Rosewood Skrevet 14. juli 2016 #21 Skrevet 14. juli 2016 1 minutt siden, MXB skrev: Så den som har filmet har spesifikt gått rundt og filmet lik og skadde mennesker og ikke hva som faktisk skjer? Hva i all verden har en video som det å tilføye til situasjonen Ja det tenkte jeg og gitt... Hadde jeg vært vitne til det der så hadde det å filme lik vært det absolutt siste jeg hadde tenkt på. 2
Gjest Raiu Skrevet 14. juli 2016 #22 Skrevet 14. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har jo filmet nøyaktig det som skjer. Anonymkode: 5725c...2e7 Så den andre videoen som var linket nå, vet ikke om det var den samme som den første. Nei, jeg synes ikke at han har filmet det som skjer. Han filmer døde mennesker og skadede mennesker som blir hjulpet. Har lite verdi. Hvis han hadde filmet feks lastebilen som kræsjet inn i folk også noen som hoppa ut eller en med våpen som løper etter folk, ja da ville jeg vært enig i at han har filmet det som skjer.
Rosewood Skrevet 14. juli 2016 #23 Skrevet 14. juli 2016 Utrolig kvalmt, gå rundt og filme det der liksom istedet for å være til hjelp. Herregud, hadde aldri falt meg inn! 5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #24 Skrevet 14. juli 2016 En hundrings på at dette er personer fra den "fredfulle" religionen Islam. Synes Europa er inne i en skummel utvikling der både politikere og vanlige mennesker som velger å stå frem med sin mening, får rasistkortet slengt i ansiktet bare de er skeptiske til islam. En religion der mange som utøver denne har et forferdelig kvinnesyn og veldig gammeldagse og ekstreme verdier. Se på f.eks. talsmannen for Pegida (ikke at jeg var for hans syn), hvor store konsekvenser hans ytringer får. Vi er altfor naive; burkini tillates på en ungdomsskolen og nå høres jeg skikkelig paranoid ut, men skummelt med den slikislamiseringen som skjer i Norge. Anonymkode: ac045...14c 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #25 Skrevet 14. juli 2016 Kan det være "ISIS" som står bak, tro? Anonymkode: dc594...344
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #26 Skrevet 14. juli 2016 Synes det er bra at vedkommende filmer jeg. Så får man dokumentert dette. Det er en ting å lese om det i avisa, for så å scrolle seg videre til Sophie Elise som er innlagt på sykehuset. Det blir ikke virkelig på en måte. Men når man med egne øyne ser resultetet av denne terrorhandlingen så fester det seg skikkelig. Jeg fatter bare ikke hvorfor man ikke skal få bukt med IS! Hvis de store verdensmetropolene slår seg sammen for å knekke de helt så må det jo gå an? Og dette er liksom fredens religion... kjøss meg! Anonymkode: c5ce4...b75 12
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #27 Skrevet 14. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fatter bare ikke hvorfor man ikke skal få bukt med IS! Hvis de store verdensmetropolene slår seg sammen for å knekke de helt så må det jo gå an? Anonymkode: c5ce4...b75 Verdens store byer? Vet du hva metropol betyr? http://www.ordetbetyr.com/synonym/metropol Anonymkode: e3124...d1e 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #28 Skrevet 14. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er bra at vedkommende filmer jeg. Så får man dokumentert dette. Det er en ting å lese om det i avisa, for så å scrolle seg videre til Sophie Elise som er innlagt på sykehuset. Det blir ikke virkelig på en måte. Men når man med egne øyne ser resultetet av denne terrorhandlingen så fester det seg skikkelig. Jeg fatter bare ikke hvorfor man ikke skal få bukt med IS! Hvis de store verdensmetropolene slår seg sammen for å knekke de helt så må det jo gå an? Og dette er liksom fredens religion... kjøss meg! Anonymkode: c5ce4...b75 Sier det samme til deg som jeg sa til den andre glupingen lenger oppe. Separer religion og politikk, please! Muslimene lider under IS de og. Anonymkode: 55439...d52 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #29 Skrevet 14. juli 2016 Nå er det rapportert om minst 73 omkomne Anonymkode: 19a10...8a5 3
Rosewood Skrevet 14. juli 2016 #30 Skrevet 14. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Nå er det rapportert om minst 73 omkomne Anonymkode: 19a10...8a5 Helt forferdelig 😢 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #31 Skrevet 14. juli 2016 Utrolig sjokkerende og overraskende. Dette hadde jeg aldri forventet. Nå må vi sannelig invadere Syria for å "ta et oppgjør med terroristene", gitt. Kanskje vi tilogmed må finansiere og trene opp noen flere "moderate opprørere" som kan ta opp kampen mot "Isis", som oppsto spontant og av seg selv, uten backing fra f.eks. USA. Anonymkode: dc594...344 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #33 Skrevet 14. juli 2016 Har kanskje noe å gjøre med dette? http://en.rfi.fr/france/20160714-france-deploy-aircraft-carrier-against-islamic-state-0 Anonymkode: 3c95d...2e6
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #34 Skrevet 14. juli 2016 Hvor lenge skal de holde på den "lastebil"-forklaringen? En lastebil som dreper 73 mennesker? Hvor dumme tror sosialist-media at folk er egentlig? Anonymkode: 5725c...2e7 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #35 Skrevet 14. juli 2016 Leste at det var barn blandt mengdene, da begynte jeg å gråte Europa døde den dagen grensene ble åpnet for midtøsten. Anonymkode: b5011...d4c 15
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #36 Skrevet 14. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge skal de holde på den "lastebil"-forklaringen? En lastebil som dreper 73 mennesker? Hvor dumme tror sosialist-media at folk er egentlig? Anonymkode: 5725c...2e7 Du må lese alt når du først holder på, ikke bare overskrifter. Anonymkode: e3124...d1e 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #37 Skrevet 14. juli 2016 37 minutter siden, MXB skrev: Så den andre videoen som var linket nå, vet ikke om det var den samme som den første. Nei, jeg synes ikke at han har filmet det som skjer. Han filmer døde mennesker og skadede mennesker som blir hjulpet. Har lite verdi. Hvis han hadde filmet feks lastebilen som kræsjet inn i folk også noen som hoppa ut eller en med våpen som løper etter folk, ja da ville jeg vært enig i at han har filmet det som skjer. Her er videoen du etterspør https://mobile.twitter.com/TheeCurrentYear/status/753727699047383040/video/1 Anonymkode: 19a10...8a5
Rosewood Skrevet 14. juli 2016 #38 Skrevet 14. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge skal de holde på den "lastebil"-forklaringen? En lastebil som dreper 73 mennesker? Hvor dumme tror sosialist-media at folk er egentlig? Anonymkode: 5725c...2e7 Det står i artikkelen at skudd ble fyrt av i tillegg. Les nå hele artikkelen før du kommenterer da 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #39 Skrevet 14. juli 2016 Verste var at de prøvde å bortforklare med at en vilkårlig lastebil hadde kjørt inn i folkemengden og at det ikke var noe skudd men lydene kom fra fyrverkeriet... isåfall godt gjort at en lastebil klarer å kjøre ned nesten 100 mennesker.. Jævla idioter! Er bare et spørsmål om tid før noe skjer her i Norge. De er nok infiltert allerede. Alluah Akkbar. Anonymkode: c5ce4...b75 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #40 Skrevet 14. juli 2016 2 minutter siden, Rosewood skrev: Det står i artikkelen at skudd ble fyrt av i tillegg. Les nå hele artikkelen før du kommenterer da Dette tok det veldig lang tid før de nevnte, og det er fremdeles "lastebil" som er hovedoverskriften. De prøver å unngå så lenge de kan å opplyse om at det dreier seg om et islamsk terrorangrep. Anonymkode: 5725c...2e7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå