AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #101 Skrevet 16. juli 2016 1 time siden, Gothminister skrev: Vel, vel sier nå jeg til det. Ja det er som regel det folk uten argumenter pleier å si. Anonymkode: 1eb07...884 1
Gothminister Skrevet 16. juli 2016 #102 Skrevet 16. juli 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er som regel det folk uten argumenter pleier å si. Anonymkode: 1eb07...884 Jeg kan godt argumentere og si at dere som mener vitenskapen ikke har bevist at det ikke fins noen gud tar feil. For jeg mener helt klart at det er bevist. Vi vet hvordan jorden kom til, vann, utviklingen av mennesker og dyr osv. Men så vil du og andre si, nei det har den ikke. uten og vise til noe, ikke en gang et lite snev om at noen gud eksisterer og slik kan vi holde det gående. Så argumenter nå for denne guden da. 1
Johnny the Mud Skrevet 16. juli 2016 #103 Skrevet 16. juli 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Du mener Breivik absolutt er en terrorist, men mener Nice terroristen ikke er terrorist men psykisk syk? Media forsøkte overhodet ikke å beskytte Breivik fordi han var hvit mann. Det er latterlig å påstå. Anonymkode: 98276...e8f For tidlig å si at han er en terrorist. Breivik ble ikke omtalt som terrorist før det hadde gått flere dager. Reagerer på at noen av oss er kjappe med å beskrive Nice-mannen som terrorist, når vi ikke veit så mye enda. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #104 Skrevet 16. juli 2016 6 minutter siden, Johnny the Mud skrev: For tidlig å si at han er en terrorist. Breivik ble ikke omtalt som terrorist før det hadde gått flere dager. Reagerer på at noen av oss er kjappe med å beskrive Nice-mannen som terrorist, når vi ikke veit så mye enda. Breivik ble omtalt som terrorist umiddelbart. Hva er det du babler om? Tror dere politisk korrekte fjols på deres eget tullprat? Anonymkode: 9a512...9a0 2
Johnny the Mud Skrevet 16. juli 2016 #105 Skrevet 16. juli 2016 At IS påtar seg ansvaret... Er gratis PR for dem. IS har hatt en massiv nedtur. Tapte byer, mindre kontroll, ødelagte oljeplattformer og sprengte pengehauger. De er egentlig ikke en dritt nå. De vil påta seg ansvaret for alt ondt som skjer virker det ut som... De var relativ tidlig ute med å påta seg ansvaret i Nice og Orlando..syntes det var rart. Men det er spekulasjoner.....
clyde Skrevet 16. juli 2016 #106 Skrevet 16. juli 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Men er du sikker på det ikke er Putin som står bak? Han er ute etter å skape konflikter i Europa. Anonymkode: f63bc...4f4 Du kan sikkert skylde på Putin for ganske mye rart, men islamistisk terrorisme er ikke en av de tingene.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #107 Skrevet 16. juli 2016 1 time siden, Johnny the Mud skrev: De var relativ tidlig ute med å påta seg ansvaret i Nice og Orlando..syntes det var rart. Men det er spekulasjoner..... Hva er det for en fullstendig idiotisk ting å si. Om noe så var de sent ute med å påta seg ansvaret. Anonymkode: 9a512...9a0
Johnny the Mud Skrevet 16. juli 2016 #108 Skrevet 16. juli 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det for en fullstendig idiotisk ting å si. Om noe så var de sent ute med å påta seg ansvaret. Anonymkode: 9a512...9a0 ikke idiotisk det. Smart trekk av IS. Fortsetter å spre frykt i Europa, når de selv har blitt svake i Syria.... Jeg tror enda ikke at disse menna hadde noe med IS å gjøre, MED DET FØRSTE. 1
Drizzt Skrevet 16. juli 2016 #109 Skrevet 16. juli 2016 (endret) 6 timer siden, Gothminister skrev: Jeg kan godt argumentere og si at dere som mener vitenskapen ikke har bevist at det ikke fins noen gud tar feil. For jeg mener helt klart at det er bevist. Vi vet hvordan jorden kom til, vann, utviklingen av mennesker og dyr osv. Men så vil du og andre si, nei det har den ikke. uten og vise til noe, ikke en gang et lite snev om at noen gud eksisterer og slik kan vi holde det gående. Så argumenter nå for denne guden da. Men i all verden, Goth. Hvilke studier har bevist at det ikke finnes guder konkret og hvilke guder konkret er det som det ble bevist ikke finnes? Det er så utrolig mye vitenskapen ikke kan bevise hverken den ene eller den andre retningen fordi vitenskapen mangler instrumenter og metoder og alt som er nødvendig for å måle fenomenet. Din argumentasjon ligner veldig på argumentasjonen en av mine venner har. Han vil fremstå som 100% vitenskapelig, men istedet havner han i lite vitenskapelige spekulasjoner. I beste fall kan vitenskapfolkene si: Vi kan hverken bevise eller motbevise at gud finnes. Endret 16. juli 2016 av Drizzt
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #110 Skrevet 16. juli 2016 1 minutt siden, Drizzt skrev: Men i all verden, Goth. Hvilke studier har bevist at det ikke finnes guder konkret og hvilke guder konkret er det som det ble bevist ikke finnes? Det er så utrolig mye vitenskapen ikke kan bevise hverken den ene eller den andre retningen fordi vitenskapen mangler instrumenter og metoder og alt som er nødvendig for å måle fenomenet. Din argumentasjon ligner veldig på argumentasjonen en av mine venner har. Han vil fremstå som 100% vitenskapelig, men istedet havner han i lite vitenskapelige spekulasjoner. I beste fall kan vitenskapfolkene si: Vi kan hverken bevise eller motbevise at gud finnes. Ikke bry deg hva han skriver. Han liker bare å komme med påstander men når man mer om at han beviser påstandene da kommer han med unnskyldinger og dikter opp at det er i mot KG sine regler. Anonymkode: 1eb07...884
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #111 Skrevet 16. juli 2016 9 timer siden, Gothminister skrev: Jeg vil hevde at det og tro på noe som ikke eksisterer, er en form for vrangforestillinger. There we have it, folks! Å tro på liberalisme er en form for vrangforestilling. Dette ifølge en tilhenger av liberalismen. Anonymkode: f63bc...4f4 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #112 Skrevet 16. juli 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Oops. http://www.dagbladet.no/nyheter/klappjakt-pa-medsammensvorne-i-nicenbspnyhetsbyra-hevder-isnbsphar-tatt-pa-seg-ansvaret-for-angrepet/60325616 Du må slutte å tro på den politisk korrekte propagandaen. Media prøver å lyge så lenge det går. Anonymkode: 9a512...9a0 "Oops" - du bruker norske medier til å linke meg til samme sak, og er komisk selektiv når det kommer til hvilke saker du er så ivrig å linke til, imens andre artikler om samme sak hvor de sier de enda ikke har bekreftet tilknytningen er "sosialist media". Du burde ta deg jobb som stand up komiker istedenfor å sitte på KG. IS har tatt på seg skylden men etterforskerne har ikke funnet noen tilknytning til IS og psykisk syke fyren her. Sånn er saken hittil. Om de finner det senere vet vi ikke, men i forskjell til deg så forholder jeg meg til infoen som kommer ut i forskjellige medier enn å lese overskrifter og dra resten av infoen av min egen ræv. http://www.aftenposten.no/verden/Fant-ingen-spor-av-IS-tilknytning-i-Nice-angriperens-leilighet-600316b.html Anonymkode: c67b6...fb6 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #113 Skrevet 16. juli 2016 ....i tillegg står det i samme artikkel du linket at de ikke har funnet bevis på tilknytning til IS, som igjen viser at du ikke leser artiklene du selv linker til. Komisk, da den artikkelen som liksom skal "informere" meg også sier det ikke er funnet noe bevis enda... Og som bare går imot alt det du står og babler om. "OOOOPS" indeed! Haha Anonymkode: c67b6...fb6 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #114 Skrevet 16. juli 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Oops" - du bruker norske medier til å linke meg til samme sak, og er komisk selektiv når det kommer til hvilke saker du er så ivrig å linke til, imens andre artikler om samme sak hvor de sier de enda ikke har bekreftet tilknytningen er "sosialist media". Du burde ta deg jobb som stand up komiker istedenfor å sitte på KG. IS har tatt på seg skylden men etterforskerne har ikke funnet noen tilknytning til IS og psykisk syke fyren her. Sånn er saken hittil. Om de finner det senere vet vi ikke, men i forskjell til deg så forholder jeg meg til infoen som kommer ut i forskjellige medier enn å lese overskrifter og dra resten av infoen av min egen ræv. http://www.aftenposten.no/verden/Fant-ingen-spor-av-IS-tilknytning-i-Nice-angriperens-leilighet-600316b.html Anonymkode: c67b6...fb6 Er du 100% sikker på at han var psykisk syk da? Det var faren hans som sa at han hadde slitt psykisk. Anonymkode: 85d66...0ae
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 #115 Skrevet 17. juli 2016 Folk som bader og soler seg på stranda omtrent før blodet er tørket bort... den synes jeg er litt for drøy selv om livet skal gå videre. Kan i det minste vente til ofrene er begravet, synes jeg. Anonymkode: 5b2ac...a98
Drizzt Skrevet 17. juli 2016 #116 Skrevet 17. juli 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke bry deg hva han skriver. Han liker bare å komme med påstander men når man mer om at han beviser påstandene da kommer han med unnskyldinger og dikter opp at det er i mot KG sine regler. Anonymkode: 1eb07...884 Jeg er enig i mye av det han skriver, men denne gangen er jeg uenig.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #117 Skrevet 18. juli 2016 Den 15.7.2016 at 14.52, AnonymBruker skrev: Nå ble det sagt at denne personen ikke var særlig religiøs og at han ikke var praktiserende muslim. Men det jeg merker er at totalt ignorerer at de fleste som blir drept av muslimske terrorister er muslimer. Og at du som Europeer har større sjanse og bli drept mens du kjører til jobben enn av en muslimsk terrorist. Anonymkode: 1eb07...884 Du skrev dette Den 15.7.2016 at 14.54, AnonymBruker skrev: Snart viser det seg at han var en radikalisert ensom ulv som bare tilsynelatende virket lite religiøs og ikke praktiserende. Vent og se. Dette har skjedd før. Anonymkode: fc111...67b Og jeg svarte med dette I dag, 3 dager senere, leser vi dette http://www.vg.no/nyheter/utenriks/terrorangrepet-i-nice/ap-gjerningsmannen-ble-rekruttert-til-is-to-uker-foer-nice-angrepet/a/23743319/ AP: – Gjerningsmannen ble rekruttert til IS to uker før Nice-angrepet ''Lite religiøs'' og ''ikke praktiserende'' betyr ingenting. På tide å lære dette dere som unnskylder muslimske terrorister. Anonymkode: fc111...67b
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2016 #118 Skrevet 18. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skrev dette Og jeg svarte med dette I dag, 3 dager senere, leser vi dette http://www.vg.no/nyheter/utenriks/terrorangrepet-i-nice/ap-gjerningsmannen-ble-rekruttert-til-is-to-uker-foer-nice-angrepet/a/23743319/ AP: – Gjerningsmannen ble rekruttert til IS to uker før Nice-angrepet ''Lite religiøs'' og ''ikke praktiserende'' betyr ingenting. På tide å lære dette dere som unnskylder muslimske terrorister. Anonymkode: fc111...67b Ja, er massevis av såkalte "lite religiøse" som har rekruttert seg for IS. Det er da slett ikke noe argument for at det ikke har med islam å gjøre! Dersom en muslim som driver synd i flere år og føler seg som en taper og er redd for helvete og så kommer radikale predikanter og lover paradis, 72 jomfruer og evig himmel dersom man tar livet av flest mulig vantro, så er dette religiøs hjernevask! Men her hjemme forsøker venstreradikale journalister å ignorere disse helt opplagte sammenhengene så godt de kan ved å legge skylda på ofrene! Anonymkode: 98276...e8f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå