AnonymBruker Skrevet 20. juli 2016 #101 Skrevet 20. juli 2016 Den 14.7.2016 at 8.30, Coronas skrev: Kuttet ut all kontakt for å reparere hjertet. Trodde virkelig på alt han sa. Nå i ettertid så jeg på alle detaljer av date'n, som man er blind på når man er litt forelsket, at han andri ville føle det samme for meg som jeg for han. Som da han dro, jeg spurte om date neste helg, (han hadde nesten planer om å dra til Køben den helgen med meg før vi møttes), men da var det vanskelig. Kunne hende det var noe med jobben. Ergo, jeg var ikke prioritert. No more dates.... og heller ikke kontakt. Han har mitt nr om han ønsker kontakt, hvis jeg leste han feil. Men det tror jeg ikke. Om ikke annet, kommer jeg ut av dette sterkere og mer skeptisk. Er forferdelig å være glad i noen man ikke kan få Absolutt. Trist å høre at du hadde en slik opplevelse. Her fortsetter jo kontakten da, den er bare litt mer tilbaketrukket og anderledes? Skjønner ikke hvorfor han ikke bare lar vær å snakke til/med meg om han ikke ville ha meg jeg. Men i de fleste snappene går det som regel igjen bare i at han er sliten, jobber mye, slapper av etc etc, altså alle de tingene han snakket om som gjorde at han ikke kunne inn i et forhold nå. Skulle nesten tro han prøvde å bekrefte at 'se.. Det skjer intet spennende her, jeg er fremdeles kjempeopptatt med de tingene'. Det som var litt rart og, var jo at han kunne dra meg med hjem til han på tross av at han var så sliten at han knapt orket å ha sex. Og først når jeg sa at det går bra hvis du er sliten, vi kan bare kose å slappe av, så roet han 'presset om å ha sex med meg' for den kvelden. Syns det også er merkelig for en som bare er ute etter sex, dra med seg en dame hjem når du er så dausliten at du egentlig ikke orker. Anonymkode: 9eb04...9a9
Coronas Skrevet 20. juli 2016 #102 Skrevet 20. juli 2016 (endret) Skal ikke være lett i denne dating verden skjønner jeg. Jeg angrer litt på at jeg kuttet kontakten nå i ettertid. Men gjort er gjort. Hadde han virkelig hatt noe ønske om "oss", så hadde vel han ringt og ville snakke (?) eller hvertfall sendt en melding og lurt på om hvorfor jeg gjorde slik jeg gjorde. Ville hvertfall jeg gjort. Men gutter er vel bare følelsesløs og bryr seg ikke... Jeg ville også syns at det var merkelig at en mann ønsker å ta med seg hjem ei dame og ikke ønske sex. Bare sove og kose. Alle menn vil jo orke å ha sex ... eller? Endret 20. juli 2016 av Coronas
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #103 Skrevet 21. juli 2016 18 timer siden, Coronas skrev: Skal ikke være lett i denne dating verden skjønner jeg. Jeg angrer litt på at jeg kuttet kontakten nå i ettertid. Men gjort er gjort. Hadde han virkelig hatt noe ønske om "oss", så hadde vel han ringt og ville snakke (?) eller hvertfall sendt en melding og lurt på om hvorfor jeg gjorde slik jeg gjorde. Ville hvertfall jeg gjort. Men gutter er vel bare følelsesløs og bryr seg ikke... Jeg ville også syns at det var merkelig at en mann ønsker å ta med seg hjem ei dame og ikke ønske sex. Bare sove og kose. Alle menn vil jo orke å ha sex ... eller? Ja, hvis han virkelig ville hatt kontakt med deg, så hadde han jo bare kunnet kontakte deg? Men jeg skjønner godt følelsen, og usikkerheten da. Ja, syns det var rimelig spesielt selv, og veldig spesielt at han fremdeles holder kontakten i ny og ned enda, om jeg bare var en tullete fuckuddy som fikk følelser for han. Men samtidig kunne han jo om drite i å 'prioritere meg' om det passet han og. Jeg kunne foreksempel spørre om vi skulle finne på noe, så passet ikke det den dagen (hele greia gikk jo ut på at han jobber og gjør så mye at han ikke har tid til et forhold akkurat nå, sier han. Og jeg vet at der er sant at han driver med et prosjekt som sluker tid og energi), så fikk jeg svar at helgen passet bedre for han. Og passet ikke det for meg da, så 'gav han opp'. Da gadd han liksom ikke spørre noe mer. Så jeg vet ikke jeg. Kanskje han bare tok med meg hjem i håp om at han skulle orke sex, men så orket han ikke allikevel? ikke godt å si, men rart var det, om vi liksom bare var ff. Anonymkode: 9eb04...9a9
Coronas Skrevet 21. juli 2016 #104 Skrevet 21. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, hvis han virkelig ville hatt kontakt med deg, så hadde han jo bare kunnet kontakte deg? Men jeg skjønner godt følelsen, og usikkerheten da. Ja, syns det var rimelig spesielt selv, og veldig spesielt at han fremdeles holder kontakten i ny og ned enda, om jeg bare var en tullete fuckuddy som fikk følelser for han. Men samtidig kunne han jo om drite i å 'prioritere meg' om det passet han og. Jeg kunne foreksempel spørre om vi skulle finne på noe, så passet ikke det den dagen (hele greia gikk jo ut på at han jobber og gjør så mye at han ikke har tid til et forhold akkurat nå, sier han. Og jeg vet at der er sant at han driver med et prosjekt som sluker tid og energi), så fikk jeg svar at helgen passet bedre for han. Og passet ikke det for meg da, så 'gav han opp'. Da gadd han liksom ikke spørre noe mer. Så jeg vet ikke jeg. Kanskje han bare tok med meg hjem i håp om at han skulle orke sex, men så orket han ikke allikevel? ikke godt å si, men rart var det, om vi liksom bare var ff. Anonymkode: 9eb04...9a9 Tror han er fryktlig sjenert, ellers er han bare veldig rar(alenebarn) og lite oppegående(singel for lenge) for alderen sin..? Jeg vet ikke. Sendte han en melding på messenger og skype om vi kan ringes en dag. Ingen svar. Fortsatt ignorering. Ahhh jeg liker ikke å henge sånn i lufta. Vil få snakket ut og bli ferdig Jeg vet at om jeg ringer han, tar han ikke tlf. Nå begynner det nesten å blir stalking tendenser på meg, så nå er det over og ut. Han har jeg mistet. Life sucks (at man skulle få slike følelser i en alder av 41....) Er for gammal for dette. Kanskje han ønsker å være sammen med deg, men bare for kos (uten sex)? Dette prosjektet må ta slutt en gang i framtiden? Så dere kan ikke møtes i hverdagen (han har dårlig med tid) og du kan ikke i helgen. Dere kan jo flørte litt på meldinger da. Hva med ferie, noen av dere som skal ha ferie? Kunne dere vært sammen da?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #105 Skrevet 21. juli 2016 8 timer siden, Coronas skrev: Tror han er fryktlig sjenert, ellers er han bare veldig rar(alenebarn) og lite oppegående(singel for lenge) for alderen sin..? Jeg vet ikke. Sendte han en melding på messenger og skype om vi kan ringes en dag. Ingen svar. Fortsatt ignorering. Ahhh jeg liker ikke å henge sånn i lufta. Vil få snakket ut og bli ferdig Jeg vet at om jeg ringer han, tar han ikke tlf. Nå begynner det nesten å blir stalking tendenser på meg, så nå er det over og ut. Han har jeg mistet. Life sucks (at man skulle få slike følelser i en alder av 41....) Er for gammal for dette. Kanskje han ønsker å være sammen med deg, men bare for kos (uten sex)? Dette prosjektet må ta slutt en gang i framtiden? Så dere kan ikke møtes i hverdagen (han har dårlig med tid) og du kan ikke i helgen. Dere kan jo flørte litt på meldinger da. Hva med ferie, noen av dere som skal ha ferie? Kunne dere vært sammen da? Da tror jeg du kanskje gjør best i å gi han litt pusterom, så lenge han faktisk ikke svarer. :-/ vet det er vanvittig vanskelig, men jeg tror kanskje du bare pusher han enda mer vekk med å være så pågående, om du skjønner? Ja, akkurat hvorfor han ville være med meg, vet jeg ikke. Ifl han ville han bare ha det gøy, trodde ikke det vi drev med kom til å føre til noe. Men han har som sagt tidligere snakket om at han skulle date meg til andre, at han gledet seg og div, at han har så mye å gjøre ifm prosjektet (som også gjorde at han ikke hadde tid til et forhold), men at jeg visste jo hvordan han følte det for meg osv osv. Men ingenting av dette hjelper så lenge han slenger i ansiktet mitt at jeg bare et et tidsfordriv for gøy for nå. Og jeg tror ikke jeg vil pushe noe mer med å spørre om vi skal hverken det ene eller andre, han har jo sagt at han ikke tror det blir noe med oss? Hvorfor han fortsetter å holde kontakten med meg nå, vet jeg ikke da. Han har forøvrig aldri snakket grisete eller noenting til meg, slik de andre som kun har vært ute etter sex har gjort til meg. Men jeg ble veldig såret når han har sagt ting som indikerer at han føler godt om meg, når dette kom frem i ettertid. Anonymkode: 9eb04...9a9
Coronas Skrevet 21. juli 2016 #106 Skrevet 21. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da tror jeg du kanskje gjør best i å gi han litt pusterom, så lenge han faktisk ikke svarer. :-/ vet det er vanvittig vanskelig, men jeg tror kanskje du bare pusher han enda mer vekk med å være så pågående, om du skjønner? Ja, akkurat hvorfor han ville være med meg, vet jeg ikke. Ifl han ville han bare ha det gøy, trodde ikke det vi drev med kom til å føre til noe. Men han har som sagt tidligere snakket om at han skulle date meg til andre, at han gledet seg og div, at han har så mye å gjøre ifm prosjektet (som også gjorde at han ikke hadde tid til et forhold), men at jeg visste jo hvordan han følte det for meg osv osv. Men ingenting av dette hjelper så lenge han slenger i ansiktet mitt at jeg bare et et tidsfordriv for gøy for nå. Og jeg tror ikke jeg vil pushe noe mer med å spørre om vi skal hverken det ene eller andre, han har jo sagt at han ikke tror det blir noe med oss? Hvorfor han fortsetter å holde kontakten med meg nå, vet jeg ikke da. Han har forøvrig aldri snakket grisete eller noenting til meg, slik de andre som kun har vært ute etter sex har gjort til meg. Men jeg ble veldig såret når han har sagt ting som indikerer at han føler godt om meg, når dette kom frem i ettertid. Anonymkode: 9eb04...9a9 Vi to sliter litt Er ikke lett, har gitt alt nå. Tør ikke ringe, eller skrive mail om hva jeg mener og føler. Blir sikkert feil og for "pushy". Som en arbeidskollega av meg sier; Hvorfor skal du forandre deg for en du bare har møtt en gang.... Kanskje hun har et poeng. Kvinner skal vel ikke løpe etter menn Men jeg føler at dette virkelig er "the one". Har sjelden slike følelser for menn. Vel kanskje min første, men ikke siden..... Du kan jo leke litt med din om det er hva du og han ønsker, men om du vil mer og han ikke vil. Tror man bare må kutte og komme seg videre For min del er det ikke lett, for jeg var og kanskje er, fremdeles forelsket i han... Ser ikke at jeg skal klare å dra på flere dates med andre enda.... Men ting må gå over, håper jeg. Det værste for meg, er at vi hadde godt vennskap med lik interesse for musikk og livet generelt.. Nå er det dødt..... Mistet alt med han jeg Håper din våkner og ser hva fint han vil få med deg
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #107 Skrevet 21. juli 2016 Den 12. juli 2016 at 10.23, AnonymBruker skrev: Akkurat. Så du har ikke brydd deg om dem. Slik er det han føler han for deg. Han bryr seg ikke om deg. Anonymkode: 51bee...746 Du misforstod TS tror jeg de fleste normale folk kutter kontaken med noen de ikke bryr seg om, men i TS sitt tilfelle (og mitt, jeg har også vært ute for en sånn) så fortsetter personen som liksom ikke bryr seg, å ta kontakt. Jeg avsluttet det med en fyr som ikke var interessert i et forhold, men som var fryktlig interessert i sex med meg, jeg ga han beskjed om at det ikke var interessant for meg å fortsette om han ikke hadde noen interesse for å ta det videre, det var greit sa han. Et par uker etterpå var jeg på en date med en fyr som som slo han andre i støvlene utseendemessig, og jammen tikker det ikke inn en sms fra han om at "han skulle ønske jeg var der med han". Puh-lease... Forskjellen på jenter og gutter er at når jenter ikke bryr seg og er ferdig med noen så er de FERDIG, ingen mer kontakt osv. Med menn derimot. De klarer bare ikke komme seg videre, til tross for at de ikke ville ha et forhold. Emosjonelt ustabile kjekkaser, som har fått følelseslivene sine ødelagt pga for lett tilgjengelighet på sex. Anonymkode: c5e5a...ee0
Gjest ashanti Skrevet 21. juli 2016 #108 Skrevet 21. juli 2016 Den 13. juli 2016 at 15.03, AnonymBruker skrev: Han har jo holdt det her gående frem til jeg presset han litt til å svare hvor det her kunne føre hen, og første gangen jeg stilte spørsmålet, unngikk han å svare. Så hadde det ikke vært for det, hadde vi antageligvis fremdeles hatt sex. Og selvfølgelig er det helt greit at han landet på at han tror det ikke blir oss, men igjen, da hopper du over kjernene o saken, syns jeg. Det er det at han har gitt et inntrykk flere ganger, samt spilt på følelser, og nå kom å sa "jeg håper ikke du hadde forventet det" jeg reagerer på. Som om det plutselig sa seg selv at selvfølgelig skulle det ikke bli noe mer mellom oss, dumme meg som trodde det på tross av at han har gjort og sagt både det ene og det andre. Men nå gidder jeg ikke sitte å gjenta meg selv lengre. Det er ikke det faktumet at det ikke ble oss jeg reagerer på, men om det ikke kommer frem hva jeg mener, og hva jeg reagerer på, så vet jeg ikke hvilken annen måte jeg skal forklare det på for få det frem. Men men, da er det vel ikke så drittsekk å sitte å snakke om følelser, tanker, planer for fremtiden og diverse, for så slenge i trynet at nei nei, selvfølgelig var jo ikke det med deg i tankene da, jeg bare fortalte det til deg, hvordan kunne du tro noe annet. Deg skal jeg bare ligge med frem til jeg finner drømmedama jeg vil ha alt det andre med. Glem det jeg har sagt om følelsene mine og, forøvrig, det mente jeg visst ikke allikevel, håper ikke du trodde det. Men ellers har jeg veldig høye tanker om deg da, så la oss være venner! (syns også det er veldig fint av han å bli sjalu/reagere såpass at han måtte kommentere det hvis jeg fikk melding/snap etc mens jeg var hos han, ikke vil han ha meg selv, men jaggu skal vi reagere om andre prøver å få tak i meg) Anonymkode: 9eb04...9a9 Kan jeg spørre hvor gammel denne fyren er og hvilken by han bor i? Har lest hele tråden og han minner meg sånn om en jeg rotet meg borti.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #109 Skrevet 21. juli 2016 8 minutter siden, ashanti skrev: Kan jeg spørre hvor gammel denne fyren er og hvilken by han bor i? Har lest hele tråden og han minner meg sånn om en jeg rotet meg borti. Har ikke så lyst til å bli gjenkjent iom jeg fader fremdeles ikke vet helt hvor jeg har han/hva jeg skal tro.. Men han er i 20-årene fra Østlandet, såpass kan jeg si. Anonymkode: 9eb04...9a9
Gjest ashanti Skrevet 21. juli 2016 #110 Skrevet 21. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har ikke så lyst til å bli gjenkjent iom jeg fader fremdeles ikke vet helt hvor jeg har han/hva jeg skal tro.. Men han er i 20-årene fra Østlandet, såpass kan jeg si. Anonymkode: 9eb04...9a9 Han jeg blandet meg borti er i 30 årene, faktisk snart 40. Isj. Det blir bedre hvertfall, tro meg har vært i akkurat samme situasjon og jeg tok det ganske tungt..
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #111 Skrevet 21. juli 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du misforstod TS tror jeg de fleste normale folk kutter kontaken med noen de ikke bryr seg om, men i TS sitt tilfelle (og mitt, jeg har også vært ute for en sånn) så fortsetter personen som liksom ikke bryr seg, å ta kontakt. Jeg avsluttet det med en fyr som ikke var interessert i et forhold, men som var fryktlig interessert i sex med meg, jeg ga han beskjed om at det ikke var interessant for meg å fortsette om han ikke hadde noen interesse for å ta det videre, det var greit sa han. Et par uker etterpå var jeg på en date med en fyr som som slo han andre i støvlene utseendemessig, og jammen tikker det ikke inn en sms fra han om at "han skulle ønske jeg var der med han". Puh-lease... Forskjellen på jenter og gutter er at når jenter ikke bryr seg og er ferdig med noen så er de FERDIG, ingen mer kontakt osv. Med menn derimot. De klarer bare ikke komme seg videre, til tross for at de ikke ville ha et forhold. Emosjonelt ustabile kjekkaser, som har fått følelseslivene sine ødelagt pga for lett tilgjengelighet på sex. Anonymkode: c5e5a...ee0 Dette også var en ting jeg reagerte litt på. Vi snakket litt løst og fast om fortid og sånn.. Og han jeg datet før han, er rett og slett helt sinnsykt digg.. Kroppslig tror jeg aldri jeg har vært borti en så deilig mann, faktisk. Problemet her var at det var alt han fokuserte på, kropp og mat, så ble litt.. Døllt i lengda for min del. Men han som tråden handler om. Jeg viste han bilde av han jeg styret med før der igjen, rett og slett fordi han trodde han kjente han (noe han ikke gjorde). Det er ikke akkurat en veldig pen mann. (falt for han av helt andre grunner) og da vet det akkurat som om han ikke var så gira på å overbevise meg om at han var bra? Akkurat som om han tenkte at konkurransen om meg ikke var så hard? Jeg kunne jo ikke vise han bilde av han forrige jeg styra med syns jeg, for det første hadde det ingen relevans, for det andre kan jeg jo skjønne at de fleste hadde følt seg litt dritt etter å ha sett han. han var såpass pen og fin i kroppen, at han glatt kunnet vært kroppsmodell liksom.. Anonymkode: 9eb04...9a9
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #112 Skrevet 21. juli 2016 Tror det finnes nok av de mennene, som ikke vil ha deg, men de vil at du skal ville ha de. Jeg ble dumpet for 6 mnd siden, vi hadde vært sammen i 6 mnd. Hadde det veldig bra, men det skjedde alt for mye i livet hans, han taklet det ikke så bra, og dumpet meg. Vi holdt litt sporadisk kontakt, så plutselig haglet det inn med komplimenter, og hvor dum han var som mistet meg, og stakkars han som aldri skulle få oppleve noe så fantastisk igjen, og den som fikk meg var verdens heldigste. Etter dette i 2 uker, spurte jeg hva han ville med dette? Nei, han ønsket bare å gi meg komplimenter, mente ingenting med det. Så ble det litt pause i kontakten, så vennskapelig kontakt, så bare sex prat. Og igjen var jeg jo verdens beste, og han var den største idioten som mistet meg. Men ha meg, nei det vil han ikke. Pule vil han nok. Men jeg skjønner jo ikke noe, og hvorfor kan han ikke bare gi slipp, så jeg kan gå videre. Og han er ikke den eneste mannen, jeg har møtt som oppfører seg. Eneste er at med de andre, så har ikke jeg hatt følelser for de, så da har jeg ikke brydd meg. Anonymkode: 5fd28...98e 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #113 Skrevet 21. juli 2016 Nå driver han plutselig å flørter veldig nå da.. Her jo holdt kontakten så og si jevnlig (litt av og på), men i dag har det plutselig haglet inn med snap fra han i flørtende tone.. Og jeg vet han skal avgårde i helgen, samme skal jeg, så han har ikke sjans til å få noe fyllaknull allikevel, så vet ikke helt hvor det her dukker opp fra jeg. Han må jo ha fått med seg hvordan ståa er nå.. Anonymkode: 9eb04...9a9
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #114 Skrevet 21. juli 2016 2 timer siden, ashanti skrev: Han jeg blandet meg borti er i 30 årene, faktisk snart 40. Isj. Det blir bedre hvertfall, tro meg har vært i akkurat samme situasjon og jeg tok det ganske tungt.. Ja, er ikke akkurat veldig morsomt å oppleve slikt. Anonymkode: 9eb04...9a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå