AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #1 Skrevet 12. juli 2016 Kom ut av et dritt forhold. Så traff jeg en mann etterhvert som prøvde seg på meg flere ganger, å ble kjent med meg over tid vi var ikke venner liksom, men traff han mye i sosiale sammenhenger. Jeg var et brent barn, og redd for å bli såret igjen. Til slutt tenkte jeg at jeg får bare hoppe ut i det, han har jo vært så gira og pågående, at det må jo ligge litt mer der. Lang historie kort, det endte med at jeg ble med han en dag, og vi dro ut, så hjem til han, så sex. Sov over der, og tonen var veldig hyggelig og fin. Vi har også mens dette har pågått, snakket mye om fremtidsønsker og diverse, og han har sagt mange ting som tyder på at han ville noe mer med meg, men trengte tid. Men jo mer jeg viste jeg var interessert i han, jo mindre interessert har han virket, på tross av at vi har hatt sex flere ganger og diverse. Til slutt tok jeg mot til meg å spurte hvor han tror dette kan føre, og da fikk jeg slengt i ansiktet at han ikke trodde det ble oss, og beklager seg om jeg hadde trodd det. Men han håpet vi kunne være venner. (No shit) Og jeg skjønner ikke helt hva som skjedde. Eller hva som er greia med å sitte å snakke følelser og diverse med en som du allikevel ikke vil bygge noe videre med. Jeg føler meg fryktelig dum, å har lyst til at han skal ha opp interessen sin igjen for meg, enten fordi jeg da kan sette litt hardt mot hardt, og at han ikke skal drive med denne vinklingen å tro han han behandle meg som det passer han, eller ta igjen. Jeg snakket med en kompis om dette, og ifl han, var dette typisk playeroppførsel, og han mente at for slike gutter som dette, er det et spill. Og at han antageligvis er/har vært interessert, men at leken ble for lett. Hans forslag var å spille fullstendig care ift dette nestegang jeg ser han, å bare smile å si at ikke tenkt på det, selvfølgelig kan vi være venner. For så å gå derfra. Altså ta kontroll over situasjonen. Jeg har aldri vært denspilltypen. Seriøst damer og menn, fungerer virkelig dette? Jeg tenker vel som så, at var han i utgangspunktet bare ute etter en ting, så gir vel han faen i om jeg er care eller ikke nå, da går han vel bare videre? (og ja, jeg vet det helt sikkert kommer noen her som sier at jeg bør blåse i han, å hadde følt meg bedre om jeg bare lot hele greia ligge. Men jeg kommer til å se han igjen, og jeg syns ikke det her var noe koselig eller morsomt..) Anonymkode: 9eb04...9a9 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #2 Skrevet 12. juli 2016 Eneste som fungerer på slike menn er ingen kontakt. Anonymkode: 22fdc...064 5
Coronas Skrevet 12. juli 2016 #3 Skrevet 12. juli 2016 Jepp, kuttet all kontakt. Face, skype, tlf, messenger osv.... Han også lovde gull og grønne skoger. Men ble ignorert. Mitt hjerte er stengt for forelskelse på ubestemt tid pga han..... 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #4 Skrevet 12. juli 2016 Ingen normale oppegående mennesker oppfører seg på den måten, de er ærlige om intensjonene sine. Anonymkode: 22fdc...064 5
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #5 Skrevet 12. juli 2016 5 minutter siden, Coronas skrev: Jepp, kuttet all kontakt. Face, skype, tlf, messenger osv.... Han også lovde gull og grønne skoger. Men ble ignorert. Mitt hjerte er stengt for forelskelse på ubestemt tid pga han..... Fikk det noe utslag for deg å kutte all kontakt da? Jeg vil at han skal kjenne på den følelsen jeg gjør nå.. Anonymkode: 9eb04...9a9 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #6 Skrevet 12. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen normale oppegående mennesker oppfører seg på den måten, de er ærlige om intensjonene sine. Anonymkode: 22fdc...064 Nei, men han er vel ikke så ærlig av seg da? Men visste nøyaktig hva han skulle si til meg, for å sjarmere meg. Anonymkode: 9eb04...9a9
Coronas Skrevet 12. juli 2016 #7 Skrevet 12. juli 2016 Sitter igjen med et lite savn. Forbannet fyr som tok litt av hjertet mitt. Men med tid og stunder glemmer man vel... får jeg håpe. 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #8 Skrevet 12. juli 2016 Vanlig med savn,men han var en drittsekk. Måten og gjennoppvinne respekt på er null kontakt. Anonymkode: 22fdc...064 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #9 Skrevet 12. juli 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til slutt tok jeg mot til meg å spurte hvor han tror dette kan føre, og da fikk jeg slengt i ansiktet at han ikke trodde det ble oss. Anonymkode: 9eb04...9a9 herregud for en baby du er. må tåle at noen tar på deg . Han har du kuttet kontakt med deg og du har kuttet kontakt med han. Move on. livet er ikke over. Det finnes mange kjekke menn der ute. Anonymkode: 14b0f...d21 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 12. juli 2016 #10 Skrevet 12. juli 2016 Det kommer til å fungere den dagen du vet du aldri kommer til å ligge med han igjen og ikke har noe som helst følelser for han. . Da er leken morsom faktisk De blir som innpåslitne hunder 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #11 Skrevet 12. juli 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk det noe utslag for deg å kutte all kontakt da? Jeg vil at han skal kjenne på den følelsen jeg gjør nå.. Anonymkode: 9eb04...9a9 Ja, han kjente på følelsen. Ville starte opp igjen som ingenting var skjedd...det som er skummelt med slike klovner, de mangler vesentlige menneskelige egenskaper. Anonymkode: 22fdc...064 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #12 Skrevet 12. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: herregud for en baby du er. må tåle at noen tar på deg . Han har du kuttet kontakt med deg og du har kuttet kontakt med han. Move on. livet er ikke over. Det finnes mange kjekke menn der ute. Anonymkode: 14b0f...d21 Ok, kall meg gjerne en baby, du vet ikke min historie ellers. Men uansett da, så syns jeg det er stygt å gi inntrykk av noe helt annet, bare for å oppnå en ting. Hadde han bare vært ærlig om sine intensjoner med en gang, hadde saken vært en helt annet. Anonymkode: 9eb04...9a9 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #13 Skrevet 12. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: herregud for en baby du er. må tåle at noen tar på deg . Han har du kuttet kontakt med deg og du har kuttet kontakt med han. Move on. livet er ikke over. Det finnes mange kjekke menn der ute. Anonymkode: 14b0f...d21 Ikke svar slik i en tråd som dette.Unødvendig. Anonymkode: 22fdc...064 5
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #14 Skrevet 12. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ok, kall meg gjerne en baby, du vet ikke min historie ellers. Men uansett da, så syns jeg det er stygt å gi inntrykk av noe helt annet, bare for å oppnå en ting. Hadde han bare vært ærlig om sine intensjoner med en gang, hadde saken vært en helt annet. Anonymkode: 9eb04...9a9 Ja, det haddet det. De mangler egenskaper, du må lese mer for å beskytte deg selv. Anonymkode: 22fdc...064
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #15 Skrevet 12. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja, det haddet det. De mangler egenskaper, du må lese mer for å beskytte deg selv. Anonymkode: 22fdc...064 Mener: du må få mer kunnskap. Anonymkode: 22fdc...064
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #16 Skrevet 12. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingen normale oppegående mennesker oppfører seg på den måten, de er ærlige om intensjonene sine. Anonymkode: 22fdc...064 Menn oppfører seg alltid sånn. De er kyniske Anonymkode: 61bb2...6eb 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #17 Skrevet 12. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, det haddet det. De mangler egenskaper, du må lese mer for å beskytte deg selv. Anonymkode: 22fdc...064 Men det er jo nettopp det jeg trodde jeg gjorde denne gangen. Hva skal til da, at de sier de vil gifte seg? Jeg kunne jo ikke vite at det her plutselig skulle ta en sånn vending når han 'fikk meg på kroken'.. Anonymkode: 9eb04...9a9
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #18 Skrevet 12. juli 2016 Å nei, han har ikke kuttet kontakt med meg forøvrig. Han tar akkurat så mye kontakt som det passer han, når det passer han. Vi skulle jo tross alt være venner etterpå, håpet han.. Anonymkode: 9eb04...9a9 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #19 Skrevet 12. juli 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å nei, han har ikke kuttet kontakt med meg forøvrig. Han tar akkurat så mye kontakt som det passer han, når det passer han. Vi skulle jo tross alt være venner etterpå, håpet han.. Anonymkode: 9eb04...9a9 Greit da misforstod jeg. Men du vet hvem du har med å gjøre. Han er ikke noe kjærestemateriale. Anonymkode: 14b0f...d21 1
FayFerner Skrevet 12. juli 2016 #20 Skrevet 12. juli 2016 Ganske barnslig og umoden oppførsel av ham. Se sånn på ham, som en emosjonelt umoden stakkar. Han er i grunn ikke verdt din tid og energi. Men det du spør er etter er jo om du skal ta igjen. Den forstår jeg godt, jeg ville følt det akkurat på samme måte. Hvis noen hadde spilt slik med meg ville jeg antagelig spilt spillet tilbake jeg også, latt som om ikke jeg var såret overhodet, hatt en tilkegyldig attitude. Sett bevisst over skulderen hans på andre gutter. Hensikten ville selvfølgelig ikke vært å få ham tilbake, nei, takk som byr, men mer at han i alle fall ikke skulle sitte igjen med følelsen av at jeg var et lett bytte. Og at han ikke var det grann minneverdig. Når det er sagt, så ville jo min oppførsel i så måte vært like umoden, nesten på fjortis-stadiet, men pyttsann, det var ikke jeg som startet i alle fall. Jeg sier ikke at du burde gjøre det på den måten, men du har i alle fall min støtte ifht. at det er lett å tenke slik når man har truffet en player. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå