Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du går med den pokisen du vil utvikle, som buddy i 10 km. Og så må du evolve på dagtid:) Da blir den til Epseon:)

Anonymkode: 07af6...d87

Gjorde det, men ble noe helt annet🙈

Anonymkode: f4082...b9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan også bruke navnetrikset - gi den Eevee’en du vil evolve navnet Sakura, før du evolver for å få Espeon. 

Navnene på trenerene til de ulike Eevee-evolusjonene i serien kan brukes til å få de forskjellige. Obs! Hvert navn kan kun brukes en gang, så sørg for å ha en god Eevee å evolve.

Oversikt over alle som er mulig å evolve med navn :) 

Sjekk at spørsmålstegnet på evolve-knappen endrer seg til omrisset av den du vil evolve til, da vet du at det er riktig.

https://www.eurogamer.net/articles/2019-04-15-pokemon-go-eevee-evolution-how-to-evolve-eevee-vaporeon-jolteon-flareon-umbreon-espeon-leafeon-glaceon

Anonymkode: d1dd2...f2a

Takk, det må testes ut👍

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kva blei den då? Utvikla du den mens den framleis var buddy, eller bytta du buddy før du utvikla?

• Liker 1
Skrevet

Jeg satt nettopp og åpnet gaver fra pokevennene, og så plutselig et rart gult skinn rundt trade-knappen til en av dem (Ganesobal). Da jeg klikket på trade, fikk jeg opp "lucky trade". Siden vedkommende jo ikke er i nærheten, gikk jeg ut igjen og nå er navnet til Ganesobal gult og har noen rare bobler rundt. Hva skjer???

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg satt nettopp og åpnet gaver fra pokevennene, og så plutselig et rart gult skinn rundt trade-knappen til en av dem (Ganesobal). Da jeg klikket på trade, fikk jeg opp "lucky trade". Siden vedkommende jo ikke er i nærheten, gikk jeg ut igjen og nå er navnet til Ganesobal gult og har noen rare bobler rundt. Hva skjer???

Dere er blitt Lucky Friends! 

Betyr at neste trade dere to gjør er garantert å gi lucky pokemon :) den vil også få sånne gullbobler i bakgrunnen. Men viktigere, så vil det koste mindre stjernestøv å powre opp

https://www.polygon.com/platform/amp/pokemon-go-guide/2019/4/22/18507825/friends-guide-how-to-get-lucky-friends

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dere er blitt Lucky Friends! 

Betyr at neste trade dere to gjør er garantert å gi lucky pokemon :) den vil også få sånne gullbobler i bakgrunnen. Men viktigere, så vil det koste mindre stjernestøv å powre opp

https://www.polygon.com/platform/amp/pokemon-go-guide/2019/4/22/18507825/friends-guide-how-to-get-lucky-friends

Fikk opp beskjed etter at jeg la inn innlegget! :)
Forbaska at vi må være på samme sted for å trade da...

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du den på skuldra når du evolva? Ellers funker det ikke. Husk også at det må være dagtid i spillet, ikke på klokka. Her nordpå er det nå kun et par timer midt på dagen det går å få Espeon.

Du kan alltid se på tegnet på evolve-knappen, hvilken pokemon det blir. Står det fremdeles spørsmålstegn er det noe som ikke er riktig, og vil bli en tilfeldig pokemon. 

Du skal se omrisset av Espeon/Umbreon på knappen, da funker det :) 

Skrevet
5 minutter siden, Ardwinna skrev:

Fikk opp beskjed etter at jeg la inn innlegget! :)
Forbaska at vi må være på samme sted for å trade da...

👍 

Ja, det er himla irriterende 😕 

Skrevet (endret)

Jeg får fortsatt bare spilt når telefonen er koblet til Wi-Fi! Da er det jo egentlig helt håpløst! Når spillet er åpent så forsvinner posisjonsmerket innimellom, og også noen ganger alle merker som er øverst på skjermen.

Jeg har ikke gjort noen endringer, så skjønner ikke hvorfor!

Telefonen har lite lagerplass igjen, så kan jo forsøke å slette noe og se om det hjelper?

Edit: Endelig virker spillet igjen! Jeg slettet en app som leser docx-filer, og installerte en annen tilsvarende app. Det ser ut som det hjalp, - mulig den jeg hadde forstyrret PoGo...?

Endret av Hanne67
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du den på skuldra når du evolva? Ellers funker det ikke. Husk også at det må være dagtid i spillet, ikke på klokka. Her nordpå er det nå kun et par timer midt på dagen det går å få Espeon.

Du kan alltid se på tegnet på evolve-knappen, hvilken pokemon det blir. Står det fremdeles spørsmålstegn er det noe som ikke er riktig, og vil bli en tilfeldig pokemon. 

Du skal se omrisset av Espeon/Umbreon på knappen, da funker det :) 

Hadde den som buddy. Var et omriss der, men tydeligvis av feil pokemon. 

Dagtid🤔 vil det si at jeg må vente til etter mørketida 😂

Utvikla den midt på dagen, sånn ca kl 14 tror jeg det var.

• Liker 1
Skrevet

Sønnen min trenger pokemon-venner

3951 4730 9548

Anonymkode: e5e39...e66

• Liker 1
Skrevet

Grobirk: vi blir best friends om 3 dager. Skal vi koordinere egg, eller bryr du deg ikke om det som er i lvl 40?

Engammelmann

Anonymkode: c53e1...b6a

Skrevet

Hei alle! Er ganske ny i spillet og trenger venner! Noen som vil legge meg til? 😊

0042 2180 2609

• Liker 1
Skrevet (endret)

Noen som vet hvilke pokemon man kan få av de «ukes» oppdragene, har en dag igjen eller noe å gjøre et oppdrag så får jeg «pakken».

Har ikke lyst på enda en Kyoger!

Endret av Ariana807
Skrevet
9 hours ago, Ariana807 said:

Noen som vet hvilke pokemon man kan få av de «ukes» oppdragene, har en dag igjen eller noe å gjøre et oppdrag så får jeg «pakken».

Den siste tiden har det vært Zapdos og Articuno i hvert fall. Jeg har enda ikke fått Moltres, men antar at den også kan dukke opp.

Skrevet
9 timer siden, Ariana807 skrev:

Skulle gjerne bytta, sitter på tre zapdos, men ikke sett snurten an kyoger!

Zapdos, articuno, Moltres, kyoger og Groudon - tror de bytter over nyttår?

AnonymBruker
Skrevet

Battle another trainer in the greste league.

Hva vil det si og hvordan gjør jeg det?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, frøkenasosial skrev:

trenger noen flere venner!

114 9398 8065

Det mangler et siffer

• Liker 1
Skrevet
On 12/28/2019 at 11:30 PM, AnonymBruker said:

Skulle gjerne bytta, sitter på tre zapdos, men ikke sett snurten an kyoger!

Zapdos, articuno, Moltres, kyoger og Groudon - tror de bytter over nyttår?

Jeg har alle bortsett fra Articuno. Har også en Mew, men den har vel alle som har fullført oppgaven tilknyttet det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...