Marimba Skrevet 10. oktober 2016 #181 Del Skrevet 10. oktober 2016 2 minutter siden, Birdo skrev: Forresten, gratulerer så masse med mest sannsynlig jente @Marimba Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 10. oktober 2016 #182 Del Skrevet 10. oktober 2016 Jeg var på tidlig UL på fredag og så en frisk liten tass i magen. Jeg er 12 uker i dag Menstermin stemte på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lorelei6 Skrevet 11. oktober 2016 #183 Del Skrevet 11. oktober 2016 @BirdoNei, ingen ønsker syke barn. Derfor hadde vi også valgt bort dette barnet hvis det hadde hatt samme sykdom som storesøster (rart å kalle henne det). Heldigvis har legevitenskapen kommet ganske langt i dag. Jenta vår hadde nok ikke levd lenge hvis hun hadde blitt født for 10 år siden. Trist å høre at du mistet et nært familiemedlem. @MarimbaJa, jeg har en dagbok, men skal ikke skryte på meg at jeg er så flink til å oppdatere der. Har blitt mest her inne til nå, men burde kanskje bli flinkere fremover. Har du egen dagbok? Blir spennende å følge deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lorelei6 Skrevet 11. oktober 2016 #184 Del Skrevet 11. oktober 2016 @NautikaGratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 11. oktober 2016 #185 Del Skrevet 11. oktober 2016 @lorelei6, forstår den. Det er ganske mye tyngre enn mange tror å ha syke barn. Når har ikke jeg selv selvfølgelig, men har to i nærmeste familie som har denne sykdommen, så har jo vokst opp med det rundt meg.. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lorelei6 Skrevet 12. oktober 2016 #186 Del Skrevet 12. oktober 2016 I går kjente jeg liv for første gang! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 12. oktober 2016 #187 Del Skrevet 12. oktober 2016 4 minutter siden, lorelei6 skrev: I går kjente jeg liv for første gang! ❤️ Så moro! Er så spesiell følelse. Kjenner noe her og der, men igår satt jeg å koste meg med strikking mens lille huleboer romsterte inni der lenge Gleder meg til man kan kjenne masse hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 14. oktober 2016 #188 Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) Har ikke skrevet så mye her, men nå begynner jeg endelig å senke skuldrene litt. Idag er jeg 16+0 og fikk høre verdens fineste hjertelyd hos jordmor Og nå er det bare 2,5 uke til OUL! Endret 14. oktober 2016 av Sapphira 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 14. oktober 2016 #189 Del Skrevet 14. oktober 2016 Så koselig, @Sapphira! Var på OUL idag, mest sannsynlig jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 14. oktober 2016 #190 Del Skrevet 14. oktober 2016 Har forresten også ny termin, 18 mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 14. oktober 2016 #191 Del Skrevet 14. oktober 2016 På 11.10.2016 den 14.11, lorelei6 skrev: @MarimbaJa, jeg har en dagbok, men skal ikke skryte på meg at jeg er så flink til å oppdatere der. Har blitt mest her inne til nå, men burde kanskje bli flinkere fremover. Har du egen dagbok? Blir spennende å følge deg! Da skal jeg gå inn og se om jeg finner deg! Vi er jo forskjellige, jeg oppdaterer mye mer i dagboka mi enn her På 12.10.2016 den 14.08, lorelei6 skrev: I går kjente jeg liv for første gang! ❤️ Oioi, så spennende! Og vi som ligger helt likt! Har ikke kjent snurten jeg, men nå har jeg ingen barn fra før da... og jeg har visst også morkaka liggende sånn at man gjerne kjenner liv litt seinere og. 4 timer siden, Sapphira skrev: Har ikke skrevet så mye her, men nå begynner jeg endelig å senke skuldrene litt. Idag er jeg 16+0 og fikk høre verdens fineste hjertelyd hos jordmor Og nå er det bare 2,5 uke til OUL! Kjenner følelsen med å gå rundt å konstant bekymre seg... off! Men så deilig det må ha vært å høre hjertelyden da , og de 2,5 ukene til UL kommer til å fly avgårde 3 timer siden, Birdo skrev: Så koselig, @Sapphira! Var på OUL idag, mest sannsynlig jente Så koselig Birdo Gratulerer med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 14. oktober 2016 #192 Del Skrevet 14. oktober 2016 @Marimba, tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lorelei6 Skrevet 14. oktober 2016 #193 Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) @Birdo Så stas! Gratulerer så mye! ❤️ @Marimba Da skal jeg sjekke ut dagboken din! Jeg har ikke kjent noe mer liv siden tirsdag.. Er veldig øm om dagen og er egentlig litt bekymret for at det skal være noe galt. Men det er jo fortsatt for tidlig å kjenne liv regelmessig, så jeg prøver å roe meg med det. Livmora er ca halvveis opp til navelen nå. Kjenner du noe til livmora? @SapphiraDet er ingen god følelse å være bekymret, men det er godt å komme til kontroll å få bekreftelse på at alt er bra. Er det ditt første barn? Vi skal tilbake for ny kontroll på Riksen 9.november og har time til oul på lokalsykehuset 17.november. Jeg har heller ikke fått tilbakemelding på blodprøven fra forrige kontroll, så da satser jeg på at alle svarene var fine. Jeg venter også på innkallelse til veiledningstime i forbindelse med fødsel. Er veldig usikker på om jeg vil føde vanlig denne gangen eller om det blir et nytt ks. Regner med at jeg må prøve å føde selv, men håper i tilfelle jeg får innvilget igangsettelse før termin. Har fortsatt ganske heftig ptsd etter svangerskapet og starten på livet til førstemann.. Endret 14. oktober 2016 av lorelei6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 14. oktober 2016 #194 Del Skrevet 14. oktober 2016 5 timer siden, Birdo skrev: Så koselig, @Sapphira! Var på OUL idag, mest sannsynlig jente Gratulerer så mye med ei prinsesse på vei 2 timer siden, Marimba skrev: Kjenner følelsen med å gå rundt å konstant bekymre seg... off! Men så deilig det må ha vært å høre hjertelyden da , og de 2,5 ukene til UL kommer til å fly avgårde Ja, det er ingen god følelse akkurat. Det blir nok mye bedre når vi begynner å kjenne liv tenker jeg Akkurat nå, lorelei6 skrev: @SapphiraDet er ingen god følelse å være bekymret, men det er godt å komme til kontroll å få bekreftelse på at alt er bra. Er det ditt første barn? Ja, dette blir mitt første barn men det er min fjerde graviditet. Nå ser det endelig ut til at det går bra denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 14. oktober 2016 #195 Del Skrevet 14. oktober 2016 Tusen takk😊 Jeg må tilbake på to kontroller, en om én mnd pga litt for høy bmi og en for å undersøke morkaken. Har forliggende morkake, så om den ikke endres seg så blir det keisersnitt på meg. Det er også grunnen til at jeg har hatt småblødninger tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KMT Skrevet 15. oktober 2016 #196 Del Skrevet 15. oktober 2016 Vi har vært på oul denne uka, vi skal få en lillesøster. Termin oppdatert til 19.3 :-) Alt så bra ut. Begynt å kjenne stadig mer liv denne uka også så det er veldig koselig 😊 dessverre begynt å få ganske solid mage allerede også, mye tidligere enn sist :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 15. oktober 2016 #197 Del Skrevet 15. oktober 2016 Gratulerer, @KMT Begynner å bli mange jenter her nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LexSuperior Skrevet 17. oktober 2016 #198 Del Skrevet 17. oktober 2016 Hallo! Gratulerer så masse til alle som har vært på ul❤️ Vi var på ul i dag og det ser ut til at det blir en liten gutt på oss💙 Alt begynner å bli så mye mer virkelig☺️Terminen ble også flyttet til 24.april. Har ikke vært her inne på en evighet. Hadde håpet at formen skulle bli bedre når jeg var rundt 12 uker, men det ser ut til å gå den motsatte veien😒 Håper på bedring snart så jeg kan komme meg litt ut av huset. Husker noen spurte om første kontroll, og jeg skal nå til uka. Synes egentlig det var litt sent i forhold til å fylle ut helsekort og sånt, men det er vel litt varierende praksis der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lorelei6 Skrevet 17. oktober 2016 #199 Del Skrevet 17. oktober 2016 @LexSuperiorGratulerer så mye! Og moro at vi mest sannsynlig blir flere guttemammaer her inne! Kjedelig å høre at formen ikke er noe bedre, men det kommer seg forhåpentligvis. Jeg er 14+3 i dag, men hadde min første runde med oppkast helgen som var.. lite gøy! Jeg hadde forresten første kontroll i slutten av uke 8 og tok blodprøver og fylte ut helsekort da. Men nå er det jo ikke lenge siden jeg gikk gravid sist. Har forresten første time hos jordmor 30.november. Synes det var håpløst sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LexSuperior Skrevet 17. oktober 2016 #200 Del Skrevet 17. oktober 2016 3 timer siden, lorelei6 skrev: @LexSuperiorGratulerer så mye! Og moro at vi mest sannsynlig blir flere guttemammaer her inne! Kjedelig å høre at formen ikke er noe bedre, men det kommer seg forhåpentligvis. Jeg er 14+3 i dag, men hadde min første runde med oppkast helgen som var.. lite gøy! Jeg hadde forresten første kontroll i slutten av uke 8 og tok blodprøver og fylte ut helsekort da. Men nå er det jo ikke lenge siden jeg gikk gravid sist. Har forresten første time hos jordmor 30.november. Synes det var håpløst sent. Tusen takk😄 Ja, jeg så nå at det kryr av jenter! Usj.. Har du vært mye dårlig? Krysser fingerene for at det blir bedre om ikke så lenge. Trodde egentlig at det var mer normalt å fylle det ut rundt uke 8. Fikk høre av legen jeg var hos i dag at det kan være litt for sent å søke seg til visse plasser så det er jo kjedelig. Ikke det at jeg vet hvordan det blir uansett så jeg er ikke egentlig sikker på om jeg har noen preferanse når det gjelder fødeplass. 30. November hørtes veldig sent ut ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå