Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjempefint med korona-tiltak i spillet! :)

Menneh, ble litt skuffa idag. Vant nok battles til at jeg kunne få en pokemon, og trodde jeg skulle få Girantina (skulle være den som er belønningen denne helga). Nope, det ble en Larvitar... :(  Følte meg snytt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er vel kun Metagross på første vinn som er garantert. De burde vært tydeligere på det, legendariske legges kun til i poolen hvor det trekke en tilfeldig. Vet en gjeng unger som har brukt masse raidpass og er veldig skuffa :( 

Anonymkode: d1dd2...f2a

• Liker 1
Skrevet
På 15.3.2020 den 18.22, AnonymBruker skrev:

Er vel kun Metagross på første vinn som er garantert. De burde vært tydeligere på det, legendariske legges kun til i poolen hvor det trekke en tilfeldig. Vet en gjeng unger som har brukt masse raidpass og er veldig skuffa :( 

Jeg raidet litt for noen dager siden for å få Giratina, og fikk den til slutt. Etter å ha fått en Metagross og en Tepig... Metagross er grei nok, men en fuckings Tepig??? Argh. Heldigvis fikk jeg Cobalion på første forsøk.

Det verste med disse koronatider med hjemmekontor og selvvalgt karantene (er forkjølet), er at jeg ikke får snurret pokestops, så nå er jeg snart tom for pokeballer! Det er litt nedtur å kjøpe pokeballer i shopen. Får jo ikke noen i gaver heller.

Hyggelig å gi oss 30 timer med incense, men vi burde fått kraftig rabatt på pokeballer også.

• Liker 6
Skrevet

Da var «Genesect» greiene gjort 😄

Måtte ut en tur i går, da pokeballer virkelig er et must, og jeg ikke bor i nærheten av pokestopper, men bor i et folketomt område, så lett å holde 1 m avstand til folk 😅.

Men heldigsvis har gps-en vært helt ute på tur, så satt inne mye i går og litt i dag og fullførte mens jeg ble dratt rundt om på kartet 😄😂

Må si jeg ikke helt forstår hvorfor Abra community day ble avlyst når de så slipper denne greia her. Mange trenger pokeballer for å fullføre det å fange 100+ pokemon, og da må folk ut å gå. 

AnonymBruker
Skrevet
På 22.3.2020 den 12.19, Ariana807 skrev:

Da var «Genesect» greiene gjort 😄

Måtte ut en tur i går, da pokeballer virkelig er et must, og jeg ikke bor i nærheten av pokestopper, men bor i et folketomt område, så lett å holde 1 m avstand til folk 😅.

Men heldigsvis har gps-en vært helt ute på tur, så satt inne mye i går og litt i dag og fullførte mens jeg ble dratt rundt om på kartet 😄😂

Må si jeg ikke helt forstår hvorfor Abra community day ble avlyst når de så slipper denne greia her. Mange trenger pokeballer for å fullføre det å fange 100+ pokemon, og da må folk ut å gå. 

Står fast på 25 fire types - selv med godlukt på går det i sneglefart, det regner :( og meldt slåregn hele uka, jaja, får vel min før eller siden

Abra-dagen virker litt ulogisk å avlyse, men så på YouTube at i utlandet er det mange steder en stor happening i parker, hvor folk arrangerer div og samler seg. 

Skrevet

De er litt sent ute, men da har de en gave, 100 pokeballer til 1 pokedollar 😄

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Ariana807 skrev:

De er litt sent ute, men da har de en gave, 100 pokeballer til 1 pokedollar 😄

Se her @Ardwinna

Anonymkode: 70c59...3b3

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se her @Ardwinna

Anonymkode: 70c59...3b3

I know! Har allerede hentet ut! :)

Skrevet
På 23.3.2020 den 15.17, AnonymBruker skrev:

Står fast på 25 fire types - selv med godlukt på går det i sneglefart, det regner :( og meldt slåregn hele uka, jaja, får vel min før eller siden

Jeg driver nå og baler med å få tak i 25 elektriske pokiser, men det tar tiiiiid! Har svidd av flere incense men svært lite elektriske å se. Mangler bare én nå for å fullføre, men den lar sannelig vente på seg :(
Blir nok mye lettere å ta 25 is-pokiser, for de kryr det av for tiden.

Skrevet

Stenger de den etter 26? For jeg har ikke sjans til å klare den innen morgendagen, står helt fast på 25 fire type, ikke fått en eneste en, selv med incense på i timesvis. 

Skrevet
40 minutter siden, neon_sun skrev:

Stenger de den etter 26? For jeg har ikke sjans til å klare den innen morgendagen, står helt fast på 25 fire type, ikke fått en eneste en, selv med incense på i timesvis. 

Nei, de stenger bare salg av den billetten som gir tilgang. De som allerede er i gang skal kunne holde på så lenge de vil.

Skrevet
5 timer siden, Ardwinna skrev:

Nei, de stenger bare salg av den billetten som gir tilgang. De som allerede er i gang skal kunne holde på så lenge de vil.

Ah, good :) takk for svar! 

Skrevet

Så bra at de har økt avstanden man kan nå gymmer fra! Da når jeg en gym fra kontoret mitt!

Fikk forøvrig hele 3 Dittoer idag, alle fra Foonguser.

• Liker 3
Skrevet

Wooo 50 great balls for 1 coin 😄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei :) det hadde vært kjekt med flere venner i pokemon go. Jeg sender gaver nesten hver dag. :)

3221 3434 3704

Anonymkode: 7567e...265

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei :) det hadde vært kjekt med flere venner i pokemon go. Jeg sender gaver nesten hver dag. :)

3221 3434 3704

Anonymkode: 7567e...265

Legger deg til, litt dårlig på spillfronten nå pga viruset, men det tar seg nok opp😊

Skrevet

Min kjæreste og jeg vil veldig gjerne få en ekstra venn eller to. 🙂 Legg oss gjerne til, alle som vil: 

1353 1080 8628

0672 8149 1565

Skrevet (endret)

Er det bare meg som ikke får lastet inn vennelista? «Failed to get friend list. Try again later» 😧🥺😩😤😭

CCF3C25F-9952-42C6-9A37-CF218214B217.thumb.png.8f16c2259c6d129dd81c731f96f0f0c2.png

Endret av Ariana807
Skrevet
31 minutter siden, Ariana807 skrev:

Er det bare meg som ikke får lastet inn vennelista? «Failed to get friend list. Try again later» 😧🥺😩😤😭

CCF3C25F-9952-42C6-9A37-CF218214B217.thumb.png.8f16c2259c6d129dd81c731f96f0f0c2.png

Sikkert bare en glitch, jeg og sønnen min sine er helt ok. 

Skrevet
38 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Sikkert bare en glitch, jeg og sønnen min sine er helt ok. 

Logget ut og inn igjen, så var lista tilbake 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...