AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #11261 Del Skrevet 31. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: https://pokemongolive.com/en/post/novemberdecemberupdate2019/ Oppdatering på Research Breakthrough. Heldigvis bort med Eevee nå! Anonymkode: dc397...535 Det var da endelig godt:) Anonymkode: 07af6...d87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 1. november 2019 #11262 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer også på dette! Har ikke claimet stamp nr 7 enda, så jeg venter til etter midnatt. Nå må Eevee bort altså. Anonymkode: dc397...535 Du må huske å vente til etter 1 p.m. PDT, dvs kl 22.00 ikveld, for ellers blir det en Eevee. Endret 1. november 2019 av Hanne67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prague Skrevet 1. november 2019 #11263 Del Skrevet 1. november 2019 1 time siden, Hanne67 skrev: Du må huske å vente til etter 1 p.m. PDT, dvs kl 22.00 ikveld, for ellers blir det en Eevee. Jeg tenkte jo ikke på det og åpnet ny boks nå, og fikk så klart en Eevee. Må nesten bare le, snakk om å være ivrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #11264 Del Skrevet 1. november 2019 5 timer siden, Hanne67 skrev: Du må huske å vente til etter 1 p.m. PDT, dvs kl 22.00 ikveld, for ellers blir det en Eevee. Ja, har ikke claimet enda. Begynte å ane meg at det kunne være noe sånt, så jeg har heldigvis ikke claimet den enda! Har ventet (og venter) til i kveld 🙌🏼 Anonymkode: dc397...535 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 1. november 2019 #11265 Del Skrevet 1. november 2019 14 timer siden, Prague skrev: Jeg tenkte jo ikke på det og åpnet ny boks nå, og fikk så klart en Eevee. Må nesten bare le, snakk om å være ivrig Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prague Skrevet 1. november 2019 #11266 Del Skrevet 1. november 2019 56 minutter siden, Ardwinna skrev: Samme her! Fort gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #11267 Del Skrevet 1. november 2019 Så gøy at det finnes en aktiv tråd her ennå - hei Hadde liksom ikke hørt så mye om pokemon go senere år, så tenkt at det ikke var så mange som spilte mer. Vi begynte å spille på sensommeren, og skjønte fort at der tok vi feil gitt! Her i lokalområdet ser det i hvert fall ut til å være høy aktivitet på gymmene. Barnet jeg spiller med ble den første som fanga legendary pokemon her i kveld, fra research-boksen - ble ikke så lett å lande på puta etterpå gitt! Noen som har tenkt å være med på det betalte eventet i morgen? Sitter her ennå og teller litt på fingrene, og lurer på om det kan være for tøft for oss. Ikke vært med på noen 5-hoders raid ennå (eller hva de kalles), men vet barnet har veldig, veldig lyst. Usikker :-S Anonymkode: d1dd2...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #11268 Del Skrevet 2. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Så gøy at det finnes en aktiv tråd her ennå - hei Hadde liksom ikke hørt så mye om pokemon go senere år, så tenkt at det ikke var så mange som spilte mer. Vi begynte å spille på sensommeren, og skjønte fort at der tok vi feil gitt! Her i lokalområdet ser det i hvert fall ut til å være høy aktivitet på gymmene. Barnet jeg spiller med ble den første som fanga legendary pokemon her i kveld, fra research-boksen - ble ikke så lett å lande på puta etterpå gitt! Noen som har tenkt å være med på det betalte eventet i morgen? Sitter her ennå og teller litt på fingrene, og lurer på om det kan være for tøft for oss. Ikke vært med på noen 5-hoders raid ennå (eller hva de kalles), men vet barnet har veldig, veldig lyst. Usikker :-S Anonymkode: d1dd2...f2a Når det er 5-tiers raid bør dere være minst 5 stk med rundt level 40, kanskje flere og. De er vanskelige. Men bor du i by kommer det sikkert noen andre for å spille. Anonymkode: 2fb0a...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #11269 Del Skrevet 3. november 2019 Jeg åpnet en boks i går kveld, og fikk shiny Articuno! Endelig noe annet enn eevee 😁 Anonymkode: 53c60...bc5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 6. november 2019 #11270 Del Skrevet 6. november 2019 Oi, se for en søting jeg fikk i et egg! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #11271 Del Skrevet 6. november 2019 2 timer siden, Ardwinna skrev: Oi, se for en søting jeg fikk i et egg! Å så søt så fine mange av disse vintertypene som begynner å dukke opp. På 2.11.2019 den 7.00, AnonymBruker skrev: Når det er 5-tiers raid bør dere være minst 5 stk med rundt level 40, kanskje flere og. De er vanskelige. Men bor du i by kommer det sikkert noen andre for å spille. Anonymkode: 2fb0a...e82 Vi prøvde oss, på den svakeste av de reggie-bossene, sammen med et par andre ganske nye spillere. Var jammen på nippet til at vi klarte det! 😄 men en haug med besvimte pokemoner..... Traff på en level 40 spiller da, som inviterte oss med på raidtimen idag - stor stas for pjokken, som attpåtil klarte å fange den nye bossen! Og jeg som trodde det skulle bli mindre pokemonspilling utover vinteren nå.... Var visst mange voksne som spiller her i lokalomådet, så der hadde vi flaks Takk for for gode råd! Anonymkode: d1dd2...f2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #11272 Del Skrevet 8. november 2019 Hva synes dere andre om den nye research oppgaven da? Sliter med å ta disse Team Rocket lederne, har ikke klart noen av de ennå. Anonymkode: 635f1...cf9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 9. november 2019 #11273 Del Skrevet 9. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere andre om den nye research oppgaven da? Sliter med å ta disse Team Rocket lederne, har ikke klart noen av de ennå. Anonymkode: 635f1...cf9 Har ikke prøvd meg enda, jeg hadde kommet meg ned til kun 3 oppgaver igjen, så kom «Phill» oppgaven igjen (den spøkelses... spiritomb (?) greia), og nå denne her og 🙁 Kjekt å ha noe å gjøre, men ... jeg skjønner godt folk ikke gidder 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #11274 Del Skrevet 9. november 2019 Trenger flere venner... legg meg gjerne til hvis noen vil exchange gifts 175388405803 Anonymkode: 42628...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #11275 Del Skrevet 9. november 2019 Noen som har klart å slå Giovanni, team rocket-lederen? Har prøvd et par ganger med anbefalte pokemon, men kommer sjelden lengre enn til Snorlax... Anonymkode: 8ab53...fc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 10. november 2019 #11276 Del Skrevet 10. november 2019 På 8.11.2019 den 22.45, AnonymBruker skrev: Hva synes dere andre om den nye research oppgaven da? Sliter med å ta disse Team Rocket lederne, har ikke klart noen av de ennå. Anonymkode: 635f1...cf9 Jeg synes det blir bare verre og verre. Noen av pokisene er jo så sterke at jeg mistenker juks fra spillets side. Jeg møtte på en Arcanine med ca 8000 cp som drepte alle motstanderne på null komma svisj. Den var helt usannsynlig sterk, gjorde masse skade på mine pokiser, men tok nesten ikke skade selv i det hele tatt. Og så ender man opp med ørti besvimte pokemon som må revives, og selvfølgelig få eller ingen revives i utstyrslista. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 10. november 2019 #11277 Del Skrevet 10. november 2019 Kanskje luksusproblem men jeg svømmer omtrent I revives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #11278 Del Skrevet 10. november 2019 4 timer siden, padawan skrev: Kanskje luksusproblem men jeg svømmer omtrent I revives. Det gjorde jeg og men ikke nå lenger etter den nye oppgaven kom. Anonymkode: 635f1...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsgal Skrevet 12. november 2019 #11279 Del Skrevet 12. november 2019 Min datter trenger flere venner: 3213 7269 8945 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #11280 Del Skrevet 12. november 2019 På 21.10.2019 den 1.26, Ariana807 skrev: Akkurat her er det litt vanskelig å kjøre og spille, da mye skjer langs veien, og jeg ikke bare kan stoppe bilen midt i veien for å fange pokemon. De siste 2 community dagene har vært på kanten. Bøyer slik at det gikk, men ja regn. Er gjerne mest disse dagene jeg skulle hatt noe, og vind var vi alltid på vestlandet, så paraply fungerer dårlig 😬 Hadde håper å finne en eller annen mini-mobil-gjennomsiktig-paraply, men ser ikke ut som om noen har laget det produktet enda😅 Pro-tip fra ingress-spillerne: Bruk en klar plastpose, som du får plass til mobilen og kastehånda inni. Eller kjøp store kondomer uten glid. Ellers anbefaler jeg gotcha' klokka. Jeg bruker den mye, bla når jeg kjører bil, regner med du har noen stop og gym du kan ståoppe ved? Klokka fanger og snurrer for deg, med en gang du kommer under 50-60 km/t, så den egner seg for kjøring i sentrumsområder ol. Bruker den også på jobb, så kan den fange, mens jeg er for opptatt til å ha mobilen oppe. Er også kjekk på kollektiv-transport, da kan du feks sette den til å snurre, og så kan du konsentrere på å fange. (Klokka har dårlgi catch-rate, ca 50% men det er jo vesentlig mer enn ingenting, i perioder du ikke kan spille.) Min fanger mange ekstra shinies og gode mons jeg ellers aldri ville fått. Anonymkode: 7860f...10e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå