AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #1 Del Skrevet 20. juli 2016 Har for ikke så lenge siden oppretta meg profil på sukker, og de aller fleste jeg får meldinger fra er faktisk utenfor min søkergruppe. Jeg er 33, men får ofte høre at jeg ser mye yngre ut. Jeg søker på menn fra 28 og opp til 46, men de aller fleste besøk og meldinger jeg er får er fra menn mellom 22 og 26.. Hva i all verden vil disse unge spreke mennene med gamle meg? I begynnelsen tenkte jeg at de kun prøvde å få seg ett enkelt ligg, men de bedyrer at de er ute etter noe seriøst osv.. Jeg er blitt så gammel at jeg tror jeg gjennomskuer playerne, men en del av de virker faktisk genuint interesserte... Hva tenker dere? Hva ser så unge menn i "gamle damer"? Anonymkode: 2aa0a...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whiskas Skrevet 20. juli 2016 #2 Del Skrevet 20. juli 2016 33 er ikke gammelt da de tror "eldre" kvinner er bedre i senga rett og slett. Når man tipper en viss alder er man uinteressant for selv milfsene.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #3 Del Skrevet 20. juli 2016 At de bedyrer at de ikke bare vil ha et ligg tilsier da ingenting...Dette er fremmede menn på internett. Sikker på at du er blitt "gammel og klok"? Uansett - 33 er ikke gammelt. Men det er en god deal yngre menn som tenker at det kan være lettere å få en litt eldre dame til sengs. Rett og slett ved å spille opp mot det faktum at hun er smigret av oppmerksomheten. Anonymkode: 85ca0...083 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #4 Del Skrevet 20. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at du er blitt "gammel og klok"? Anonymkode: 85ca0...083 Haha, sikker er jeg ikke, men kjenner igjen de typiske playerne iallefall :D Anonymkode: 2aa0a...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 20. juli 2016 #5 Del Skrevet 20. juli 2016 Pule? 😯 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #6 Del Skrevet 20. juli 2016 Er man kåt nok så kan man si hva som helst. Jeg støtter TS sin kritiske sans (men det betyr ikke at 33 er gammelt). Anonymkode: 20120...6ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 20. juli 2016 #7 Del Skrevet 20. juli 2016 Pussing nok så har vi forlengst akseptert, om ikke godtatt, moralsk sett, fenomenet yngre kvinner - eldre menn; forholdet yngre mann - eldre kvinne står tvertom som litt av et tabu. 33 år er ikke gammelt sjøl om det er definitivt fullvoksent. Det hører med blandt de fremste fantasier og de innerste ønsker hos menn det å være elskeren til ei kvinne som er ti-femten år eldre. Du bør imidlertid ikke ha illusjoner om noe sølvbryllup med den yngre. Så da vet du det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celinus Skrevet 20. juli 2016 #8 Del Skrevet 20. juli 2016 Jeg er 41 og de holder fortsatt på. Jeg ser ut som jeg er 10 år yngre enn jeg er. De kan bedyre de ikke vil ha sex, men det er jo det de vil, de tror vi er erfarne i sengen og at vi er litt lettere å få tak i tror jeg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestinnom Skrevet 20. juli 2016 #9 Del Skrevet 20. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har for ikke så lenge siden oppretta meg profil på sukker, og de aller fleste jeg får meldinger fra er faktisk utenfor min søkergruppe. Jeg er 33, men får ofte høre at jeg ser mye yngre ut. Jeg søker på menn fra 28 og opp til 46, men de aller fleste besøk og meldinger jeg er får er fra menn mellom 22 og 26.. Hva i all verden vil disse unge spreke mennene med gamle meg? I begynnelsen tenkte jeg at de kun prøvde å få seg ett enkelt ligg, men de bedyrer at de er ute etter noe seriøst osv.. Jeg er blitt så gammel at jeg tror jeg gjennomskuer playerne, men en del av de virker faktisk genuint interesserte... Hva tenker dere? Hva ser så unge menn i "gamle damer"? Anonymkode: 2aa0a...c8e Jeg tror nok de kun vil ha variasjon og sex samt at de øver seg til den "ene, seriøse kjærligheten". Eventuelt at noen få av de har et slags kompleks relatert til oppvekst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestinnom Skrevet 20. juli 2016 #10 Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) 34 minutter siden, draug 75 skrev: Pussing nok så har vi forlengst akseptert, om ikke godtatt, moralsk sett, fenomenet yngre kvinner - eldre menn; forholdet yngre mann - eldre kvinne står tvertom som litt av et tabu. 33 år er ikke gammelt sjøl om det er definitivt fullvoksent. Det hører med blandt de fremste fantasier og de innerste ønsker hos menn det å være elskeren til ei kvinne som er ti-femten år eldre. Du bør imidlertid ikke ha illusjoner om noe sølvbryllup med den yngre. Så da vet du det. Mulig det. Jeg traff en slik på bar en gang. Han var ca 28 og jeg 38. Han sa at det var en drøm for mange menn. Synd da, som jeg også fortalte ham, at dette overhodet ikke var en drøm for meg! Jeg foretrekker menn som er eldre enn meg selv :-) Endret 20. juli 2016 av Gjestinnom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #11 Del Skrevet 20. juli 2016 Så det de fleste her sier er at det er rett og slett som jeg trodde, uansett hva de sier/påstår selv? Ikke noe å kaste bort tid på, med andre ord? Så bare takke høflig for evt komplimenter og avslå tilbud om dates? TS Anonymkode: 2aa0a...c8e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #12 Del Skrevet 20. juli 2016 3 timer siden, Jerry Lee skrev: Pule? 😯 Du er jo for gammel for henne. Anonymkode: 7052b...82d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #13 Del Skrevet 20. juli 2016 At unge menn på 22 år skulle være seriøst interessert i gamle damer på 33 høres veldig sært ut. Er nok heller at de ikke greier å sjekke jenter på sin egen alder, er desperate, og tar til takke med gamle damer. Anonymkode: 67d98...315 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #14 Del Skrevet 20. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: At unge menn på 22 år skulle være seriøst interessert i gamle damer på 33 høres veldig sært ut. Er nok heller at de ikke greier å sjekke jenter på sin egen alder, er desperate, og tar til takke med gamle damer. Anonymkode: 67d98...315 Hvor gammel er du selv? Anonymkode: 7052b...82d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #15 Del Skrevet 20. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du selv? Anonymkode: 7052b...82d Er i 20-årene. Anonymkode: 67d98...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #16 Del Skrevet 20. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er i 20-årene. Anonymkode: 67d98...315 Så om mindre enn ti år er du plutselig gammel? Anonymkode: 7052b...82d 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #17 Del Skrevet 20. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så om mindre enn ti år er du plutselig gammel? Anonymkode: 7052b...82d Rimelig gammel ja. Men selvfølgelig ei dame på 33 år er mye gamlere enn en mann på 33 år. Hun kan ofte ikke lenger få barn, nærmer seg uproduktiv alder. Men menn feks kan få barn laaangt opp i åra. Damer i den alderen har også mer rynker enn menn på samme alder. Kvinnehud taper seg veldig i 30-årene. Har de født barn fra før har de også vanligvis masse strekkmerker på magen + cellulitter. Menn får ikke cellulitter og strekkmerker naturligvis. Anonymkode: 67d98...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #18 Del Skrevet 20. juli 2016 Skrytepoeng er dem ofte ute etter Anonymkode: a3bba...2e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #19 Del Skrevet 20. juli 2016 Det er mangel på unge jenter fordi er sammen med menn som er 10 år eldre derfor tar de til takke med eldre kvinner. Anonymkode: 8d858...84d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #20 Del Skrevet 20. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Rimelig gammel ja. Men selvfølgelig ei dame på 33 år er mye gamlere enn en mann på 33 år. Hun kan ofte ikke lenger få barn, nærmer seg uproduktiv alder. Men menn feks kan få barn laaangt opp i åra. Damer i den alderen har også mer rynker enn menn på samme alder. Kvinnehud taper seg veldig i 30-årene. Har de født barn fra før har de også vanligvis masse strekkmerker på magen + cellulitter. Menn får ikke cellulitter og strekkmerker naturligvis. Anonymkode: 67d98...315 Hvor i all verden har du dette oppgulpet fra? Så virkelighetsfjernt som det går an å bli! Anonymkode: a3bba...2e7 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå