Gå til innhold

Fulle jenter er fritt vilt uansett

Fremhevede innlegg

Skrevet

Med mindre han allerede hadde betalt for drinken din eller noe da - da har du jo fått det du skal ha, ikke sant?

Hvordan er det girls? Ville dere tatt i mot en drink av en mann, venn eller ukjent dersom han sa i fra at han ventet sex i gjengjeld?

Ikke? :o

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest idag
Skrevet

Ingen drink her i gården nei.. Bør slenge det på fakturaen egentlig - manglende forspill...

Vi møttes, han kommenterte hvor full jeg var og lo litt, tilbød seg å følge meg hjem.

Finnes sikkert noen opplyste sjeler her som mener han til og med gjorde meg en tjeneste :roll:

Jeg får si tusen takk. Sex er jo selvsagt digg uansett når, hvor og med hvem som helst, bare det er en gudbenådet MANN... :tunge1:

Uff, jeg er vaksinert for en stund, det er helt sikkert...

Skrevet

Gjest..... dere trenger ikke bruke burka, det holder bare og ikke legge seg i samme seng som en kar dere vet kan være litt "livslystent" når dere ikke vil være intime...

jeg forstår ikke hva som er så vanskelig å forstå med det?

Det vil nok fremdeles bli noen voldetekter selv om dere kanskje ikke legger dere like ofte i senger med gutter i fremtiden som nå, - men ikke tviler på at andelen voldtekter vil bli noe færre?

I andre land er det totalt uakseptabelt at jenter legger seg fulle sammen med fulle folk av det andre kjønn, - eeeh forresten jeg skal la noen av dere jenter gjette hvorfor det er så uakseptabelt i andre land, samtidig som dere kan forklare Waco hvorfor det skal være akseptabelt i norge når dere påstår at dere ønsker færre voldtekter....

Waco

Ikke alt dere sier henger på greip...

Gjest *Fiona*
Skrevet

Waco, hvor får du det fra at trådstarter (hvis du klarer å holde deg til tråden) har "lagt seg full i sengen sammen med en full mann"?

Hun sier han ikk evar full. Hun sier ingenting om hvorvidt hun har LAGT SEG I SENGEN SAMMEN med ham.

Skal du bidra på et oppegående plan i denne tråden er det kanskje lurt å iallfall se hva den handler om. Og heller komme med eksempler som HAR noe med det å gjøre...

Skrevet
rett til å ha sex med deg enten du vil det eller ikke?"

Det er jo greit at han advarer oss da, så vi vet hva vi skal forholde oss til hvis vi treffer han irl.

Damer mener at selv om jeg har sagt hva jeg mener så kan jenter fritt legge seg i senga mi og dagen etter påstå at dem ikke visste hva dem gikk til...

Selv om dere får det inn med teskje hjelper det ikke..

Det var vært et par anledninger hvor jeg har hatt nachspiel blitt så trøtt at jeg har sovnet, og senere våknet med ukjente jenter i senga mi....de har alltid kommet med noe sånt som, "eeeh, han derre robert i stua sa det var greit, for waco er ikke sånn som blir sur".... Og hvor jeg må spørrre de ukjente jentene i senga mi om HVORFOR I HELVETE de legger seg ned i en seng fordi de er redd for å bli voldtatt.... og svaret til disse usikkelige jentene er alltid den samme, - "jammen waco åssen vet du at vi er redde for å bli voldtatt da.."....?

Waco

uff, jenter har alltid gode svar svar på lager, som som regel setter gutta ute av spill.

Gjest Fritt vilt
Skrevet

Ja jeg var fritt vilt da jeg var 4 år for en i familien.

Jeg var fritt vilt når jeg var så full at jeg ikke klarte å gjøre motstand. Uff og det skjedde 2 ganger så noe alvorlig galt er det vel med meg?

Føler ingen skyld men har etter mange år lært meg å skylde ene og alene på den som misbruker situasjonen.

Folk rundt meg som har kommentert at jeg ikke burde ha blitt så full eller at jeg må lære av det, klarer jeg nå å ignorere. Det er ofte de samme som sier " hvorfor sa du ikke i fra om det som skjedde da du var 4".

Har brukt mange år på å være redd, føle meg ubrukelig og har drevet med selvskading.

Vi kan jo si det slik:

Går du rundt med mye penger, må du ikke klage hvis du blir ranet. Det skjer at man ikke har noe annet valg?

Blir du full, må du regne med å bli voldtatt.

Lar du noen i familien være barnevakt, som man stoler på vanligvis, må du regne med misbruk.

Hva med barnehager?

Nei det finnes ingen unnskyldning for slike ting.

Til deg dere som har opplevd slikt:

Ikke hør på dumme kommentarer om at dere burde ha visst bedre! Slikt sier man fordi man aldri har opplevd noe slikt selv.

Det er og kommer mange situasjoner i livet, der det alltid kan være en liten fare for at noe kan skje.

Spørsmålet er bare om hvem som er i nærheten.

Har gudsjelov bare kompiser som ikke ville ha gjort slikt.

Mine kompiser har heller passet på at det ikke skjer meg noe, så der er jeg vel heldig, eller?

Det er ingen som har rett til å voldta noen uansett.

Det finnes mange som gjør det allikevel så da bør vi konsentrere oss om hvordan vi kan stoppe slike ikke hvordan vi kan unngå å gå på dem. De vil alltid være der og se etter nye muligheter.

Skrevet

uff, jenter har alltid gode svar svar på lager, som som regel setter gutta ute av spill.

Jeg kan ofte bli bekymret og litt engstelig når jeg snakker med jenter.....

Hvis jeg hadde fått meg en datter, så hadde hun aldri fått lov til å legge seg i en seng med en gutt hvis hun ikke visste hva det kan føre til, ikke faen liksom...

Jeg vil ikke gi sånn oppdragelse dere vil gi til døtrene deres, at samma hva som skjer, er det alle andres feil....

- Hva tjener dere på å lære døtrnenes deres det?

- vil dere ha flere eller færre voldekter i fremtiden?

- hva vil dere bidra med for å få til færre voldtekter?

waco

Gjest Fighter
Skrevet

Hvis jeg hadde fått meg en datter, så hadde hun aldri fått lov til å legge seg i en seng med en gutt hvis hun ikke visste hva det kan føre til, ikke faen liksom...

Bør du ikke lære henne å si nei hvis hun mener nei, og at ingen har rett til å ha sex med henne hvis hun ikke vil? Og, waco, jeg blir skremt av tanken lpå hva du kommer til å lære sønnene dine....

Skrevet

Bør du ikke lære henne å si nei hvis hun mener nei, og at ingen har rett til å ha sex med henne hvis hun ikke vil? Og, waco, jeg blir skremt av tanken lpå hva du kommer til å lære sønnene dine....

Sønnene mine skal lære seg og ikke legge seg i samme seng som jenter dersom de ikke forstår konsekvensene.

Som sagt, datteren min skal lære seg til å si nei til å legge seg i senga til gutter, gjør hun allikevel det, har hun ikke sagt nei, - da har hun sagt, - ja....

Waco

Gjest Gjesten
Skrevet
Hvis jeg hadde fått meg en datter' date=' så hadde hun aldri fått lov til å legge seg i en seng med en gutt hvis hun ikke visste hva det kan føre til, ikke faen liksom...waco[/quote']

Skal du vere med dotter di på fest, og passe på at ho veit kva ho går til? Eller skal ho vere heime til pappa Waco har funne ein mann som passar henne, og som ho kan få gifte seg med og leve i evig lukke, utan alkohol og korte skjørt?

Skrevet

Sønnene mine skal lære seg og ikke legge seg i samme seng som jenter dersom de ikke forstår konsekvensene.

Som sagt, datteren min skal lære seg til å si nei til å legge seg i senga til gutter, gjør hun allikevel det, har hun ikke sagt nei, - da har hun sagt, - ja....

Waco

:Gjesp: ZZZ...zzz..zz..z.z...

Ferdig snakka...:Gjesp:

Skrevet

Skal du vere med dotter di på fest, og passe på at ho veit kva ho går til? Eller skal ho vere heime til pappa Waco har funne ein mann som passar henne, og som ho kan få gifte seg med og leve i evig lukke, utan alkohol og korte skjørt?

Selvfølgelig ikke, hun skal bare lære seg og ikke legge seg i seng med gutter (av den enkle grunn at gutten kan misforstå og voldta), hva er det som er så problematisk med det?

Skrevet

...for har hun først lagt seg der, så gjelds jo ikke "nei"...

Fort ut igjen... jeg ER ferdig snakka

Gjest StoreSky
Skrevet

Moderator: Slett i vei du men: Kan Waco holde smella si' og helst sterilisere seg slik at vi ikke får (flere) slike fedre???

:flekke:

og håper Waco er oppdiktet -dette er for dumt.

Skrevet

undiomel...det er jo bare definisjonsspørsmål er det ikke?

Dere mener at jenter skal være i sin fulle rett til å legge seg ned hvor som helst og allikevel si nei.

Det må da vel dere få lov til.

Men jeg mener at gutter skal kunne si NEI til at jenter bare legger seg der....

Waco

Og det er jo det dem gjør.... hva er det dere ikke forstår med det?

Skrevet

Eller forklart på en annen måte, når jeg forteller dere at dere kan bli voldtatt av å legge dere beruset ved siden av sprengkåte gutter for å sove.

- Hvorfor svarer dere nei da?

Waco

Det er nesten som om jeg lurer på om dere vil bli det liksom...

Gjest StoreSky
Skrevet
Eller forklart på en annen måte, når jeg forteller dere at dere kan bli voldtatt av å legge dere beruset ved siden av sprengkåte gutter for å sove.

- Hvorfor svarer dere nei da?

Waco

Det er nesten som om jeg lurer på om dere vil bli det liksom...

Sitata fra mine mannlige venner: "Hva er det enkelte folk tror? At guttet tenker med pikken? Vi kan da for faen ikke skylde på brunsten for våre handlinger. Vi må da bruke hodet og ikke pikken når vi tenker eller handler"

og ja. ALLE har rett til å si NEI -uansett forbehold.

Det er lov å ombestemme seg, det er lov å synes at noen er ekkle, lite tiltalende, man er trøtt/full/mensen/må hjem.

Jeg har sovet i samme seng og rom og hus og blokk -har aldri blitt voldtatt -tror ikke mannfolka har tenkt den tanken heller. Men så bruker de hue ikke snoppen til å tenke med da....

Skrevet
[

Jeg har sovet i samme seng og rom og hus og blokk -har aldri blitt voldtatt -tror ikke mannfolka har tenkt den tanken heller. Men så bruker de hue ikke snoppen til å tenke med da....

Ergo har du bevist at det skal noe mer til for å voldta....

Tenk etter selv, hva kan årsaker være,; gutter er smartere enn at tenker med pikken, - men hva da med sinnet...?

Skrevet

Dere mener at jenter skal være i sin fulle rett til å legge seg ned hvor som helst og allikevel si nei.

Det må da vel dere få lov til.

Men jeg mener at gutter skal kunne si NEI til at jenter bare legger seg der....

Waco

Og det er jo det dem gjør.... hva er det dere ikke forstår med det?

Denne dama som ble voldtatt av kameraten sin la seg i sin egen seng og sa nei til at kameraten fikk lov til å legge seg sammen med henne...

Syns du det er hennes feil at hun ble voldtatt av kameraten sin - som var edru og har kjæreste fra før - og som hun har kjent i 12 år.

Hadde det vært annerledes om hun ikke var full?

Skrevet

Hadde det vært annerledes om hun ikke var full?

Mest sannsynlig hadde det ikke blitt noen voldtekt, - men det får vi ikke lov til å si høyt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...