Gå til innhold

Dagbok - La oss prøve


banso2016

Anbefalte innlegg

HCGen din i uke 7+2 er over det dobbelte av det min var uke 8+something 😂 Superbaby! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.7.2018 den 16.47, tweet skrev:

HCGen din i uke 7+2 er over det dobbelte av det min var uke 8+something 😂 Superbaby! 

Ja har sett når jeg leser andres målinger at min er mye høyere, men heldigvis innenfor «normalen» allikevel, ellers hadde jeg bekymret meg om det også 😅:fnise: 

Satser på superbaby ja 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2018 den 21.49, Tonio skrev:

Det er en fin dato! Like før morsdagen tross alt. :rodmer:

Åå, se der, det visste jeg ikke :hjerter_rundt:

Får satse på at jeg feirer min første morsdag i 2019 da :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ny erfaring i dag; har kjøpt meg doppler «AngelSounds» (den ble anbefalt fra de fleste), og prøvde den i kveld. :icon_lol::icon_lol:

Først sjekket jeg min egen hjertelyd, og deretter fant jeg fort babyens ganske langt nede - måtte også litt press for å få høre tydelig, men dog. Nå vet jeg iallefall at jeg kan med den OG kan roe meg ned når jeg er redd der ikke er liv. :rodmer:

AngelSounds var OK den, men herregud så høye ulyder den lager når jeg rører på den frem og tilbake. 👀 Har ingen planer om å bruke den ofte, og planlegger ikke å bruke den etter at jeg begynner å kjenne liv i magen. 

Etter siste terminutregning så er baby nå straks 14+0 dager, og jeg begynner på min 15.uke! :nordvesta: 

 

*ReallyReallyHappy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...