol så stikker de. Jeg er ute etter en normal kvinne. Ikke et jehovas vitne.

Anonymkode: d94f0...954

Hei Hei :-) Har De funnet Deres alkoholfrie Kvinne?

Anonymkode: bf10f...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
På 24.7.2016 den 11.22, AnonymBruker skrev:

Jeg er totalt imot all alkoholkonsum. Vil hverken ha det i mitt eget hjem og aller minst drikke det. Dette er noe jeg også krever av en potensiell partner. Men hvorfor er dere så få?? Jeg mener bestemt alkohol er djevelens munnvann. Hver gang kvinner får nyss i mitt forhold til alkohol så stikker de. Jeg er ute etter en normal kvinne. Ikke et jehovas vitne.

Anonymkode: d94f0...954

Normal kvinne?? Som karakteriserer et glass vin som djevelens munnvann?? Yeah, right...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2016 den 17.06, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det med datingen trådstarter?

Har du truffet noen som fyller dine kriterier?

Anonymkode: bf10f...0cb

Ah, :hoho: sorry for det ordet jeg brukte. Fyller :skaal: liksom  ...

Anonymkode: bf10f...0cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahaha djevelens munnvann 😂😂😂😂

Da må Ringnes være satans ballesvette! 😂😂😂

Anonymkode: ad5b2...5a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det falske avholds da? Enten velger man å drikke alkohol, etter de mengder og hvor ofte man nå selv føler for - ellers drikker man overhodet ikke. 

Jeg har gått flere år uten å drikke noe nå, Mest fordi jeg bor slik at jeg ofte må kjøre og alkohol er ikke viktig for meg, men jeg er ikke avholds. Skulle jeg få lyst på et glass vin eller en øl så tar jeg det.

Anonymkode: 8544e...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange kan ha et sunt forhold til alkohol, det er da ikke en katastrofeutløser for folk flest. 

Andre avhengihetsskapende midler folk flest har et sunt forhold til: Sukker, koffein, smertestillende medisiner.

At du har valgt akkurat alkohol å prakke på tror jeg du må tenke kraftig over. Hvorfor er akkurat DET det verste du vet? Ønsker deg virkelig lykke til med å finne en avholdskvinne, men ønsker deg også en reise i deg selv for å fjerne litt av stigmaet du selv plastrer over alkohol. 

Anonymkode: d4f27...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.7.2016 den 11.22, AnonymBruker skrev:

Jeg er totalt imot all alkoholkonsum. Vil hverken ha det i mitt eget hjem og aller minst drikke det. Dette er noe jeg også krever av en potensiell partner. Men hvorfor er dere så få?? Jeg mener bestemt alkohol er djevelens munnvann. Hver gang kvinner får nyss i mitt forhold til alkohol så stikker de. Jeg er ute etter en normal kvinne. Ikke et jehovas vitne.

Anonymkode: d94f0...954

Jeg drikker ikke, men er kanskje ikke i din aldersgruppe?

Anonymkode: a87a4...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Kanskje greit å ikke høres ut som en prest fra 1800-tallet hvis du skal treffe kvinner.

Det er mange tråder her av typen "hvorfor finner jeg ingen" der jeg bare trenger å lese to linjer for å skjønne hvorfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.7.2016 den 11.32, AnonymBruker skrev:

Jeg er avholdskvinne, men ville ikke hatt deg fordi du bruker sånne ord i beskrivelsen av andre. Jeg aksepterer de som nyter alkohol. Du virker fanatisk.

Anonymkode: 5ea09...0b2

Dette!

Jeg er også avholdskvinne, men aksepterer at andre nyter alkohol. Eksen min drakk alkohol, jeg gjorde det ikke. Det gikk helt fint, vi respekterte og akseptere hverandre, og vi rakket ikke ned på hverandre selv om vi var litt forskjellige.

Anonymkode: 37e2d...66f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må få lov til å gjøre hva de vil. Å nekte de alkohol blir feil. Er nok veldig vanskelig å finne en som er total avholds i Norge idag, men det som blir enda vanskeligere blir å finne noen med samme holdninger til alkohol. For det tror jeg du ikke får tak i. De fleste respekterer Andres alkoholforbruk så lenge det ikke går utover dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres det ut som at du stigmatiserer mennesker, og har et utrolig dårlig syn på mennesker generelt. 

Vil påstå at du har hatt dårlige erfaringer med mennesker og alkohol. Konsekvensene har gitt deg et dårlig syn på mennesker og verden. Fint og flott at du har null toleranse for alkohol hos både deg og en ideell partner, men for meg så høres det mer ut som at du burde jobbe med undertrykte følelser som er relatert til det hele :) 

Anonymkode: 31d2c...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper
On 7/24/2016 at 11:22 AM, AnonymBruker said:

Jeg er totalt imot all alkoholkonsum. Vil hverken ha det i mitt eget hjem og aller minst drikke det. Dette er noe jeg også krever av en potensiell partner. Men hvorfor er dere så få?? Jeg mener bestemt alkohol er djevelens munnvann. Hver gang kvinner får nyss i mitt forhold til alkohol så stikker de. Jeg er ute etter en normal kvinne. Ikke et jehovas vitne.

Anonymkode: d94f0...954

Ser at tråden er 2 år gammel, men problemet er vel først og fremst at du fremstår som dømmende. Jeg drikker veldig lite, men dømmer ikke folk som liker en fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/24/2016 at 11:27 AM, AnonymBruker said:

Bruker du de ordene om alkohol når du snakker med andre?

Da er det kanskje ikke så rart at de stikker...

Anonymkode: 3007d...0e9

Ding ding ding. Personlig er jeg totalavholds, drikker ikke, røyker ikke, bruker ikke andre rusmidler, og ønsker det samme fra en eventuell partner. Det jeg IKKE ønsker er en religiøs jævel.

Anonymkode: 8b5b8...bdd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ding ding ding. Personlig er jeg totalavholds, drikker ikke, røyker ikke, bruker ikke andre rusmidler, og ønsker det samme fra en eventuell partner. Det jeg IKKE ønsker er en religiøs jævel.

Anonymkode: 8b5b8...bdd

Hilsen kvinne, btw. Som ikke er interessert i TS til tross for at jeg er både singel og avholds ;)

Anonymkode: 8b5b8...bdd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 7/24/2016 at 11:22 AM, AnonymBruker said:

Jeg er totalt imot all alkoholkonsum. Vil hverken ha det i mitt eget hjem og aller minst drikke det. Dette er noe jeg også krever av en potensiell partner. Men hvorfor er dere så få?? Jeg mener bestemt alkohol er djevelens munnvann. Hver gang kvinner får nyss i mitt forhold til alkohol så stikker de. Jeg er ute etter en normal kvinne. Ikke et jehovas vitne.

Anonymkode: d94f0...954

Tipper de hadde stukket uansett. Ikke på grunn av hva du mener om alkohol, men fordi du virker å mene mest av alt at dette er noe du kan bestemme og kontrollere hos andre. Lett å tenke hva blir det neste han skal bestemme og mene så sterkt? 

Du virker litt usympatisk og veldig rigid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de ikke kan drikke seg til mot, selvfølgelig.

Anonymkode: 2d54e...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 24.7.2016 den 13.39, Gjest PetterPanne skrev:

Yeah jeg vet. Er egentlig vanvittig naiv av meg. Lever hele tiden i håpet om å se mennesket for den de er, og at de faktisk er kongruente når det kommer til handling og hva de sier. Men de lyver, gang på gang. Utrolig irriterende. Dette er forøvrig ikke bare kvinner, men også menn. Utrolig kjipt egentlig.

Jeg har dessverre den dårlige evnen til å idealisere folk. Fordi jeg håper innerst inne de er gode av seg. Men brenner meg gnag på gang altså. Tror jeg heller bare skal begynne å anta at alle mennesker er monstre til det motsatte er bevist. Kanskje det er lettere, eller?

Yeah, det at de drikker så mye er bekymringsverdig. Og så går de rundt og lurer på hvorfor ordentlige menn ikke vil ha de. Vel kjære, cant make a hoe a housewife. Du gravde din egen grav.

Man er ikke "hoe" bare fordi man drikker. Jeg er alkoholiker og har aldri tatt i en penis. Men så lurer jeg heller ikke på hvor ordentlige menn er.

Anonymkode: 86c2d...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.7.2016 den 12.05, AnonymBruker skrev:

Fordi de sitter hjemme og tørr ikke gå ut pga sosial angst

Anonymkode: 43dd2...b76

Det er vel heller dere som drikker, som har sosial angst. Folk som er avholds er sosiale på et helt annet nivå - de klarer å prate med andre mennesker uten å være fulle. 

Anonymkode: 25a1c...33e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...