AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #41 Skrevet 12. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mens han her vil jo liksom være kompis (og vi var ikke akkurat kompiser fra før av da) å holder jo fremdeles kontakt når det passer han. Var bare det jeg ville frem til. Anonymkode: 9eb04...9a9 Han vil være kompis på samme måte som jenter vil være "venner" når de avviser gutter. Han bryr seg overhodet ikke. Men det virker ikke som dette synker helt inn hos deg, så du får kjøre på til du skjønner det selv. Anonymkode: 51bee...746 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #42 Skrevet 12. juli 2016 Eller at jeg plutselig har fått sms da, om at han er så overarbeidet *stakkars meg* osv.. Anonymkode: 9eb04...9a9
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #43 Skrevet 12. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dessuten sender han stadig fremdeles sånn 'åh, syns synd på meg-snapper', for eksempel at han er så sliten, trøtt osv osv. Jeg pleide jo selvfølgelig å kaste meg over med sympati tidligere, men nå har jeg bare ikke visst hva jeg skal si, så har ikke sagt noenting. Dessuten svarer han selv bare når det passer han, så trenger vel kanskje ikke å ha så dårlig samvittighet heller.. Anonymkode: 9eb04...9a9 Har du ikke brukt nok tid på han nå? Bruk tiden din på noe annet. Bygg opp selvtilliten din, skjem deg bort, smil til en fremmed, gi deg selv ros, se maling tørke osv osv.., alt er bedre enn å tenke på han. Anonymkode: bf129...c7c 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #44 Skrevet 12. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Han vil være kompis på samme måte som jenter vil være "venner" når de avviser gutter. Han bryr seg overhodet ikke. Men det virker ikke som dette synker helt inn hos deg, så du får kjøre på til du skjønner det selv. Anonymkode: 51bee...746 Nei, jeg tror ikke han bryr seg heller jeg, hadde han hatt et snev av respekt og omsorg for meg, hadde han jo aldri sagt det på den måten han har gjort til meg, eller gjort det han har gjort. Er jo derfor jeg er irritert, for da blir det for dumt å sitte å late som noe annet og da, mener jeg. Anonymkode: 9eb04...9a9
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #45 Skrevet 12. juli 2016 En ekte player bryr seg ikke en dritt om du er interessert eller spiller likegyldig. Vi leser den slags lang vei, så lenge han har fått det han ville ha så går han videre til 3-4 andre damer han "holder på med". Anonymkode: 25e02...de7
Gjest Minesveiper Skrevet 12. juli 2016 #46 Skrevet 12. juli 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg snakket med en kompis om dette, og ifl han, var dette typisk playeroppførsel, og han mente at for slike gutter som dette, er det et spill. Og at han antageligvis er/har vært interessert, men at leken ble for lett. Hans forslag var å spille fullstendig care ift dette nestegang jeg ser han, å bare smile å si at ikke tenkt på det, selvfølgelig kan vi være venner. For så å gå derfra. Altså ta kontroll over situasjonen. Jeg har aldri vært denspilltypen. Seriøst damer og menn, fungerer virkelig dette? Jeg tenker vel som så, at var han i utgangspunktet bare ute etter en ting, så gir vel han faen i om jeg er care eller ikke nå, da går han vel bare videre? Anonymkode: 9eb04...9a9 Hvordan vet du at han er en player? Er det noe alle vet liksom? Hva hvis han prøvde å være med deg for å se hvordan det var og fant ut at dette ikke virket for han. Det er ikke alltid lurt å snakke med psykolog kompisen om dette fordi han kan være bitter pga at damene heller vil ha "dumme playere" enn han.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #47 Skrevet 12. juli 2016 6 timer siden, Minesveiper skrev: Hvordan vet du at han er en player? Er det noe alle vet liksom? Hva hvis han prøvde å være med deg for å se hvordan det var og fant ut at dette ikke virket for han. Det er ikke alltid lurt å snakke med psykolog kompisen om dette fordi han kan være bitter pga at damene heller vil ha "dumme playere" enn han. Jeg har ikke snakket med psykologkompisen, jeg har forklart en drittsituasjon for han, å da kom han med sine tanker. Men selvfølgelig, jeg sier ikke at du tar feil altså. Og det kan godt hende han hadde gode intensjoner, og derfor sendte signaler om at han ville være med meg på en annen måte, helt frem til jeg spurte. At noe bare snudde helt plutselig. Men om han da hadde intensjoner om å ikke bare ligge med meg, å hadde omsorg og et genuint ønske om å fortsette et vennskap (altså at han brydde seg, å syns det var leit at det ikke ble slik), hvorfor da svare at; jeg tror ikke det blir noe mer med oss, håper ikke du hadde forventet det? Hadde det vært sånn at jeg faktisk var lei meg for at det ikke ble som jeg hadde tenkt, og at jeg hadde hatt gode intensjoner med en av de jeg har avvist gjennom tiden, hadde jeg aldri sagt det slikt. Når han sier det på den måten, høres det ut som om det aldri var tanken hans at han håpet det skulle bli noe mer. Siden han håpet at jeg ikke gikk rundt å trodde det, liksom. For å forenkle da; hadde min søster ringt meg å sagt at 'huff, jeg skulle så gjerne vært på butikken å kjøpt mat, for jeg er jo så sulten.. Men jeg har ikke bil, og ikke penger'.. Og jeg svarer 'jeg har jo både bil og penger jeg da..!' så spør hun; ja, tror du du hadde hatt mulighet til å kjøre på butikken for meg, da eller? Nehei, det har jeg vel ikke, håper ikke du hadde forventet det? Du hadde jo da blitt litt forundret på den korte måten å bare si nei uten noe mer, samt syns det hadde vært både rart å dårlig gjort at jeg snakket om at jeg hadde både bil og penger jeg, som om jeg faktisk hadde planer om å kjøre på butikken for deg? Eller? Anonymkode: 9eb04...9a9 2
Cuntzilla Skrevet 12. juli 2016 #48 Skrevet 12. juli 2016 (endret) 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips Hmm, vil han ikke gjennomskue det når jeg allerede har vist at jeg ville noe mer, og ble skuffet/lei meg når han ikke ville det? Eller er det fremdeles håp på å snu på flisa, å late som om det nå ikke er så farlig for meg, allikevel? Anonymkode: 9eb04...9a9 Du trenger bare late som du har akseptert det og gått videre. Enda bedre om du faktisk klarer å akseptere det og gå videre Jeg ser en AB her mener at han ikke kommer til å bry seg fra eller til. Det er jo riktig hvis man har blitt kvitt en person man egentlig ikke brydde seg noe særlig om i utgangspunktet. Ikke så riktig om kjemien og alt er der, men han bare er en "player" som føler han trenger å ha (muligheten til) flere damer samtidig, eller bare timingen som ikke stemte eller lignende. Som et par andre her har påpekt, de gutta der kommer alltid tilbake når det er for seint. Jeg kjenner gifte menn som fremdeles tyter om det som kanskje kunne blitt hver gang jeg ser dem. Og det er ikke fordi jeg er så spesiell, det er bare at den type menn (ikke at det nødvendigvis er en "type", tror mange har en fase) trives med å ha masse damer på gress og holde alle muligheter åpne, men når en dør de trodde var vidåpen lukkes for dem så kan de føle anger og mild panikk. Særlig når de får lyst på forhold en dag, og innser (eller innbiller seg) at de faktisk møtte den rette for mange hakk i sengestolpen siden. Endret 12. juli 2016 av Cuntzilla 2
LadyL Skrevet 12. juli 2016 #49 Skrevet 12. juli 2016 Forstår veldig godt hvordan du har det. Jeg orket ikke mer tilslutt, så jeg behandler han som en venn. Jeg har avvist han i 1 år nå, og han prøver faktisk enda. Jeg sender snap'er til han som jeg gjør med andre venner osv, og svarer hvis han spør meg om noe. Men hvis han spør om vi skal finne på noe takker jeg nei, og hvis han ringer meg på natten svarer jeg ikke. Jeg har sagt til han at jeg er ute etter noe seriøst og derfor ikke gidder å kaste vekk tid på han, men likevel fortsetter han 😉 Forstå det den som kan, men han vil vel gjerne få bekreftet at han fortsatt har meg der han tror han har meg. Sorry mac, det skipet har seilt! 2
SøtMelon Skrevet 12. juli 2016 #50 Skrevet 12. juli 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn oppfører seg alltid sånn. De er kyniske Anonymkode: 61bb2...6eb Her må kvinnene begynne å bli smarte.. Når noe føles merkelig, bør en jo virkelig være skeptisk. 2
Gjest 2Bhonest Skrevet 12. juli 2016 #51 Skrevet 12. juli 2016 Merkelig hvordan jenter er ekspert på "silent treatment" når de er i et forhold, mens utenfor forhold kjenner de ikke til det våpenet...
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #52 Skrevet 12. juli 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Men vil jeg ikke da, med hele meg, vise at jeg er vanvittig sint? Om jeg blokker, sletter, skjeller og smeller? Anonymkode: 9eb04...9a9 Trenger ikke skjelle han ut vel. Å blokke han er for at han og du ikke skal ta kontakt. Jeg synes å fortsette å snakke med han er å godkjenne hans oppførsel. Kan du garantere at du ikke faller for han igjen når du fortsetter med kontakten? Anonymkode: 719d4...5ed
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #54 Skrevet 13. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Trenger ikke skjelle han ut vel. Å blokke han er for at han og du ikke skal ta kontakt. Jeg synes å fortsette å snakke med han er å godkjenne hans oppførsel. Kan du garantere at du ikke faller for han igjen når du fortsetter med kontakten? Anonymkode: 719d4...5ed Neida, trenger jo ikke det. Nei, jeg kan ikke garantere det. Men med å sette et standpunkt nå, kan jeg i alle fall få sagt i fra at han ikke trenger å kontakt med med det utgangspunktet da.. Anonymkode: 9eb04...9a9
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #55 Skrevet 13. juli 2016 Selv om en venninne begynte å tulle litt med tankegangen min/sette meg på litt andre tanker med at han kanskje bare dyttet meg unna fordi han var redd for å bli såret og ikke var klar for å inn i noe nå, mtp at det er han som prøvde seg på meg, å har sendt slike miksede signaler, men kan aldri, aldri tenke meg at han hadde avvist meg på den måten da, når jeg spurte. Da burde han jo skjønt at jeg var interessert i noe mer da, å ikke vært redd for å bli såret og slikt. Anonymkode: 9eb04...9a9
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #56 Skrevet 13. juli 2016 Den 12. juli 2016 at 5.51, AnonymBruker skrev: Ok, kall meg gjerne en baby, du vet ikke min historie ellers. Men uansett da, så syns jeg det er stygt å gi inntrykk av noe helt annet, bare for å oppnå en ting. Hadde han bare vært ærlig om sine intensjoner med en gang, hadde saken vært en helt annet. Anonymkode: 9eb04...9a9 Alle vet ikke hva deres intensjoner er med en gang. Mange er i kanskje-kategorien og der kan de være lenge. En dag finner du en som gjengjelder dine følelser og da blir denne karen helt ubetydelig. Anonymkode: f04f9...2c5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #57 Skrevet 13. juli 2016 5 timer siden, SøtMelon skrev: Her må kvinnene begynne å bli smarte.. Når noe føles merkelig, bør en jo virkelig være skeptisk. Hva mener du med å bli smarte? Det er ikke alltid enkelt å avsløre en player serru.. Anonymkode: 61bb2...6eb
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2016 #58 Skrevet 13. juli 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle vet ikke hva deres intensjoner er med en gang. Mange er i kanskje-kategorien og der kan de være lenge. En dag finner du en som gjengjelder dine følelser og da blir denne karen helt ubetydelig. Anonymkode: f04f9...2c5 Dette skjønner jeg også, selvfølgelig. Men igjen, da sier man/gjør man ikke masse greier som indikerer at man har følelser, når man allikevel slenger i trynet på personen at nei, håper da ikke du trodde det? Hadde vært noe helt annet om han ikke indikerte at han følte noe, å kom å sa at han ikke helt visste om dette funker for han/at han desverre ikke følte det han hadde trodd/håpet, et eller annet slikt da. Da hadde jeg 'kjøpt' det mer at hensikten hans i utgangspunktet var en annen da, og ikke bare linjer han kom med for å oppnå det han ville. Anonymkode: 9eb04...9a9
SøtMelon Skrevet 13. juli 2016 #59 Skrevet 13. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med å bli smarte? Det er ikke alltid enkelt å avsløre en player serru.. Anonymkode: 61bb2...6eb Vel, de sier jo de rette tingene. Å snakke om framtidsplanene på et for tidlig stadium er jo også mistenkelig.. (Barn,hus, giftemål osv) Sjarmerende er de også, og er ikke sene med å få en jente i seng. De er utspekulerte nok til å spille den perfekte romantiker, og liker seg helst hjemme hos seg selv eller hos byttet sitt. Slik at sjangser for et ligg er til stede. Det jeg mener med å være smart, er at man ikke kjøper alt en player sier. Legg til merke om du i det hele tatt får hilse på hans venner og eller familie. At han helst holder en jente unna kompisene, burde være nok til å være skeptisk. Og ikke gi dem det de vil ha for tidlig! Da hører du neppe fra dem igjen.. (Har venninner som har blitt lurt av slike..). Se på helheten. Er det noe som skurrer? Se om han er villig til å gå på date ute, og om han vil deg det beste/hjelpe deg osv.. Vil en likevel på date med en slik gutt/mann, så ha vennskap i tankene først. Deretter kan kjærligheten blomstre. Jeg og mannen jeg nå er forlovet med, tok det rolig i 3 mnd før det ble alvor Han fikset på ting i leiligheten min, og gjorde ingen seksuelle framstøt. Så var han litt nervøs Jeg forsto da at han nok var forelsket på ekte, og ingen player.
Marie90 Skrevet 13. juli 2016 #60 Skrevet 13. juli 2016 Gjør det som er best for deg. Å blokkere folk gjør man fordi man har behov for det, og den blokkerte part vet selvsagt det. Men du får selv bestemme hva som er viktigst for deg - å signalisere likegyldighet ved å ikke blokkere, men i realiteten bruke evigheter på å komme over ham fordi du får stadig påminnelser? Eller å blokkere, glemme ham og faktisk bli ferdig med ham? Du liker ham bedre enn han liker deg. Så enkelt er det. Det betyr ikke at han er en drittsekk eller en player. Du valgte å hoppe til sengs med en du ikke var involvert med, og knyttet deg sterkere til ham. Å si at han "ikke tror det kan bli dere" er en helt fair og ærlig avvisning. En drittsekk ville ikke sagt det, han ville holdt deg varm for å holde sexen gående. Vi har alle vært der. Jeg blokkerte fyren jeg forstod ikke kunne gi meg det jeg ville ha. For meg var ikke det å tape ansikt - det er greit å ha følelser og jeg trengte det for å komme meg videre. Og det gjorde jeg. Jeg har datet langt mer attraktive menn i etterkant og om han visste at jeg var forelsket i ham da, så er det irrelevant nå. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå