Gå til innhold

Er fire barn virkelig mye ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi var akkurat på middag hos svigermor , sa hun sier at vi nå har gjort vårt og at vi ikke trenger flere barn. De aller fleste der som for det meste var en blanding av barnløse og pensjonister var helt enig i dette. Så forårsaket gjøre hele saken litt mer klein sier svigermor at folk mest sannsynlig vil se rart på oss. Vi har jo bare 2 barn sammen, og han har 1 fra før. Hva tenker dere ? Er fire barn rart ? Føder virkelig ikke kvinner flere barn enn to lenger?

Anonymkode: ab87a...876

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi var akkurat på middag hos svigermor , sa hun sier at vi nå har gjort vårt og at vi ikke trenger flere barn. De aller fleste der som for det meste var en blanding av barnløse og pensjonister var helt enig i dette. Så forårsaket gjøre hele saken litt mer klein sier svigermor at folk mest sannsynlig vil se rart på oss. Vi har jo bare 2 barn sammen, og han har 1 fra før. Hva tenker dere ? Er fire barn rart ? Føder virkelig ikke kvinner flere barn enn to lenger?

Anonymkode: ab87a...876

Nei det er ikke rart. for noen virker det kanskje mange, mens for andre er det helt okei! Jeg kjenner flere familier med 4 barn og det har aldri vært noe problem for dem! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel 1, ett eller annet som er gjennomsnittet her til lands? Mener jeg har lest i et dameblad nå nylig at enebarn blir mer populært også.

 

Men sånn seriøst: gjør deg selv en bjørnetjeneste og ikke hør på det svigermor sier om dette. Det er kun du og din mann som bestemmer hvor mange barn dere skal ha.

 

Jeg kjenner kun et par familier som har fire barn. Så det er jo ikke det som skjer oftest. 

Anonymkode: 1b909...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, mångata skrev:

Nei det er ikke rart. for noen virker det kanskje mange, mens for andre er det helt okei! Jeg kjenner flere familier med 4 barn og det har aldri vært noe problem for dem! 

Kjenner dessverre bare 2 familier med 4 og 5 barn. De klarer seg helt fint og Det kommer vi også til å gjøre. Grei økonomi og god plass 😊

Anonymkode: ab87a...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel 1, ett eller annet som er gjennomsnittet her til lands? Mener jeg har lest i et dameblad nå nylig at enebarn blir mer populært også.

 

Men sånn seriøst: gjør deg selv en bjørnetjeneste og ikke hør på det svigermor sier om dette. Det er kun du og din mann som bestemmer hvor mange barn dere skal ha.

 

Jeg kjenner kun et par familier som har fire barn. Så det er jo ikke det som skjer oftest. 

Anonymkode: 1b909...d94

1.7 leste jeg, men så mener leger osv at norske kvinner må føde flere barn. 

Anonymkode: ab87a...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fire barn er mange barn, men det er ikke noe rart med mange barn. Akkurat som null barn er få barn (d'oh!). Det ikke er noe galt med det heller. Det vil alltids være noen som har sitt å si om barneantallet, om det nå er fler eller færre enn gjennomsnittet. Det er fordi noen folk er idioter som ikke trives med at andre velger anderledes enn dem selv. Da blir de usikre på egne valg, og bare måå kritisere. Slike folk kan man med hell la være å lytte til.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer ikke på når noen har fire barn. Det eneste jeg tenker på er at det ikke blir plass til alle i bilen om man skal på tur.
Håper jeg får barn en gang, og vil da gjerne ha 3-4 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Knask skrev:

Reagerer ikke på når noen har fire barn. Det eneste jeg tenker på er at det ikke blir plass til alle i bilen om man skal på tur.
Håper jeg får barn en gang, og vil da gjerne ha 3-4 barn.

7seter løser det problemet :fnise: og det har vi allerede 

Anonymkode: ab87a...876

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel 1, ett eller annet som er gjennomsnittet her til lands? Mener jeg har lest i et dameblad nå nylig at enebarn blir mer populært også.

 

Men sånn seriøst: gjør deg selv en bjørnetjeneste og ikke hør på det svigermor sier om dette. Det er kun du og din mann som bestemmer hvor mange barn dere skal ha.

 

Jeg kjenner kun et par familier som har fire barn. Så det er jo ikke det som skjer oftest. 

Anonymkode: 1b909...d94

Huff da...å gjøre noen en bjørnetjeneste er virkelig ikke noe bra! Man vil hvertfall ikke gjøre seg selv en bjørnetjeneste...!!!

Anonymkode: 2f3a6...7fe

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Knask skrev:

Reagerer ikke på når noen har fire barn. Det eneste jeg tenker på er at det ikke blir plass til alle i bilen om man skal på tur.
Håper jeg får barn en gang, og vil da gjerne ha 3-4 barn.

Større bil! ;P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Huff da...å gjøre noen en bjørnetjeneste er virkelig ikke noe bra! Man vil hvertfall ikke gjøre seg selv en bjørnetjeneste...!!!

Anonymkode: 2f3a6...7fe

Haha, det er virkelig mange i dag som ikke vet hva en "bjørnetjeneste" faktisk er og bruker uttrykket i hytt og pine :fnise:

 

Litt morsomt :P

Anonymkode: fee9f...3ec

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, det er virkelig mange i dag som ikke vet hva en "bjørnetjeneste" faktisk er og bruker uttrykket i hytt og pine :fnise:

 

Litt morsomt :P

Anonymkode: fee9f...3ec

Hva er en bjørnetjeneste da? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, det er virkelig mange i dag som ikke vet hva en "bjørnetjeneste" faktisk er og bruker uttrykket i hytt og pine :fnise:

 

Litt morsomt :P

Anonymkode: fee9f...3ec

Også litt morsomt at tulleuttrykket i hytt og pine brukes i hytt og vær.... :laugh:

Anonymkode: 2f3a6...7fe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalitet fremfor kvantitet. Masseproduksjon senker ofte standarden fordi man ikke klarer å følge alle barna like godt opp.

Anonymkode: 8f8d7...03f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har 4 helsøsken, har ett sett med søskenbarn som er 6 helsøsken. Så for min del er det helt normalt, ville ikke vert uten noen av dem! Men selv vil jeg ikke ha mer enn to barn, man skal jo ha tid til og følge alle skikkelig opp og gi dem nok oppmerksomhet og omsorg. Noe jeg føler mine foreldre ikke helt klarte. 

Anonymkode: c5d05...9a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronvann

4 er ikke mange. Få de barna dere ønsker og drit i slike tåpelige innblandinger fra svigermor og andre. Det er da du og mannen som bestemmer over eget liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tenker jeg det viktigste er, hvor bra dere tar dere av barna. Og spesielt barnet han har fra før, så ikke det barnet bare føler, at det blir erstattet av flere barn. Men klarer dere å ta dere av alle, så må dere bare få så mange barn dere klarer.

Anonymkode: 33be2...c7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...