Gå til innhold

Hva vil yngre menn med oss eldre damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var da voldsomt så gamle damene over 30 føler seg her da. Jeg er selv 47 år og har vært i et forhold med en langt yngre mann i over 4 år nå. Han er nå blitt 29 og vi stortrives sammen. Alder er kun et tall og man er ikke eldre enn man føler seg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rimelig gammel ja. Men selvfølgelig ei dame på 33 år er mye gamlere enn en mann på 33 år. Hun kan ofte ikke lenger få barn, nærmer seg uproduktiv alder. Men menn feks kan få barn laaangt opp i åra. Damer i den alderen har også mer rynker enn menn på samme alder. Kvinnehud taper seg veldig i 30-årene. Har de født barn fra før har de også vanligvis masse strekkmerker på magen + cellulitter. Menn får ikke cellulitter og strekkmerker naturligvis. 

Anonymkode: 67d98...315

Det er ingenting som heter "gamlere". Det heter eldre.

Anonymkode: 459fa...a9f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, asterix skrev:

Det var da voldsomt så gamle damene over 30 føler seg her da. Jeg er selv 47 år og har vært i et forhold med en langt yngre mann i over 4 år nå. Han er nå blitt 29 og vi stortrives sammen. Alder er kun et tall og man er ikke eldre enn man føler seg. 

ugh..Når han er 42 så er du ei gammel dame på 60.. Høres jo helt grotesk ut. Hva om han vil ha unger.

Anonymkode: 67d98...315

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rimelig gammel ja. Men selvfølgelig ei dame på 33 år er mye gamlere enn en mann på 33 år. Hun kan ofte ikke lenger få barn, nærmer seg uproduktiv alder. Men menn feks kan få barn laaangt opp i åra. Damer i den alderen har også mer rynker enn menn på samme alder. Kvinnehud taper seg veldig i 30-årene. Har de født barn fra før har de også vanligvis masse strekkmerker på magen + cellulitter. Menn får ikke cellulitter og strekkmerker naturligvis. 

Anonymkode: 67d98...315

Det heter eldre enn, lille venn. Resten tror jeg at jeg unnlater å kommentere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mousj skrev:

Det heter eldre enn, lille venn. Resten tror jeg at jeg unnlater å kommentere.

eh..hva er det med disse gamle damene og rettskrivning. For mye kryssord og urte-te foran oljekaminen?

Anonymkode: 67d98...315

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

eh..hva er det med disse gamle damene og rettskrivning. For mye kryssord og urte-te foran oljekaminen?

Anonymkode: 67d98...315

Jepp, og ikke glem strikketøyet og åreknutesalven! Men skrive kan vi.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rimelig gammel ja. Men selvfølgelig ei dame på 33 år er mye gamlere enn en mann på 33 år. Hun kan ofte ikke lenger få barn, nærmer seg uproduktiv alder. Men menn feks kan få barn laaangt opp i åra. Damer i den alderen har også mer rynker enn menn på samme alder. Kvinnehud taper seg veldig i 30-årene. Har de født barn fra før har de også vanligvis masse strekkmerker på magen + cellulitter. Menn får ikke cellulitter og strekkmerker naturligvis. 

Anonymkode: 67d98...315

Æææsj,barn. Hvem gidder ha det. 

Anonymkode: 997c9...ec9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, asterix skrev:

Det var da voldsomt så gamle damene over 30 føler seg her da. Jeg er selv 47 år og har vært i et forhold med en langt yngre mann i over 4 år nå. Han er nå blitt 29 og vi stortrives sammen. Alder er kun et tall og man er ikke eldre enn man føler seg. 

Den var stygg. Er du sikker på at du vil diskutere dette?

Anonymkode: 20120...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner må lære å kjenne sin besøkelse tid. Synes det virker merkelig når alders forskjeller blir over 10 år. Blir naturstridig. At menn oftere har yngre kvinner er vel mer naturlig biologisk sett. Slik har det alltid vært til alle tider. Menn modnes ofte mye senere enn jevaldrende kvinner og debuterer seksuelt senere. Jenter holder seg oftest til eldre gutter/menn som erfarings messig er mer på nivå med dem. Det er vel en av grunnene til at kvinner foretrekker eldre menn og eldre menn foretrekker yngre kvinner. I allefall det som er og har vært mest normalt. 

Anonymkode: ffdfb...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den var stygg. Er du sikker på at du vil diskutere dette?

Anonymkode: 20120...6ae

Hva var stygt med innlegget til asterix? 

Anonymkode: ee9f3...563

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler alle å lære seg fakta og engasjere seg i "nett troll" når man er på forum/debatterer. Rett og slett for å kunne sile ut hvilken debatter som er trollete og bortkastet tid vs saklig debatt.

https://en.wikipedia.org/wiki/Internet_troll

http://netforbeginners.about.com/od/weirdwebculture/f/what-is-an-internet-troll.htm

http://blog.motivemetrics.com/portrait-of-a-troll-qa-with-dr-erin-buckels

http://kilden.info/trolling-pa-nett-sadister-psykopaters-lekeplass-2-4/

Don`t feed the troll.

Anonymkode: c484c...df7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spicy91

forstår ikke hvorfor dere klager når yngre menn finner dere attraktive ? opplever jeg det i 40årene skal jeg nyte det
lære ham godt opp akkurat slik jeg vil ha det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, spicy91 skrev:

forstår ikke hvorfor dere klager når yngre menn finner dere attraktive ? opplever jeg det i 40årene skal jeg nyte det
lære ham godt opp akkurat slik jeg vil ha det

Fordi det er en tro**

Anonymkode: c484c...df7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner må lære å kjenne sin besøkelse tid. Synes det virker merkelig når alders forskjeller blir over 10 år. Blir naturstridig. At menn oftere har yngre kvinner er vel mer naturlig biologisk sett. Slik har det alltid vært til alle tider. Menn modnes ofte mye senere enn jevaldrende kvinner og debuterer seksuelt senere. Jenter holder seg oftest til eldre gutter/menn som erfarings messig er mer på nivå med dem. Det er vel en av grunnene til at kvinner foretrekker eldre menn og eldre menn foretrekker yngre kvinner. I allefall det som er og har vært mest normalt. 

Anonymkode: ffdfb...cd3

Drøm videre. Kvinner liker yngre menn, yngre menn liker eldre kvinner, eldre menn liker yngre kvinner, yngre kvinner liker eldre menn. Vet du ønsker at eldre kvinner skal føle seg ubrukelige mens menn alltid er attraktive uansett alder og utseendet, men det er ikke tilfellet. Rull inn bitterheten din nå og gå deg en tur.

Anonymkode: 0f99b...267

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drøm videre. Kvinner liker yngre menn, yngre menn liker eldre kvinner, eldre menn liker yngre kvinner, yngre kvinner liker eldre menn. Vet du ønsker at eldre kvinner skal føle seg ubrukelige mens menn alltid er attraktive uansett alder og utseendet, men dwaset er ikke tilfellet. Rull inn bitterheten din nå og gå deg en tur.

Anonymkode: 0f99b...267

Nei ønsker ikke at eldre kvinner skal føle seg ubrukelig. Beklager hvis du følte dg truffet. Men her har vi mange meninger og det er lov å ha det selv om ikke alle liker dem. Self finnes det yngre menn som liker eldre damer ,men de er nok ikke i flertall og det er ikke det som er det mest normale selv om unntak finnes.  Sier bare at det har med biologi å gjøre og da blir det vanskelig å kjempe mot naturen.

Anonymkode: ffdfb...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei ønsker ikke at eldre kvinner skal føle seg ubrukelig. Beklager hvis du følte dg truffet. Men her har vi mange meninger og det er lov å ha det selv om ikke alle liker dem. Self finnes det yngre menn som liker eldre damer ,men de er nok ikke i flertall og det er ikke det som er det mest normale selv om unntak finnes.  Sier bare at det har med biologi å gjøre og da blir det vanskelig å kjempe mot naturen.

Anonymkode: ffdfb...cd3

Fordi det blir sett ned på. Flere og flere velger å forbli barnløs så det handler ikke alltid om barn. Det er nok mer utbredt enn du tror. Jeg har som sagt flere kompiser som har hatt langvarig forhold med eldre kvinner i 30 årene. Føler meg ikke truffet da jeg fortsatt bare er i 20 årene, men synes flere av dere menn er direkte frekke med kvinner over en viss alder.

Anonymkode: 0f99b...267

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke lenger så uvanlig at kvinnen er den eldste i forholdet, og hvorfor er det greit at mannen er den eldste, men feil hvis det er kvinnen som er det? Finner ingen logikk i det, kun smålige fordommer.

Zlatan Ibrahimovic er en av verdens mest kjente fotballspillere. Mangemillionær og kjendis, veltrent og greit utseende, kunne valgt blant mengder av villige kvinner. Kona hans er elleve år eldre, de har barn, og de har vært sammen i 14-15 år.

Bare et eksempel til den som mente at om en yngre mann blir sammen med en kvinne som er eldre enn ham, så er det bare for sex. Noen har faktisk såpass mellom ørene at de ser mer på hvordan man passer sammen og tiltrekning, fremfor kun alder og fordommer. Jeg kjenner til flere forhold der hun er eldst, og det er en mengde tråder på forumet der brukere forteller om foreldre, venner og slektninger der det er slik aldersforskjell. Dog tror jeg en del gutter helt i starten av 20-årene er veldig barnslige og umodne, sikkert størst sannsynlighet for at forhold med aldersforskjell lykkes bedre når begge har passert 25-30.

 

Anonymkode: 66dd6...228

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryan Gosling er vel også et veeeldig godt eksempel på en som alltid faller for eldre kvinner.

Anonymkode: f3f30...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.7.2016 at 14.31, AnonymBruker skrev:

Har for ikke så lenge siden oppretta meg profil på sukker, og de aller fleste jeg får meldinger fra er faktisk utenfor min søkergruppe. Jeg er 33, men får ofte høre at jeg ser mye yngre ut. Jeg søker på menn fra 28 og opp til 46, men de aller fleste besøk og meldinger jeg er får er fra menn mellom 22 og 26.. Hva i all verden vil disse unge spreke mennene med gamle meg? I begynnelsen tenkte jeg at de kun prøvde å få seg ett enkelt ligg, men de bedyrer at de er ute etter noe seriøst osv.. Jeg er blitt så gammel at jeg tror jeg gjennomskuer playerne, men en del av de virker faktisk genuint interesserte... Hva tenker dere? Hva ser så unge menn i "gamle damer"?

Anonymkode: 2aa0a...c8e

De vil knulle deg såklart når du spør slik. Variasjon må prøves ut. Milf rykter går ovs. Det trenger ikke være player som vil ha det til. Vanlige unge menn kan tenke seg prøve meg moden frukt. I en alder av 22-26 er vel noen mann interessert I å stifte famile. De ser vel heller for seg en dame på deres alder. Men om du vil bli gravid har du alle muligheter med frisk ung sæd. Menn I den alder har neppe forutsetninger for å kreve så mye med  barnet å gjøre om du oppgir far. 

Jeg vet om to damer som ble mor på den måten. De var eldre enn deg og lurte til seg sæd fra yngre menn midt I 20 årene på den måten. Slemt ja det er,men de vet ikke noe I dag om det hele. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den var stygg. Er du sikker på at du vil diskutere dette?

Anonymkode: 20120...6ae

Stygg? At jeg er i et forhold med en yngre mann er jo et faktum og ikke noe diskuterbart og her kun tatt fram som et eksempel på at menn faktisk kan være i forhold med kvinner som er eldre enn dem. 

Endret av asterix
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...