Titania Skrevet 21. juli 2016 #381 Del Skrevet 21. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ser man at man har flere av en Pokémon slik at man kan trade dem inn? Er sikker på at jeg har fanget flere like, men husker ikke hvilke. Anonymkode: d369b...d87 Trykk på pokeballen, og velg pokemon-alternativet til venstre. Trykk på # til høyre, og sorter på enten navn (om du ikke har omdøpt de) eller nummer, så får du like pokemon etterhverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 21. juli 2016 #382 Del Skrevet 21. juli 2016 36 minutter siden, *Micki* skrev: Neei.. men var innom et pokestop og fikk noe greier der så tror den fungerte. Men hva betyr det når man kan se hvite "ringer" som ringer i vann bare at det er på land, er det andre som spiller? De hvite tette ringene betyr at det egentlig er en pokemon der. Hadde du startet appen på nytt hadde du nok sett den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Micki* Skrevet 21. juli 2016 #383 Del Skrevet 21. juli 2016 5 minutter siden, hog skrev: De hvite tette ringene betyr at det egentlig er en pokemon der. Hadde du startet appen på nytt hadde du nok sett den. Søren heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 21. juli 2016 #384 Del Skrevet 21. juli 2016 3 timer siden, Trampe skrev: Hvordan kan man fange en vrien en som bare bryter seg ut av egget? Fant en ved brødskjæremaskina på butikken i dag, og måtte bare gi opp fordi det ble for dumt å stå der og krangle med en pokemon Jeg begynner å få taket på den kastinga, men det hjelper jo ikke når den bare bryter seg ut igjen. Bær, Great ball/Ultra ball og/eller skruball. 4 timer siden, Shinigami skrev: Også et spørsmål. Kan man få lures på pokéstops, eller kan man bare kjøpe dem.for pokécoins? Jeg har vært innom mange pokéstops, men aldri fått noen lures. EN oversikt over hva du får per Level her; http://www.ign.com/wikis/pokemon-go/Level_Rewards_and_Unlockable_Items 6 minutter siden, *Micki* skrev: Søren heller! Ja, hatt den noen ganger her og :( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 22. juli 2016 #385 Del Skrevet 22. juli 2016 I dag fant jeg nok en pokemon jeg ikke har fra før. Fanget den to ganger men den brøt seg løs og forsvant. Er bare på level 6 så tror ikke jeg har raspberry eller greater ball enda. Får ikke spilt noe i dag heller, kanskje i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #386 Del Skrevet 22. juli 2016 Hvordan bruker man razzberry? Anonymkode: 27343...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 22. juli 2016 #387 Del Skrevet 22. juli 2016 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan bruker man razzberry? Anonymkode: 27343...942 Når man er i sloss-vindet trykker man på sekken og bytter til bær. Trykker så på bæret og pokemonen spiser bæret. Endret 22. juli 2016 av VinterSnø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #388 Del Skrevet 22. juli 2016 8 minutter siden, VinterSnø skrev: Når man er i sloss-vindet trykker man på sekken og bytter til bær. Trykker så på bæret og pokemonen spiser bæret. Ok takk! Sleit skikkelig med å fange en vrien pokemon i stad, den bare brøyt seg ut av ballen hele tiden. Jeg brukte søren meg opp alle de 15 ballene jeg hadde på den, og fikk ikke fanget den en gang 😣 Anonymkode: 27343...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 22. juli 2016 #389 Del Skrevet 22. juli 2016 Har vært mye mer stabilt de siste dagene, forfriskende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 22. juli 2016 #390 Del Skrevet 22. juli 2016 Gikk på en lengre tur igjen istad, men serverne var nede på første halvdel av turen Da det funket igjen, så fant jeg bare Pidgey og Zubat. Da jeg var rett utenfor hjemme, så klekka 10km egget mitt, og jeg fikk en Electabuzz, så da ble jeg fornøyd likevel Ser at de nærmeste gymmene ofte har vannpokémon når andte lag tar over, så nå har jeg en pokémon som er bra mot vann jeg kan trene opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 22. juli 2016 #391 Del Skrevet 22. juli 2016 I går dukket det opp en Nidoking, men den stakk av... kjempeskuffet! Er det noen som har benyttet seg av "cheaten" man kan bruke for å bestemme evolven av Eevee? Hvis du kaller Eevee Pyro blir den Flareon, kaller du den Sparky, blir den Jolteon, kaller du den Rainer, blir den til Vaporeon. Fungerte alle ganger for de jeg har sett teste det ut. Prøver å samle opp nok candy for å få en Flareon, den er absolutt den søteste Har du en Eevee i høy level blir den i hvert fall veldig god som Vaporeon! Ser den er ganske populær på gymmene rundt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 22. juli 2016 #392 Del Skrevet 22. juli 2016 Er det et maksimum antall ganger man kan bruke incense per dag? Brukte to idag, og fikk mange fine Pokémons, og tenkte å bruke en tredje, men får ikke brukt den. (Har tolv stykker, er så heldig at jeg bor nær et par pokestops) Er ikke i form, så noen dager er det godt å bare la pokemonsa komme hit på døra mi Er på team Valor, forresten. Hvilke team er dere på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pioner Skrevet 22. juli 2016 #393 Del Skrevet 22. juli 2016 Jeg har mye å lære ser jeg. Begynte å spille i går og er på level 5 nå. Skjønner ikke hvordan man velger team da og jeg konsentrerer meg bare om å fange pokemons, er blitt helt hekta. Alt dette andre får jeg lære meg etterhvert 😂 husker mange av pokemonsa fra jeg var liten da, skikkelig barndomsminne når jeg fangetenker Eevee for første gang. Hun var min favoritt etter pikachu og den oransje dragen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 22. juli 2016 #394 Del Skrevet 22. juli 2016 Ble litt pokemonfanging på meg i dag likevel. Kjørte bil dit jeg skulle, og på hjemveien stoppet jeg innom en del pokestops. Så endte jeg opp med å dra til sentrum. Har vært innom minst 16 pokestops i dag Glemte helt at jeg hadde iskrem for flere hundre kroner i bilen (og når jeg huska det blåste jeg i det; Noen hadde jo lagt ut lures ved to pokestops som var så nære hverandre at man kunne spinne begge ved å stå på samme sted ) Shoppa litt til babyen også, og inne i butikken var det så mange Pokémons at butikkdama begynte å spørre meg om spillet Nå er jeg på level 28 og har 27 forskjellige Pokémons. Fant en friendly gym i dag og forsøkte meg der, men bare tapte. Jeg tror ikke jeg helt skjønner hvordan man sloss i gymmen Og hva skjer egentlig når jeg taper ? Mister jeg Pokemonen, eller blir den svakere ? Og er det forskjell på hva som skjer hvis jeg sloss i friendly gym og en gym som ikke er eid av mitt lag ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 22. juli 2016 #395 Del Skrevet 22. juli 2016 Har ikke blitt spesielt imponert over effekten av bærene, har prøvd det på noen pokemons som kommer seg ut av ballen igjen, men jeg synes de stikker like mye, og er like vanskelig å fange. Jaja Fikk fanget en drage, selv om jeg brukte opp alle ballene mine på den. FIkk den på siste. Har kommet meg til level 11, håper jeg klarer å komme meg til 12 i dag. Klarte å vinne en kamp på en gym i dag, men tapte neste. Kom en mye sterkere Pokemon enn jeg hadde Fant også ut at sekken kan bli full, Samlet en del på pokestops i byen i dag, og tenkt jeg skulle spare pokeballer til jeg kunne sette en lure på et pokestop hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 22. juli 2016 #396 Del Skrevet 22. juli 2016 (endret) 7 minutter siden, appelsinjuice skrev: Ble litt pokemonfanging på meg i dag likevel. Kjørte bil dit jeg skulle, og på hjemveien stoppet jeg innom en del pokestops. Så endte jeg opp med å dra til sentrum. Har vært innom minst 16 pokestops i dag Glemte helt at jeg hadde iskrem for flere hundre kroner i bilen (og når jeg huska det blåste jeg i det; Noen hadde jo lagt ut lures ved to pokestops som var så nære hverandre at man kunne spinne begge ved å stå på samme sted ) Shoppa litt til babyen også, og inne i butikken var det så mange Pokémons at butikkdama begynte å spørre meg om spillet Nå er jeg på level 28 og har 27 forskjellige Pokémons. Fant en friendly gym i dag og forsøkte meg der, men bare tapte. Jeg tror ikke jeg helt skjønner hvordan man sloss i gymmen Og hva skjer egentlig når jeg taper ? Mister jeg Pokemonen, eller blir den svakere ? Og er det forskjell på hva som skjer hvis jeg sloss i friendly gym og en gym som ikke er eid av mitt lag ? Hvis du vinner en kamp i et friendly gym så styrker du gymmet. Dvs. at det blir vanskeligere å ta (tror jeg). Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg slått heller, bare bruker fingeren så mye jeg kan Hvis du slåss og vinner i et fiendtlig gym, så svekker du gymmet, og blir det svekket nok kan du ta over gymmet slik at det blr friendly. Hvis det er ledig plass kan du sette igjen en pokemon på gymmet (i din farge) så får du visst pokecoins for å ha den der. De få i min farge har vært fulle, ellers er det bare fiendtlige gym-er her, som jeg ikke klarer å ta så jeg vet ikke hvor mye og hvor ofte man får coins Pokemonen blir skadet, og du mister den ikke hvis du taper. Du kan gi den krefter igjen ved å bruke sånn potions Hehe var ikke blitt fult av is i bilen da? Eller gikk det bra? Level 28 - imponerende altså! Endret 22. juli 2016 av Ixnay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 22. juli 2016 #397 Del Skrevet 22. juli 2016 9 minutter siden, Ixnay skrev: Hvis du vinner en kamp i et friendly gym så styrker du gymmet. Dvs. at det blir vanskeligere å ta (tror jeg). Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg slått heller, bare bruker fingeren så mye jeg kan Hvis du slåss og vinner i et fiendtlig gym, så svekker du gymmet, og blir det svekket nok kan du ta over gymmet slik at det blr friendly. Hvis det er ledig plass kan du sette igjen en pokemon på gymmet (i din farge) så får du visst pokecoins for å ha den der. De få i min farge har vært fulle, ellers er det bare fiendtlige gym-er her, som jeg ikke klarer å ta så jeg vet ikke hvor mye og hvor ofte man får coins Pokemonen blir skadet, og du mister den ikke hvis du taper. Du kan gi den krefter igjen ved å bruke sånn potions Hehe var ikke blitt fult av is i bilen da? Eller gikk det bra? Level 28 - imponerende altså! Oi, ser det sneik seg inn et ekstra tall der! Det skulle stått level 8, ikke 28! Sånn går det når man taster med baby på armen Isen smelta, men den holdt seg inni boksen. Heiv det i fryseren, men tviler på at den er spiselig Ble ikke noe is-spising på meg, måtte jo fange Pokémons i hagen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ixnay Skrevet 22. juli 2016 #398 Del Skrevet 22. juli 2016 7 minutter siden, appelsinjuice skrev: Oi, ser det sneik seg inn et ekstra tall der! Det skulle stått level 8, ikke 28! Sånn går det når man taster med baby på armen Isen smelta, men den holdt seg inni boksen. Heiv det i fryseren, men tviler på at den er spiselig Ble ikke noe is-spising på meg, måtte jo fange Pokémons i hagen Ahah ja, synes det var litt rart at du ikke hadde full kontroll på slåssing når du var kommet til level 28, men sikkert fanget masse Pokemons da tenkte jeg Hehe smaken er sikkert der fortsatt, men hadde kanskje ikke servert akkurat den isen til gjester Hihi liker prioriteringen. Venter på at telefonen skal lade litt så skal jeg gå meg en tur. Tenkte jeg skulle få satt opp en lure på pokestopet her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 22. juli 2016 #399 Del Skrevet 22. juli 2016 20 minutter siden, appelsinjuice skrev: Oi, ser det sneik seg inn et ekstra tall der! Det skulle stått level 8, ikke 28! Sånn går det når man taster med baby på armen Isen smelta, men den holdt seg inni boksen. Heiv det i fryseren, men tviler på at den er spiselig Ble ikke noe is-spising på meg, måtte jo fange Pokémons i hagen Lurte på hvordan i all verden du hadde klart å nå lvl 28 allerede Spesielt med baby og alt. Nærmer meg lvl 8 selv nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. juli 2016 #400 Del Skrevet 22. juli 2016 Hva er liksom poenget med spillet? Finnes det en slags kortfattet enkel forklaring på hvordan man spiller? Jeg skjønner ikkeno. Lastet det nettopp ned og hadde to på soverrommet, men den flaggermustingen traff jeg ikke. Hadde en sånn pokestop (tror jeg, sånn man får flere baller på) på husveggen her da. Men hvordan sikter dere inn de dyra man skal kaste ballen på? Jeg er for gammel til at pokemon var en del av barndommen, så jeg skjønner ikke sjargongen heller Jeg og en venninne skal teste dette i morgen. Får se om vi fatter hva vi driver med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå