Mezzosoprena Skrevet 9. august 2021 #12461 Del Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har mange spørsmål og her kommer et til 😂 Inne på battle, når jeg er i kamp, så er det noen motstandere som kan ta 2 charched attack på rad. Rett etter hverandre!! Hvordan får de til dette? Er det noen spesielle pokemon som får til dette? Anonymkode: 382ed...d00 Det kan du gjøre selv også, du ser meteret fylle seg opp midt under (den rundingen som skifter farge) - hvis du trykker et annet sted enn på den mens du sloss vil den fylle seg opp to og tre og fire ganger - trykk på den når du ønsker å bruke charge-attack, og du kan ta flere på rad. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #12462 Del Skrevet 9. august 2021 Teatrica skrev (17 minutter siden): Det kan du gjøre selv også, du ser meteret fylle seg opp midt under (den rundingen som skifter farge) - hvis du trykker et annet sted enn på den mens du sloss vil den fylle seg opp to og tre og fire ganger - trykk på den når du ønsker å bruke charge-attack, og du kan ta flere på rad. Men 2 på rad med kun 1 sekund i mellom? Har fått motstandere som kan gjøre 2 charched attack uten å måtte trykke for å fylle sirkelen opp... om det ha mening 😅 Anonymkode: 382ed...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #12463 Del Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men 2 på rad med kun 1 sekund i mellom? Har fått motstandere som kan gjøre 2 charched attack uten å måtte trykke for å fylle sirkelen opp... om det ha mening 😅 Anonymkode: 382ed...d00 Troor jeg fant svaret? 🤔 https://www.google.no/amp/s/amp.reddit.com/r/pokemongo/comments/f9rjsb/double_charge_attack_in_pvp/ at man kan spare på charched attack og da ta flere på rad? Anonymkode: 382ed...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 9. august 2021 #12464 Del Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Troor jeg fant svaret? 🤔 https://www.google.no/amp/s/amp.reddit.com/r/pokemongo/comments/f9rjsb/double_charge_attack_in_pvp/ at man kan spare på charched attack og da ta flere på rad? Anonymkode: 382ed...d00 Ja, det var det jeg forsøkte å skrive da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #12465 Del Skrevet 10. august 2021 On 8/9/2021 at 6:42 PM, AnonymBruker said: Men 2 på rad med kun 1 sekund i mellom? Har fått motstandere som kan gjøre 2 charched attack uten å måtte trykke for å fylle sirkelen opp... om det ha mening 😅 Anonymkode: 382ed...d00 Jeg har møtt motstandere som tok to fast attacks og så både to og tre charged attacks på rad. Og etter det så kom det charged attack for hvert fast attack jeg tok. Skjønner ikke hvilke attacks de bruker. Vet ikke om det er noe sånt du mener? Anonymkode: 0ed30...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #12466 Del Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg har møtt motstandere som tok to fast attacks og så både to og tre charged attacks på rad. Og etter det så kom det charged attack for hvert fast attack jeg tok. Skjønner ikke hvilke attacks de bruker. Vet ikke om det er noe sånt du mener? Anonymkode: 0ed30...6d4 Ja!! Jeg har prøvd forskjellige ting i appen nå, men jeg får det ikke til 😅 Om jeg venter på at den sirkelen skal fylle seg opp 2 ganger, før jeg tar charched attack, så blir den helt tom. Jeg trodde da at jeg hadde «2 på lur», men det hadde jeg ikke 😒 Anonymkode: 382ed...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hårstrikk79 Skrevet 10. august 2021 #12467 Del Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja!! Jeg har prøvd forskjellige ting i appen nå, men jeg får det ikke til 😅 Om jeg venter på at den sirkelen skal fylle seg opp 2 ganger, før jeg tar charched attack, så blir den helt tom. Jeg trodde da at jeg hadde «2 på lur», men det hadde jeg ikke 😒 Anonymkode: 382ed...d00 Det hørtes rart ut. Jeg klarer alltid å spare opp til to angrep. Hmmm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #12468 Del Skrevet 10. august 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ja!! Jeg har prøvd forskjellige ting i appen nå, men jeg får det ikke til 😅 Om jeg venter på at den sirkelen skal fylle seg opp 2 ganger, før jeg tar charched attack, så blir den helt tom. Jeg trodde da at jeg hadde «2 på lur», men det hadde jeg ikke 😒 Anonymkode: 382ed...d00 Tror det kommer litt an på angrepet. Min Machamp f.eks. kan ha bygget opp sirkelen to gangen, men når jeg bruker ett angrep (Dynamic Punch) så er den litt under hel og jeg må ta et par fast attacks før jeg kan bruke charged attack igjen. Andre angrep vil aldri fylle opp sirkelen to ganger, f.eks. Fire Blast eller Earthquake (hvis jeg husker riktig). Det beste er vel å prøve seg fram og lære seg angrepene til de du bruker mest. Anonymkode: 0ed30...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 11. august 2021 #12469 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja!! Jeg har prøvd forskjellige ting i appen nå, men jeg får det ikke til 😅 Om jeg venter på at den sirkelen skal fylle seg opp 2 ganger, før jeg tar charched attack, så blir den helt tom. Jeg trodde da at jeg hadde «2 på lur», men det hadde jeg ikke 😒 Anonymkode: 382ed...d00 Da har du for svake pokemon'er i forhold til motstanderen din. Selv har jeg klart å utvikle to Melmetal - og de er så sterke at jeg bruker kanskje halve livet til én i kamp mot Grunt... Da er det ikke noe problem å spare to-tre-fire attacks etter hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 11. august 2021 #12470 Del Skrevet 11. august 2021 I dag har jeg hatt en god dag: Evolvet Magikarp, slått Giovanni i kamp, fått Palkia og kastet "7 nice cuveball in a row". My job here is done 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #12471 Del Skrevet 11. august 2021 Teatrica skrev (24 minutter siden): I dag har jeg hatt en god dag: Evolvet Magikarp, slått Giovanni i kamp, fått Palkia og kastet "7 nice cuveball in a row". My job here is done 😂 👏🏻👏🏻👏🏻 Jeg fikk også Palkia 😍 Ble invitert på et raide med noen randoms i Tyskland 😂 Anonymkode: 382ed...d00 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 11. august 2021 #12472 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-8 den 4.07): De kan glede seg til oppgaven hvor man må kaste 999 excellent throws for å komme videre i level😝😁 Anonymkode: 07af6...d87 Det er jo ikke noe problem for man må ikke ha de på rad, problemet oppstår når vi skal ha de på rad, da fucker jeg det opp. Men i dag vagget jeg med en gjeng og tok en haug med raid og da klarte jeg 7 på rad både på min konto og guttungen sin, for han ville visst heller være med kameratene enn meg, tenke seg til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 11. august 2021 #12473 Del Skrevet 11. august 2021 FrøkenMånestråle skrev (40 minutter siden): Det er jo ikke noe problem for man må ikke ha de på rad, problemet oppstår når vi skal ha de på rad, da fucker jeg det opp. Men i dag vagget jeg med en gjeng og tok en haug med raid og da klarte jeg 7 på rad både på min konto og guttungen sin, for han ville visst heller være med kameratene enn meg, tenke seg til... Var nettopp etter et raid jeg fikk det til også, tok Palkia og fikk 13 baller - den hadde stort omfang på sirkelen, så da var det egentlig grei skuring. Brydde meg faktisk mindre om å få Palkia og håper at den skulle hoppe ut da jeg bare hadde 2 nice igjen 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 11. august 2021 #12474 Del Skrevet 11. august 2021 Teatrica skrev (35 minutter siden): Var nettopp etter et raid jeg fikk det til også, tok Palkia og fikk 13 baller - den hadde stort omfang på sirkelen, så da var det egentlig grei skuring. Brydde meg faktisk mindre om å få Palkia og håper at den skulle hoppe ut da jeg bare hadde 2 nice igjen 🤣 Samme her, som regel blir jeg så irritert når jeg ikke klarer å fange den men nå var det en lettelse når jeg fikk kaste på nytt igjen og igjen. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #12475 Del Skrevet 13. august 2021 Noen som vet hva premiene er på comunity day i helgen? Syns ikke de har vert så bra i det siste, verdt de 11 kr? Anonymkode: 4df5d...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #12476 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som vet hva premiene er på comunity day i helgen? Syns ikke de har vert så bra i det siste, verdt de 11 kr? Anonymkode: 4df5d...549 Here’s the full set of rewards you will get for completing the What You Choose to Be Special Research tasks: 25 Poké Balls, 15 Great Balls, 15 Ultra Balls, 10 Pinap Berries, 2 Silver Pinap Berries, 2 Rare Candy, 200 Eevee Candy, 2 Incense, a Rocket Radar, an Egg Incubator, 5,000 Stardust, and 5,000 XP. Plus the following encounters: 4 Eevee, Vaporeon, Jolteon, Flareon, Espeon, Umbreon, Leafeon, Glaceon, and Sylveon. Anonymkode: 635f1...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #12477 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som vet hva premiene er på comunity day i helgen? Syns ikke de har vert så bra i det siste, verdt de 11 kr? Anonymkode: 4df5d...549 Akkurat denne synes jeg er verdt det, fordi du får en hver av eveelution’ene. Da er du garantert en av hver med spesialtrekk til great league, uten å måtte styre med lurer (gress og is), hjerter (sylveon) og de irriterende som blir til en tilfeldig når du evolver (elektrisk, vann, ild). Umbreon og Espeon slipper en heldigvis å gå 10 km akkurat nå. Anonymkode: d1dd2...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #12478 Del Skrevet 14. august 2021 https://leekduck.com/events/august-communityday2021/ Anonymkode: d1dd2...f2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #12479 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Akkurat denne synes jeg er verdt det, fordi du får en hver av eveelution’ene. Da er du garantert en av hver med spesialtrekk til great league, uten å måtte styre med lurer (gress og is), hjerter (sylveon) og de irriterende som blir til en tilfeldig når du evolver (elektrisk, vann, ild). Umbreon og Espeon slipper en heldigvis å gå 10 km akkurat nå. Anonymkode: d1dd2...f2a Jeg har alle de forskjellige Eevee utviklingene, men kjøper sikkert pass uansett Anonymkode: 4df5d...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 14. august 2021 #12480 Del Skrevet 14. august 2021 Dere kan navnetrikset for å utvikle Eevee til den man ønsker eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå