Taperen Skrevet 4. august 2017 #7041 Skrevet 4. august 2017 8 minutter siden, Simbyxor skrev: Idag har jeg ikke vært på et eneste pokestop. Så det blir ofte til at jeg spiller når jeg allerede har et ærend og er ute et sted der jeg veit at det er mulig å komme seg innom pokestops/gym. Det er gøy når det er starters eller annet event, men akkurat dette eventet har ikke lokka meg ut i det hele tatt, mest fordi det er umulig å komme seg til/fra Oslo - og her jeg spiller, foregår det meste i Oslo (hvis man skal velge mellom byene og stedene det er lettest (dog fortsatt vanskelig...) å komme seg til). Har prøvd å samle grupper og gjenger her jeg bor, men det er umulig. Ser andre også har forsøkt, men er man 5 stk så er man 5 stk. Mangler fortsatt 15 for å ta ned en boss, og de 15 trasker rundt i Oslo Leser at du kjører endel? Trenger ikke 15 for å ta ned en boss, Moltres går veldig greit med 5 stk. Så der du bor finnes det ingenting? Ja jeg tar meg en tur i ny og ne, av og til er jentungen litt gira på å spille, og når det ikke er mere enn 15 min kjøring til et av tettstedene så blir det nesten en tur daglig nå på sommerstid. 1
Simbyxor Skrevet 4. august 2017 #7042 Skrevet 4. august 2017 48 minutter siden, Taperen skrev: Trenger ikke 15 for å ta ned en boss, Moltres går veldig greit med 5 stk. Så der du bor finnes det ingenting? Ja jeg tar meg en tur i ny og ne, av og til er jentungen litt gira på å spille, og når det ikke er mere enn 15 min kjøring til et av tettstedene så blir det nesten en tur daglig nå på sommerstid. Bare prøvd articuno Og da var vi 1 stk Nei, det er ingenting bortsett fra ett pokestop og det er omtrent en kilometer unna. Nærmeste gym er vel 6 km unna. Ca 45 min gåtur. Koselig å dra sammen og spille da:)
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #7043 Skrevet 4. august 2017 4 timer siden, Simbyxor skrev: Idag har jeg ikke vært på et eneste pokestop. Så det blir ofte til at jeg spiller når jeg allerede har et ærend og er ute et sted der jeg veit at det er mulig å komme seg innom pokestops/gym. Det er gøy når det er starters eller annet event, men akkurat dette eventet har ikke lokka meg ut i det hele tatt, mest fordi det er umulig å komme seg til/fra Oslo - og her jeg spiller, foregår det meste i Oslo (hvis man skal velge mellom byene og stedene det er lettest (dog fortsatt vanskelig...) å komme seg til). Har prøvd å samle grupper og gjenger her jeg bor, men det er umulig. Ser andre også har forsøkt, men er man 5 stk så er man 5 stk. Mangler fortsatt 15 for å ta ned en boss, og de 15 trasker rundt i Oslo Leser at du kjører endel? Null problem å ta Moltres med 5 stk! Den har mange svakheter. Articuno og Lugia trengs det fler folk til. Anonymkode: 76f3f...12a
Ardwinna Skrevet 4. august 2017 #7044 Skrevet 4. august 2017 Hva er det som skjer med spillet for tiden? Det er jo bare tull og problemer med det. Plutselig blir jeg kastet ut av spillet og må logge inn på nytt (noe som ofte er lettere sagt enn gjort, må ofte prøve flere ganger), og jeg får stadig problemer med at spillet henger seg opp, gjerne med "network error". Alt går i sirup og noen ganger forsvinner pokestops og gymmer fra kartet. Toppen av kransekaka var her om dagen da jeg gikk en 3,2 km tur bortover veien og ikke fikk en eneste meter registrert i spillet. Null, nix og nada. Spillet var åpent hele tiden og pokedama beveget seg som normalt, men ingenting ble registrert. Dette er en vei jeg har gått mange ganger før uten problemer. Pokemon Go er ikke særlig gøy lenger, kjenner jeg.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #7045 Skrevet 5. august 2017 Leste på Jodel/pokemongo.com at Kangashakan og Unown skulle spawne i Oslo to helger fremover; enten denne og neste eller neste og den deretter igjen. Kjenner jeg blir litt irritert; som om byen(e) ikke har nok fordeler fra før skal de tydeligvis spawne eksklusivt der også Ingen legendariske og ingen regionale på denne jenta nei! Anonymkode: 8ab53...fc4 3
Taperen Skrevet 5. august 2017 #7046 Skrevet 5. august 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leste på Jodel/pokemongo.com at Kangashakan og Unown skulle spawne i Oslo to helger fremover; enten denne og neste eller neste og den deretter igjen. Kjenner jeg blir litt irritert; som om byen(e) ikke har nok fordeler fra før skal de tydeligvis spawne eksklusivt der også Ingen legendariske og ingen regionale på denne jenta nei! Anonymkode: 8ab53...fc4 Ja jeg leste også på SilphRoad at disse skulle spawne i storbyer, og tenkte akurat som deg... Når kan vi som bor i utkantstrøk få noe å glede oss til, hvorfor er det ALLTID VI som må på reisefot hvis vi vil ha noe godt, jeg vil jo si at hvis noe skal være "legendarisk", så var det vel bedre at de legendariske spawnet ute i ødemarken slik at de forble legendariske.....en legendarisk burde jo ALDRI vært mulig å fått tak på i feks Oslo, da mister den jo sitt "legendariske" betegnelse.... En ting til som jeg har tenkt på, hvorfor ikke kjøre spillet litt mere "index regulert" feks i storbyer over et hvis antall innbyggere så får du kun 1-2 items pr snurr, mens en som bor i småbygder med minimalt med Pokestops kunne fått 12-15 items pr snurr.....MYE som Niantic kunne gjort bedre for å få spillet til å fungere for vi som bor i utkanten.... 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #7047 Skrevet 5. august 2017 5 timer siden, Taperen skrev: Ja jeg leste også på SilphRoad at disse skulle spawne i storbyer, og tenkte akurat som deg... Når kan vi som bor i utkantstrøk få noe å glede oss til, hvorfor er det ALLTID VI som må på reisefot hvis vi vil ha noe godt, jeg vil jo si at hvis noe skal være "legendarisk", så var det vel bedre at de legendariske spawnet ute i ødemarken slik at de forble legendariske.....en legendarisk burde jo ALDRI vært mulig å fått tak på i feks Oslo, da mister den jo sitt "legendariske" betegnelse.... En ting til som jeg har tenkt på, hvorfor ikke kjøre spillet litt mere "index regulert" feks i storbyer over et hvis antall innbyggere så får du kun 1-2 items pr snurr, mens en som bor i småbygder med minimalt med Pokestops kunne fått 12-15 items pr snurr.....MYE som Niantic kunne gjort bedre for å få spillet til å fungere for vi som bor i utkanten.... Nåja, ikke en gang Trondheim og Bergen har fått unown og kanga, og det er vel ikke utkantstrøk jeg skal ut på reisefot i hvert fall! :D Anonymkode: 76f3f...12a
neon_sun Skrevet 5. august 2017 #7048 Skrevet 5. august 2017 Greit at pokemon Go er et spill med fokus på aktivitet og innsats, men når jeg må ut med tog/fly+hotell for å få delta på «alt», så syns jeg det går litt langt. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder lenger, egentlig. Er det noen her som er dreven i raid? Jeg har (på grunn av bygda det også...) aldri vært med på et raid med legendariske siden det aldri har vært folk her. Men for noen dager siden spurte en fyr om noen ble med å ta et raid like ved huset mitt. Jeg avtalte at jeg skulle komme og var der ca 15 min før. Havna bak to biler fulle av folk. Brukte to raidpass, men ingen spillere var innpå noen av gangene. Bør man avtale med folk nøyaktig når man starter ovs. Jeg trodde jeg kunne det, men endte opp med å rygge meg bort og føle meg litt flau 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #7049 Skrevet 5. august 2017 20 minutter siden, neon_sun skrev: Greit at pokemon Go er et spill med fokus på aktivitet og innsats, men når jeg må ut med tog/fly+hotell for å få delta på «alt», så syns jeg det går litt langt. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder lenger, egentlig. Er det noen her som er dreven i raid? Jeg har (på grunn av bygda det også...) aldri vært med på et raid med legendariske siden det aldri har vært folk her. Men for noen dager siden spurte en fyr om noen ble med å ta et raid like ved huset mitt. Jeg avtalte at jeg skulle komme og var der ca 15 min før. Havna bak to biler fulle av folk. Brukte to raidpass, men ingen spillere var innpå noen av gangene. Bør man avtale med folk nøyaktig når man starter ovs. Jeg trodde jeg kunne det, men endte opp med å rygge meg bort og føle meg litt flau Ja Man må sammkjøre om når man skal begynne. Når man har lagt inn raid passet har man 2 minutter på å finne en gruppe med plass til maks 20 personer. Så man må snakke sammen om når man skal gå inn og eventuelt fordele seg i to grupper om det er mange der. Anonymkode: 21137...8a8
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #7050 Skrevet 5. august 2017 27 minutter siden, neon_sun skrev: Greit at pokemon Go er et spill med fokus på aktivitet og innsats, men når jeg må ut med tog/fly+hotell for å få delta på «alt», så syns jeg det går litt langt. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder lenger, egentlig. Er det noen her som er dreven i raid? Jeg har (på grunn av bygda det også...) aldri vært med på et raid med legendariske siden det aldri har vært folk her. Men for noen dager siden spurte en fyr om noen ble med å ta et raid like ved huset mitt. Jeg avtalte at jeg skulle komme og var der ca 15 min før. Havna bak to biler fulle av folk. Brukte to raidpass, men ingen spillere var innpå noen av gangene. Bør man avtale med folk nøyaktig når man starter ovs. Jeg trodde jeg kunne det, men endte opp med å rygge meg bort og føle meg litt flau For min del trengte jeg et påskudd for å sette ræva mi på er fly for å dra å besøke venner, så takket være pogo skal jeg gjøre nettopp det! De drar sjelden til Trondheim så. Anonymkode: 76f3f...12a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #7051 Skrevet 5. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For min del trengte jeg et påskudd for å sette ræva mi på er fly for å dra å besøke venner, så takket være pogo skal jeg gjøre nettopp det! De drar sjelden til Trondheim så. Anonymkode: 76f3f...12a Dvs, jeg er bare så treig. Tenker at "de kommer jo hjem til jul, så vi kan møtes da". Jeg er jo velkommen på besøk, men det er så mye som kommer i veien (jobb og livet og sånn), men nå er jeg motivert for å få til å dra nedover! Anonymkode: 76f3f...12a
Simbyxor Skrevet 6. august 2017 #7052 Skrevet 6. august 2017 På 4.8.2017 den 21.48, Ardwinna skrev: Hva er det som skjer med spillet for tiden? Det er jo bare tull og problemer med det. Plutselig blir jeg kastet ut av spillet og må logge inn på nytt (noe som ofte er lettere sagt enn gjort, må ofte prøve flere ganger), og jeg får stadig problemer med at spillet henger seg opp, gjerne med "network error". Alt går i sirup og noen ganger forsvinner pokestops og gymmer fra kartet. Toppen av kransekaka var her om dagen da jeg gikk en 3,2 km tur bortover veien og ikke fikk en eneste meter registrert i spillet. Null, nix og nada. Spillet var åpent hele tiden og pokedama beveget seg som normalt, men ingenting ble registrert. Dette er en vei jeg har gått mange ganger før uten problemer. Pokemon Go er ikke særlig gøy lenger, kjenner jeg. Pass deg, ellers blir du offer for personangrep og mobbing her inne! Må ikke kritisere spillet..
Taperen Skrevet 6. august 2017 #7053 Skrevet 6. august 2017 God morgen Simbyxor Nå skal ikke jeg lire av meg noe så inn i helvete om spillet, jeg spiller det som det er, og koser meg, men jeg er ikke verre enn at jeg skjønner at folk kommer med kritikk av spillet, Finn et spill som ikke får kritikk... Det som JEG synes de virkelig kunne gjort noe med i spillet er at en skal ha de SAMME mulighetene til å fange, gymme, raide osv, UAVHENGIG hvor en bor på denne kloden, kan det være så vanskelig for Niantic å implementere det, akurat nå så fanges det Unown og Kangashan like ofte i storbyene i Europa som jeg fanger Pidgeys og Natu her på landsbygda...rettferdig spill..??!! 2
Simbyxor Skrevet 6. august 2017 #7054 Skrevet 6. august 2017 4 minutter siden, Taperen skrev: God morgen Simbyxor Nå skal ikke jeg lire av meg noe så inn i helvete om spillet, jeg spiller det som det er, og koser meg, men jeg er ikke verre enn at jeg skjønner at folk kommer med kritikk av spillet, Finn et spill som ikke får kritikk... Det som JEG synes de virkelig kunne gjort noe med i spillet er at en skal ha de SAMME mulighetene til å fange, gymme, raide osv, UAVHENGIG hvor en bor på denne kloden, kan det være så vanskelig for Niantic å implementere det, akurat nå så fanges det Unown og Kangashan like ofte i storbyene i Europa som jeg fanger Pidgeys og Natu her på landsbygda...rettferdig spill..??!! God morgen Og ja - man skal da kunne kritisere. Det er jo en del av spillet også, særlig når det er en så stor skjevfordeling. Niantic har jo også stoppet det at man kan sende inn forslag til nye pokestops også, så man kan jo ikke gjøre noe med det, heller. Hvor er nærmeste storby for deg, blir det Oslo? Min neste jeg ønsker å finne er den hundekua Mon tro hvor jeg finner den? Er vel ultrasjelden. Mangler fortsatt noen fra gen 1 også faktisk.
Taperen Skrevet 6. august 2017 #7055 Skrevet 6. august 2017 8 minutter siden, Simbyxor skrev: God morgen Og ja - man skal da kunne kritisere. Det er jo en del av spillet også, særlig når det er en så stor skjevfordeling. Niantic har jo også stoppet det at man kan sende inn forslag til nye pokestops også, så man kan jo ikke gjøre noe med det, heller. Hvor er nærmeste storby for deg, blir det Oslo? Min neste jeg ønsker å finne er den hundekua Mon tro hvor jeg finner den? Er vel ultrasjelden. Mangler fortsatt noen fra gen 1 også faktisk. De som spiller Ingress kan vel sende inn forslag om nye pokestop som jeg har forstått det, ikke vet jeg hva slags spill Ingress er... Kan Oslo regnes som storby, hvor mange byer i verden er større enn Oslo......nei skjønner spørsmålet ditt, men måtte bare sette det på spissen....men er vel bare Oslo som kan regnes som storby her i Norge, og det er 5 timer i bil for meg, jeg har like lang vei til Bergen som er Norges nest største by, så lange avstander for meg, for deg også ? Her har jeg vel alle jeg kan få i gen 1 og 2 utenom regionale, legendariske og Unown, er halvveis i level 38 nå, så det går tregt mot level 40 for vi som bor på landsbygda....
Simbyxor Skrevet 6. august 2017 #7056 Skrevet 6. august 2017 33 minutter siden, Taperen skrev: De som spiller Ingress kan vel sende inn forslag om nye pokestop som jeg har forstått det, ikke vet jeg hva slags spill Ingress er... Kan Oslo regnes som storby, hvor mange byer i verden er større enn Oslo......nei skjønner spørsmålet ditt, men måtte bare sette det på spissen....men er vel bare Oslo som kan regnes som storby her i Norge, og det er 5 timer i bil for meg, jeg har like lang vei til Bergen som er Norges nest største by, så lange avstander for meg, for deg også ? Her har jeg vel alle jeg kan få i gen 1 og 2 utenom regionale, legendariske og Unown, er halvveis i level 38 nå, så det går tregt mot level 40 for vi som bor på landsbygda.... Ok. Nei, det er ikke langt til Oslo for meg, men det er et styr å komme seg dit. Tar vel en drøy halvtime. 5 timer ja, nei, det hadde jeg ikke giddet. Måtte eventuelt blitt i forbindelse med ferie, og da hadde jeg lett valgt Bergen foran Oslo Du er høy i level da. Jeg er bare på level 32. Har spilt siden spillet ble lansert, omtrent.
momo Skrevet 6. august 2017 #7057 Skrevet 6. august 2017 1 time siden, Taperen skrev: De som spiller Ingress kan vel sende inn forslag om nye pokestop som jeg har forstått det, ikke vet jeg hva slags spill Ingress er... Kan Oslo regnes som storby, hvor mange byer i verden er større enn Oslo......nei skjønner spørsmålet ditt, men måtte bare sette det på spissen....men er vel bare Oslo som kan regnes som storby her i Norge, og det er 5 timer i bil for meg, jeg har like lang vei til Bergen som er Norges nest største by, så lange avstander for meg, for deg også ? Her har jeg vel alle jeg kan få i gen 1 og 2 utenom regionale, legendariske og Unown, er halvveis i level 38 nå, så det går tregt mot level 40 for vi som bor på landsbygda.... Jeg er i Level 35, og bor i en by. Har spilt fra start. Så du har kommet veldig langt til å bo på landsbygda. Og jeg mangler noen få fra, generasjon 2.
Gjest Skrevet 6. august 2017 #7058 Skrevet 6. august 2017 Tråden er ryddet for personangrep. Ann Christin, mod
Ardwinna Skrevet 6. august 2017 #7059 Skrevet 6. august 2017 4 timer siden, Simbyxor skrev: Pass deg, ellers blir du offer for personangrep og mobbing her inne! Må ikke kritisere spillet.. Haha, ja jeg så det der! Enten er man barnslig og trenger et liv fordi man tuller rundt med dette spillet, eller så er man sutrete og bitchy fordi man ikke er storfornøyd med spillet. Man kan ikke gjøre alle til laks, sa torsken. 1
Taperen Skrevet 6. august 2017 #7060 Skrevet 6. august 2017 3 timer siden, Simbyxor skrev: Ok. Nei, det er ikke langt til Oslo for meg, men det er et styr å komme seg dit. Tar vel en drøy halvtime. 5 timer ja, nei, det hadde jeg ikke giddet. Måtte eventuelt blitt i forbindelse med ferie, og da hadde jeg lett valgt Bergen foran Oslo Du er høy i level da. Jeg er bare på level 32. Har spilt siden spillet ble lansert, omtrent. Nei jeg gidder heller ikke reise timesvis for å spille. Ja jeg sparte på evolvinger siden forrige dobbel XP periode, så nå under siste dobbel XP eventet så kjørte jeg på med lucky egg, så fikk meg 2,5 mill XP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå