Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

På 29.9.2020 den 15.09, Perseus skrev:

Du vet hvordan du får great throw?

Jeg får stadig great throws, men jeg vet ikke hvordan jeg får dem. Jeg vet aldri hvorfor jeg får nice, great eller excellent. 

Jeg prøver å tenke "hva gjorde jeg nå" når jeg får en great, men så klarer jeg ikke gjenskape det på neste kast, og så er strek broken. 

Anonymkode: 7c8e9...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får stadig great throws, men jeg vet ikke hvordan jeg får dem. Jeg vet aldri hvorfor jeg får nice, great eller excellent. 

Jeg prøver å tenke "hva gjorde jeg nå" når jeg får en great, men så klarer jeg ikke gjenskape det på neste kast, og så er strek broken. 

Det står jo godt forklart på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2020 den 23.06, alli634 skrev:

Men er utfordringen å battle i en megaraid eller vinne en megaraid? Hvis du bare skal battle går du inn i raidet og så forlate etter kampen er startet :) 

Battle i megaraid. 

På 29.9.2020 den 22.46, AnonymBruker skrev:

Installer appen PokeRaid eller chat-app Discord og join kanaler fra www.RemoteRaiding.com eller andre. Da kan du «melde» deg på en Raid du vil ta, og bli invitert remote av noen. 

Anonymkode: b4434...f02

Tusen takk for gode tips. 👍🏼

Anonymkode: d0e75...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2020 den 14.53, AnonymBruker skrev:

Årh! Jeg får ikke til level 3/4 på «A mega Discovery», altså å battle in a mega raid. Så sjukt irriterende😖

Jeg hadde samme problemet, men så lot jeg raidet gå helt ut, altså la timeren gå til null selv om alle pokemons hadde besvimt, og da ble det registrert. 

Anonymkode: ded29...813

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/29/2020 at 3:37 PM, AnonymBruker said:

Spiller voksne mennesker fortsatt Pokemon go?:hakeslepp:

Anonymkode: f3a68...b58

Voksen i hodet kan nok diskuteres for min del, men jeg tror jeg (og mange andre pokemon-spillere jeg vet om) kvalifiserer til å være voksen om man kun ser på alder.

Så ja!

Tror faktisk de som spiller fremdeles i hovedsak er voksne, kidsa har for lengst gått videre - litt som facebook, ingen kids bruker det lenger 😄 

Endret av Jaybird
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/1/2020 at 4:33 PM, AnonymBruker said:

Det står også forklart litt tidligere i tråden her - men kort sagt, det baserer seg på å treffe midt i sirkelen - desto mindre den er, desto bedre "throw". Nice om du treffer innenfor med stor sirkel, great med mindre sirkel, og excellent med liten sirkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere klare for nytt event i morgen da? :)

Anonymkode: 84137...394

Hva er det da? Har ikke fått det med meg :)

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 11 i morgen, til 17:) Står inne på News på spillet. Kommer tidsbegrenset oppgaver hvor man kan vinne masse forskjellige ting. Tm, luckyegg og diverse:) 

Niantic feirer bursdag:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Kl 11 i morgen, til 17:) Står inne på News på spillet. Kommer tidsbegrenset oppgaver hvor man kan vinne masse forskjellige ting. Tm, luckyegg og diverse:) 

Niantic feirer bursdag:)

Oh, den har jeg ikke fått med meg, takk for info! Da må det ut og spilles 😄

Har akkurat flyttet, bor nå rimelig sentralt i byen her. Tullete nok kan jeg ikke ta noen pokestops fra leiligheten, men det er bare noen få meter i hver sin retning som skal til. Og går jeg i et lite minutt har jeg hele syv stops og en gym, woho!

Nerd nok som jeg er, har jeg nå fått 3d-printet et brett som holder begge mine telefoner, så jeg kan spille dual-pokemon enda enklere 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jaybird skrev:

Oh, den har jeg ikke fått med meg, takk for info! Da må det ut og spilles 😄

Har akkurat flyttet, bor nå rimelig sentralt i byen her. Tullete nok kan jeg ikke ta noen pokestops fra leiligheten, men det er bare noen få meter i hver sin retning som skal til. Og går jeg i et lite minutt har jeg hele syv stops og en gym, woho!

Nerd nok som jeg er, har jeg nå fått 3d-printet et brett som holder begge mine telefoner, så jeg kan spille dual-pokemon enda enklere 😅

Haha, så gøy:) Jeg spiller med TRE kontoer. Den ene mobilen kan jeg dele skjermen på, og ha to kontoer pålogget samtidig😂 Her jeg bor, er det veldig mange voksne som spiller. Flesteparten mellom 30 og 55:) Og nesten alle har to kontoer. En hovedkonto og en "tullekonto". Får jeg en sjelden shiny på tullekontoen, trader jeg den til hovedkontoen. Men man ender jo opp med å bli like "glad" i begge kontoene (eller alle 3)😂

Mange stops du har i nærheten ja. Går aldri tom for baller du;) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Haha, så gøy:) Jeg spiller med TRE kontoer. Den ene mobilen kan jeg dele skjermen på, og ha to kontoer pålogget samtidig😂 Her jeg bor, er det veldig mange voksne som spiller. Flesteparten mellom 30 og 55:) Og nesten alle har to kontoer. En hovedkonto og en "tullekonto". Får jeg en sjelden shiny på tullekontoen, trader jeg den til hovedkontoen. Men man ender jo opp med å bli like "glad" i begge kontoene (eller alle 3)😂

Haha, så moro! For nå får det være med disse to kontoene, jeg har egentlig akkurat begynt (et par mnd. tilbake). Tre kontoer gitt, det blir litt å holde på med det 😄 

Jeg laga "tullekontoen" primært for å kunne battle meg selv for sinnoh steiner, men etter hvert har det blitt bare moro å pusle med begge to (og nok stones for en stund).

Ja, dæven, baller er det nok av om dagen ;) Bare irriterer meg ørbittelitt over at ingen av stop'sa er så nære at jeg kan ta de uten å måtte gå på utsiden! Men men, kjekt å ha en grunn til å tusle ut, selv om jeg nå merker at item bag på 1300 jo selvfølgelig ikke holder når man bor såpass midt i byen ;D 

Anonymkode: 47e1b...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Haha, så moro! For nå får det være med disse to kontoene, jeg har egentlig akkurat begynt (et par mnd. tilbake). Tre kontoer gitt, det blir litt å holde på med det 😄 

Jeg laga "tullekontoen" primært for å kunne battle meg selv for sinnoh steiner, men etter hvert har det blitt bare moro å pusle med begge to (og nok stones for en stund).

Ja, dæven, baller er det nok av om dagen ;) Bare irriterer meg ørbittelitt over at ingen av stop'sa er så nære at jeg kan ta de uten å måtte gå på utsiden! Men men, kjekt å ha en grunn til å tusle ut, selv om jeg nå merker at item bag på 1300 jo selvfølgelig ikke holder når man bor såpass midt i byen ;D 

Anonymkode: 47e1b...bd7

AB da gitt. Jaja, skulle bare redigere og legge til at jeg er imponert 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 timer siden, daemi skrev:

Er det noen her som holder til på Nedre Romerike?

Ja :)

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags mobil er det du bruker til å dele skjermen for å spille på to kontoer samtidig? Sikkert en android 😅

Anonymkode: a3136...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2020 den 9.29, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde samme problemet, men så lot jeg raidet gå helt ut, altså la timeren gå til null selv om alle pokemons hadde besvimt, og da ble det registrert. 

Anonymkode: ded29...813

Dette funket! Tusen takk!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...