Gå til innhold

Fulle jenter er fritt vilt uansett


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest idag

:o

Jeg tror jeg skal la være å kommentere det siste innlegget til Waco.

Nei, jeg tror jeg må.

Hadde jeg vært edru, hadde han ikke fulgt meg hjem, jeg ville fortsatt ha vært på byen og hatt det gøy med venninnene mine før jeg gikk hjem selv og la meg alene.

Jeg vet ikke hvilken by eller for den saks skyld hvilken planet du bor på, men den er langt herfra.

Jeg har fått snakket med noen av kameratene mine om dette. Han ene måtte jeg roe ned før han gikk noe sted, få ham til å love at han og gutta ikke finner på noe dumt. De andre ble sjokkerte, og synes det er helt lavmål - mener fyren må være BÅDE syk og desperat for å gjøre noe sånt. Som han ene sa "hvor turn on er det at jenta griner ved tanken på å ligge med deg da???"

Vel vel. Det finnes fyrer som Waco, og det finnes fyrer som ikke-er-Waco. Og takk for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei betyr nei!!! Uansett når, og i hvilken situasjon.

Men er man i stand til å forstå hva som skjer, og man ikke sier nei...da klarer ikke jeg å kalle det voldtekt.

Om man er full, deprimert, sårbar, svak...da holder man seg unna situasjoner som kan føre til at man blir utnyttet.

...men jeg gjentar: Nei skal alltid respekteres!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som han ene sa "hvor turn on er det at jenta griner ved tanken på å ligge med deg da???"

.

Ja forestill deg at du skal ha sex med en kar, så begynner han å grine... veldig allright gjort ikkesant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes man skal være veldig forsiktig med å dømme i en sånn sak som dette.......... Hvem av oss har vel ikke opplevd å feilberegnet mengden alkohol en eller annen gang, eller feilberegnet dagsformen?

JEG har vært heldig. De få gangene i mitt 30- årige liv hvor jeg har blitt veldig full, så har jeg hatt skikkelige venner rundt meg, som har passet på meg, og fått meg trygt hjem.

Alle kan feilberegne, og alle kan havne i en situasjon hvor man mister kontrollen. Denne mannen var edru OG en "venn", hun var full. Hun stolte på ham, og han utnyttet situasjonen........ Det er et overgrep, og det verste er at svinet sansynligvis er overbevist om at han skal slippe unna med det også. Jeg blir så sint :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble eitrende sint da jeg leste innlegget. Og han skal liksom være en venn? Hva slags venner gjør slikt? Dette er jo voldtekt :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et overgrep' date=' og det verste er at svinet sansynligvis er overbevist om at han skal slippe unna med det også. Jeg blir så sint :evil:[/quote']

Det er det jeg også tenkte - dette kreket har sannsynligvis ikke noen tanker om at han har gjort noe galt, han har kanskje ikek skjønt at det er voldtekt engang... Jeg kjenner det kryper i meg ved å tenke på at han strøk vekk tårene hennes og sa at "det går bra" - fy faen...

Jeg håper noen av kameratene dine "Gjest idag" snakker med han, jeg... og kanskje noen skulle tatt seg en prat med kjæresten hans også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

:o Eg har ikkje fått med meg at han har dame... Då e han jo om mulig ein endå større drittsekk!! Håpar nokon tar ein prat med både han og dama ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja forestill deg at du skal ha sex med en kar, så begynner han å grine... veldig allright gjort ikkesant?

Ja, for jeg vil tro at han kun begynte å grine for at det skulle bli jævlig for meg :-? Våkn opp! Selv om man mot formodning skulle ha med seg noen hjem så betyr ikke det at man skal ha sex! Selv om jeg også syns at man kan holde seg for god til å bli spandert på en hel kveld, klining osv. for så å si nei i siste liten. (Ikke at jeg mener at det har skjedd her!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Så hvis man tar i mot drinker og kliner med en fyr man finner ut at man liker, enten man kjenner ham litt fra før eller nettopp har truffet ham, så må han kunne forvente sex i gjengjeld? Det er å selge seg i mine øyne. og det er å kjøpe sex fra hans side.

Menn som mener at drinker er betaling for sex, bør heller ta seg en tur på strøket. Der kan det ikke misforstås. Eller de bør være helt klare fra de spør om de kan få spandere en drink: Har du lyst på en øl? - og du, bare så det er sagt, dette regner jeg som vorspiel til seksuelle ytelser senere ikveld altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Ja forestill deg at du skal ha sex med en kar, så begynner han å grine... veldig allright gjort ikkesant?

Jeg har nok sosiale antenner til å skjønne at han da ikke vil ha sex. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:o Så hvis man tar i mot drinker og kliner med en fyr man finner ut at man liker, enten man kjenner ham litt fra før eller nettopp har truffet ham, så må han kunne forvente sex i gjengjeld? Det er å selge seg i mine øyne. og det er å kjøpe sex fra hans side.

Menn som mener at drinker er betaling for sex, bør heller ta seg en tur på strøket. Der kan det ikke misforstås. Eller de bør være helt klare fra de spør om de kan få spandere en drink: Har du lyst på en øl? - og du, bare så det er sagt, dette regner jeg som vorspiel til seksuelle ytelser senere ikveld altså....

Nå er det sånn at veldig mange menn tenker sånn derfor sitter jeg ikke en hel kveld og blir påspandert drinker, kliner heftig hele kvelden, blir med han hjem osv. og så sier nei.. (Nå nekter jeg å ta imot drinker uansett da men...) Det er en ganske utbredt oppfatning at det er sånn det fungerer, og mange jenter kalkulerer med det også så hvorfor ikke ta sine forhåndsregler om man ikke er interessert i sex?? Det er også stor forskjell på å ta imot en eller 2 øl, og å sitte med vedkommende hele kvelden og omtrent ha forspillet på utestedet! Og, er man en oppegående jente så merker man forskjell på de som faktisk syns det er interessant å bli kjent med deg, og de som spanderer på deg for å få sex.. og da kan man vel skygge unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:o Så hvis man tar i mot drinker og kliner med en fyr man finner ut at man liker, enten man kjenner ham litt fra før eller nettopp har truffet ham, så må han kunne forvente sex i gjengjeld? Det er å selge seg i mine øyne. og det er å kjøpe sex fra hans side.

Menn som mener at drinker er betaling for sex, bør heller ta seg en tur på strøket. Der kan det ikke misforstås. Eller de bør være helt klare fra de spør om de kan få spandere en drink: Har du lyst på en øl? - og du, bare så det er sagt, dette regner jeg som vorspiel til seksuelle ytelser senere ikveld altså....

Forresten, så har jeg også sagt en gang etter mye masing..jeg kan godt ta i mot den ølen, men jeg kommer ikke til å ha sex med deg....Det ble tatt ganske så godt imot faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar det andre veien...hvis det kommer en slik"snylte-jente" som spør om jeg vil sponse en øl/drink..da spør jeg rett ut - ja, blir det noe på meg etterpå da? Og det er nok av disse løs jentene som klarer seg en hel kveld ute euten å ha kjøpe sin egen drink. bare går rundt og vimser litt med puppene og rompen. Og dumme nok gutter til å spandere også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fighter

Du trenger ikke spandere hvis du ikke vil. :wink: Og det er forresten de som både prater, spanderer og kliner for å bli kjent også. Jeg møtte mannen min på byen og vi hadde ikke sex første kvelden. Ikke andre heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke spandere hvis du ikke vil. :wink: Og det er forresten de som både prater' date=' spanderer og kliner for å bli kjent også. Jeg møtte mannen min på byen og vi hadde ikke sex første kvelden. Ikke andre heller.[/quote']

Sånn møtte jeg min mann også. Vi møttes, han spanderte et par øl på meg, vi klinte litt og skiltes fordi vi hadde separate planer for resten av kvelden, men han ringte igjen neste dag, og resten er historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
jeg tar det andre veien...hvis det kommer en slik"snylte-jente" som spør om jeg vil sponse en øl/drink..da spør jeg rett ut - ja' date=' blir det noe på meg etterpå da? Og det er nok av disse løs jentene som klarer seg en hel kveld ute euten å ha kjøpe sin egen drink. bare går rundt og vimser litt med puppene og rompen. Og dumme nok gutter til å spandere også..[/quote']

Spør om du vil sponse en drink?? WOW... jeg tar ikke imot drinker en gang jeg.. ville ihvertfall ikke spurt om noen ville spandere på meg.... Det må jo være litt spesielle jenter da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det har faktisk hendt flere ganger. Kommer bort til deg, og spør rett ut om jeg vil spenadre drikke på dem. Jeg har til gode å gjøre det enda. Da disse jentene går rundt til gutta for å få seg en gratis fylletur...det verste er at mannfolk faktisk lar seg rive med. De spanderer et glass som hu hiver nedpå og går videre til neste offer. Dette er utspekulerte damer jeg ikke ville tatt i med en tang engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest idag

Dama hans er ikke helt på nett. Han er utro etter noter, og sist han ble ferska ble hun sinna på jenta han hadde sex med, og mener om alle jenter han har sex med at de er "luddere som vil ødelegge forholdet pga sjalusi" :o

Jeg er redd hun har vært for lenge i nettet hans.

Men poenget er; det vil ikke være noe poeng om hun fikk vite det, det ville bare slå tilbake.

Jeg har ikke turt å si HVEM det er til kameratene mine, jeg sa bare at det hadde skjedd.

Men jeg dro til en venninne og var der hele helgen, fikk pratet masse, det hjalp godt.

Jeg så en overskrift på en mail, med fornavnet hans, og syntes det var ekkelt.

Jeg sto bar en fyr i køen på Rimi, han hadde samme after shave. Fikk bare lyst til å grine.

Dette er jo helt teit, jeg vet jo det.

Men jeg har fått en støkk, det vil nok sitte i en stund.

Håper jeg får igjen litt trygghet og respekt for menn igjen - ville jo vært hyggelig å ikke forbli singel i 60 år liksom :) Vil bare glemme hele greia. Tanken på at han har makten til å gjøre sånt fordi han er mann provoserer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Gjest idag

På tross av det vonde du har opplevd så har du heldigvis kommet deg ut og opp - sånn at du kommer deg til venner og får snakket om det, du tør å gå i butikker og ute ellers. Det hadde vært kjempetrist om du hadde blitt redd for å gå ut og redd for å være alene og slikt.

Fint at det (tilsynelatende ihvertfall) går bedre med deg. Jeg er så veldig enig i den siste kommentaren din; det er provoserende at menn har makten til å gjøre sånt, fordi de er menn... Heldigvis er ikke alle sånn.

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...