Jaybird Skrevet 9. oktober 2020 #11801 Del Skrevet 9. oktober 2020 1 hour ago, Luka_S said: Hmm, jeg får visst bare opp Ultra League når jeg går inn på battle. Det har blitt så mye "greier" på PoGo i det siste, klarer ikke å følge med lenger. Er relativt mye å gjøre, men samtidig trenger man jo egentlig ikke gjøre alt da. Og ofte er det svar å få om man googler litt, jeg ser jeg må ty til det fra tid til annen. Har noen special researchses jeg har hatt en stund, og bare å evolve magikarp tok meg en del uker før jeg fikk den i mål. Liker at spillet er litt variert, og at det er utvidet nok til å ikke være sånn at man nødvendigvis trenger å mestre alle aspekter av spillet (selv er det veldig lite battles på meg enn så lenge, mer fokus på raids og det å samle opp gode pokemons inntil videre). Når det er sagt har jeg bare spilt siden august. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #11802 Del Skrevet 10. oktober 2020 9 timer siden, Luka_S skrev: Hmm, jeg får visst bare opp Ultra League når jeg går inn på battle. Det har blitt så mye "greier" på PoGo i det siste, klarer ikke å følge med lenger. Du må gå inn på battle og bla deg helt ned til du ser training, så velger du hvilken karakter du vil battle med 😀 Anonymkode: a3136...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Behappy Skrevet 10. oktober 2020 #11803 Del Skrevet 10. oktober 2020 Sønnen min sin shop virker ikke. Det står bare og laster og laster. Det holder på så lenge at man til slutt bare må avslutte spillet. vi har reinnstallert og logget inn på nytt uten at det har virket. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 10. oktober 2020 #11804 Del Skrevet 10. oktober 2020 (endret) 36 minutter siden, Behappy said: Sønnen min sin shop virker ikke. Det står bare og laster og laster. Det holder på så lenge at man til slutt bare må avslutte spillet. vi har reinnstallert og logget inn på nytt uten at det har virket. Noen tips? Jeg bare gjetter her nå, men er betalingskort lagt inn på kontoen? Hvis du også har en konto, er det samme kortet lagt inn på flere kontoer? Kan betalingskortet ha gått ut på dato? Det som sønnen din opplever bør jo ikke skje uansett. Har det vært sånn lenge? Endret 10. oktober 2020 av daemi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Behappy Skrevet 10. oktober 2020 #11805 Del Skrevet 10. oktober 2020 Legger man inn et eget betalingskort til pokemon eller er det samme som til iTunes? han har en barnekonto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 10. oktober 2020 #11806 Del Skrevet 10. oktober 2020 6 minutter siden, Behappy said: Legger man inn et eget betalingskort til pokemon eller er det samme som til iTunes? han har en barnekonto Jeg har Samsung tlf og jeg måtte legge til eget kort. Aner dessverre ikke hvordan det er på iPhone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 10. oktober 2020 #11807 Del Skrevet 10. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må gå inn på battle og bla deg helt ned til du ser training, så velger du hvilken karakter du vil battle med 😀 Anonymkode: a3136...3d5 Nei, det funket ikke. Må det være mot en venn, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 10. oktober 2020 #11808 Del Skrevet 10. oktober 2020 1 time siden, Behappy skrev: Legger man inn et eget betalingskort til pokemon eller er det samme som til iTunes? han har en barnekonto Tror ikke man kan shoppe på nett med barnekonto? Den fra SR bank du har? Jeg pleier bare å bruke min konto på både meg og guttungen, ikke noe problem det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #11809 Del Skrevet 12. oktober 2020 Hvordan går det med Giratina jakt, dere? Det har tatt litt av her, så nå har jeg ni Giratinaer og en av de er shiny. 😇 Anonymkode: b4434...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arthycast Skrevet 13. oktober 2020 #11810 Del Skrevet 13. oktober 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan går det med Giratina jakt, dere? Det har tatt litt av her, så nå har jeg ni Giratinaer og en av de er shiny. 😇 Anonymkode: b4434...f02 Ikke bra. Har fanget tre, men kun en av de hadde tre stjerner (men ikke 100% tho). Ingen shiny. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arthycast Skrevet 13. oktober 2020 #11811 Del Skrevet 13. oktober 2020 Forresten. Noen som aner om det er meninga at samtlige shadow skal være helt ubrukelige? Får knapt noen med to stjerner, jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #11812 Del Skrevet 13. oktober 2020 1 hour ago, Arthycast said: Forresten. Noen som aner om det er meninga at samtlige shadow skal være helt ubrukelige? Får knapt noen med to stjerner, jo. de har blitt mye dårligere nå, samtidig som hyppigheten av Team Rocket økte.. Ser «gamle» video på youtube der alle ville fange fire stjerners shadow Beldum. Nå er det ikke shadow beldum til å finne i det hele tatt, og jeg har sjekket nå, av over hundre shadow fanget i siste 2 måneder, har jeg 3 stykk 3-stjerners... Anonymkode: b4434...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arthycast Skrevet 14. oktober 2020 #11813 Del Skrevet 14. oktober 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: de har blitt mye dårligere nå, samtidig som hyppigheten av Team Rocket økte.. Ser «gamle» video på youtube der alle ville fange fire stjerners shadow Beldum. Nå er det ikke shadow beldum til å finne i det hele tatt, og jeg har sjekket nå, av over hundre shadow fanget i siste 2 måneder, har jeg 3 stykk 3-stjerners... Anonymkode: b4434...f02 Ah, det var kjipt.. Mulig jeg er helt på bærtur nå, men i og med at shadow er så dårlig, så ser jeg egentlig ikke hvorfor man bør ta alle ballonger og stopp med mindre det er oppdrag relatert til det. Kjipt, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 16. oktober 2020 #11814 Del Skrevet 16. oktober 2020 I tilfelle noen lurer når de skal slåss mot Giovanni i "An Inter-egg-sting Development" special research: First Pokémon: Persian Second Pokémon: Kangashkan, Nidoking or Garchomp Third Pokémon: Mewtwo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 22. oktober 2020 #11815 Del Skrevet 22. oktober 2020 Har dere klekket noen røde egg (12km)? Hvilke pokiser har dere fått? Jeg har så langt klekket tre røde egg og fått to Trubbish og en Absol... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #11816 Del Skrevet 23. oktober 2020 Har klekket 6 stykker: 2 Absol, 2 Larvitar og 1 Scraggy på hovedkontoen (88-91 %). 1 Pawniard på ekstrakontoen. Anonymkode: 4164e...7b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #11817 Del Skrevet 23. oktober 2020 Hvilke pokemons brukte dere til å slå Giovanni? Jeg får det ikke til 😕 Anonymkode: f3100...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 23. oktober 2020 #11818 Del Skrevet 23. oktober 2020 (endret) 8 hours ago, AnonymBruker said: Hvilke pokemons brukte dere til å slå Giovanni? Jeg får det ikke til 😕 Anonymkode: f3100...a8f Tror jeg brukte Machamp, Hariyama og Tyranitar. Machamp og Hariyama med fighting moves mot Persian og Nidoking (som han brukte som nr. 2 mot meg) og Tyranitar med dark moves mot Mewtwo. Se posten min litt lenger opp for å se hvilke han kan bruke. Fighting fungerer mot Kangashkan også så jeg satsa på to fighting types. Endret 23. oktober 2020 av daemi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #11819 Del Skrevet 23. oktober 2020 12 km egg: 2 Larvitar, 1 Absol, 1 sandile, 1 pawniard, 2 trubish... Det var før 12 km egg ble faktisk 12 km distanse.. nå Gidder jeg ikke å klekke de. Sykler til og fra jobb, og PoGo registrerer ikke sykkel-km fult. Anonymkode: b4434...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 23. oktober 2020 #11820 Del Skrevet 23. oktober 2020 Har fått1 Deino, 1 Scraggy og 1 som jeg ikke husker hva var fra 12 km egg. Den siste var ikke noe spennende i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå