Gå til innhold

Terroren i Nice

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snart viser det seg at han var en radikalisert ensom ulv som bare tilsynelatende virket lite religiøs og ikke praktiserende. Vent og se. Dette har skjedd før. 

Anonymkode: fc111...67b

Alt jeg ser her er at du ignorer det viktigste poenget med det jeg skrev

Men det jeg merker er at totalt ignorerer at de fleste som blir drept av muslimske terrorister er muslimer. Og at du som Europeer har større sjanse og bli drept mens du kjører til jobben enn av en muslimsk terrorist.

Anonymkode: 1eb07...884

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det jeg merker er at totalt ignorerer at de fleste som blir drept av muslimske terrorister er muslimer. Og at du som Europeer har større sjanse og bli drept mens du kjører til jobben enn av en muslimsk terrorist.

Slike argumenter er vel strengt talt oppbrukt nå. De har liksom mistet sin verdi i PK verden.

• Liker 6
Gjest Trollkarlen
Skrevet
40 minutter siden, Batteri skrev:

Det HAR skjedd i Norge. Men siden det ikke ble utført av en muslimsk ekstremist, så teller det vel ikke? 

Skjønner du virkelig ikke at ekstremister står for en forsvinnende liten del av den totale befolkningen?

En forsvinnende liten del av den norske befolkning støtter ABB. En betydelig del av muslimer støtter ISIS, terrorangrep og annen jævelskap mot vantro.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Trollkarlen skrev:

En forsvinnende liten del av den norske befolkning støtter ABB. En betydelig del av muslimer støtter ISIS, terrorangrep og annen jævelskap mot vantro.

Ja de støtter jo tross alt en bok de alle deler som støtter drap på oss vantroende.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 3b5ac...ec0

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble det sagt at denne personen ikke var særlig religiøs og at han ikke var praktiserende muslim.

Ja, det ble også sagt av faren til terroristen i Orlando at dette ikke hadde noe med islam å gjøre! Selv var faren en ivrig tilhenger av Taliban og moskeen deres spyr ut hat mot vantro regelmessig! Hvor mange vantro og barnefamilier skal bli drept og slaktet før man sier nok! Hver gang er det den samme regla fra innvandringsforkjemperne. "ingenting med islam å gjøre", "helt tilfeldig at 99% av terroristene er muslimer", "terror er ikke noe stort problem" blablabla. Dere må begynne å ta folk på alvor snart, for denne terroren, massevoldtekene og grusomhetene som oppstår i fredelige land som følge av masseinnvandring fra de mest kvinnefiendtlige landene og krigssonene i verden ønsker ikke vanlige folk!

Anonymkode: 98276...e8f

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det vel på gang igjen, med de samme gamle (og veldig tynn-slitte) argumentene igjen.

Breivik.
Kristendommen er minst like ille.
Ikke virkelige, sannferdige eller ekte muslimer.

Etter hvert som slike terror-aksjoner blir stadig mer vanlig, og folk ikke en gang gidder å forandre Facebook-status lenger - så holder det ikke å påstå at også andre ideologier er minst like forferdelige.

Kristne eller jødiske fundamentalister har riktignok enkelte hat-predikanter i verden. Men det er vel ingen som frykter terror-aksjoner fra dem? Europa plages vel heller ikke av sivile jøder som tar kverken på europeiske sivile i hopetall?

Anonymkode: 5a73e...7f1

Felles for disse menneskene som kommer med disse argumentene er at de IKKE kan svare på hva som er forskjellen mellom buddhisme, jainisme og islam. De vet ingenting om islamske lovskoler, ingenting om jainisme, ingenting om buddhisme. Hvorfor det ikke er fullt av buddhistiske eller jainistiske terrorangrep, mens islamske terrorangrep skjer overalt hvor islam får stor oppslutning, det kan de ikke svare på. De bare PÅSTÅR at alle ideologier er de samme, ingenting er hatefullt uten NOEN kunnskaper overhodet!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt jeg ser her er at du ignorer det viktigste poenget med det jeg skrev

Hatefulle "renhetsideologier" har da alltid gått løs massevis av grupper. Nazismen gikk da også løs på utrolig mange tyske ariere. Så at muslimske terrorister også går løs på muslimer er helt normalt. 

• Liker 1
Gjest Klopp
Skrevet

Var det en muslim? Så mange grusomme DJEVLER det finnes i verden!!

Skrevet
1 minutt siden, Klopp skrev:

Var det en muslim? Så mange grusomme DJEVLER det finnes i verden!!

Det er ideologier som skaper drittsekker.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva må gjøres for å forhindre flere angrep? Ser det er flere her i tråden som advarer, det kan jo skje her også. Så, hva skal man gjøre for å forhindre det? Jeg har noen tanker om det, men tenker jeg blir utestengt med det samme, så holder kjeft inntil videre. 

Anonymkode: 99f45...e38

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Gothminister skrev:

Det er ideologier som skaper drittsekker.

Så ingen muslimer er gode ? Hva med for eksempel Abdul Sattar Edhi - drev sykehuser, dyrehus, fødeavdelinger, fattighus osvosv. Selv hadde han ingenting og sov på en planke og eide minimalt - ga bort alt til organisasjonene. Han var muslim - få er så omtenksomme og barmhjertige som ham vil jeg si. Han begrunnet også det gode han gjorde i islam. Så denne "ideologien" har i alle fall ikke skapt en drittsekk, men heller en mann som har reddet titusenvis liv over store deler av verden. Hvordan begrunner du dette? 

Anonymkode: 33739...269

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Problemet er radikalisering.  Vi er nødt til å ta ansvar og bli kjent med muslimer og skape felles verdier. 

Er på ferie i Frankrike nå og er skremt av alle som dekker til hår og kropp, mens mannen går i shorts og t-skjorte.  

Vi har vært en del med en familie som løp for livet i natt. Mine tanker går til dem og de andre ofrene. 

Anonymkode: 48112...da0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

nice_attack_up_to_73_dead_as_truck_ploug

:fnise:

Anonymkode: f63bc...4f4

• Liker 6
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ingen muslimer er gode ?

Anonymkode: 33739...269

Kan du bekrefte denne påstanden du her kommer med? Eller vise til noen som faktisk mener noe slikt dumt.

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva må gjøres for å forhindre flere angrep? Ser det er flere her i tråden som advarer, det kan jo skje her også. Så, hva skal man gjøre for å forhindre det? Jeg har noen tanker om det, men tenker jeg blir utestengt med det samme, så holder kjeft inntil videre. 

Anonymkode: 99f45...e38

Man kan jo begynne å ta islam på alvor. Det er jo en god start om folk i dette land faktisk setter seg inn i hva islam er. Ikke bare hører på PK eliten som ikke vil forholde seg til virkeligheten. Folk i dette land forstår ikke en gang islamiseringen som foregår rett foran deres nese.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Problemet er radikalisering.  Vi er nødt til å ta ansvar og bli kjent med muslimer og skape felles verdier. 

Er på ferie i Frankrike nå og er skremt av alle som dekker til hår og kropp, mens mannen går i shorts og t-skjorte.  

Vi har vært en del med en familie som løp for livet i natt. Mine tanker går til dem og de andre ofrene. 

Anonymkode: 48112...da0

Det blir for dumt at norske medier mener angrepet skyldes at franskmennene kan takke seg selv og mener muslimer er undertrykket og marginalisert og fattige og at dette er franskmenn sin skyld. Det er jo den samme regla vi hører fra norske aviser gang på gang på gang. Ikke et ord om at muslimer selv marginaliserer seg selv med et sykt kvinnesyn, og forventer at franskmenn skal fø på familier som får 6 unger og har hjemmeværende kone! Selvsagt blir disse fattig når de driter i skolen, mener koranen er viktigere enn vitenskap og skaffer seg 6 unger og nekter kona å jobbe!

• Liker 7
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble det sagt at denne personen ikke var særlig religiøs og at han ikke var praktiserende muslim.

Nei, man trenger ikke engang være muslim, selv om man kommer fra området nord-Afrika og Midtøsten. Jeg skal ikke legge ut for mye om denne saken, kan for lite om den. At han begår en terrorhandling, er dårlig. Et enda dårligere tegn er dersom han er tilknyttet IS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå viser det seg at terroristen er en tunisisk statborger (dvs muslim) bosatt i Nice. fredens religion angriper igjen.

Anonymkode: fc111...67b

Det vil absolutt ikke si at han er muslim, fordi han er tunisier! Haha nå må du nesten gi deg her :) 

Anonymkode: 42b27...d83

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Gothminister skrev:

Kan du bekrefte denne påstanden du her kommer med? Eller vise til noen som faktisk mener noe slikt dumt.

Kjenner noen som er muslimer. Stort sett ganske vanlige mennesker, i grunn. Men så har jeg møtt noen som jeg misstenker har grumsete holdninger, ift ting de har sagt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...