Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Husk å spille vennskapsdagen mellom kl 11 - 14 idag!

Tredobbel xp for å fange pokemon, og 175 000 xp for en oppgave!! 😄 

Anonymkode: d1dd2...f2a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kom meg opp nesten 2 lv ved å bruke lucky egg 😎 

Anonymkode: 4df5d...549

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg gikk og gikk og gikk, men fant ikke Cottonee. Når jeg endelig satt meg ned på sofaen etter over to timer og var klar til å gi opp så poppa den opp her jeg satt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.4.2021 den 8.28):

Hvis du vil ha flere venner så legg ut koden din på https://www.pokemongofriendcodes.com/

Du kan legge den ut 1 gang i døgnet for å få den på toppen av lista som folk ser. Jeg fikk 9 nye venner i løpet av minutter sist gang jeg la ut min der.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Den siden var genial for en gammel spiller også, bra du la den ut🙂 Morsomt med venner fra hele verden! Nå har jeg fått fra Sør-Amerika, Russland, USA og Australia ved å sortere på land og scanne koder. Nærmeste jeg kommer utlandet i år. Trenger vennepoeng nå som det har kommer flere level.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 hours ago, mustapippuri said:

Den siden var genial for en gammel spiller også, bra du la den ut🙂 Morsomt med venner fra hele verden! Nå har jeg fått fra Sør-Amerika, Russland, USA og Australia ved å sortere på land og scanne koder. Nærmeste jeg kommer utlandet i år. Trenger vennepoeng nå som det har kommer flere level.

Hvis du har ledig eggplass - ta imot gave fra en venn langtifra, så får man 7 km egg. Når egget klekker, kan man bytte den pokemon med noen i norge - og distansen går mot den medalje der man trenger å bytte pokemon over X-antall kilometer. 

jeg personlig synes det er også bare gøy, å ha pokemon fra usa og japan og sør afrika 😂selv om det er samme pokemon.. 

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
AnonymBruker skrev (På 24.4.2021 den 8.28):

Hvis du vil ha flere venner så legg ut koden din på https://www.pokemongofriendcodes.com/

Du kan legge den ut 1 gang i døgnet for å få den på toppen av lista som folk ser. Jeg fikk 9 nye venner i løpet av minutter sist gang jeg la ut min der.

Genial side for å få lagt til flere. Litt irriterende at man fikk kun scannet to QR-koder før man måtte åpne kamera på nytt men fikk lagt til en del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen fordel i å være i de forskjellige lagene? Får inntrykk av at 80 % er på blått lagg, også er vi resten fordel på gult og rødt. I alle fall de jeg spiller med. Har vært i raid med ganske mange forskjellige, stor overskudd på blå. Så lurere jo på om det er noe spesielt med blå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nordilandet skrev (På 3.5.2021 den 0.52):

Er det noen fordel i å være i de forskjellige lagene? Får inntrykk av at 80 % er på blått lagg, også er vi resten fordel på gult og rødt. I alle fall de jeg spiller med. Har vært i raid med ganske mange forskjellige, stor overskudd på blå. Så lurere jo på om det er noe spesielt med blå? 

På verdensbasis er det visst rød som er den mest populære lagfargen. I min by er det nok ca like mange røde og blå? Men merkbart mindre gult. Å velge gult lag omtales som å spille pokemon go på ‘hardcore’ vanskelighetsgrad 😛

Det er ingen forskjell i spillet på de ulike.

Eneste som blir vanskeligere for de gule i mitt område, er å holde på gymmer. Men de skifter farge så fort uansett. Ellers raider en sammen og spillet gjør ingen forskjell på de ulike lagene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Argh, har nettopp samlet nok candy til å evolve Spritzee, men så står det at jeg må "Finish a challenge with this buddy"?? Hvilken challenge, noen som kan dette?

Anonymkode: 42628...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Argh, har nettopp samlet nok candy til å evolve Spritzee, men så står det at jeg må "Finish a challenge with this buddy"?? Hvilken challenge, noen som kan dette?

Du må ha på incense når du skal utvikle den. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
FrøkenMånestråle skrev (Akkurat nå):

Åh, ikke verre enn det! Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 5/5/2021 at 9:14 AM, AnonymBruker said:

Det er flere pokemon som har en oppgave man må gjøre med dem før de kan evolve. Under valget for å evolve, ved siden av teksten "Adventure together to evolve" er det en liten "V", altså en slags pil nedover, som man kan trykke på for å se hva man må gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
On 5/5/2021 at 9:14 AM, AnonymBruker said:

Det er flere pokemon som har en oppgave man må gjøre med dem før de kan evolve. Under valget for å evolve, ved siden av teksten "Adventure together to evolve" er det en liten "V", altså en slags pil nedover, som man kan trykke på for å se hva man må gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei! 
Begynte spille PoGo for noen uker siden og er HEKTA! Skulle gjerne hatt flere venner der, så om noen vil adde meg så gjør gjerne det: 

8978 6113 1627 

Jeg sender og åpner gaver hver dag. Befinner meg også på Madeira, og det er noen Mons her som ikke finnes i Norge, om noen vil trade ila sommeren 😄 Blant annet Pikachu med hatt og solbriller 😎

Anonymkode: 4b6a8...dc6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei! 
Begynte spille PoGo for noen uker siden og er HEKTA! Skulle gjerne hatt flere venner der, så om noen vil adde meg så gjør gjerne det: 

8978 6113 1627 

Jeg sender og åpner gaver hver dag. Befinner meg også på Madeira, og det er noen Mons her som ikke finnes i Norge, om noen vil trade ila sommeren 😄 Blant annet Pikachu med hatt og solbriller 😎

Anonymkode: 4b6a8...dc6

Har lagt deg til. Jeg prøver å åpne og sende gaver hver dag, men det er ikke alltid jeg får det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
On 5/5/2021 at 9:13 AM, FrøkenMånestråle said:

Må vel ha evt ha hatt den som buddy og?

Anonymkode: 6b3f2...aec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Må vel ha evt ha hatt den som buddy og?

Anonymkode: 6b3f2...aec

Det sier seg vel selv, "Finish a challenge with this buddy".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når man bytte buddy, mister man all fremgang med den pokemonen man velger bort? Eller beholder man fremgangen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Når man bytte buddy, mister man all fremgang med den pokemonen man velger bort? Eller beholder man fremgangen? 

Du mister det du har gått med den den dagen hvis det er under 2 km. Over det så mister hva du har gått mellom forrige og neste hjerte. Alle hjerter og gange mot å få candy består.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...