Chizue Skrevet 21. juli 2017 #6821 Skrevet 21. juli 2017 Fanget en ny en idag, sitter på en buss og åpnet pogo ved buss bytte, Yanma spawnet ^^ Og Snubbull, men han har jeg fra før, men trenger bare 3candy for evolven hans ^^
Hanne67 Skrevet 21. juli 2017 #6822 Skrevet 21. juli 2017 Det med å gi berries til pokemoner som står i gym, uten å være i nærheten, har jeg ikke fått til å fungere ennå. Håper de retter på det snart! 1
Hanne67 Skrevet 21. juli 2017 #6823 Skrevet 21. juli 2017 54 minutter siden, Simbyxor skrev: Må det 1000 til for å slå en legendarisk boss altså? Hehe, nei. Det er max 20 stk som kan være med på et raid samtidig, men for å ta ned en legendarisk boss må nok 20 være med. Jeg er som regel alene og kan bare glemme noe annet enn level 1 og 2 bosser.
Simbyxor Skrevet 21. juli 2017 #6824 Skrevet 21. juli 2017 30 minutter siden, Hanne67 skrev: Hehe, nei. Det er max 20 stk som kan være med på et raid samtidig, men for å ta ned en legendarisk boss må nok 20 være med. Jeg er som regel alene og kan bare glemme noe annet enn level 1 og 2 bosser. Ok! jeg tar level 4 bosser, men de har jo bare cp på 4000ish. Kanskje man må samarbeide mer på fbgrupper
Ms. Steele Skrevet 21. juli 2017 #6825 Skrevet 21. juli 2017 Det nevnes fra tid til annen at man kan bruke kart, men hvilke kart er det som brukes? Jeg lastet ned PokeMap, men der popper det opp så mye reklame at det blir ubrukelig til tider. Hva anbefales av kart? 1
Gjest padawan Skrevet 21. juli 2017 #6826 Skrevet 21. juli 2017 Du kan bruke kartet til Ingress også da kartet i Pokemon go er basert på dette.
Taperen Skrevet 21. juli 2017 #6827 Skrevet 21. juli 2017 7 timer siden, Simbyxor skrev: Det hadde vi og tmc het kanalen tror jeg hehe, vår het NRK.... 1
Taperen Skrevet 21. juli 2017 #6828 Skrevet 21. juli 2017 7 timer siden, Simbyxor skrev: Må det 1000 til for å slå en legendarisk boss altså? Nei det vet jeg ikke, var bare ment som at det er lettere å få med folk på raids i New York kontra Røst.....tror jeg.. 1
Taperen Skrevet 21. juli 2017 #6829 Skrevet 21. juli 2017 5 timer siden, Ms. Steele skrev: Det nevnes fra tid til annen at man kan bruke kart, men hvilke kart er det som brukes? Jeg lastet ned PokeMap, men der popper det opp så mye reklame at det blir ubrukelig til tider. Hva anbefales av kart? En skal være litt forsiktig med å laste ned kart til mobilen, plutselig så er du bannet.... 1
Taperen Skrevet 23. juli 2017 #6831 Skrevet 23. juli 2017 Nå er 48 timers eventet i gang, jeg evolvet som bare f... nå med lucky egg, dobbel XP, dobbel Candy , dobbel stardust, og det er kun 1/3 distanse du trenger å gå med buddy og egg som du starter i dag, og det spawner også mere mons de neste snaue to døgnene, happy hunting og evolving folkens 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #6832 Skrevet 23. juli 2017 Legendary events!!!! Gleder meg til å dra ut og prøve å fange noen. Håper at jeg får tatt en litt tidlig i dag, slik at jeg kan gå med den som buddy mens det fortsatt er mulig. Frem til da, hvem velger dere som buddy? Jeg har en Dragonite og en Blissey som trenger en oppgradering, men er usikker på om det er verdt å gå for de, eller bare kjøre på med Magikarp eller noe annet. Har et par pokiser som jeg ikke har alle evolvingene til, men det er stort sett 3km som ikke passer kjempebra til Gym, så tror ikke at det er der jeg har lyst til å sette inn støtet. Anonymkode: 0c054...6c7
Simbyxor Skrevet 23. juli 2017 #6833 Skrevet 23. juli 2017 På 21.7.2017 den 16.37, Taperen skrev: Nei det vet jeg ikke, var bare ment som at det er lettere å få med folk på raids i New York kontra Røst.....tror jeg.. Det tror jeg og Vet ikke hvor Røst er engang, aldri hørt om.
Simbyxor Skrevet 23. juli 2017 #6834 Skrevet 23. juli 2017 9 timer siden, Taperen skrev: Da har jeg fått min første GULL gym... Grattis!! 1
Simbyxor Skrevet 23. juli 2017 #6835 Skrevet 23. juli 2017 1 time siden, Taperen skrev: Nå er 48 timers eventet i gang, jeg evolvet som bare f... nå med lucky egg, dobbel XP, dobbel Candy , dobbel stardust, og det er kun 1/3 distanse du trenger å gå med buddy og egg som du starter i dag, og det spawner også mere mons de neste snaue to døgnene, happy hunting og evolving folkens Så gøy! Synd jeg ikke har tid idag, skal vaske bil, vaske hus, ordne hage, reise på ferie og sånn... Det er typisk assa Hvor lenge varer dette greiene, er det i morra og? 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legendary events!!!! Gleder meg til å dra ut og prøve å fange noen. Håper at jeg får tatt en litt tidlig i dag, slik at jeg kan gå med den som buddy mens det fortsatt er mulig. Frem til da, hvem velger dere som buddy? Jeg har en Dragonite og en Blissey som trenger en oppgradering, men er usikker på om det er verdt å gå for de, eller bare kjøre på med Magikarp eller noe annet. Har et par pokiser som jeg ikke har alle evolvingene til, men det er stort sett 3km som ikke passer kjempebra til Gym, så tror ikke at det er der jeg har lyst til å sette inn støtet. Anonymkode: 0c054...6c7 Ja, du sier noe, kanskje lurt å velge med omhu, men har 4 km igjen på min Larvitar så tror jeg beholder den. Har ikke gått inn på appen ennå, men regner med at 5 km ikke er 5 km lenger Wohoo. Magikarp er lurt, da! Har 130 candy eller noe, tror ikke jeg rekker å få 400, men... Mangler den utviklingen til Larvitar så bør vel egentlig gå med den fortsatt.
Taperen Skrevet 23. juli 2017 #6836 Skrevet 23. juli 2017 (endret) 1 time siden, Simbyxor skrev: Det tror jeg og Vet ikke hvor Røst er engang, aldri hørt om. Har du ikke hørt om Røst ??!!! Bor laaaangt der i fra jeg, men vet nå Røst ligger ytterst i Lofoten, geografi var ikke din greie på skolen Endret 23. juli 2017 av Taperen
Taperen Skrevet 23. juli 2017 #6837 Skrevet 23. juli 2017 Simbyxor hallo der, Larvitaren din trenger kun 1,7 km pr Candy nå Vet ikke når eventet starten, men jeg hadde 7 dagers streaken på pokemon i kl 00.54, da fikk jeg ikke noe extra XP eller noe, men da jeg fanget en pokemon kl 05.10 i morres da fikk jeg hele sulamitten Så nå har jeg kjørt fire omganger med evolving med lucky egg tidlig på søndags morgen, har maaaange igjen som skal til evolving, heldigvis så kjøpte jeg en pakke med 25 egg tidligere i vår når de var på tilbud, fortsatt 17 egg igjen i kurven
Simbyxor Skrevet 23. juli 2017 #6838 Skrevet 23. juli 2017 19 minutter siden, Taperen skrev: Har du ikke hørt om Røst ??!!! Bor ikke laaaangt der i fra jeg, men vet nå Røst ligger ytterst i Lofoten, geografi var ikke din greie på skolen Hehe.. joda, er vel gjennomsnittlig. Røst er vel ikke verdt å høre om. Jeg bor et sted ingen har hørt om sjøl selv ikke folk i samme kommune. Den er drøy!
Simbyxor Skrevet 23. juli 2017 #6839 Skrevet 23. juli 2017 12 minutter siden, Taperen skrev: Simbyxor hallo der, Larvitaren din trenger kun 1,7 km pr Candy nå Vet ikke når eventet starten, men jeg hadde 7 dagers streaken på pokemon i kl 00.54, da fikk jeg ikke noe extra XP eller noe, men da jeg fanget en pokemon kl 05.10 i morres da fikk jeg hele sulamitten Så nå har jeg kjørt fire omganger med evolving med lucky egg tidlig på søndags morgen, har maaaange igjen som skal til evolving, heldigvis så kjøpte jeg en pakke med 25 egg tidligere i vår når de var på tilbud, fortsatt 17 egg igjen i kurven Jepp, så det! Men vurderer om jeg skal bytte eller ei...
Viljaa Skrevet 23. juli 2017 #6840 Skrevet 23. juli 2017 På 21. juli 2017 den 10.48, Ms. Steele skrev: Det nevnes fra tid til annen at man kan bruke kart, men hvilke kart er det som brukes? Jeg lastet ned PokeMap, men der popper det opp så mye reklame at det blir ubrukelig til tider. Hva anbefales av kart? nomaps.me (i nettleser) funker ganske bra. Oversikt over raids der også. Ser ut som om det kun er Halden, Oslo og Trondheim som er dekket av kartet hittil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå