Gå til innhold

Hva vil yngre menn med oss eldre damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Hva ser så unge menn i "gamle damer"?

Anonymkode: 2aa0a...c8e

Mer attraktive og selvsikre.

Anonymkode: 846b8...4de

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplever det samme som deg TS, jeg er 47 og får mail fra unge menn på 25 til 32 liksom. Klart de ikke har annen hensikt en seksuell erfaring de ønsker, men de skriver selvfølgelig at de vil så gjerne treffes, vil være venner. Jada.. tror ikke det du. Flere av dem er yngre enn egen eldste sønn, så jeg synes jo det er småekkelt, og svarer ikke. Det var bare et par stykker jeg spurte i håp om ærlig svar da jeg også lurte på hva de skulle med gamle meg :) 

 

Anonymkode: d691a...58f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rimelig gammel ja. Men selvfølgelig ei dame på 33 år er mye gamlere enn en mann på 33 år. Hun kan ofte ikke lenger få barn, nærmer seg uproduktiv alder. Men menn feks kan få barn laaangt opp i åra. Damer i den alderen har også mer rynker enn menn på samme alder. Kvinnehud taper seg veldig i 30-årene. Har de født barn fra før har de også vanligvis masse strekkmerker på magen + cellulitter. Menn får ikke cellulitter og strekkmerker naturligvis. 

Anonymkode: 67d98...315

:hoho:

Jeg er snart 34 år og har ikke en eneste rynke. Selv om jeg har født barn har jeg knapt et eneste strekkmerke (2-3 bortimot usynlige og bittesmå striper på den ene låret, du ville ikke sett det om jeg ikke påpekte det). Har ikke cellulitter heller, ihvertfall ikke mer enn når jeg var i 20-årene. Om du traff på meg mens jeg pratet med gjengen med jenter på din egen alder, ville du ikke klart å plukke meg ut som den eldste i flokken. Du ville tvert imot tro at jeg var 20-25, sånn som alle andre tror.

Det finnes mange flere av oss "ungdommelige" der ute, du bare "ser" oss ikke, og generelt sett ser damer i 30-årene minst like bra ut som mennene. Og jeg kan love deg at menn kan få strekkmerker også. Alle som vokser raskt eller går raskt opp i vekt kan få strekkmerker, enten de er 10 år, 30 år, mann eller dame. Sånn er livet! Og strekkmerker betyr dessuten ikke en dritt. Voks opp, gutt!

Anonymkode: e82fa...ed1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rimelig gammel ja. Men selvfølgelig ei dame på 33 år er mye gamlere enn en mann på 33 år. Hun kan ofte ikke lenger få barn, nærmer seg uproduktiv alder. Men menn feks kan få barn laaangt opp i åra. Damer i den alderen har også mer rynker enn menn på samme alder. Kvinnehud taper seg veldig i 30-årene. Har de født barn fra før har de også vanligvis masse strekkmerker på magen + cellulitter. Menn får ikke cellulitter og strekkmerker naturligvis. 

Anonymkode: 67d98...315

Det heter ikke gamlere men eldre. Fantasifullt innlegg, forresten. :ler:

Og jo, menn kan også få strekkmerker: http://www.klikk.no/helse/velvare/kroppogsinn/article1644093.ece

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det også mange hjelpe midler til å se ung ut. Botox, restylane, ansiktløft. Kjenner et par kvinner og en mann som har tatt ansiktløft og restylane. De ser nokså ung ut i ansiktet. Så det er mange som ser ung ut som kan være mye eldre idag 😉

Anonymkode: ffdfb...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Whiskas skrev:

33 er ikke gammelt da :laugh: de tror "eldre" kvinner er bedre i senga rett og slett. Når man tipper en viss alder er man uinteressant for selv milfsene..:dry:

Jepp, denne ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsom tråd :)  Det går an å la være å strebe etter å se yngre ut også, men det er vel ikke det som er trenden. Siste gang jeg ble bedt om legitimasjon på polet, var da jeg var 41 år. Det var rett etter at jeg hadde funnet min første rynke. Jeg blir ikke lenger mistenkt for å være riktig så ung at jeg behøver leg når jeg kjøper alkohol, men jeg blir fortsatt mistenkt for å være ti år yngre enn mine 51 ;) 

Det er regelrett bare hyggelig å være voksen dame, med massevis av livserfaring. Med fortsatt nesten ingen rynker, ingen strekkmerker og et barnslig sinnelag. Problemet er jo at man nå blir oppfattet som "trofédame" for 60-åringer! :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gjestinnom skrev:

Mulig det. Jeg traff en slik på bar en gang. Han var ca 28 og jeg 38. Han sa at det var en drøm for mange menn.

Synd da, som jeg også fortalte ham, at dette overhodet ikke var en drøm for meg! Jeg foretrekker menn som er eldre enn meg selv :-)

He he, jeg møtte en på byen som var 25 (jeg 41, noe han ikke trodde på...) han var klar for giftemål og jeg måtte flytte til østfold og gården hans :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hoho:

Jeg er snart 34 år og har ikke en eneste rynke. Selv om jeg har født barn har jeg knapt et eneste strekkmerke (2-3 bortimot usynlige og bittesmå striper på den ene låret, du ville ikke sett det om jeg ikke påpekte det). Har ikke cellulitter heller, ihvertfall ikke mer enn når jeg var i 20-årene. Om du traff på meg mens jeg pratet med gjengen med jenter på din egen alder, ville du ikke klart å plukke meg ut som den eldste i flokken. Du ville tvert imot tro at jeg var 20-25, sånn som alle andre tror.

Det finnes mange flere av oss "ungdommelige" der ute, du bare "ser" oss ikke, og generelt sett ser damer i 30-årene minst like bra ut som mennene. Og jeg kan love deg at menn kan få strekkmerker også. Alle som vokser raskt eller går raskt opp i vekt kan få strekkmerker, enten de er 10 år, 30 år, mann eller dame. Sånn er livet! Og strekkmerker betyr dessuten ikke en dritt. Voks opp, gutt!

Anonymkode: e82fa...ed1

Disse stripene vi har, kaller menn for tigerstriper og er flott i dems øyne. Gutter ser ikke slikt :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å lese innleggene fra de gamle damene her som er desperate etter bekreftelse på sin ungdommelighet. 

Anonymkode: 67d98...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt å lese innleggene fra de gamle damene her som er desperate etter bekreftelse på sin ungdommelighet. 

Anonymkode: 67d98...315

"gamle damer", ser for meg ei på 65 og oppover?? Feil? Eller er vi på over 40 også "gamle damer"? :jolie:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Coronas skrev:

"gamle damer", ser for meg ei på 65 og oppover?? Feil? Eller er vi på over 40 også "gamle damer"? :jolie:

For gutter i 20-åra er damer over 40 gamle damer ja. Du skal være rimelig desperat om man prøver å sjekke opp de. Siste utvei liksom. 

Anonymkode: 67d98...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS.

33 år er ikke gammelt, pluss at du får høre du ser mye yngre ut enn det du er. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg kun tatt det som kompliment, smilt og vært glad.  Skål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjestinnom
2 timer siden, Coronas skrev:

He he, jeg møtte en på byen som var 25 (jeg 41, noe han ikke trodde på...) han var klar for giftemål og jeg måtte flytte til østfold og gården hans :fnise:

Hm...men var han riktig kjekk og hadde "ting på stell" og i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det de fleste her sier er at det er rett og slett som jeg trodde, uansett hva de sier/påstår selv? Ikke noe å kaste bort tid på, med andre ord? :) Så bare takke høflig for evt komplimenter og avslå tilbud om dates? :)

 

TS

Anonymkode: 2aa0a...c8e

Det spørs om du vil ha litt uforpliktende sex der.

Du kan glemme fullstendig å få et seriøst forhold ut av det. Det kommer ALDRI til å skje.

Anonymkode: 1cf86...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et godt eksempel på dobbelmoralen til mange. Mange menn sliter vanvittig med "han bor i sokkelleilighet" tråden og kaller jenter for dumme som har slike preferanser. Men med det samme en kvinne oppretter en slik tråd, er han nok bare ute etter sex og har lov til å gjøre de mest vanvidde ting for å bare ha ts som sengepartner. Greit at han til og med går inn i et forhold med henne for å få sex and just it - menn er liksom menn og kvinner er bare dumme.

Dobbelmoralister.

Anonymkode: c484c...df7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er IKKE ute etter uforpliktende sex, det kan jeg fint få av menn på min egen alder som har mer erfaring og dermed er bedre enn ungvalpene hvis det skulle friste... Dessuten synes jeg menn rundt 35 er kjekkest, har alltid synes det, selv når jeg var ung.. Så kanskje jeg slår til når jeg har bikka 40-45 og får tilbud av de på rundt 35 da ;)

Jeg er ganske klar på at jeg ser etter noe seriøst både i profil og kommunikasjon.

TS

Anonymkode: 2aa0a...c8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal ta en sjanse jeg, hvis du er interessert. Kjenner flere kompiser som har hatt forhold til en eldre. Ja, forhold.

Anonymkode: 0f99b...267

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Gjestinnom skrev:

Hm...men var han riktig kjekk og hadde "ting på stell" og i det hele tatt?

Han var kjekk ja. Sjarmerende gutt  :fnise:  Hadde ting på stell, jobb, ei lita jente og skulle overta en gård i Østfold. Men ikke noen jeg hadde vurdert en gang. Blir for ung. Vil kalle hele greiene for ONS i fylla :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er langt i fra noe nytt fenomen, at unge gutter vil ha sex med damer som er eldre enn seg. En i vennekretsen min snakka om at han hadde vært ute for en slik "himmels" opplevelse når han var rundt 20år. Hun var like over 40 et sted, og det er noe han lever på enda sa han. Men han grøss litt ved tanken på at nå er hun over 70....og så lo vi godt av det alle :):) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...