Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis Shinx eller Timburr er på community day en dag så blir jeg nok ganske irritert. Har brukt så mange raid passes på de to.

Anonymkode: 0ed30...6d4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.5.2021 den 18.54):

Jeg må være den eneste som ikke syntes det var så morsomt at Gibble skal ha sin Community day nå. Jeg har vært så heldig å både skaffe meg en 4* gibble, og en shiny gibble fra før av. Nå er jeg bare bitter at også alle andre skal få de. 😑

Anonymkode: b4434...f02

Jeg bryr meg om at andre får, men jeg har en Gible med høy IV som jeg har evolva, og nå føler jeg at den er "verdiløs" fordi den ikke har community day-movsen. Så må jeg kaste bort en hel dag på å finne en Gible til med høy IV, men det finner jeg aldri på community day, så da må jeg evolve en dårlig en isteden. Så blir jeg sittende med en "bra" Garchomp med feil moves og en "dårlig" Garchomp med riktig move. 😑

First world problems 😝

Anonymkode: cd9be...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bryr meg *ikke* om at andre får, mente jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg bryr meg om at andre får, men jeg har en Gible med høy IV som jeg har evolva, og nå føler jeg at den er "verdiløs" fordi den ikke har community day-movsen. Så må jeg kaste bort en hel dag på å finne en Gible til med høy IV, men det finner jeg aldri på community day, så da må jeg evolve en dårlig en isteden. Så blir jeg sittende med en "bra" Garchomp med feil moves og en "dårlig" Garchomp med riktig move. 😑

First world problems 😝

Den nye «move» Garchomp får, er visst så bra og så passende for den, at vi må bare bruke Elite-charged maskin på våre gode gamle Garchomper (altså min 4*). Det er antagelig verdt det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 hours ago, Hannah80 said:

Sånn er det med nesten alle pokemons. Du får en shiny som er på topp 10 listen over sjeldne shiny'er. Og noen uker etterpå spawner den i ett eller annet event 😁

Men synes allikevel at Garchomp er spesielt i og med at den er så pass sjeldent (gibble), og at den er så bra. :) 

Når shiny Snivy kom - og jeg var heldig å få en etter å ha fanget tusen snivy, også kom Snivy kommunity dag og alle fikk shiny Snivy, det var absolutt ikke like irriterende. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Den nye «move» Garchomp får, er visst så bra og så passende for den, at vi må bare bruke Elite-charged maskin på våre gode gamle Garchomper (altså min 4*). Det er antagelig verdt det. :) 

Vet noen hvilket move det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet noen hvilket move det er?

Earth power

Anonymkode: dc397...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Earth power

Anonymkode: dc397...535

Mange takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis Shinx eller Timburr er på community day en dag så blir jeg nok ganske irritert. Har brukt så mange raid passes på de to.

Og Klink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre som ikke får til «play» med buddy i AR mode? De fotsporene dukker ikke opp, og jeg får da ikke pokemonen til å dukke opp. Har planer om å utvikle Eevee til Sylveon (brukte navnet på en shiny), og 70 hjerter er en del. Heldigsvis kan man «quick treat» 😅

Ser det er en IOS oppdstering til telefonen, 14,6. skal teste ut om dette kanskje løser problemet. Men lurer på om noen andre har støtt på dette problemet før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ariana807 skrev (8 timer siden):

Er det noen andre som ikke får til «play» med buddy i AR mode? De fotsporene dukker ikke opp, og jeg får da ikke pokemonen til å dukke opp. Har planer om å utvikle Eevee til Sylveon (brukte navnet på en shiny), og 70 hjerter er en del. Heldigsvis kan man «quick treat» 😅

Ser det er en IOS oppdstering til telefonen, 14,6. skal teste ut om dette kanskje løser problemet. Men lurer på om noen andre har støtt på dette problemet før? 

Jeg skrudde av noe for å slippe de fotsporgreiene. Husker ikke hva. Advanced AR eller AR+ eller noe? Er det det som heter Niantic AR i settings nå? Nå kommer buddien labbende inn i ruta av seg selv, så kan jeg mate og playe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skrudde av noe for å slippe de fotsporgreiene. Husker ikke hva. Advanced AR eller AR+ eller noe? Er det det som heter Niantic AR i settings nå? Nå kommer buddien labbende inn i ruta av seg selv, så kan jeg mate og playe. 

Har ikke trykket på noe, og ingen pokemon dukket opp, prøvde i flere minutter å stå der å veifte rundt med mobilen 😅

Har ikke fått oppdatert enda. Men får se. Får no gitt treats, 8/70 hjerter 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker
On 5/26/2021 at 10:56 AM, Ariana807 said:

Kan du ikke bare skru av AR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kan noen forklare dette for meg:

Diggersby maxes out just over 1500 CP at Level 40, which means you will want very high IVs. The best spread will be 14 attack, 15 defense, and 15 stamina.

However, with level 50 now introduced, there are other IV spreads that are better for the intention of producing a Diggersby XL.

The best IV spread for Diggersby XL is going to be 0 attack, 15 defense, and 13 Stamina, significantly different from the best spread for level 40.

Hvordan kan 0/15/13 være bedre enn 14/15/15, eller 15/15/15 for den saks skyld, uavhengig av level/CP? Kom over dette når jeg søkte på best moves. Kilde er https://pokemongohub.net/post/pvp/diggersby-pvp-spotlight-great-league/.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kan du ikke bare skru av AR?

Kjekt å ha det på 😅

Men det fiksa seg selv uten at jeg gjorde noe, kom hjem fra jobb og det virker. Så aner ikke hva som skjedde. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kan noen forklare dette for meg:

Diggersby maxes out just over 1500 CP at Level 40, which means you will want very high IVs. The best spread will be 14 attack, 15 defense, and 15 stamina.

However, with level 50 now introduced, there are other IV spreads that are better for the intention of producing a Diggersby XL.

The best IV spread for Diggersby XL is going to be 0 attack, 15 defense, and 13 Stamina, significantly different from the best spread for level 40.

Hvordan kan 0/15/13 være bedre enn 14/15/15, eller 15/15/15 for den saks skyld, uavhengig av level/CP? Kom over dette når jeg søkte på best moves. Kilde er https://pokemongohub.net/post/pvp/diggersby-pvp-spotlight-great-league/.

I great league er det max 1500 CP. Attack er den som har størst påvirkning på CP, og for å få en best mulig pokemon ønsker du derfor at de to andre skal være høyere, noe som gjør at pokemonen kan ha høyere level, men samtidig holde seg under 1500 CP for å få brukt den i great league.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Sletter og sletter..... Blæh!

Hater denne delen av spillet, å rydde plass for community day. 😕 

Anonymkode: d1dd2...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sletter og sletter..... Blæh!

Hater denne delen av spillet, å rydde plass for community day. 😕 

Anonymkode: d1dd2...f2a

Haha,driver med det samme😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, Riju said:

I great league er det max 1500 CP. Attack er den som har størst påvirkning på CP, og for å få en best mulig pokemon ønsker du derfor at de to andre skal være høyere, noe som gjør at pokemonen kan ha høyere level, men samtidig holde seg under 1500 CP for å få brukt den i great league.

Aha, jeg trodde CP var en blanding av alle tre. Da skjønner jeg litt mer. Tusen takk for info :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...