Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Huff, hun har kamel tå! 

IMG_4315.jpeg

Anonymkode: 66a00...eae

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 17.4.2024 den 9.37):

Har nå lastet ned spillet igjen! Tror det er rundt et år siden sist jeg spilte.

Anonymkode: 67258...6ee

Jeg lastet ned for en uke siden eller noe sånt. Og da jeg skulle sjekke denne tråden var det i 2019 jeg fulgte med sist, gitt. 

Anonymkode: 81047...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plassertnoen  pokemon i gyms, tidligere var det noen dager og så fikk man  penger. Dersom ingen tok deg før det da. Nå har de stått der i evigheten føler jeg? Få som spiller i området her så blir jo aldri slått ut fra gymmen. 
Noen som vet hvordan det funker? Hva er endringen? 

Anonymkode: 9d889...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har plassertnoen  pokemon i gyms, tidligere var det noen dager og så fikk man  penger. Dersom ingen tok deg før det da. Nå har de stått der i evigheten føler jeg? Få som spiller i området her så blir jo aldri slått ut fra gymmen. 

De blir værende i gymmen til noen slår deg ut. Det er ingen måte å få de ut selv.

Anonymkode: e1e55...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De blir værende i gymmen til noen slår deg ut. Det er ingen måte å få de ut selv.

Anonymkode: e1e55...e2b

Dritt. Før hadde de jo en makstid! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.4.2024 den 14.18):

Enig med dere. 

Jeg har spilt i flere år og brukt litt penger på avataren min, og nå ser den ut som en transkvinne, uansett hvor kvinnelig jeg prøver gjøre den. Føler trans og ikke-binære hele tiden krever ting på bekostning av oss andre. 

Her er en av de som var med på å lage endringen: 

Screenshot_20240419_202833_Facebook.jpg

Anonymkode: 4b6a8...dc6

Kestrel Riot representerer ikke spillerne og deres ønsker/behov. Det er meget tydelig her.

Vedkommende tenker på seg selv og sine ønsker og behov. Pokemon Go ville vært et bedre spill om dette mennesket rett og slett hadde fått fyken. 

Anonymkode: 85784...1c0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 9.38):

Kestrel Riot representerer ikke spillerne og deres ønsker/behov. Det er meget tydelig her.

Vedkommende tenker på seg selv og sine ønsker og behov. Pokemon Go ville vært et bedre spill om dette mennesket rett og slett hadde fått fyken. 

Anonymkode: 85784...1c0

Har gjort flere raid med venner, men jeg har jo ikke minner eller husk til hvilke Pokemon jeg fanget med hvem. Herregud for et argument fra Kestrel.

Det argumentet er helt ute. Kestrel Riot er fullstendig delulu som mener raid remote er dårlig, fordi vanlig raid gir minner? Herregud det er så dumt.

Pokemon Go er et spill, tragisk at man ikke kan gjøre alle raid remote, og shadow raid burde iværtfall vært remote.

Dette lager bare et skille mellom de som bor i store byer som f.eks london som kan raide alt, og folk i mindre byer eller bygder som er heldig om de bare klarer et mega raid (ikke legendarisk).

Kestrel Riot er delulu så det holder.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/12/2024 at 12:36 PM, Blueberrymuffin said:

Pokemon Go er et spill, tragisk at man ikke kan gjøre alle raid remote, og shadow raid burde iværtfall vært remote.

Når shadow raids ble introdusert så tenkte jeg at det var en kul måte å få shadow pokemon med god IV på. Må si jeg ble skuffa når jeg skjønte at minimum IV etter shadow raids ikke var 10/10/10.

Anonymkode: 0ed30...6d4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde shadow raid vært minimum 10/10/10 hadde det vært altfor lett å få 100% IV

Anonymkode: 7d0d6...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

På en måte sant. Når shadow raids ble introdusert tenkte jeg at det var kult, en måte å få shadow pokemons med høy cp på, siden det kan var local raids. Da må man ut får å få dem. Men da visste jeg ikke at det skulle bli vanlig. Jeg trodde shadow raids bare skulle være en kort periode. Så jeg ble skuffa når jeg fant ut at cp kunne være kjempedårlig og at det ikke var noe spesielt med shadow raids.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.5.2024 den 13.31):

For lett? Det er ikke så ofte jeg får 100% IV på legendary heller... Så nei, det hadde ikke vært for lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supera skrev (På 24.5.2024 den 14.21):

For lett? Det er ikke så ofte jeg får 100% IV på legendary heller... Så nei, det hadde ikke vært for lett.

Jo, en 0% IV shadow tar mer skade enn en ikke shadow 100% IV. Høye IV på shadow bør alltid være litt vanskelig å få.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.5.2024 den 15.57):

- Du blir der til noen slår deg ut

- Du får 50 coins om du har stått der i minst 8 timer, og får det når den blir slått ut, om du ikke har noen andre som blir slått ut den dagen. Max på én dag er 50 coins.

- Du kan få opptil gull på gymmen alt etter hvor lenge du har stått i den. Samler opp tid for hver gang du står der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Se hva jeg fikk 😁

For de som ikke vet det, det er premien for å vinne 100 pokestop showcases. 😅

Screenshot_20240707_215452_Pokmon GO.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supera skrev (På 7.7.2024 den 21.58):

Se hva jeg fikk 😁

For de som ikke vet det, det er premien for å vinne 100 pokestop showcases. 😅

Screenshot_20240707_215452_Pokmon GO.jpg

Bra jobbet! 👏🏻

Jeg er så lei av å samle på alle XXL pokemon, de tar opp så mye plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.5.2024 den 16.08):

Dritt. Før hadde de jo en makstid! 

Nei? Det har vel alltid vært at de står der til de blir slått ut, men at antall coins eller hva det er har en maks på hva man kan få i døgnet

Nå er det leeenge siden jeg har spilt merker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fame skrev (22 minutter siden):

Nei? Det har vel alltid vært at de står der til de blir slått ut, men at antall coins eller hva det er har en maks på hva man kan få i døgnet

Nå er det leeenge siden jeg har spilt merker jeg

Åå okei. Så dritt, de blir jo ikke slått ut så da får jeg ikke coins heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fullført alle mine 45 research requests i special nå… når kommer det nye, og kommer det flere av gangen? Synes det var sååå mye gøyere når jeg hadde flere tasks å jobbe med.. 

Anonymkode: 6d0d1...795

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har fullført alle mine 45 research requests i special nå… når kommer det nye, og kommer det flere av gangen? Synes det var sååå mye gøyere når jeg hadde flere tasks å jobbe med.. 

Samme her! Er alltid mest aktiv når jeg oppgaver å jobbe med 😅

Anonymkode: 67258...6ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.7.2024 den 21.06):

Det er resesrch på level 43, 45, 48 og 50.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...