Leif-slikkemann Skrevet 11. juli 2016 #401 Del Skrevet 11. juli 2016 Den 21.06.2016 at 2.41, Arabella skrev: Glem det. Hvorfor glemme? - husk alder er ofte bare tall, og kanskje hun også vil ha kos og kox. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #402 Del Skrevet 11. juli 2016 6 minutter siden, Leif-slikkemann skrev: Hvorfor glemme? - husk alder er ofte bare tall, og kanskje hun også vil ha kos og kox. Enig, det avgjørende må jo være hvordan jeg ser ut og hvem jeg er som person, ikke fødselsåret som står på papiret. TS Anonymkode: 99ad2...748 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #403 Del Skrevet 11. juli 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig, det avgjørende må jo være hvordan jeg ser ut og hvem jeg er som person, ikke fødselsåret som står på papiret. TS Anonymkode: 99ad2...748 Bare fordi hun svarer deg på Facebook når du prater til henne betyr det ikke at hun har lyst til å ligge med deg. Jeg har også svart når eldre menn sier "hei" på chat, men det er fordi jeg vil ha en god tone med dem fordi jeg synes de er hyggelig, men overhodet ikke fordi jeg vil ligge med dem. Når yngre jenter liker eldre menn er det som regel en Brad Pitt vi snakker om her... jeg er 18 år selv, og synes eldre gutter er spennende...men da snakker vi gutter som er 25, ikke de som er 40... Anonymkode: 78d00...34a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #404 Del Skrevet 11. juli 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt fremstår jeg ikke som sjarmerende i denne tråden. Tråden handler om hvordan jeg som voksen mann skal klare å få ligget med naboen som er 18. Det går ikke an å få det til å virke sjarmerende på et kvinneforum. Ikke har jeg behov for å virke sjarmerende på KG heller. Dere kjenner ikke meg og jeg kjenner ikke dere så hva dere tenker om meg har ikke noe å si. Selvsagt er hun interessert i meg, det forstår alle i tråden. Hvorfor reagerte alle på at jeg sendte henne melding og alle skrev at hun kom til å gjennomskue meg når jeg chattet med henne? Fordi det er åpenbart at jeg skriver med henne fordi jeg har lyst på henne. Og når hun da skriver tilbake så må det bety at hun også har lyst på meg. Håper selvsagt at hun har skjønt at jeg er interessert i henne for da betyr jo det at hun skriver tilbake at hun er interessert i meg også. TS Anonymkode: 99ad2...748 At jenta svarer deg betyr ikke nødvendigvis at hun er interessert. Kanskje hun svarer for høflighetens skyld. Det har iallefall jeg gjort mange ganger. Da jeg var ca 20 var det en mann på 30 som tok kontakt og sendte masse meldinger. Jeg svarte, men var absolutt ikke interessert i han. Tenkte heller ikke på det tidspunktet at han var interessert i meg. Da han spurte om vi skulle treffes takket jeg nei og avsluttet kontakten. Mulig hun er interessert, mulig hun ikke er det. Håper iallefall du ikke presser henne til noe, og at du respekterer et nei hvis du får det. Og får du ja så bør du være helt ærlig og oppriktig på hva du er ute etter. Har opplevd en gang at en gutt jeg likte sa rett ut at han kun var ute etter sex. Fint at han var ærlig, da takket jeg nei og slapp å bli brukt og såret. Ikke alle jenter/damer er interessert i tilfeldig sex selv i 2016. Anonymkode: 43654...087 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leif-slikkemann Skrevet 11. juli 2016 #405 Del Skrevet 11. juli 2016 3 timer siden, Maleficenta skrev: Bare sex ja.. sex er faktisk ikke bare Er du over 45 kunne jeg tenke meg å nyte deg M - hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #406 Del Skrevet 11. juli 2016 Omg, for noen navn dere har, bare det stiller dere i dårlig lys, gikk inn for skrive det, også ser jeg de bildene som dere poster. Herregud noe så harry.. Men dette blir vel slettet/sensuert her, for dette er jo "personangrep". Anonymkode: cd8dc...e1d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #407 Del Skrevet 11. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Omg, for noen navn dere har, bare det stiller dere i dårlig lys, gikk inn for skrive det, også ser jeg de bildene som dere poster. Herregud noe så harry.. Men dette blir vel slettet/sensuert her, for dette er jo "personangrep". Anonymkode: cd8dc...e1d Det er jo typisk KG. Uansett hva vi menn gjør så er det galt. Jeg går etter yngre damer og blir stemplet som ekkel gris og @Leif-slikkemann går etter eldre damer og blir stemplet som harry. TS Anonymkode: 99ad2...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #408 Del Skrevet 11. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo typisk KG. Uansett hva vi menn gjør så er det galt. Jeg går etter yngre damer og blir stemplet som ekkel gris og @Leif-slikkemann går etter eldre damer og blir stemplet som harry. TS Anonymkode: 99ad2...748 Det er jo hvordan dere formulerer dere og innholdet i innleggene deres som skaper reaksjoner. Å gå etter yngre eller eldre kvinner er faktisk ikke så uvanlig. Hvertfall ikke det førstnevnte. Men ja, typisk offermentalitet. Anonymkode: 4daad...f79 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #409 Del Skrevet 11. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo typisk KG. Uansett hva vi menn gjør så er det galt. Jeg går etter yngre damer og blir stemplet som ekkel gris og @Leif-slikkemann går etter eldre damer og blir stemplet som harry. TS Anonymkode: 99ad2...748 Har ingenting med at dere er menn, dere bare virker patetisk. Og hadde dere vært kvinner,hadde jeg ment det samme, på lik linje som sikkert flere menn og kvinner. Anonymkode: cd8dc...e1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #410 Del Skrevet 11. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo hvordan dere formulerer dere og innholdet i innleggene deres som skaper reaksjoner. Å gå etter yngre eller eldre kvinner er faktisk ikke så uvanlig. Hvertfall ikke det førstnevnte. Men ja, typisk offermentalitet. Anonymkode: 4daad...f79 Og det gjør de bevist. Garantert. Også skylder de såkalte kjønns roller-patetisk. Anonymkode: cd8dc...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leif-slikkemann Skrevet 11. juli 2016 #411 Del Skrevet 11. juli 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo typisk KG. Uansett hva vi menn gjør så er det galt. Jeg går etter yngre damer og blir stemplet som ekkel gris og @Leif-slikkemann går etter eldre damer og blir stemplet som harry. TS Anonymkode: 99ad2...748 noen liker mora og noen dattera - må vel få lov til det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #412 Del Skrevet 11. juli 2016 2 minutter siden, Leif-slikkemann skrev: noen liker mora og noen dattera - må vel få lov til det ? Ja, det var det som var poenget, du, booty hunter og ts (som jeg tror egentlig er den samme) er jævlig flinke til overse innlegg her inne, og kun svare vis vas. Anonymkode: cd8dc...e1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #413 Del Skrevet 11. juli 2016 Vedder hva som helst på at de som kritiserer meg i tråden også sender PM til @Leif-slikkemann. Så kan de kritisere meg som AB samtidig som de sjekker opp menn på KG. Hykleriet vil ingen ende ta. TS Anonymkode: 99ad2...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 11. juli 2016 #414 Del Skrevet 11. juli 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo typisk KG. Uansett hva vi menn gjør så er det galt. Jeg går etter yngre damer og blir stemplet som ekkel gris og @Leif-slikkemann går etter eldre damer og blir stemplet som harry. TS Anonymkode: 99ad2...748 Det er en stor forskjell her. Du går etter UNGE JENTER, ikke yngre damer. Leif-slikkemann går ikke etter ELDRE damer, men liker dem litt eldre enn SEG SELV. Du må da se selv at det er himmelvid forskjell på forhold mann 43 år og jente 18 kontra mann 41 år og dame noen få år eldre? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #415 Del Skrevet 11. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vedder hva som helst på at de som kritiserer meg i tråden også sender PM til @Leif-slikkemann. Så kan de kritisere meg som AB samtidig som de sjekker opp menn på KG. Hykleriet vil ingen ende ta. TS Anonymkode: 99ad2...748 Det er lett å bare å si noe i en tråd uten beviser. AB. Et øyeblikk siden, Arabella skrev: Det er en stor forskjell her. Du går etter UNGE JENTER, ikke yngre damer. Leif-slikkemann går ikke etter ELDRE damer, men liker dem litt eldre enn SEG SELV. Du må da se selv at det er himmelvid forskjell på forhold mann 43 år og jente 18 kontra mann 41 år og dame noen få år eldre? Stor forskjell, ja. Og hun er 17, ikke engang myndig. Anonymkode: cd8dc...e1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #416 Del Skrevet 11. juli 2016 1 minutt siden, Arabella skrev: Det er en stor forskjell her. Du går etter UNGE JENTER, ikke yngre damer. Leif-slikkemann går ikke etter ELDRE damer, men liker dem litt eldre enn SEG SELV. Du må da se selv at det er himmelvid forskjell på forhold mann 43 år og jente 18 kontra mann 41 år og dame noen få år eldre? Jeg går etter yngre DAMER! Yngre jenter er selvsagt barn. Man er ingen ung jente lenger når man er er 18. Leif-slikkemann går etter ELDRE damer. Det må være lov å si når damene både er eldre enn han og oppe i årene. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stor forskjell, ja. Og hun er 17, ikke engang myndig. Anonymkode: cd8dc...e1d Hun er 18. TS Anonymkode: 99ad2...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #417 Del Skrevet 11. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg går etter yngre DAMER! Yngre jenter er selvsagt barn. Man er ingen ung jente lenger når man er er 18. Leif-slikkemann går etter ELDRE damer. Det må være lov å si når damene både er eldre enn han og oppe i årene. Hun er 18. TS Anonymkode: 99ad2...748 Du har sagt tidligere i tråden at hun er 17. Har hun plutselig blitt 18 nå.. Anonymkode: cd8dc...e1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #418 Del Skrevet 11. juli 2016 Ser helt ærlig ikke problemet(Untatt ordbruken "sommerprosjektet). Hun er myndig og har en hjerne å tenke med. Er selv 18 og har flere venner som har pult på 30,40 OG 50 åringer. Helt frivillig. Så lenge det bare er sex, han ikke smeller henne på tjukka og ikke voldtar henne så er det vel helt greit? Makan til oppstyr denne tråden skulle føre til 'a! Sjansen er liten, men den er der. Anonymkode: 42376...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 11. juli 2016 #419 Del Skrevet 11. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har sagt tidligere i tråden at hun er 17. Har hun plutselig blitt 18 nå.. Anonymkode: cd8dc...e1d Ja og tillegg dumpa ei klasse. Han skrev at hun gikk andre åre på VGS. Begynner siste år til høsten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #420 Del Skrevet 11. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har sagt tidligere i tråden at hun er 17. Har hun plutselig blitt 18 nå.. Anonymkode: cd8dc...e1d 21 minutter siden, Hmmmmmm skrev: Ja og tillegg dumpa ei klasse. Han skrev at hun gikk andre åre på VGS. Begynner siste år til høsten Nei, i starten sa jeg at jeg ikke visste hvor gammel hun er, men at hun begynner tredje året på VGS til høsten. Da er hun enten 17 eller 18. Etter å ha sjekket Facebooken hennes ser jeg at hun er 18. Jeg har ikke endret på noe som helst. 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser helt ærlig ikke problemet(Untatt ordbruken "sommerprosjektet). Hun er myndig og har en hjerne å tenke med. Er selv 18 og har flere venner som har pult på 30,40 OG 50 åringer. Helt frivillig. Så lenge det bare er sex, han ikke smeller henne på tjukka og ikke voldtar henne så er det vel helt greit? Makan til oppstyr denne tråden skulle føre til 'a! Sjansen er liten, men den er der. Anonymkode: 42376...fb6 Nettopp! Og om flere av vennene dine har pult på eldre menn så vil jeg si at sjansene mine er ganske gode. TS Anonymkode: 99ad2...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg