tweet Skrevet 18. juli 2018 #81 Del Skrevet 18. juli 2018 HCGen din i uke 7+2 er over det dobbelte av det min var uke 8+something 😂 Superbaby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
banso2016 Skrevet 22. juli 2018 Forfatter #82 Del Skrevet 22. juli 2018 På 18.7.2018 den 16.47, tweet skrev: HCGen din i uke 7+2 er over det dobbelte av det min var uke 8+something 😂 Superbaby! Ja har sett når jeg leser andres målinger at min er mye høyere, men heldigvis innenfor «normalen» allikevel, ellers hadde jeg bekymret meg om det også 😅 Satser på superbaby ja 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
banso2016 Skrevet 22. juli 2018 Forfatter #83 Del Skrevet 22. juli 2018 På 16.7.2018 den 21.49, Tonio skrev: Det er en fin dato! Like før morsdagen tross alt. Åå, se der, det visste jeg ikke Får satse på at jeg feirer min første morsdag i 2019 da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
banso2016 Skrevet 31. juli 2018 Forfatter #84 Del Skrevet 31. juli 2018 Ny erfaring i dag; har kjøpt meg doppler «AngelSounds» (den ble anbefalt fra de fleste), og prøvde den i kveld. Først sjekket jeg min egen hjertelyd, og deretter fant jeg fort babyens ganske langt nede - måtte også litt press for å få høre tydelig, men dog. Nå vet jeg iallefall at jeg kan med den OG kan roe meg ned når jeg er redd der ikke er liv. AngelSounds var OK den, men herregud så høye ulyder den lager når jeg rører på den frem og tilbake. 👀 Har ingen planer om å bruke den ofte, og planlegger ikke å bruke den etter at jeg begynner å kjenne liv i magen. Etter siste terminutregning så er baby nå straks 14+0 dager, og jeg begynner på min 15.uke! *ReallyReallyHappy* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå