Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tror kanskje at Ab.. her spiller lite, eller spiller lite raids og forstår derfor ikke helt "reglene". Skjønner jo egentlig det. 🙈 man kan jo ikke vite absolutt alt liksom. Men arg så irriterende for oss som spiller mye og tar mye raids. Jeg er også slik at jeg begynner aldri raid om det er lite tid igjen - for jeg vil kunne lage større gruppe og invitere på nytt om det ikke går. Nå er vi tre i familien som spiller, og alle er over lvl 40, så vi kan ta mange 5* bare vi alene, men ikke f.eks. Defense Dioxys, for de er seige. 

Noen vet jo ikke engang at de kan ta samme raid igjen uten å bruke nytt pass.. 

For å ikke snakke om at disse uerfarne spillere kommer med helt ubrukelige Pokemon til raid, for de søker ikke opp Pokemon med riktige attack men bare tar de som spillet foreslår.. men det er igjen, en annen sak.

Ja, uansett, surt å miste en raidpass. 

Anonymkode: b4434...f02

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
9 hours ago, AnonymBruker said:

Veldig hyggelig å bli invitert til raid. Men, ikke en tier eller tre tier raid, med remote pass, når jeg selv er level 43 og kan lett ta de alene her jeg er, helt gratis. 😇 

Hvorfor jeg nevnte det derimot, var i forbindelse med Gofest dagen. Da jeg tok raids hele dag for å få alle de beste legendariske. Også var det noen snille men litt dumme venner som inviterer meg til Deino eller Zigzagoon med hatt 😂 når jeg allerede stresser og tar masse invites om Dialga og Reshirad. 2 ganger faktisk hang PokemonGo seg opp fordi jeg fikk flere invites samtidig, og jeg fikk ikke hoppe inn i de raidene jeg faktisk ville, fordi et eller annet mindre begavet venn skulle akkurat da invitere meg på en mye mindre spennende raid.. 🙈 

Å ta Deino raid remote på en GoFest dagene høres ut som blasfemi, til Ab.. som nevnte det 😬

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg spiller en del og er aktiv på discord og snap for å avtale raids. Vi pleier å gå ut på ca 10 sek om vi ikke er nok. Jeg er alltid klar for å gå ut slik at jeg rekker det også om noen går ut med 1-2 sek igjen. Jeg kan også gå inn på raidinvitasjoner som har 20 sek igjen. Rekker uansett fint å gå ut igjen om vi ikke blir nok. Og noen ganger kan det være at det er nettopp meg de mangler som AB over her sa. Man tar jo alltid en risk ved å ikke forlate raidet selv så da må man også tåle å miste passet sitte, mener nå jeg. Som oftest prøver jo personen å invitere igjen om man ikke ble nok første gang.

Anonymkode: b9c49...191

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker gjerne noen remote pass på 1* raids som Deino fordi jeg er på shinyjakt. Gidder ikke bruke de opp på 5* jeg har gode av fra før :)

Anonymkode: b9c49...191

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere blir invitert til raid, får dere opp hvor mange andre som er i lobbyen før dere joiner? Det gjør ikke jeg og det er ganske irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (2 minutter siden):

Når dere blir invitert til raid, får dere opp hvor mange andre som er i lobbyen før dere joiner? Det gjør ikke jeg og det er ganske irriterende. 

Nei, jeg gjør ikke det. Så om det er en 1* eller 3* jeg har mange av går jeg ikke inn. Er det en 5* går jeg inn og sjekker, men trekker meg når det er 20 sekunder igjen om vi ikke er mange nok. Selv inviterer jeg om vi er mange nok, er så kjedelig å kaste bort et remote pass når alle trekker seg i siste liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, mustapippuri said:

Nei, jeg gjør ikke det. Så om det er en 1* eller 3* jeg har mange av går jeg ikke inn. Er det en 5* går jeg inn og sjekker, men trekker meg når det er 20 sekunder igjen om vi ikke er mange nok. Selv inviterer jeg om vi er mange nok, er så kjedelig å kaste bort et remote pass når alle trekker seg i siste liten.

Ok, så det er ikke bare hos meg nei. Det burde Niantic få på plass syns jeg. Jeg går inn på 1* og 3* hvis det er en jeg vil ha shiny av, trenger candy til eller vil ha med bedre stats enn jeg har fra før. På 5* så gjør jeg det likt som deg. Eneste gangene jeg inviterer når det ikke er andre enn meg i lobbyen er under raid hour eller f.eks. GO Fest, når det er stor sjanse for at flere blir med og da helst med en gang raidet starter. Da inviterer jeg med en gang så de skal få nok tid til å bli med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (18 minutter siden):

Ok, så det er ikke bare hos meg nei. Det burde Niantic få på plass syns jeg. Jeg går inn på 1* og 3* hvis det er en jeg vil ha shiny av, trenger candy til eller vil ha med bedre stats enn jeg har fra før. På 5* så gjør jeg det likt som deg. Eneste gangene jeg inviterer når det ikke er andre enn meg i lobbyen er under raid hour eller f.eks. GO Fest, når det er stor sjanse for at flere blir med og da helst med en gang raidet starter. Da inviterer jeg med en gang så de skal få nok tid til å bli med. 

Veldig enig, burde vært mulig å se det. Med venner både herfra og fra hele verden blir det noen invitasjoner når det er events, så hadde vært greit å kunne prioritere. 1* tar jeg lett alene, og 3* trenger man ikke å være flere enn to på, selv om det er remote. 

Jeg ser og på tidspunktet, er det lenge siden raidet startet er det noen som prøver å samle folk, og da går jeg ut på 30/40 sekunder, så personen får muligheten til å prøve å samle folk på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor jeg nevnte det derimot, var i forbindelse med Gofest dagen. Da jeg tok raids hele dag for å få alle de beste legendariske. Også var det noen snille men litt dumme venner som inviterer meg til Deino eller Zigzagoon med hatt 😂 når jeg allerede stresser og tar masse invites om Dialga og Reshirad. 2 ganger faktisk hang PokemonGo seg opp fordi jeg fikk flere invites samtidig, og jeg fikk ikke hoppe inn i de raidene jeg faktisk ville, fordi et eller annet mindre begavet venn skulle akkurat da invitere meg på en mye mindre spennende raid.. 🙈 

Å ta Deino raid remote på en GoFest dagene høres ut som blasfemi, til Ab.. som nevnte det 😬

Skulle ønske noen inviterte meg til zigazone med hatt. Jeg fikk også min første deino via remote på go fest. Men jeg er vel blasfemisk jeg da 

Anonymkode: 6b3f2...aec

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker said:

Skulle ønske noen inviterte meg til zigazone med hatt. Jeg fikk også min første deino via remote på go fest. Men jeg er vel blasfemisk jeg da 

Da er vi to blasfemiske personer. Jeg hadde Deino fra før, men tok flere Deino raids på lørdagen og noen få på søndagen når det ikke var nok folk til å ta et 5* raids i området.  Jeg inviterte selvfølgelig folk når jeg kunne. Jeg ble også invitert til flere Deino raids og ble med på de jeg kunne. Jeg kan ikke vite at de jeg inviterer blir invitert av flere andre samtidig og det gjør at spillet krasjer. Jeg ser en pokemon i raid som jeg vil ha og inviterer i tilfelle andre også vil ha den.

Endret av daemi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker said:

Sorry, siste halvdel av min forrige post går ikke på hva du skrev, men på hva den som du siterte skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg var Ab som nevnte det også, tror jeg. Alt jeg mener er visst feil. 😬

Jeg ble iallfall glad for å få Deino-invite. Alt jeg ønska meg fra GoFest var litt Deino-candy. Så takk til den som inviterte meg, da slapp jeg å bruke hele dagen på Pokemon. Det var noen fra denne tråden, håper de leser, alltid greit å vite at man er "snille men litt dumme" og "mindre begavet". 

Å kjøre hardcore mode og stresse på et tidsfordrivsspill som PokemonGo høres ut som blasfemi 🤪

Anonymkode: cd9be...c6d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/20/2021 at 10:26 AM, AnonymBruker said:

På Go Fest dagen ble jeg Reshiram, Dialga, Zekrom og Palkia rikere. 😎😎 og Zekrom er firestjerners 😳😱😱

Jeg manglet og fikk de samme, + det var to til jeg ikke fikk. Uxie og Azelf. Av de jeg manglet så fikk jeg bare 2* så jeg er ikke misunnelig i det hele tatt på din 4* Zekrom. Ikke i det hele tatt nei😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Men det var jo så mange Field research med Deino som premie i helga? Eller var det kanskje bare for de som kjøpte GoFest-billetten? Win a raid research. Jeg har tatt sikkert minst 5 av de ihvertfall.. fikk ingen shiny Deino men ihvertfall Deino candy og en 96%. 

Altså.. dere må komme dere ut og ikke sitte inne og ta Deino remote, people 🙈😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Men det var jo så mange Field research med Deino som premie i helga? Eller var det kanskje bare for de som kjøpte GoFest-billetten? Win a raid research. Jeg har tatt sikkert minst 5 av de ihvertfall.. fikk ingen shiny Deino men ihvertfall Deino candy og en 96%. 

Jeg hadde billett. Var innom rundt 30 stops på både lørdag og søndag, og den fikk jeg to ganger tror jeg. De fleste oppgavene jeg fikk var "5 hearts with your buddy", "3 candy with your buddy" og "make 3 great throws".

Må innrømme at jeg ble skuffet. Jeg fikk jo noen legendarys som jeg ikke hadde fra før, men de fleste raid var de som har vært for ikke så lenge siden. Det var ren flaks at jeg fikk Palkia og Dialga.

Endret av daemi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
11 hours ago, daemi said:

Jeg manglet og fikk de samme, + det var to til jeg ikke fikk. Uxie og Azelf. Av de jeg manglet så fikk jeg bare 2* så jeg er ikke misunnelig i det hele tatt på din 4* Zekrom. Ikke i det hele tatt nei😂

Samboeren min er kjempe misunnelig også. Han mente jeg "vant hele Pokemon go" denne helga da jeg scoret meg en shiny Mewtwo på lørdag og 4* Zekrom på søndag 😬😱

Jeg er vanligvis ikke så heldig altså 😂 Niantic Gud var ekstra snill med meg i helga 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 hours ago, daemi said:

Sorry, siste halvdel av min forrige post går ikke på hva du skrev, men på hva den som du siterte skrev.

Jeg er helt på lag med deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg var ute jeg, men fikk ikke slike research og bare 5 raid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg brukte søndagen til å få meg mange nye pokemon fra raids. Som nevnt tidligere i tråden, begynte jeg å spille igjen i år, så jeg manglet en god del. Fikk heldigvis tak i de fleste! De enste jeg ikke fikk tak i var Latias og Uxie. Latias-raids var visst ikke så populær her i området (fikk heller ikke invites i denne), og Uxie-raid fikk jeg ikke invite til. Manglet et par stykker da Go Fest var ferdig i Norge, men fikk mer enn nok invites fra folk i USA til å få tak i de fleste jeg da fortsatt manglet.

Anonymkode: 67258...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...