Hannah80 Skrevet 4. juni 2021 #12201 Del Skrevet 4. juni 2021 padawan skrev (7 minutter siden): Community day I morgen? På søndag, ja,:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #12202 Del Skrevet 4. juni 2021 Hannah80 skrev (2 timer siden): Haha,driver med det samme😁 Og nå ble vi berga - lageret øker med 500 plasser!! 😄 padawan skrev (12 minutter siden): Community day I morgen? Søndag denne gang, tror det pleier å være annahver gang lørdag/søndag. Bare jeg som hadde null ledige plasser, og sliter sånn med å slette at det tar litt tid 😛 Anonymkode: d1dd2...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 4. juni 2021 #12203 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og nå ble vi berga - lageret øker med 500 plasser!! 😄 Søndag denne gang, tror det pleier å være annahver gang lørdag/søndag. Bare jeg som hadde null ledige plasser, og sliter sånn med å slette at det tar litt tid 😛 Anonymkode: d1dd2...f2a Huff, fikk presset det ned til 350 ledige plasser 😁 Har mer enn én konto. Så det er mye arbeid 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #12204 Del Skrevet 4. juni 2021 Husk å kjøpe den tilbudspakken som gir 100 plasser for 200 coins! 😄 Anonymkode: d1dd2...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 4. juni 2021 #12205 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Husk å kjøpe den tilbudspakken som gir 100 plasser for 200 coins! 😄 Anonymkode: d1dd2...f2a Er ikke 4000 max lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #12206 Del Skrevet 4. juni 2021 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Huff, fikk presset det ned til 350 ledige plasser 😁 Har mer enn én konto. Så det er mye arbeid 😂 Flink du er! Jeg har sletta sånn ca - øhm - 22 plasser..... 🤣 Hjelper en unge med å spille i tillegg, så må gå gjennom to brukere her også. Kjeeeeedelig! Anonymkode: d1dd2...f2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #12207 Del Skrevet 4. juni 2021 Hannah80 skrev (2 minutter siden): Er ikke 4000 max lenger? 4500!! 😁 Kom nyhet idag. Tilbudspakken varer forresten til mandag, men amerikatid. Anonymkode: d1dd2...f2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 4. juni 2021 #12208 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Flink du er! Jeg har sletta sånn ca - øhm - 22 plasser..... 🤣 Hjelper en unge med å spille i tillegg, så må gå gjennom to brukere her også. Kjeeeeedelig! Anonymkode: d1dd2...f2a Så snill DU er da, som hjelper andre:):) Var inne på spillet nå. Kjøpte 200 nye plasser. Sikkert økt maxgrensen til 4500 nå😁😁😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #12209 Del Skrevet 4. juni 2021 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Så snill DU er da, som hjelper andre:):) Var inne på spillet nå. Kjøpte 200 nye plasser. Sikkert økt maxgrensen til 4500 nå😁😁😁 Jupp! 😄 Men tror jeg venter til søndag, så jeg ikke fyller opp de plassene også 😂 Anonymkode: d1dd2...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 4. juni 2021 #12210 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jupp! 😄 Men tror jeg venter til søndag, så jeg ikke fyller opp de plassene også 😂 Anonymkode: d1dd2...f2a Haha:) Det er fort gjort ja. Syns det spawner overalt for tiden😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #12211 Del Skrevet 4. juni 2021 Hvor mange har dere egentlig? Jeg har 1260 av 1450 (etter den tilbudspakka som kom nå) og hvis jeg overfører noen 2* legendary, som jeg ikke har hjerte til å gjøre, så er jeg vel nede på 1220 eller noe. Anonymkode: 0ed30...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 4. juni 2021 #12212 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor mange har dere egentlig? Jeg har 1260 av 1450 (etter den tilbudspakka som kom nå) og hvis jeg overfører noen 2* legendary, som jeg ikke har hjerte til å gjøre, så er jeg vel nede på 1220 eller noe. Anonymkode: 0ed30...6d4 Nå har jeg plass til 4200 pokemons😁 Og ledig plass til 550 til CD-dagen. Slettet som en gal idag, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #12213 Del Skrevet 4. juni 2021 1 minutt siden, Hannah80 said: Nå har jeg plass til 4200 pokemons😁 Og ledig plass til 550 til CD-dagen. Slettet som en gal idag, hehe Men hvordan har dere klart å få så mange? Jeg tar ikke vare på pokemon hvis de er mer enn "tre steg" fra å ha perfekt iv med mindre de er legendary. Kanskje jeg spiller feil, men jeg samler kun på de med best stats. Anonymkode: 0ed30...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 4. juni 2021 #12214 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hvordan har dere klart å få så mange? Jeg tar ikke vare på pokemon hvis de er mer enn "tre steg" fra å ha perfekt iv med mindre de er legendary. Kanskje jeg spiller feil, men jeg samler kun på de med best stats. Anonymkode: 0ed30...6d4 Hihi:) Bare Pikachuene i alle former og fasonger teller over 100 stk hos meg. Det samme med Eevee:) Så er det alle shinyene(sletter hvis det er mange av samme) Har sikkert 500 legendary. Mange dårlige. Men jeg trader de dårlige med konto nr 2 hver dag. Istedenfor å slette dem. Tar tid, kan jo bare trade ett spesialtrade om dagen. Og så har jeg mange i 100% iv. Plutselig så har man flere tusen i innboks😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #12215 Del Skrevet 4. juni 2021 9 minutter siden, Hannah80 said: Hihi:) Bare Pikachuene i alle former og fasonger teller over 100 stk hos meg. Det samme med Eevee:) Så er det alle shinyene(sletter hvis det er mange av samme) Har sikkert 500 legendary. Mange dårlige. Men jeg trader de dårlige med konto nr 2 hver dag. Istedenfor å slette dem. Tar tid, kan jo bare trade ett spesialtrade om dagen. Og så har jeg mange i 100% iv. Plutselig så har man flere tusen i innboks😂😂 Du er nok en litt mer dedikert spiller enn meg😂 Jeg har en konto nr 2, men bruker den egentlig bare til oppgaver hvor man må bytte. Har du spilt jevnlig siden spillet kom ut? Jeg hadde en lang pause på 2,5 år så det var nok en del jeg gikk glipp av. Anonymkode: 0ed30...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 4. juni 2021 #12216 Del Skrevet 4. juni 2021 (endret) On 5/10/2021 at 12:50 AM, Nordilandet said: Er det noen av dere her inne som er Erimidt på pokemon go? Dunoon1 og Korsreven. Vi har snart fylt alle hjertene på vennskapet og da er det vell veldig lurt å bruke Lucky egg og åpner siste pakke samtidig? Så man får max xp. Men problemet er jo at det er vanskelig å planlegge sånnt på forhånd når man ikke vet hvem de andre er 😅 send meg gjerne en pm, så kan vi planlegge åpning av siste pakke der når det nærmere seg den helt sist 😊 Sendte deg PM den 13. mai. Venter fortsatt på svar 😃 Hilsen Erimidt. Endret 4. juni 2021 av daemi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #12217 Del Skrevet 4. juni 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Men hvordan har dere klart å få så mange? Jeg tar ikke vare på pokemon hvis de er mer enn "tre steg" fra å ha perfekt iv med mindre de er legendary. Kanskje jeg spiller feil, men jeg samler kun på de med best stats. Anonymkode: 0ed30...6d4 Perfekt IV er ikke det en leter etter om en spiller pvp og for pvp kan det være flere variasjoner IV som er bra for endel pokemon, azumarill f.eks. Så da må jeg jo ha et par ulike av dem Også må jeg jo ha et par med ulike trekkombinasjoner. Noen har trekk som er utgått fra spillet og derfor ekstra verdifulle. Andre har community-day trekk. Pokemon som kan evolves med spesielle trekk (som på CD-day) må jeg ha minst en til hver liga + gjerne en under 500 cp til miniputt-ligaen. Og så kommer de shiny’e... Så er det alle de med ulike kostymer og hatter. Legendariske, mytiske og semi-legendariske. Disse vil jeg jo helst ha minst hele team på 6 av. I hvert fall om de er relevante for raid. Så er det alle de sjeldne pokemon, regionale, babyer som kun kan klekkes i egg (og Shiny av dem). Pokemon som kan evolves gratis om en trader dem, synes unger især det er stor stas å få trade. Pokemon klekket fra utenlandske egg, så de kan trades for distanse på medaljen. Shadow pokemon! Og en ekstra samling av de som kun tar 1000 stjernestøv å purify’e, til jeg kommer opp i level 42? 43? Er en oppgave om å purify. Pokemon som er sjeldne og venter på dobbelt candy for å ‘sende til professoren’. Også kommer pokemon det er knyttet minner til.... Og sikkert flere ting jeg ikke kom på i farta. 😄 Anonymkode: d1dd2...f2a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #12218 Del Skrevet 4. juni 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Perfekt IV er ikke det en leter etter om en spiller pvp og for pvp kan det være flere variasjoner IV som er bra for endel pokemon, azumarill f.eks. Så da må jeg jo ha et par ulike av dem Også må jeg jo ha et par med ulike trekkombinasjoner. Noen har trekk som er utgått fra spillet og derfor ekstra verdifulle. Andre har community-day trekk. Pokemon som kan evolves med spesielle trekk (som på CD-day) må jeg ha minst en til hver liga + gjerne en under 500 cp til miniputt-ligaen. Og så kommer de shiny’e... Så er det alle de med ulike kostymer og hatter. Legendariske, mytiske og semi-legendariske. Disse vil jeg jo helst ha minst hele team på 6 av. I hvert fall om de er relevante for raid. Så er det alle de sjeldne pokemon, regionale, babyer som kun kan klekkes i egg (og Shiny av dem). Pokemon som kan evolves gratis om en trader dem, synes unger især det er stor stas å få trade. Pokemon klekket fra utenlandske egg, så de kan trades for distanse på medaljen. Shadow pokemon! Og en ekstra samling av de som kun tar 1000 stjernestøv å purify’e, til jeg kommer opp i level 42? 43? Er en oppgave om å purify. Pokemon som er sjeldne og venter på dobbelt candy for å ‘sende til professoren’. Også kommer pokemon det er knyttet minner til.... Og sikkert flere ting jeg ikke kom på i farta. 😄 Anonymkode: d1dd2...f2a Jeg er med på alt bortsett fra PvP greiene. Flere variasjoner av IV blir for mye for meg å tenke på. Det orker jeg ikke 😂 Men nå forstår jeg i hvert fall litt mer så tusen takk for info Anonymkode: 0ed30...6d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #12219 Del Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er med på alt bortsett fra PvP greiene. Flere variasjoner av IV blir for mye for meg å tenke på. Det orker jeg ikke 😂 Men nå forstår jeg i hvert fall litt mer så tusen takk for info Anonymkode: 0ed30...6d4 Bare hyggelig - godt å få lirt av seg litt mens jeg nå ennå jakter på noe å slette Et tips - for pvp ønsker en generelt sett IV 0-15-15, eller noe nært det, fordi da kan monsteret levles høyest mulig opp på en måte. Kommer langt med det Og de ulike ligaene har CP-grense 1500 for great, 2500 for ultra og så høyt som en vil for master league. Kan være kjekt å ha i bakhodet om en skal spille gibel-dagen på søndag Anonymkode: d1dd2...f2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #12220 Del Skrevet 5. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Bare hyggelig - godt å få lirt av seg litt mens jeg nå ennå jakter på noe å slette Et tips - for pvp ønsker en generelt sett IV 0-15-15, eller noe nært det, fordi da kan monsteret levles høyest mulig opp på en måte. Kommer langt med det Og de ulike ligaene har CP-grense 1500 for great, 2500 for ultra og så høyt som en vil for master league. Kan være kjekt å ha i bakhodet om en skal spille gibel-dagen på søndag Anonymkode: d1dd2...f2a Kan det forklare hvorfor jeg taper kamper i GO Battle League som jeg absolutt burde ha vunnet? Siden jeg spiller med 4* og likevel blir slått av en jeg i teorien burde ha knust? Anonymkode: 0ed30...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå