Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, padawan skrev:

Så lenge vi er på sommertid. Når vi er på vintertid er vi på GMT +1

Derfor jeg skrev 'nå' 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Silfen skrev:

De derre spindaene kommer hele tiden i slike missions man får pokis av.

Dette er min første Spinda så her er den ikke så veldig hyppig av seg. Jeg har fått alskens andre pokiser før, blant annet Voltorb og Gastly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Kjenner ikke andre som spiller og trenger venner så jeg kommer med videre “ A ripple in time” 🙈

Lyst å legge meg til? 😊

3815 9453 5342 

Anonymkode: 6df11...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske fersk på dette her, men lurer på hva som menes med "Make 2 Nice curveball throws in a row" Er Curveball noe annet enn vanlige kast? Spør fordi jeg har hatt dette oppdraget en evighet, og jeg har kastet "Nice" mange ganger, også flere ganger på rad, men dette her blir visst aldri oppfylt.

(Også, er det noe man kan gjøre for å øke sjangsen for å få en Ditto?)

Anonymkode: 70309...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curveball er når du snurrer på ballen før du kaster. Søk opp på YouTube :) For å fange ditto bør du sjekke hvilke den kan kamuflere seg som, og fange disse. F.eks pidgey.

Anonymkode: 2fb0a...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Curveball er når du snurrer på ballen før du kaster. Søk opp på YouTube :) For å fange ditto bør du sjekke hvilke den kan kamuflere seg som, og fange disse. F.eks pidgey.

Anonymkode: 2fb0a...e82

Tusen takk!

Anonymkode: 70309...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske fersk på dette her, men lurer på hva som menes med "Make 2 Nice curveball throws in a row" Er Curveball noe annet enn vanlige kast? Spør fordi jeg har hatt dette oppdraget en evighet, og jeg har kastet "Nice" mange ganger, også flere ganger på rad, men dette her blir visst aldri oppfylt.

(Også, er det noe man kan gjøre for å øke sjangsen for å få en Ditto?)

Anonymkode: 70309...232

Det er også fullt mulig å slette de som blir uoppnåelige. Jeg pleier alltid å slette sånne som kan ta en evighet å få til hvis de f.eks har en dårlig bonus for det. Eller hvis det bare er dårlig bonus uansett - som f.eks 100 stardust. Det trenger jeg egentlig ikke, så da sletter jeg den for å få et bedre oppdrag. 

Anonymkode: b4173...844

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske fersk på dette her, men lurer på hva som menes med "Make 2 Nice curveball throws in a row" Er Curveball noe annet enn vanlige kast? Spør fordi jeg har hatt dette oppdraget en evighet, og jeg har kastet "Nice" mange ganger, også flere ganger på rad, men dette her blir visst aldri oppfylt.

(Også, er det noe man kan gjøre for å øke sjangsen for å få en Ditto?)

Anonymkode: 70309...232

Jeg lærte på youtube hvordan man gjør en curveball, nå gjør jeg ikke annet  :)https://www.youtube.com/results?search_query=curveball+pokemon+go

 

(Nei, det har ikke noe med ditto å gjøre)

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Silfen skrev:

Jeg fikk bare 50 på best friend i dag.

50k er på ultra friends.

Anonymkode: 37a2c...87e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...