Gå til innhold

Dagbok - La oss prøve


banso2016

Anbefalte innlegg

1 time siden, Sjokoladepiken skrev:

Gratulerer så masse💞🎉

Mange tusen takk 💞💞💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, gratulerer!! ❤️🎉

Det eneste tipset jeg har til ukene som kommer er å prøve å kose deg så mye som mulig. Du er gravid, og det er gode sjanser for at det går bra, større for hver dag som går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Illy skrev:

Åh, gratulerer!! ❤️🎉

Det eneste tipset jeg har til ukene som kommer er å prøve å kose deg så mye som mulig. Du er gravid, og det er gode sjanser for at det går bra, større for hver dag som går. 

Tuuusen takk 💞💞💞 Gleder meg til denne perioden :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først bekymrer man seg om hvorfor man ikke blir gravid, og når testene blir positive bekymrer man seg om det og, hva feiler meg?! 🤦‍♀️:bond: 

I dag bekymrer jeg meg om hvorfor dagens g.test ser ut som gårsdagens test mens gårsdagens test hadde økning i massevis fra forgårs..?! Det kan jo være tegn på at jeg holder på å miste? :sur:

*til å bli gal av*

481E4309-2162-499C-AC8F-C24E86BA5FC3.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Azumarill skrev:

Mitt tips: ikke ta så mange tester! Urinkonsentrasjon kan variere, hCG dobler seg forskjellig og det virker som å analysere testene er slitsomt for hodet ditt...Du ER jo gravid :)

Hehee, tror du har helt rett, takk for påminnelsen 😁👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, siste test for nå så har jeg ikke tenkt å sjekke med Digital test før om halvannen uke for å følge med på stigningen. 😅👍🏻

Har aldri fått utslag på CB Digital med ukesindikator, så jeg er veldig lykkelig i dag :nori::icon_lol:

*mirakler skjer*

3B1F5E75-5FFF-46D4-9B32-C3EA8BE88C04.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde akkurat som deg, tok test hver dag og sammenlignet. Det er ikke å anbefale! Ved én anledning var testen svakere enn dagen før, og det var flere ganger det ikke var noen økning. Jeg klarte ikke å la være, men det hadde spart meg for masse bekymringer om jeg bare hadde tatt en test og stolt på den. Azumarill er klok :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra verdens lykkeligste og spente sjel:

Pp 32(!), 17 dpo, 4+3 :nori:

(Jada jeg sa jeg ikke skal teste på en stund, men de her positive svarene er jo så gøy!)

*MeSoHappy

CDD439A9-3CA8-4AA8-8D18-FA6ADBB373DD.jpeg

Endret av banso2016
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske sist jeg følte meg så bra som i dag morges :yvonne: Tok en liten dans til og med på badegulvet, og i min alder enda 😂 :danser:

5+1 i dag og fikk 3+ på Clearblue digitaltest :rodmer:

*Bolleiovnen-happy*

256678F9-9C3C-4278-8980-66EFD58D051D.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! :nordvesta:Det er helt verdt å danse for! Den følelsen er så fantastisk. Jeg blir helt rørt her jeg sitter og kikker bort på hun som laget 2-3 på min graviditetstest for ca. 9-10 måneder siden (torte ikke ta flere etter det 😝).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2018 den 10.21, Illy skrev:

Hurra! :nordvesta:Det er helt verdt å danse for! Den følelsen er så fantastisk. Jeg blir helt rørt her jeg sitter og kikker bort på hun som laget 2-3 på min graviditetstest for ca. 9-10 måneder siden (torte ikke ta flere etter det 😝).

Heeelt fantastisk :yvonne: Ntåååh, mirakler skjer, beviset ditt ligger der i armene dine :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatering: 5+2 i dag og har fått målt hcg-nivået som er på noe over 9000, sykehuset sa det er meget bra :nori:

Graviditet bekreftet! :bolledeig::pls:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag er våres etterlengtede bollefrø i magen 7+0 gammel og jeg er på min åttende uke :strix::hjerter::hjerter_rundt: 

Så vi har fått tidlig ul i dag, og jeg er fortsatt helt overveldet av lykke, vi fikk sett at der er en (av to egg som vi fikk satt inn) som har utviklet helt rett og hjertet banker kjempebra :Nikke::rodmer::bolledeig:

Gynekologen sa at jeg har flere ting som taler for at vi ikke er lenger i risiko å miste, selvom det kan skje hvem som helst, bl.a.;

1: at hcg-nivået var høyere enn gj.snittet (som er 2000 ifølge henne) på dag 5+2, men innenfor normalen som da er mellom 1000-10 000, vi lå på 9234.

2: jeg er mye og ofte kvalm (...)

3: at embryo vokser p.d.d. noe større enn gj.snittet og hjertet banker sterkt, stabilt, og godt innenfor normalen på dag 7+0, dette skal indikere at embryo er visstnok veldig levedyktig :yvonne:

Det er SÅ deilig! Jeg griner av glede! :skratte: 

Bildet viser øverst embryo med hjertet, minne for livet :hug:

*MomToBe*

 

3E734E0F-527C-4EFD-817E-4CEEF62AFA6A.jpeg

Endret av banso2016
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, TeamWP skrev:

Gratulerer såå mye😍👏👏👏 fiiine ULbildet😍

Tuuusen takk 😉👍🏻 Og helt enig, bildet er nydelig, og videoen som vi filmet går på repeat 😂😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Huskeliste HcG nivåer:

5+2; 9234

6+1; 47104

7+2; 185.000 

:bolledeig::nori::bolledeig:

Endret av banso2016
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huskeliste:

På tidlig ul i privatklinikk på min ellevte uke, babyens 10.uke så ble det gitt ny termin: 02.02.19 💞

:hjerter_rundt:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...