Gå til innhold

Hva vil yngre menn med oss eldre damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså kjør nå bare på. 

Anonymkode: f7504...63b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Altså kjør nå bare på. 

Anonymkode: f7504...63b

Vel, kan vel ikke bare det heller....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har daddy issues... og du har mommy issues....

Anonymkode: 4ffa2...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du har daddy issues... og du har mommy issues....

Anonymkode: 4ffa2...80c

hmm, hva mente du nå tro...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.7.2016 den 19.26):

Rimelig gammel ja. Men selvfølgelig ei dame på 33 år er mye gamlere enn en mann på 33 år. Hun kan ofte ikke lenger få barn, nærmer seg uproduktiv alder. Men menn feks kan få barn laaangt opp i åra. Damer i den alderen har også mer rynker enn menn på samme alder. Kvinnehud taper seg veldig i 30-årene. Har de født barn fra før har de også vanligvis masse strekkmerker på magen + cellulitter. Menn får ikke cellulitter og strekkmerker naturligvis. 

Anonymkode: 67d98...315

🙈

Anonymkode: 2c954...b12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.7.2016 den 19.45):

:hoho:

Jeg er snart 34 år og har ikke en eneste rynke. Selv om jeg har født barn har jeg knapt et eneste strekkmerke (2-3 bortimot usynlige og bittesmå striper på den ene låret, du ville ikke sett det om jeg ikke påpekte det). Har ikke cellulitter heller, ihvertfall ikke mer enn når jeg var i 20-årene. Om du traff på meg mens jeg pratet med gjengen med jenter på din egen alder, ville du ikke klart å plukke meg ut som den eldste i flokken. Du ville tvert imot tro at jeg var 20-25, sånn som alle andre tror.

Det finnes mange flere av oss "ungdommelige" der ute, du bare "ser" oss ikke, og generelt sett ser damer i 30-årene minst like bra ut som mennene. Og jeg kan love deg at menn kan få strekkmerker også. Alle som vokser raskt eller går raskt opp i vekt kan få strekkmerker, enten de er 10 år, 30 år, mann eller dame. Sånn er livet! Og strekkmerker betyr dessuten ikke en dritt. Voks opp, gutt!

Anonymkode: e82fa...ed1

Du behøver ikke forsvare deg mot sånne troll. 

Anonymkode: 692c5...ae2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TheCatLady

De fleste er ute etter sex har jeg erfart. I hvert fall når det er en større aldersforskjell. Jeg har blitt kontaktet flere ganger av menn i 20-årene, men svarer stort sett ikke og om jeg gjør det så er det en avvisning. En ville at jeg skulle lære han opp fordi han hadde lite erfaring med damer, men det er ikke helt min greie :)

Det var også en jeg chattet litt med på et annet forum som påstod at han var forelsket i meg, men det kom etter hvert tydelig frem at han hadde mommy issues. 

Om aldersforskjellen ikke er veldig stor så tror jeg at sjansen for at de er ute etter noe seriøst er større. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.7.2016 den 19.26):

Rimelig gammel ja. Men selvfølgelig ei dame på 33 år er mye gamlere enn en mann på 33 år.

 

Nei de er like gamle.

AnonymBruker skrev (På 20.7.2016 den 19.26):

 

Hun kan ofte ikke lenger få barn, nærmer seg uproduktiv alder. Men menn feks kan få barn laaangt opp i åra.

Ja, men sædkvaliteten går også ned og man kan få barn med skavanker.

AnonymBruker skrev (På 20.7.2016 den 19.26):

 

Damer i den alderen har også mer rynker enn menn på samme alder. Kvinnehud taper seg veldig i 30-årene. Har de født barn fra før har de også vanligvis masse strekkmerker på magen + cellulitter. Menn får ikke cellulitter og strekkmerker naturligvis. 

Anonymkode: 67d98...315

Selvsagt har menn også strekkmerker. 😂 Til og med unge folk har det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kvinne på 53, og tiltrekker meg menn både  fra 20 til 50 åra..pga en topptrent kropp, som åpenbart appellerer til alle" segmenter "

Takker ja,og takker nei.Selv ønsker jeg KUN heftige møter, uten forpliktelser og da passer det meg perfekt .og gidder overhode ikke å analysere hva de " egentlig " er ute etter 🤣

 

Anonymkode: a2a7f...010

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det finnes modne menn i alderen 22 til 26 som har funnet ut at de er mer tiltrukket av damer i 30 årene. Generelt får man en annen selvtilitt i denne alderen og blir mer trygg på hvem man er enn i 20årene. Tror noen menn synes dette er attraktivt og ukomplisert.

Anonymkode: 4a310...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...