Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 hours ago, Hanne67 said:

Moro å få noe annet i 7 km eggene, - en Alolan Diglett fra Gran Canaria. :)

Screenshot_20180830-095937.png

Er dette faktisk Alolan Diglett? Jeg har fått flere av dem i det siste, og antatt det bare har vært en detalj jeg ikke har lagt merke til før 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fro skrev:

Er dette faktisk Alolan Diglett? Jeg har fått flere av dem i det siste, og antatt det bare har vært en detalj jeg ikke har lagt merke til før 🙈

Ja, alle pokemonene vi får i 7 km egg er Alolan. Den har litt mørkere striper på jorda rundt + dusken på hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Hanne67 said:

Ja, alle pokemonene vi får i 7 km egg er Alolan. Den har litt mørkere striper på jorda rundt + dusken på hodet.

Skjønner :) Har ikke fått den i egg da, bare funnet på vanlig vis.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har forslag til hvordan man får trade pokemon hvis man ikke har noen venner man kjenner personlig? Det er sånn at man må være mindre enn 100 meter fra hverandre, ikke sant?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Bamba skrev:

Er det noen som har forslag til hvordan man får trade pokemon hvis man ikke har noen venner man kjenner personlig? Det er sånn at man må være mindre enn 100 meter fra hverandre, ikke sant?

Møt opp på raid og spør om noen der vil trade før/etter raidet.

Må være mindre enn 100m fra hverandre, ja.

Å være med i en raid-chat og snakke med folk på raid er gjerne den enkleste måten å få ultravenner på, og å finne noen du kan trade med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som vet om man kan følge med på helgens event og hvordan man ligger an?

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Bamba skrev:

Det er kanskje en pokeomon go-fb-side for der du bor? Se om du finner en der, hvis ikke så er det nasjonale fb-sider

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg evolvet alle Eeviene jeg hadde for å få de til å bli Espeon. Jeg gjorde ting litt feil og fikk klekket en ny Eevie til buddy slik at jeg fikk gått de siste 5km som trengs. (Jeg hadde en Eevie som buddy som jeg ble utlåmodig med som jeg allerede har gått 5km med).

Holder det at jeg går de siste 5km før jeg evolver eller må jeg gå 10 km med denne før jeg evolver på dagtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, padawan skrev:

Jeg evolvet alle Eeviene jeg hadde for å få de til å bli Espeon. Jeg gjorde ting litt feil og fikk klekket en ny Eevie til buddy slik at jeg fikk gått de siste 5km som trengs. (Jeg hadde en Eevie som buddy som jeg ble utlåmodig med som jeg allerede har gått 5km med).

Holder det at jeg går de siste 5km før jeg evolver eller må jeg gå 10 km med denne før jeg evolver på dagtid?

Hadde absolutt sørga for å vere på den sikre sida, og gått 10 km sammanhengande med ny Eevee!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, padawan skrev:

Du må gå 10km med den nye eeveen før du evolver

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg deltatt i mitt første ex-raid! Det møtte opp ca 30 stk. da raidet begynte, og jeg fikk deltatt blant de 20 første.

Mewtwo var enkel å ta ned, men jeg klarte ikke å fange den.:P Jeg hadde 9 baller til disposisjon, og brukte golden razz hver gang, men det hjalp ikke!

Likevel var det gøy å ta ned et level 5 raid for første gang, og få litt ekstra XP og andre godsaker.

Jaja, da er det bare å vente på neste invitasjon, og håpe tidspunktet passer like bra da som nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, er ikke så fornøyd med notifications-systemet om dagen 😫 De dukker jo opp hele tiden og er bare i veien for andre ting!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, fro skrev:

Åå, er ikke så fornøyd med notifications-systemet om dagen 😫 De dukker jo opp hele tiden og er bare i veien for andre ting!

Du kan disable de fleste varslene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, padawan skrev:

Du kan disable de fleste varslene.

Det går an å slå av varsler for musikk og lyd og mottatte gaver, men det er flere som popper opp som ikke går an å slette varsler på? Som f.eks "there is a raid battle going on" og de andre irriterende meldingene som popper opp øverst på skjermen. Akkurat nå husker jeg ikke hvilke de er, bare at de er irriterende. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sala Q said:

Det går an å slå av varsler for musikk og lyd og mottatte gaver, men det er flere som popper opp som ikke går an å slette varsler på? Som f.eks "there is a raid battle going on" og de andre irriterende meldingene som popper opp øverst på skjermen. Akkurat nå husker jeg ikke hvilke de er, bare at de er irriterende. 

Ja, tenkte på de i spillet. Gaver åpnet, gaver sendt, raid i nærheten, etc etc... 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaver får man ihvertfall skrudd av, men raid vet jeg ikke om går an. 

Anonymkode: 1ea1d...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...