Gå til innhold

Playe en player?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å nei, han har ikke kuttet kontakt med meg forøvrig. Han tar akkurat så mye kontakt som det passer han, når det passer han. Vi skulle jo tross alt være venner etterpå, håpet han..

Anonymkode: 9eb04...9a9

Jeg synes du skal blokke han. Ikke la han ta kontakt med deg mer. Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det for jeg har opplevd det selv. Så lenge du er interessert i å "hevne" deg, at han skal føle det samme som du føler nå, så har han overtaket. Du bryr deg. Han gir faen.
"The opposite of love is not hate but indifference." så så lenge du faktisk bryr deg ville jeg holdt meg unna. Føler da det er en stor sjanse for at han kan lure deg igjen.

Anonymkode: 719d4...5ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, FayFerner skrev:

Ganske barnslig og umoden oppførsel av ham. Se sånn på ham, som en emosjonelt umoden stakkar. Han er i grunn ikke verdt din tid og energi. Men det du spør er etter er jo om du skal ta igjen. Den forstår jeg godt, jeg ville følt det akkurat på samme måte. Hvis noen hadde spilt slik med meg ville jeg antagelig spilt spillet tilbake jeg også, latt som om ikke jeg var såret overhodet, hatt en tilkegyldig attitude. Sett bevisst over skulderen hans på andre gutter. Hensikten ville selvfølgelig ikke vært å få ham tilbake, nei, takk som byr, men mer at han i alle fall ikke skulle sitte igjen med følelsen av at jeg var et lett bytte. Og at han ikke var det grann minneverdig.

Når det er sagt, så ville jo min oppførsel i så måte vært like umoden, nesten på fjortis-stadiet, men pyttsann, det var ikke jeg som startet i alle fall;). Jeg sier ikke at du burde gjøre det på den måten, men du har i alle fall min støtte ifht. at det er lett å tenke slik når man har truffet en player.

Takk for støtten!

Ja, jeg vet det er ufattelig barnslig. 'han slo først!' osv.. Men det behovet for å ta igjen sitter veldig i meg, av en eller annen grunn. Pleier ikke å være hevngjerrig av meg, sånn egentlig. Men spørsmålet er vel mer om det er en taktikk som vil fungere, vil han i det hele tatt bry seg om det, om han egentlig ikke bryr seg om meg, mener jeg?

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du skal blokke han. Ikke la han ta kontakt med deg mer. Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det for jeg har opplevd det selv. Så lenge du er interessert i å "hevne" deg, at han skal føle det samme som du føler nå, så har han overtaket. Du bryr deg. Han gir faen.
"The opposite of love is not hate but indifference." så så lenge du faktisk bryr deg ville jeg holdt meg unna. Føler da det er en stor sjanse for at han kan lure deg igjen.

Anonymkode: 719d4...5ed

Men vil jeg ikke da, med hele meg, vise at jeg er vanvittig sint? Om jeg blokker, sletter, skjeller og smeller?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kompisen min mente i alle fall at det ikke var en god ide å vise at jeg var sint, da fikk han bekreftet at jeg var såret, boostet egoet, samt at da kom han i alle fall ikke til å 'ta opp jakten/komme tilbake' (mente han da). Men jeg vet ikke jeg?

Skrevet
2 timer siden, Evilposelos skrev:

Det kommer til å fungere den dagen du vet du aldri kommer til å ligge med han igjen og ikke har noe som helst følelser for han. . Da er leken morsom faktisk :fnise:  De blir som innpåslitne hunder :fnise:

Dette!

Det kan skje flere år etterpå, og er barnslig tilfredsstillende.

Jeg er enig med alle de som sier at du må virke helt likegyldig til han. Ikke vis at du er sint, ikke blokker han eller ignorer han eller la vær og svare. Behandle han som enhver annen random bekjent, vær snill og grei og høflig men ikke spesielt interessert. 

• Liker 5
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kompisen min mente i alle fall at det ikke var en god ide å vise at jeg var sint, da fikk han bekreftet at jeg var såret, boostet egoet, samt at da kom han i alle fall ikke til å 'ta opp jakten/komme tilbake' (mente han da). Men jeg vet ikke jeg?

Hør på kompisen din :) Ikke blokker, det er det motsatte av å være likegyldig.

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for støtten!

Ja, jeg vet det er ufattelig barnslig. 'han slo først!' osv.. Men det behovet for å ta igjen sitter veldig i meg, av en eller annen grunn. Pleier ikke å være hevngjerrig av meg, sånn egentlig. Men spørsmålet er vel mer om det er en taktikk som vil fungere, vil han i det hele tatt bry seg om det, om han egentlig ikke bryr seg om meg, mener jeg?

Det her vil blekne for deg med tiden, du kommer deg nok videre uten å "ta igjen" også, det er ganske nytt ennå og da blomstrer slike revenge-følelser, helt naturlig det. Om en stund vil du trekke på skuldrene bare ved tanken på ham.

Spør deg selv noen viktige spørsmål,- hva du vil prøve å oppnå med å ta igjen? Er det at han skal komme tilbake og bli interessert igjen, slik at du da kan dumpe ham med et lett knips? Eller er det bare å vise ham at du ikke ble såret, at han ikke "fikk deg i fella"? Det første spørsmålet innebærer høye forventninger som kanskje ikke blir innfridd, og så ender du opp med å bli skuffet og sint igjen. Det siste spørsmålet er mer et spørsmål om ære, for din egen del, å vise ham at du gikk ut av dette med hevet hode, at du ikke var et lett bytte. Jeg tror at hvis du gjør det siste, kun for din egen del og egen stolthet, dvs ikke forventer å se ham "tigge" om å få deg tilbake, så vil du komme deg raskere videre og bli ferdig med dette.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kompisen din har rett! Ikke blokker han fullstendig.

Du bør heller bruke tid og energi på å finne en ny, for nå syns jeg du har kastet bort nok tid på denne playeren. 

Gjør som jeg gjorde, spill med at dere fortsatt er venner. Vil han ha sex, kan du si at det ikke var et slikt vennskap du ville ha. Ikke gi etter for sex, men ha en flørtende tone, slik at han blir forvirret. 

Ingenting er mer ødeleggende på selvbildet til en player enn å se en av deres flørt faktisk går videre. Vis deg fra din beste side, ha det gøy! 

Jeg har fulgt denne oppskriften lenge og har funket hver gang. Det er 6år siden jeg sjekket ut av singelmarkedet, og jeg har fortsatt playere som fortsatt er single og trygler meg om å ta de tilbake. 

Anonymkode: bf129...c7c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kompisen din har rett! Ikke blokker han fullstendig.

Du bør heller bruke tid og energi på å finne en ny, for nå syns jeg du har kastet bort nok tid på denne playeren. 

Gjør som jeg gjorde, spill med at dere fortsatt er venner. Vil han ha sex, kan du si at det ikke var et slikt vennskap du ville ha. Ikke gi etter for sex, men ha en flørtende tone, slik at han blir forvirret. 

Ingenting er mer ødeleggende på selvbildet til en player enn å se en av deres flørt faktisk går videre. Vis deg fra din beste side, ha det gøy! 

Jeg har fulgt denne oppskriften lenge og har funket hver gang. Det er 6år siden jeg sjekket ut av singelmarkedet, og jeg har fortsatt playere som fortsatt er single og trygler meg om å ta de tilbake. 

Takk for tips :)

Hmm, vil han ikke gjennomskue det når jeg allerede har vist at jeg ville noe mer, og ble skuffet/lei meg når han ikke ville det? Eller er det fremdeles håp på å snu på flisa, å late som om det nå ikke er så farlig for meg, allikevel? 

Skrevet

For meg virker det som om du fortsatt er altfor opphengt og interessert i denne karen, så at du skal klare å "playe" han tilbake har jeg liten tro på. Om det er en kald fisk her, så virker ikke det å være deg. Hva om han faktisk var interessert i deg, men at han etter en stund fant ut at dere rett og slett ikke passet sammen?

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

For meg virker det som om du fortsatt er altfor opphengt og interessert i denne karen, så at du skal klare å "playe" han tilbake har jeg liten tro på. Om det er en kald fisk her, så virker ikke det å være deg. Hva om han faktisk var interessert i deg, men at han etter en stund fant ut at dere rett og slett ikke passet sammen?

Det kan godt hende du har rett i det, det skal jeg ikke si noe på. 

Men om han faktisk var genuint interessert i meg, men at han fant ut etterhvert at det ikke gikk sånn, så ville jeg tro han avviste meg på en helt annen måte enn; nei, blir ikke noe med oss tror jeg, håper ikke du hadde trodd det? Syns jo i så fall det et en veldig kald og ekkel måte å si det på, hvis han faktisk var interessert da, når han sier det sånn, så høres det jo ut som om det aldri var tanken hans. 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, vil han ikke gjennomskue det når jeg allerede har vist at jeg ville noe mer, og ble skuffet/lei meg når han ikke ville det? Eller er det fremdeles håp på å snu på flisa, å late som om det nå ikke er så farlig for meg, allikevel? 

Slike tråder har det vært utallige av oppigjennom.

Det finnes absolutt ingenting du kan gjøre, fordi han bryr seg ikke.

Hva hadde du følt om en av de mennene du garantert har avvist oppigjennom hadde latet som ingenting når han traff deg? Du hadde ikke engang tenkt over det. 

Nå er du i samme båt selv. 

Anonymkode: 51bee...746

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt alvorlig, kutt ut den fyren. Som kompisen din sier høres han 100% ut som en player. Som antagelig aldri var interessert i deg. En sånn fyr er det siste du trenger etter å ha vært i et drittforhold. Ta lærdom av det heller. Mange menn er rasshøl som dette rett og slett. Så fortsett å date, men pass på deg selv og hold hodet kalt så du slipper flere sånne..

Anonymkode: 69eb0...dfd

AnonymBruker
Skrevet

Forelskelse går over dersom det ikke pleies. Det vet alle. 

Men du må for all del ikke gi etter uansett hva han finner på å få deg tilbake. Gir du etter booster du bare selvtilliten hans og så går han lei etter en stund og igjen sitter du der med skjegget i postkassa. En player vil for alltid være en player. Det er ingenting å hente i ett sånt forhold. Du fortjener bedre enn en sånn idiot. 

Det måtte to playere til før jeg skjønte hvordan man spiller med de. Deretter datet jeg bare playere for at de fikk smake sin egen medisin😬 Noen syns nok at jeg ikke er bedre selv, men fysøren så gøy jeg hadde det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike tråder har det vært utallige av oppigjennom.

Det finnes absolutt ingenting du kan gjøre, fordi han bryr seg ikke.

Hva hadde du følt om en av de mennene du garantert har avvist oppigjennom hadde latet som ingenting når han traff deg? Du hadde ikke engang tenkt over det. 

Nå er du i samme båt selv. 

De mennene jeg har avvist gjennom tiden, har jeg ikke holdt kontakt med i ettertid, aldri sagt noe om følelser eller ditten og datten til (altså aldri gitt inntrykk av at det var det jeg ville) og heller aldri sagt at jeg håper vi kan være venner med i ettertid. Da har jeg også kuttet all kontakt med de, jeg var jo ikke interessert.. Og da er jeg heller ikke interessert i vennskap, kontakt når det måtte passe meg, eller noenting. 

:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

De mennene jeg har avvist gjennom tiden, har jeg ikke holdt kontakt med i ettertid, aldri sagt noe om følelser eller ditten og datten til (altså aldri gitt inntrykk av at det var det jeg ville) og heller aldri sagt at jeg håper vi kan være venner med i ettertid. Da har jeg også kuttet all kontakt med de, jeg var jo ikke interessert.. Og da er jeg heller ikke interessert i vennskap, kontakt når det måtte passe meg, eller noenting. 

:)

Akkurat. Så du har ikke brydd deg om dem. Slik er det han føler han for deg. 

Han bryr seg ikke om deg. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for støtten!

Jeg ville gjort det hvis jeg var deg. Playere HATER jenter som er likegyldige. Det er det verste de vet. Da skal du se han kommer krypende tilbake, og da kan du jo bare si "jamen vi er jo bare venner vi nå"😂 Han fortjener å få den slengt tilbake i trynet. Det som er greia er jo det at han VET du er interessert, og dermed mister han interessen. Spesielt hvis du har tatt mye kontakt først. Ja, kjipt. Men det er mange gutter som er sånn. 

Lykke til!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Mheihei skrev:

Jeg ville gjort det hvis jeg var deg. Playere HATER jenter som er likegyldige. Det er det verste de vet. Da skal du se han kommer krypende tilbake, og da kan du jo bare si "jamen vi er jo bare venner vi nå"😂 Han fortjener å få den slengt tilbake i trynet. Det som er greia er jo det at han VET du er interessert, og dermed mister han interessen. Spesielt hvis du har tatt mye kontakt først. Ja, kjipt. Men det er mange gutter som er sånn. 

Lykke til!!

:rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat. Så du har ikke brydd deg om dem. Slik er det han føler han for deg. 

Han bryr seg ikke om deg. 

Det har du helt sikkert rett i.

Men poenget jeg prøvde å få frem da, er at forskjellen er at de mennene jeg har avvist gjennom tiden, har jeg aldri sagt at jeg har følt ditten eller datten med, de har jeg kuttet kontakten med i ettertid, og heller ikke vært opptatt av å være venn med i ettertid. Fordi de ikke har betydd noe for meg, og fordi jeg ikke har brydd meg. Og fordi jeg ikke var interessert. Da er jeg heller ikke interessert i å opprettholde en relasjon eller kontakt med de i ettertid. Og da har det selvfølgelig heller ikke plaget meg at de har snudd når de har sett meg. :P

Mens han her vil jo liksom være kompis (og vi var ikke akkurat kompiser fra før av da) å holder jo fremdeles kontakt når det passer han. Var bare det jeg ville frem til. 

AnonymBruker
Skrevet

Dessuten sender han stadig fremdeles sånn 'åh, syns synd på meg-snapper', for eksempel at han er så sliten, trøtt osv osv. Jeg pleide jo selvfølgelig å kaste meg over med sympati tidligere, men nå har jeg bare ikke visst hva jeg skal si, så har ikke sagt noenting. Dessuten svarer han selv bare når det passer han, så trenger vel kanskje ikke å ha så dårlig samvittighet heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...