Mezzosoprena Skrevet 1. desember 2021 #12681 Del Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor fikk jeg varsel om at det er Swinub incense day nå når nyhetene i spillet sier at det er på søndag? Og selv med incense så er det ikke en Swinub å se. Nå får de ta seg sammen, alle bugs som har kommet i spillet gjør at jeg mister lysten til å spille. Anonymkode: 0ed30...6d4 Jeg fikk varsel om at det er "soon" så mulig du har misforstått her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #12682 Del Skrevet 1. desember 2021 1 hour ago, Teatrica said: Jeg fikk varsel om at det er "soon" så mulig du har misforstått her? Det sto "starts now". Anonymkode: 0ed30...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #12683 Del Skrevet 2. desember 2021 Swinub er på søndag, 11-17. Det sto jo da virkelig der. https://pokemongolive.com/post/incenseday-ground-ice-swinub/ Anonymkode: b4434...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supera Skrevet 2. desember 2021 #12684 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 30.11.2021 den 21.18): Jeg har bare spilt i et par måneder, så beklager hvis jeg høres helt tullete ut nå. Som vi ser øverst på bilde her, er det ulike spawns utifra om du er i by, skog, fjell og ved hav. Men hvor nøyaktig er dette i forhold til gps og slikt? Hvor langt opp på et fjell må man fysisk for å finne de som står nevnt der? Hvor stor by er det snakk om? Jeg f.eks som bor på et tettsted må reise et godt stykke for å komme til nærmeste by. Men vi har jo et sentrum der hvor jeg bor, og da lurer jeg på hva som skiller det de mener, hvis dere skjønner? Anonymkode: 62129...55d "City" er noe sånt som antall veier i et område, mener jeg å ha lest. Så sentrum av et tettsted er da "city". "Body of water" ser du rimelig lett på pokemon go-kartet. Kanskje du egentlig ser de andre også, bare det er jeg som ikke er så observant? Er i huttaheiti på jobben nå og jeg tror pokemon go ser etter aktivitet fordi akkurat her er det alltid en del pokemon. Det er flere km til nærmeste pokestopp, men det er alltid 5-10 pokemon rundt bygget. Burde være mountain eller forest. I dag fant jeg clefairy, glameow joltik, pikachu og 2x ekans. Så litt av alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #12685 Del Skrevet 7. desember 2021 Vi har en spinneplass på lekeplassen rett ved huset. Veldig greit å bare kunne spinne hjemmefra. Men plutselig ble den omgjort til en gym. Ungene var i ekstase! Men etter en liten uke var gleden over, da ble det til en vanlig spinneplass igjen. Noen som har opplevd det? Og hvorfor skjedde det? Anonymkode: d259c...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #12686 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vi har en spinneplass på lekeplassen rett ved huset. Veldig greit å bare kunne spinne hjemmefra. Men plutselig ble den omgjort til en gym. Ungene var i ekstase! Men etter en liten uke var gleden over, da ble det til en vanlig spinneplass igjen. Noen som har opplevd det? Og hvorfor skjedde det? Anonymkode: d259c...f67 Dessverre en feil fra Niantic sin side. Det ble opprettet flere pokéstop og gymmer som aldri skulle vært det i utgangspunktet. Noen «feil» ble beholdt, mens andre ble reversert. Kjipt, men sånn er det.. Anonymkode: dc397...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #12687 Del Skrevet 10. desember 2021 Noen som har merket at man mister et angrep eller to hver gang man møter en Grunt eller en Go Rocket Leader? Hehe nå er faktisk Leaders litt utfordrende. Anonymkode: 0ed30...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #12688 Del Skrevet 11. desember 2021 21 hours ago, AnonymBruker said: Noen som har merket at man mister et angrep eller to hver gang man møter en Grunt eller en Go Rocket Leader? Hehe nå er faktisk Leaders litt utfordrende. Anonymkode: 0ed30...6d4 Det skal allerede ha kommet en update sol fikser det der. Selv om Niantic sa først, at nå blir det sånn. Men ja, ledere har blitt vanskeligere! 😬 Anonymkode: b4434...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #12689 Del Skrevet 20. desember 2021 Hei, noen som vil legge meg til som venn? 4789 7946 2302 🤞🏻😬🎄 Anonymkode: 145f1...931 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #12690 Del Skrevet 20. desember 2021 Ja, sendt forespørsel nå👍🏻 Anonymkode: 59ce9...134 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supera Skrevet 21. desember 2021 #12691 Del Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hei, noen som vil legge meg til som venn? 4789 7946 2302 🤞🏻😬🎄 Anonymkode: 145f1...931 Har sendt deg forespørsel nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 21. desember 2021 #12692 Del Skrevet 21. desember 2021 Supera skrev (På 11.11.2021 den 7.36): Det er bare en uke eller to siden jeg begynte å se på stjernerating, 😬 etter tips herfra. 😄 Trodde CP var alt som betydde noe, jeg. Jeg har sikkert byttet inn mange 4* da... og har kastet bort tid på å levle opp 1* og 2* pokemon... Jaja, godt at jeg ikke er så høy level da. Etter mange forsøk klarte jeg endelig Giovanni. Møtte på Nidoking. Angrep med machamp, excadrill og vaporeon. Har også hatt et oppdrag liggende i flere måneder om å slå ham som jeg endelig fikk tatt, så det føltes godt å få det oppdraget ut av verden. Hæ? Jeg skjønner lite av pokemon , men spiller det uansett 🤣 hvor ser man stjernene da? 😳🙄🤷🏼♀️😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supera Skrevet 21. desember 2021 #12693 Del Skrevet 21. desember 2021 Frøken_fjong1 skrev (1 minutt siden): Hæ? Jeg skjønner lite av pokemon , men spiller det uansett 🤣 hvor ser man stjernene da? 😳🙄🤷🏼♀️😅 Når du ser på en pokemon, klikk på knappen med de tre linjene nede til høyre. Så velg "appraise". Eventuelt kan du også liste opp alle pokemon med en viss stjernerating ved å skrive f.eks. "4*" (uten hermetegn) i søkefeltet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 21. desember 2021 #12694 Del Skrevet 21. desember 2021 Supera skrev (6 minutter siden): Når du ser på en pokemon, klikk på knappen med de tre linjene nede til høyre. Så velg "appraise". Eventuelt kan du også liste opp alle pokemon med en viss stjernerating ved å skrive f.eks. "4*" (uten hermetegn) i søkefeltet. Ååh takk! Er det de med 3 og 4 som er best å beholde og utvikle da? Ikke rart jeg taper de fleste kamper om det der spiller inn også. De jeg har brukt mest i kamp, har jo 0 og 1 stjerne 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supera Skrevet 21. desember 2021 #12695 Del Skrevet 21. desember 2021 Frøken_fjong1 skrev (1 time siden): Ååh takk! Er det de med 3 og 4 som er best å beholde og utvikle da? Ikke rart jeg taper de fleste kamper om det der spiller inn også. De jeg har brukt mest i kamp, har jo 0 og 1 stjerne 🤪 Stjerneratingen (kalt IV) kan ikke endres, bortsett fra når du bytter pokemon med en annen spiller. CPen er basert på IV. Så ikke kast bort ressurser på å utvikle og oppgradere de med lav IV, bortsett fra hvis du vil da. For eksempel for å få dem i pokedexen, eller en shiny. Så ja, beholde 3* og 4* og utvikle dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supera Skrevet 26. desember 2021 #12696 Del Skrevet 26. desember 2021 Hvor mange shiny fikk dere på Community Day-helga forrige helg da? Jeg fikk over 50 stk. 😄 Og rett etter kl 17 på søndagen fikk jeg en shiny shadow (gligar) og en shiny event (cubchoo med julesløyfe). En god pokemon-dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 27. desember 2021 #12697 Del Skrevet 27. desember 2021 Supera skrev (På 21.12.2021 den 21.24): Stjerneratingen (kalt IV) kan ikke endres, bortsett fra når du bytter pokemon med en annen spiller. CPen er basert på IV. Så ikke kast bort ressurser på å utvikle og oppgradere de med lav IV, bortsett fra hvis du vil da. For eksempel for å få dem i pokedexen, eller en shiny. Så ja, beholde 3* og 4* og utvikle dem. Føler meg dum nå, men jeg får opp 3 stjerner som maks under appraise. Hvordan vet man at noen er 4? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supera Skrevet 27. desember 2021 #12698 Del Skrevet 27. desember 2021 FreezeandFawn skrev (8 minutter siden): Føler meg dum nå, men jeg får opp 3 stjerner som maks under appraise. Hvordan vet man at noen er 4? 4* er når alle tre er på max. Skriv dette når du søker i pokemonene dine: 4* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 27. desember 2021 #12699 Del Skrevet 27. desember 2021 Tra la la, fikk hele to Pika'er i dag i 100% iv. Synd den ikke kan evolves. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #12700 Del Skrevet 27. desember 2021 De med nisselue kan evolves i denne runden. Varierer pp event, men de kan utvikles 😀 Anonymkode: ed8ff...d17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå