Gå til innhold

Hva vil yngre menn med oss eldre damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eldre damer er litt tabu for yngre menn, så dermed blir det også ofte litt ekstra spennende og tennende. Jeg kan garantere deg at svært få av disse guttene på 20-26 er ute etter noe seriøst med deg, men de sier hva de tror du vil høre, så de får deg til sengs. Ikke noe galt i det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 22.7.2016 at 16.59, AnonymBruker skrev:

Definer "trodde" jeg skulle bevise? Stopper intelligensen din her, eller?

Flere av de jeg ramset opp er bare fåtalls til og med, jeg kunne holdt på i det uendelige med referanser og linker. Flere av de har barn sammen og de jeg nevnte er høyt oppe på kjendisrankene og blir kåret til de mest sexye år etter år. Vil du ha flere linker eller holder du snart munnen din? Du er så avslørt 

Anonymkode: f3f30...8b5

Ja, menn kan fint date eldre damer i kortere perioder, dersom de er attraktive nok. 

Mange av de du linker til er uansett jevnaldrende, så det er jo helt meningsløst å dra inn det.  

Vi snakker om 15-20 år eldre, ikke jevngamle. 

Anonymkode: 1cf86...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er ikke 33 år gammelt

For det andre går ikke alle etter alder og mange gir faen i aldersforskjell. Ser mer på utseendet og hvordan personen er. Ikke alder.

For det tredje så er det deilig å ha sex med damer som er en del år eldre også!

Den 20.7.2016 at 19.26, AnonymBruker skrev:

Rimelig gammel ja. Men selvfølgelig ei dame på 33 år er mye gamlere enn en mann på 33 år. Hun kan ofte ikke lenger få barn, nærmer seg uproduktiv alder. Men menn feks kan få barn laaangt opp i åra. Damer i den alderen har også mer rynker enn menn på samme alder. Kvinnehud taper seg veldig i 30-årene. Har de født barn fra før har de også vanligvis masse strekkmerker på magen + cellulitter. Menn får ikke cellulitter og strekkmerker naturligvis. 

Anonymkode: 67d98...315

Hvor i all verden kommer du fra siden damer der du bor er gamle som 33 åring og ikke en gang kan få barn? Du skjønner over alt ellers er 33 år ungt. Ikke ungdom så klart men ungt. Kan fint få barn. Gjennomsnittet på å føde første barn er jo tross alt over 30 år. Da de fleste er ferdig med å "leve livet" og er mer klar til å slå seg til ro, ferdig med utdanninger osv. I gamle dager var de mer gamle i 30 åra, men da var også levealderen kortere. Nå er vi i Norge i 2016. 

Om ei kvinne eller mann ser gammel ut kommer an på hvor godt folk tar vare på seg selv og genene har mye å si. Har sett både kvinner og menn som ser rett og slett GAMLE ut i 20 åra. Mannen jeg så hadde stor måne og hadde rett og slett rynker. Har sett kvinner mer rynker og som tydeligvis har ødelagt huden sin med ett eller annet. Så gener og ødelegge seg selv med alt mulig dritt har myyye mer å si enn alder. Åpne øynene å se deg rundt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Er selv en mann på 64 år og må bare innrømme at jeg tiltrekkes og søker kvinner som er eldre enn meg, gjerne over 70. Ikke så mye å gjøre med det, for meg så bare er det sånn. Hadde noen år et fint forhold til ei som idag er 76 år men, pga sykdom og andre forhold, så er dette forholdet nå over. Vi er alle litt forskjellig skrudd sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo veldig mye vanskeligere for unge menn å få kjæreste enn for andre grupper i samfunnet. Da blir det jo til at mange søker oppover i alder. Om det er varige forhold de vil ha er jeg ikke så sikker på da, men det er ikke sikkert de tenker så langt uansett

Anonymkode: e26fe...83d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer også mye an på utseende. Om hun er ekstremt lekker, utstråling, populær, mens han er stygg og ikke har gode sosiale egenskaper, så vil vel alltid en 5 år (+) eldre kvinne være et catch.

Anonymkode: 208a7...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (På 20.7.2016 den 19.26):

Rimelig gammel ja. Men selvfølgelig ei dame på 33 år er mye gamlere enn en mann på 33 år. Hun kan ofte ikke lenger få barn, nærmer seg uproduktiv alder. Men menn feks kan få barn laaangt opp i åra. Damer i den alderen har også mer rynker enn menn på samme alder. Kvinnehud taper seg veldig i 30-årene. Har de født barn fra før har de også vanligvis masse strekkmerker på magen + cellulitter. Menn får ikke cellulitter og strekkmerker naturligvis. 

Anonymkode: 67d98...315

Gamblere faktisk. Så du tror kvinner flest kommer i overgangsalderen når de er 33? Hud er hud , rynker er individuelt for begge . Jo , menn kan få strekkmerker. Cellulitter er mest kvinner, og det starter ofte i tenårene. Noen menn i 30 årene mister håret, det kan få de til og se gamblere ut.  Når jeg var 42 var jeg sammen en mann på 31, og jeg så ikke gamblere ut enn han. Nå er jeg 44 og er dritt lei av og få duste meldinger av gutter tidlig i 20 årene på Tinder, Facebook og insta. Gutter ser ut til og tro at gamlere damer er stokk dumme og desperate og vil ha sex med de bare fordi de ikke har cellulitter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i midten av 30 årene,..holder på med en i midten av 20 årene.
tenkte i starten han var for ung til ville ønske noe ,..varig. 

men han er jammen den som hele tiden har drevet dette fremover til noe mer fast.
sterilisert seg for min del,...snakker om at han vil vi skal, ikke bare flytte sammen, men kjøpe hus sammen

menn er forskjellige. jeg har vært veldig heldig med "min". tror nok det er andre ting enn alder som er avgjørende for hva en mann ønsker i et forhold.

Anonymkode: 494b3...b9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.7.2016 den 14.31):

Har for ikke så lenge siden oppretta meg profil på sukker, og de aller fleste jeg får meldinger fra er faktisk utenfor min søkergruppe. Jeg er 33, men får ofte høre at jeg ser mye yngre ut. Jeg søker på menn fra 28 og opp til 46, men de aller fleste besøk og meldinger jeg er får er fra menn mellom 22 og 26.. Hva i all verden vil disse unge spreke mennene med gamle meg? I begynnelsen tenkte jeg at de kun prøvde å få seg ett enkelt ligg, men de bedyrer at de er ute etter noe seriøst osv.. Jeg er blitt så gammel at jeg tror jeg gjennomskuer playerne, men en del av de virker faktisk genuint interesserte... Hva tenker dere? Hva ser så unge menn i "gamle damer"?

Anonymkode: 2aa0a...c8e

De vil knulle deg, dessuten er du ingen "gammel dame" Som 33åring skal du være tidlig utviklet for å ha draget på meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.7.2016 den 14.31):

Har for ikke så lenge siden oppretta meg profil på sukker, og de aller fleste jeg får meldinger fra er faktisk utenfor min søkergruppe. Jeg er 33, men får ofte høre at jeg ser mye yngre ut. Jeg søker på menn fra 28 og opp til 46, men de aller fleste besøk og meldinger jeg er får er fra menn mellom 22 og 26.. Hva i all verden vil disse unge spreke mennene med gamle meg? I begynnelsen tenkte jeg at de kun prøvde å få seg ett enkelt ligg, men de bedyrer at de er ute etter noe seriøst osv.. Jeg er blitt så gammel at jeg tror jeg gjennomskuer playerne, men en del av de virker faktisk genuint interesserte... Hva tenker dere? Hva ser så unge menn i "gamle damer"?

Anonymkode: 2aa0a...c8e

Kos, hygge og puling.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dette en gammel tråd, men som kvinne i 40 åra så blir jeg også ofte kontaktet av menn i 20-åra. Jeg tviler sterkt på at de er ute etter noe seriøst, det er nok helst sex og spenning, men om det bare er snakk om 7-8 år så kan det jo være noe annet. Jeg tenner uansett ikke på så unge menn. Men heller ikke på de som er 10 år eldre.

Anonymkode: c117b...fd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 41 år og får stadig henvendelser fra menn i slutten av 20 årene. Svarer aldri på dem da.

Anonymkode: b9de0...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er 41 år og får stadig henvendelser fra menn i slutten av 20 årene. Svarer aldri på dem da.

Anonymkode: b9de0...c36

Ok men, skulle du få lyst, og er singel, hvorfor ikke? Kan jo føre til noe positivt. Selv er jeg 64 og kunne veldig gjerne møtt en dame på over 70 men, det virker veldig vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ernest skrev (1 time siden):

Ok men, skulle du få lyst, og er singel, hvorfor ikke? Kan jo føre til noe positivt. Selv er jeg 64 og kunne veldig gjerne møtt en dame på over 70 men, det virker veldig vanskelig.

Hva er det som virker vanskelig? Er damer over 70 "hard to get"? Uansett er jo aldersforskjellen ganske minimal....
 

Anonymkode: eae5e...891

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ernest skrev (1 time siden):

Ok men, skulle du få lyst, og er singel, hvorfor ikke? Kan jo føre til noe positivt. Selv er jeg 64 og kunne veldig gjerne møtt en dame på over 70 men, det virker veldig vanskelig.

Kan bare snakke for meg selv, men når jeg har blitt såppas oppi åra så gir ikke tilfeldig sex meg noe lenger. Var greit i 20 åra da man i større grad var ute etter bekreftelser. Nå betyr sex mer enn det.

Anonymkode: b9de0...c36

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva er det som virker vanskelig? Er damer over 70 "hard to get"? Uansett er jo aldersforskjellen ganske minimal....
 

Anonymkode: eae5e...891

Ja, de over 70 synes jeg er "hard to get". Ikke alltid aldersforskjellen betyr så meget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kan bare snakke for meg selv, men når jeg har blitt såppas oppi åra så gir ikke tilfeldig sex meg noe lenger. Var greit i 20 åra da man i større grad var ute etter bekreftelser. Nå betyr sex mer enn det.

Anonymkode: b9de0...c36

Enig i det men, man kan jo forsatt få tenning og følelser. Hvilken aldersgruppe er du i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ernest skrev (26 minutter siden):

Enig i det men, man kan jo forsatt få tenning og følelser. Hvilken aldersgruppe er du i?

Begynnelsen av 40 åra.

Anonymkode: b9de0...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, som i alle aldersgrupper finnes det seriøse, og useriøse personer. Han jeg er gift med fremstår som mer seriøs og voksen enn min 14 år eldre eks noengang vil fremstå :P 

Jeg var også redd han kun var ute etter pulings, siden han var yngre enn meg, så da holdt jeg igjen (faktisk 1 år) før jeg ga meg selv klarsignal til å satse på han..ingen pulings før ting var skikkelig avklart og vi var i et seriøst forhold ;) 

Så spørsmålet er jo så enkelt som; hva er målet ditt med relasjonen? Flørt og moro, eller seriøsitet? Om det er sistnevnte ville jeg holdt igjen, og blitt godt kjent før jeg satset videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 27.4.2021 den 18.57):

Kan bare snakke for meg selv, men når jeg har blitt såppas oppi åra så gir ikke tilfeldig sex meg noe lenger. Var greit i 20 åra da man i større grad var ute etter bekreftelser. Nå betyr sex mer enn det.

Anonymkode: b9de0...c36

Ja men, det er jo koselig av og til da..., har akkurat et avsluttet forhold til ei som har blitt syk, (demens), drifter og ønsker er jo der like fullt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...