Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Har bare klekket ett 12 km egg og det var Pawniard. Har fullt med egg hele tiden😅

Slo Giovanni med Giratina, Machamp og Tyranitar

Anonymkode: b9c49...191

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har fanget noe kult i det siste? Jeg ble ganske glad når jeg fikk denne Machop'en:

399851541_Screenshot_20201029-204051_PokmonGO.thumb.jpg.3cebc5a7aaa56c411aaa0adc11e083f1.jpg

Endret av daemi
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, daemi said:

Noen som har fanget noe kult i det siste? Jeg ble ganske glad når jeg fikk denne Machop'en:

fanget en tediusa som ble til 4* ursaring. 🤷‍♀️

Anonymkode: b4434...f02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

fanget en tediusa som ble til 4* ursaring. 🤷‍♀️

4 stjerners? 

Anonymkode: ef1a7...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, daemi skrev:

4* er når den har maks på alle tre stats.

Aha:)

Anonymkode: ef1a7...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boks med 3 remote raid pass for 1 coin i shoppen nå :) 

Er vel til raid-dagen i morra. Tror en får 5 gratis-pass fra stopper også, i hvert fall vært sånn forrige gang.

Anonymkode: d1dd2...f2a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Boks med 3 remote raid pass for 1 coin i shoppen nå :) 

Er vel til raid-dagen i morra. Tror en får 5 gratis-pass fra stopper også, i hvert fall vært sånn forrige gang.

Anonymkode: d1dd2...f2a

Raid-dag? Finner ikke noe info om det i spillet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, jeg klarer bare ikke for alt i verden å kaste 9 nice throws på rad! Jeg har kommet et par ganger til 6 eller 7 på rad, og så feilberegner jeg og ødelegger alt! 😟 En ting er at jeg blir stressa og kaster feil, men i tillegg driver ballen og henger seg opp når jeg skal kaste. Og nå er det bare et par dager igjen før oppgaven er slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Ardwinna skrev:

Argh, jeg klarer bare ikke for alt i verden å kaste 9 nice throws på rad! Jeg har kommet et par ganger til 6 eller 7 på rad, og så feilberegner jeg og ødelegger alt! 😟 En ting er at jeg blir stressa og kaster feil, men i tillegg driver ballen og henger seg opp når jeg skal kaste. Og nå er det bare et par dager igjen før oppgaven er slutt.

Det finnes en måte å jukse på, men du er kanskje ikke interessert i det?🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/31/2020 at 9:28 PM, Ardwinna said:

Gå for Pokemon som har en stor ring som du lett kan treffe. Hvis du f.eks. finner en Nosepass så kast pokeballs. Ikke great eller ultra balls siden du vil ikke fange den. Du vil bare ha "nice throws". Det samme gjelder andre hvor det er lett å treffe sirkrelen når den er stor. Ignorer andre monstere i mellomtiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2020 den 11.16, AnonymBruker skrev:

Kunne ha vurdert det om jeg hadde sett dette svaret før oppgaven gikk ut 😬

På 6.11.2020 den 2.22, daemi skrev:

Gå for Pokemon som har en stor ring som du lett kan treffe. Hvis du f.eks. finner en Nosepass så kast pokeballs. Ikke great eller ultra balls siden du vil ikke fange den. Du vil bare ha "nice throws". Det samme gjelder andre hvor det er lett å treffe sirkrelen når den er stor. Ignorer andre monstere i mellomtiden

Det var det jeg tenkte, men det dukket ca aldri opp store pokemons verken hjemme eller i sentrum, så den planen gikk ikke så bra.
Håper jeg ikke gikk glipp av noe veldig interessant i belønning.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.11.2020 den 11.16, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man jukse? 

Anonymkode: a3136...3d5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2020 den 21.28, Ardwinna skrev:

Hva slags oppgave?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags oppgave?

Mega Gengar quest, del 2/3. Den sluttet for ei ukes tid siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått en supper idé. Jeg har mange venner men vet jo ikke hvem er åpne for raid, og hvem ikke. Jeg raider en del men mest for legendary (ikke så mye megaraid og ikke tier 3 raid)..

Hva om de som vil ha raid-invitasjoner, f.eks enten velger en spesiell Pokemon som buddy - som f.eks Machop. Eller, beholder samme buddy de har men bytter navn på den til RaidBuddy, eller noe med Raid i. Jeg ser dere, markerer dere med "raid" og inviterer neste ganger. 

også hvis dere ikke vil ha invitasjon, så evt bytte til noRaid. 

😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2020 den 17.53, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått en supper idé. Jeg har mange venner men vet jo ikke hvem er åpne for raid, og hvem ikke. Jeg raider en del men mest for legendary (ikke så mye megaraid og ikke tier 3 raid)..

Hva om de som vil ha raid-invitasjoner, f.eks enten velger en spesiell Pokemon som buddy - som f.eks Machop. Eller, beholder samme buddy de har men bytter navn på den til RaidBuddy, eller noe med Raid i. Jeg ser dere, markerer dere med "raid" og inviterer neste ganger. 

også hvis dere ikke vil ha invitasjon, så evt bytte til noRaid. 

😉

Det vil jo ikke fungere i lengden da endel research krever noe med buddyen eller en spesiell buddy. Dessuten så kan jo den du inviterer allerede være i en annen raid. Hos meg fungerer det slik at er man online kan man bli invitert til raid. Er man ikke online får man ikke invite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det vil jo ikke fungere i lengden da endel research krever noe med buddyen eller en spesiell buddy. Dessuten så kan jo den du inviterer allerede være i en annen raid. Hos meg fungerer det slik at er man online kan man bli invitert til raid. Er man ikke online får man ikke invite.

Det er bare å la online-knappen stå på det. Når jeg ikke har opp appen aktivt, får jeg fortsatt notification om raid invites.

Dessuten kan man når man er inne i et raid, rangere vennelista si etter hvem som er online, så det er jo en god hjelper.

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2020 den 22.50, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man jukse? 

Trykk på pokémon du vil fange, slå på flymodus, kast, om du treffer riktig/får nice throw slår du av flymodus, om du treffer feil slå av spillet, slå av flymodus og prøv igjen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...