AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #61 Skrevet 13. juli 2016 4 timer siden, Marie90 skrev: Gjør det som er best for deg. Å blokkere folk gjør man fordi man har behov for det, og den blokkerte part vet selvsagt det. Men du får selv bestemme hva som er viktigst for deg - å signalisere likegyldighet ved å ikke blokkere, men i realiteten bruke evigheter på å komme over ham fordi du får stadig påminnelser? Eller å blokkere, glemme ham og faktisk bli ferdig med ham? Du liker ham bedre enn han liker deg. Så enkelt er det. Det betyr ikke at han er en drittsekk eller en player. Du valgte å hoppe til sengs med en du ikke var involvert med, og knyttet deg sterkere til ham. Å si at han "ikke tror det kan bli dere" er en helt fair og ærlig avvisning. En drittsekk ville ikke sagt det, han ville holdt deg varm for å holde sexen gående. Vi har alle vært der. Jeg blokkerte fyren jeg forstod ikke kunne gi meg det jeg ville ha. For meg var ikke det å tape ansikt - det er greit å ha følelser og jeg trengte det for å komme meg videre. Og det gjorde jeg. Jeg har datet langt mer attraktive menn i etterkant og om han visste at jeg var forelsket i ham da, så er det irrelevant nå. Han har jo holdt det her gående frem til jeg presset han litt til å svare hvor det her kunne føre hen, og første gangen jeg stilte spørsmålet, unngikk han å svare. Så hadde det ikke vært for det, hadde vi antageligvis fremdeles hatt sex. Og selvfølgelig er det helt greit at han landet på at han tror det ikke blir oss, men igjen, da hopper du over kjernene o saken, syns jeg. Det er det at han har gitt et inntrykk flere ganger, samt spilt på følelser, og nå kom å sa "jeg håper ikke du hadde forventet det" jeg reagerer på. Som om det plutselig sa seg selv at selvfølgelig skulle det ikke bli noe mer mellom oss, dumme meg som trodde det på tross av at han har gjort og sagt både det ene og det andre. Men nå gidder jeg ikke sitte å gjenta meg selv lengre. Det er ikke det faktumet at det ikke ble oss jeg reagerer på, men om det ikke kommer frem hva jeg mener, og hva jeg reagerer på, så vet jeg ikke hvilken annen måte jeg skal forklare det på for få det frem. Men men, da er det vel ikke så drittsekk å sitte å snakke om følelser, tanker, planer for fremtiden og diverse, for så slenge i trynet at nei nei, selvfølgelig var jo ikke det med deg i tankene da, jeg bare fortalte det til deg, hvordan kunne du tro noe annet. Deg skal jeg bare ligge med frem til jeg finner drømmedama jeg vil ha alt det andre med. Glem det jeg har sagt om følelsene mine og, forøvrig, det mente jeg visst ikke allikevel, håper ikke du trodde det. Men ellers har jeg veldig høye tanker om deg da, så la oss være venner! (syns også det er veldig fint av han å bli sjalu/reagere såpass at han måtte kommentere det hvis jeg fikk melding/snap etc mens jeg var hos han, ikke vil han ha meg selv, men jaggu skal vi reagere om andre prøver å få tak i meg) Anonymkode: 9eb04...9a9
Marie90 Skrevet 13. juli 2016 #62 Skrevet 13. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han har jo holdt det her gående frem til jeg presset han litt til å svare hvor det her kunne føre hen, og første gangen jeg stilte spørsmålet, unngikk han å svare. Så hadde det ikke vært for det, hadde vi antageligvis fremdeles hatt sex. Og selvfølgelig er det helt greit at han landet på at han tror det ikke blir oss, men igjen, da hopper du over kjernene o saken, syns jeg. Det er det at han har gitt et inntrykk flere ganger, samt spilt på følelser, og nå kom å sa "jeg håper ikke du hadde forventet det" jeg reagerer på. Som om det plutselig sa seg selv at selvfølgelig skulle det ikke bli noe mer mellom oss, dumme meg som trodde det på tross av at han har gjort og sagt både det ene og det andre. Men nå gidder jeg ikke sitte å gjenta meg selv lengre. Det er ikke det faktumet at det ikke ble oss jeg reagerer på, men om det ikke kommer frem hva jeg mener, og hva jeg reagerer på, så vet jeg ikke hvilken annen måte jeg skal forklare det på for få det frem. Men men, da er det vel ikke så drittsekk å sitte å snakke om følelser, tanker, planer for fremtiden og diverse, for så slenge i trynet at nei nei, selvfølgelig var jo ikke det med deg i tankene da, jeg bare fortalte det til deg, hvordan kunne du tro noe annet. Deg skal jeg bare ligge med frem til jeg finner drømmedama jeg vil ha alt det andre med. Glem det jeg har sagt om følelsene mine og, forøvrig, det mente jeg visst ikke allikevel, håper ikke du trodde det. Men ellers har jeg veldig høye tanker om deg da, så la oss være venner! (syns også det er veldig fint av han å bli sjalu/reagere såpass at han måtte kommentere det hvis jeg fikk melding/snap etc mens jeg var hos han, ikke vil han ha meg selv, men jaggu skal vi reagere om andre prøver å få tak i meg) Anonymkode: 9eb04...9a9 Nei, jeg forstår heller ikke helt hva du vil frem til når du snakker om tiden deres sammen, du legger det frem litt vagt. Det å snakke om "følelser og fremtidsplaner" kan jo bety mye. Det kan snakkes om på generell basis eller som i planlegging av felles fremtid, og det er jo to helt forskjellige ting. Jeg har hatt dater med menn der jeg har snakket om hva jeg vil ha ut av livet, hvordan jeg ser for meg fremtiden, hva jeg verdsetter og generelle følelser om livet. Og de har gjort det samme, for i en god samtale byr man på seg selv. Men jeg har ikke sagt at jeg vil en fremtid med dem, at de er aktuelle som fremtidig ektemann, at vi skal gjøre alle disse tingene sammen. Jeg har heller ikke demonstrert ved handling at dette er noe jeg mener seriøst, som å innlemme dem i livet mitt eller ta dem med på en langweekend. Fordi det er for tidlig å vite om dette er en jeg vil ha et forhold med. Dersom han rett og slett har faret med regelrett løgn og fortalt deg at du er drømmedama hans, så forstår jeg frustrasjonen. Men jeg leser det også litt som at dere ganske enkelt har hatt en fin tid sammen som rett og slett har betydd mer for deg enn for ham. Og at dere kanskje er litt ulike der hvor han har lavere terskel for å åpne seg og vise hengivenhet enn du har, eller er vant med.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #63 Skrevet 13. juli 2016 9 minutter siden, Marie90 skrev: Nei, jeg forstår heller ikke helt hva du vil frem til når du snakker om tiden deres sammen, du legger det frem litt vagt. Det å snakke om "følelser og fremtidsplaner" kan jo bety mye. Det kan snakkes om på generell basis eller som i planlegging av felles fremtid, og det er jo to helt forskjellige ting. Jeg har hatt dater med menn der jeg har snakket om hva jeg vil ha ut av livet, hvordan jeg ser for meg fremtiden, hva jeg verdsetter og generelle følelser om livet. Og de har gjort det samme, for i en god samtale byr man på seg selv. Men jeg har ikke sagt at jeg vil en fremtid med dem, at de er aktuelle som fremtidig ektemann, at vi skal gjøre alle disse tingene sammen. Jeg har heller ikke demonstrert ved handling at dette er noe jeg mener seriøst, som å innlemme dem i livet mitt eller ta dem med på en langweekend. Fordi det er for tidlig å vite om dette er en jeg vil ha et forhold med. Dersom han rett og slett har faret med regelrett løgn og fortalt deg at du er drømmedama hans, så forstår jeg frustrasjonen. Men jeg leser det også litt som at dere ganske enkelt har hatt en fin tid sammen som rett og slett har betydd mer for deg enn for ham. Og at dere kanskje er litt ulike der hvor han har lavere terskel for å åpne seg og vise hengivenhet enn du har, eller er vant med. Jeg elsker deg Marie, du er min favoritt på KG. Anonymkode: f631d...b49
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #64 Skrevet 13. juli 2016 19 minutter siden, Marie90 skrev: Nei, jeg forstår heller ikke helt hva du vil frem til når du snakker om tiden deres sammen, du legger det frem litt vagt. Det å snakke om "følelser og fremtidsplaner" kan jo bety mye. Det kan snakkes om på generell basis eller som i planlegging av felles fremtid, og det er jo to helt forskjellige ting. Jeg har hatt dater med menn der jeg har snakket om hva jeg vil ha ut av livet, hvordan jeg ser for meg fremtiden, hva jeg verdsetter og generelle følelser om livet. Og de har gjort det samme, for i en god samtale byr man på seg selv. Men jeg har ikke sagt at jeg vil en fremtid med dem, at de er aktuelle som fremtidig ektemann, at vi skal gjøre alle disse tingene sammen. Jeg har heller ikke demonstrert ved handling at dette er noe jeg mener seriøst, som å innlemme dem i livet mitt eller ta dem med på en langweekend. Fordi det er for tidlig å vite om dette er en jeg vil ha et forhold med. Dersom han rett og slett har faret med regelrett løgn og fortalt deg at du er drømmedama hans, så forstår jeg frustrasjonen. Men jeg leser det også litt som at dere ganske enkelt har hatt en fin tid sammen som rett og slett har betydd mer for deg enn for ham. Og at dere kanskje er litt ulike der hvor han har lavere terskel for å åpne seg og vise hengivenhet enn du har, eller er vant med. Du burde holde samlivskurs for damer. Anonymkode: 25e02...de7 1
Gjest PseudonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #65 Skrevet 13. juli 2016 16 timer siden, Cuntzilla skrev: Jeg kjenner gifte menn som fremdeles tyter om det som kanskje kunne blitt hver gang jeg ser dem. Har du litt av den samme utstrålingen som Liv Tyler i One Night At McCool's cuntzilla? Det er jo helt villt at gifte menn nedverdiger seg selv for deg på den måten.
Marie90 Skrevet 13. juli 2016 #66 Skrevet 13. juli 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker deg Marie, du er min favoritt på KG. Anonymkode: f631d...b49 Thank u Ikke alle synes jeg er en brutal bitch.
Cuntzilla Skrevet 13. juli 2016 #67 Skrevet 13. juli 2016 34 minutter siden, PseudonymBruker skrev: Har du litt av den samme utstrålingen som Liv Tyler i One Night At McCool's cuntzilla? Det er jo helt villt at gifte menn nedverdiger seg selv for deg på den måten. Haha, nå ble jeg nesten litt paranoid her. Har faktisk blitt sammenlignet med hun i one night at mccool´s en gang før, utrolig random at du skulle nevne akkurat det. Jeg tenkte mer på det som et forsøk på utseende-kompliment, ikke første gang jeg har hørt av svaksynte folk at jeg ligner på liv tyler, men jeg burde tydeligvis se filmen. Han var jo i et forhold også. Utstråler nok slapp seksualmoral og er hun som fort får mer dick pics enn blomster, men som sagt, jeg tror ikke det er jeg som er så veldig spesiell, jeg tror noen gamle playere kan bli litt sentimentale når de tenker på damene de har nedlagt og forkastet i sin vei. Og møter de dem tilfeldigvis på et eller annet fuktig arrangement så kan det komme opp etter litt for mange drinker. Det er ikke helt vilt altså, tror nok mange single damer over 25 kan skrive under på at halvparten av de som legger an på dem er i et forhold. Mistet troen på monogami for lenge siden.
Marie90 Skrevet 13. juli 2016 #68 Skrevet 13. juli 2016 4 minutter siden, Cuntzilla skrev: . Utstråler nok slapp seksualmoral og er hun som fort får mer dick pics enn blomster, men som sagt, jeg tror ikke det er jeg som er så veldig spesiell, jeg tror noen gamle playere kan bli litt sentimentale når de tenker på damene de har nedlagt og forkastet i sin vei. Og møter de dem tilfeldigvis på et eller annet fuktig arrangement så kan det komme opp etter litt for mange drinker. Det er ikke helt vilt altså, tror nok mange single damer over 25 kan skrive under på at halvparten av de som legger an på dem er i et forhold. Mistet troen på monogami for lenge siden. Jepp, vi er mange som opplever det - tror ikke du trenger å bekymre deg for at du utstråler noe uheldig Menn blir nok like sentimentale som kvinner med tanke på tidligere sexpartnere - da spesielt om sexen var bra. Dette fremstår kanskje ikke så viktig mens man enda er singel og på partnershopping, men menn er vel hakket verre når det gjelder forpliktelsesangst og livskriser. Er nå i en alder der menn jeg tidligere har datet (som ofte har vært 4-5 år eldre enn meg), etablerer seg. Da popper de frem på sosialt media, creeper etter bikinibilder og gir likes i hytt og pine. Vårt sexmaraton på hotellet i Paris er nå et veldig nostalgisk minne og de er desperate etter kontakt med sitt "tidligere liv". Hvilket jeg selvsagt forstår, dog jeg synes ikke det å være singel er noen krise, og kanskje foretrekkbart for de som er opptatt av variasjon. De fleste av dem er endt opp med kvinner jeg er glad ikke er meg, for å si det slik.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #69 Skrevet 13. juli 2016 17 minutter siden, Marie90 skrev: Da popper de frem på sosialt media, creeper etter bikinibilder og gir likes i hytt og pine. Vårt sexmaraton på hotellet i Paris er nå et veldig nostalgisk minne og de er desperate etter kontakt med sitt "tidligere liv". Jeg kan godt forstå at man blir nostalgisk over tidligere eskapader, men det er ganske drøyt når man tar steget og kontakter gamle flammer fra sitt tidligere liv. Det vitner ikke akkurat om god moral.
Cuntzilla Skrevet 13. juli 2016 #70 Skrevet 13. juli 2016 13 minutter siden, Marie90 skrev: Jepp, vi er mange som opplever det - tror ikke du trenger å bekymre deg for at du utstråler noe uheldig Menn blir nok like sentimentale som kvinner med tanke på tidligere sexpartnere - da spesielt om sexen var bra. Dette fremstår kanskje ikke så viktig mens man enda er singel og på partnershopping, men menn er vel hakket verre når det gjelder forpliktelsesangst og livskriser. Er nå i en alder der menn jeg tidligere har datet (som ofte har vært 4-5 år eldre enn meg), etablerer seg. Da popper de frem på sosialt media, creeper etter bikinibilder og gir likes i hytt og pine. Vårt sexmaraton på hotellet i Paris er nå et veldig nostalgisk minne og de er desperate etter kontakt med sitt "tidligere liv". Hvilket jeg selvsagt forstår, dog jeg synes ikke det å være singel er noen krise, og kanskje foretrekkbart for de som er opptatt av variasjon. De fleste av dem er endt opp med kvinner jeg er glad ikke er meg, for å si det slik. Hehe ja, det er nok mye nostalgi. Når de sitter der i et hus som er belånt til pipa med to sutrende unger og en kone som ikke vil ta den i rumpa, så er det vel lett å tenke tilbake på den bekymringsfrie tiden hvor livet var en lek og mulighetene uendelige. Ikke dermed sagt at de vil bytte familielivet mot hun de lå med da de var 23, men hun er et minne om en fin tid, og innerst inne skulle de gjerne ha dratt tilbake og gjenopplevd den litt og verdsatt den så mye mer enn de gjorde der og da. I mangel på en tidsmaskin så tar de kontakt og vil mimre litt, i verste fall gjenskape forholdet. Jeg har en teori om at det er en type midtlivskrise, og at den kommer vesentlig tidligere enn i 40-årene nå til dags.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #71 Skrevet 13. juli 2016 5 minutter siden, Cuntzilla skrev: Hehe ja, det er nok mye nostalgi. Når de sitter der i et hus som er belånt til pipa med to sutrende unger og en kone som ikke vil ta den i rumpa, så er det vel lett å tenke tilbake på den bekymringsfrie tiden hvor livet var en lek og mulighetene uendelige. Ikke dermed sagt at de vil bytte familielivet mot hun de lå med da de var 23, men hun er et minne om en fin tid, og innerst inne skulle de gjerne ha dratt tilbake og gjenopplevd den litt og verdsatt den så mye mer enn de gjorde der og da. I mangel på en tidsmaskin så tar de kontakt og vil mimre litt, i verste fall gjenskape forholdet. Jeg har en teori om at det er en type midtlivskrise, og at den kommer vesentlig tidligere enn i 40-årene nå til dags. Hva er det som får deg til å tro at en del av oss menn ikke opplever minst like spennende sex og opplevelser i etablert, seriøst forhold, både de med og uten barn? At du har en og annen gorilla som ikke forstår at han ikke er 20 år lenger og at det kanskje ikke lenger passer seg å legge ned nye kvinner på rygg helg etter helg er nå så, men svært mange seriøse menn finner både det de "tapte" da de shoppet rundt med nye kvinner "hver helg" og gjerne mer til når de etablerer seg. Antakelsen om at kvinner i seriøse forhold skulle være så mye pripne sammenlignet med de som ligger seg rundt annenhver lyktestolpe under påvirkning av det ene og andre helg etter helt stemmer nok heller ikke helt. Du ville nok bli overrasket over hvor eventyrlystne kvinner i et seriøst forhold kan være. Anonymkode: d87b1...704 1
Marie90 Skrevet 13. juli 2016 #72 Skrevet 13. juli 2016 (endret) 13 minutter siden, Cuntzilla skrev: Jeg har en teori om at det er en type midtlivskrise, og at den kommer vesentlig tidligere enn i 40-årene nå til dags. "Krisen" for menn er vel kanskje ikke egentlig en alder, men en livssituasjon. Ellers tror jeg den er proporsjonal med hva han må gi opp for monogamiens skyld ('opportunity cost' for økonomene) - jo større drag på damene, og jo større mengde partnere, desto mer ofres den dagen man går ned alteret. Jeg leste en amerikansk artikkel der det var forsket på tilfredshet med ekteskapet, og da spesifikt sexliv. Den viste at menn med 20+ partnere så og si aldri var toppfornøyd med sexlivet med sin kone - da uavhengig av hvor deilig hun var eller hva slags seksuelt spetakkel hun sa ja til. Menn med færre partnere kunne derimot svare at de følte de hadde valgt den aller beste kvinnen de noensinne hadde møtt både personlighetsmessig og seksuelt, og ikke ville funnet seg i en annen situasjon. Litt food for thought. Endret 13. juli 2016 av Marie90 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #73 Skrevet 13. juli 2016 3 minutter siden, Marie90 skrev: "Krisen" for menn er vel kanskje ikke egentlig en alder, men en livssituasjon. Ellers tror jeg den er proporsjonal med hva han må gi opp for monogamiens skyld ('opportunity cost' for økonomene) - jo større drag på damene, og jo større mengde partnere, desto mer ofres den dagen man går ned alteret. Jeg leste en amerikansk artikkel der det var forsket på tilfredshet med ekteskapet, og da spesifikt sexliv. Den viste at menn med 20+ partnere så og si aldri var toppfornøyd med sexlivet med sin kone - da uavhengig av hvor deilig hun var eller hva slags seksuelt spetakkel hun sa ja til. Menn med færre partnere kunne derimot svare at de følte de hadde valgt den aller beste kvinnen de noensinne hadde møtt både personlighetsmessig og seksuelt, og ikke ville funnet seg i en annen situasjon. Litt food for thought. Det behøver ikke nødvendigvis være så overraskende. Ustabile folk som hele tiden søker etter noe nytt å bedre har en tendens til å være mindre fornøyde med status quo, enten det gjelder sexliv eller noe helt annet i livet. Det betyr ikke automatisk at sexen med nåværende kone nødvendigvis var noe dårligere, men at man som mer ustabil person ikke takler fravær av variasjon. Anonymkode: d87b1...704
Cuntzilla Skrevet 13. juli 2016 #74 Skrevet 13. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som får deg til å tro at en del av oss menn ikke opplever minst like spennende sex og opplevelser i etablert, seriøst forhold, både de med og uten barn? At du har en og annen gorilla som ikke forstår at han ikke er 20 år lenger og at det kanskje ikke lenger passer seg å legge ned nye kvinner på rygg helg etter helg er nå så, men svært mange seriøse menn finner både det de "tapte" da de shoppet rundt med nye kvinner "hver helg" og gjerne mer til når de etablerer seg. Antakelsen om at kvinner i seriøse forhold skulle være så mye pripne sammenlignet med de som ligger seg rundt annenhver lyktestolpe under påvirkning av det ene og andre helg etter helt stemmer nok heller ikke helt. Du ville nok bli overrasket over hvor eventyrlystne kvinner i et seriøst forhold kan være. Anonymkode: d87b1...704 Klart det er mange som er det, har jeg sagt noe annet? Ro deg ned litt, du har feil fokus og leser derfor meningen med innlegget feil. Jeg mener ikke at ingen som er gift tar den i rumpa altså
Gjest PseudonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #75 Skrevet 13. juli 2016 Et øyeblikk siden, Marie90 skrev: Litt food for thought. Ja det er det absolutt, for en annen "vedtatt sannhet" som da tilsynelatende kræsjer med denne artikkelen er at de som "raser fra seg" i tidlig alder mtp dating/partnere roer seg ned når de finner den ene som de gifter seg med, og ikke har behov for andre partnere. Mens de som har få partnere, har større sannsynlighet for å være utro da de "får smaken på det gode liv" og ønsker å prøve ut andre partnere.
Marie90 Skrevet 13. juli 2016 #76 Skrevet 13. juli 2016 Et øyeblikk siden, PseudonymBruker skrev: Ja det er det absolutt, for en annen "vedtatt sannhet" som da tilsynelatende kræsjer med denne artikkelen er at de som "raser fra seg" i tidlig alder mtp dating/partnere roer seg ned når de finner den ene som de gifter seg med, og ikke har behov for andre partnere. Mens de som har få partnere, har større sannsynlighet for å være utro da de "får smaken på det gode liv" og ønsker å prøve ut andre partnere. Dette har aldri vært en "vedtatt sannhet" for meg i alle fall - spesielt ettersom statistikk taler det imot. At det iblant er tilfelle tviler jeg ikke på. Men det er jo det meste. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #77 Skrevet 13. juli 2016 1 minutt siden, Cuntzilla skrev: Klart det er mange som er det, har jeg sagt noe annet? Ro deg ned litt, du har feil fokus og leser derfor meningen med innlegget feil. Jeg mener ikke at ingen som er gift tar den i rumpa altså Slapp av, jeg satte det litt på spissen jeg også Poenget var vel også at det ikke nødvendigvis behøver å være et uttrykk for misnøye, selv om man mimrer litt om tidligere tider. Det er faktisk helt normalt gjennom hele livet. Anonymkode: d87b1...704
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #78 Skrevet 13. juli 2016 1 minutt siden, Cuntzilla skrev: Klart det er mange som er det, har jeg sagt noe annet? Ro deg ned litt, du har feil fokus og leser derfor meningen med innlegget feil. Jeg mener ikke at ingen som er gift tar den i rumpa altså Slapp av, jeg satte det litt på spissen jeg også Poenget var vel også at det ikke nødvendigvis behøver å være et uttrykk for misnøye, selv om man mimrer litt om tidligere tider. Det er faktisk helt normalt gjennom hele livet. Anonymkode: d87b1...704
Cuntzilla Skrevet 13. juli 2016 #79 Skrevet 13. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det behøver ikke nødvendigvis være så overraskende. Ustabile folk som hele tiden søker etter noe nytt å bedre har en tendens til å være mindre fornøyde med status quo, enten det gjelder sexliv eller noe helt annet i livet. Det betyr ikke automatisk at sexen med nåværende kone nødvendigvis var noe dårligere, men at man som mer ustabil person ikke takler fravær av variasjon. Anonymkode: d87b1...704 Vet ikke om "ustabil" er det riktige ordet, men ja, de som alltid er på jakt etter noe nytt, alltid så på alle muligheter som åpne og verden som deres østers, alltid trodde de skulle bli millionær eller få en nobelpris eller skrive en bestseller eller hva det nå skulle være, alltid trodde det ville komme noe nytt og bedre rundt ethvert hjørne i livet, vil nok kanskje også alltid være litt misfornøyd med hvor de har havnet i livet så fort de er "satt" og det føles som fremtiden er hogget i stein og det ikke vil skje noe "mer". En mann med ingenting derimot, kan oppleve større lykkefølelse så lenge han har to sko og en brødskalk. Uendelige muligheter, den vestlige verdens forbannelse Men det er en annen diskusjon.
Cuntzilla Skrevet 13. juli 2016 #80 Skrevet 13. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slapp av, jeg satte det litt på spissen jeg også Poenget var vel også at det ikke nødvendigvis behøver å være et uttrykk for misnøye, selv om man mimrer litt om tidligere tider. Det er faktisk helt normalt gjennom hele livet. Anonymkode: d87b1...704 Ja nettopp, det tror jeg og. Som sagt, de vil ikke bytte ut kona nødvendigvis, men en "trip down memory lane" kan være morsomt å ta. Helst bør man gjøre dette bare inne i hodet sitt, men noen tar den jo noen skritt lengre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå