Gå til innhold

Dama tenner på "bad boys". Vurderer å avslutte forholdet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest PetterPanne
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Måten du gjør det på får deg til å fremstå som verken forholdsmateriale eller noen man får lyst på for en aften.

Hva skal vi kalle den kategorien for, tro?

Anonymkode: b9efe...f5b

Tror du ikke at jeg vet dette? Tror du virkelig jeg sitter og sier dette foran en dame?

Det er forskjell på å kunne diskutere noe på nett, og hva man sier i det sosiale liv.

Forholdsmateriale har jeg vært hele livet mitt. Stiller opp, er lojal, hengiven, og vil det beste.

Og så blir man brent, man sitter igjen med ingenting, man lærer hva som egentlig er virkeligheten, og så lærer man å navigere seg i den.

Det tyngste valget man tar er å selvutslette seg selv, og bli en person man ikke vil, for å få de resultatene man vil ha. Dette gjør mer vondt enn du aner. For når man innser at man som person ikke er verdt en dritt i øynene til kvinnfolk, så har man da to valg: Enten tilpasse seg eller dø ut. Jeg velger å tilpasse meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lithe.
Den 8/2/2016 at 22.36, AnonymBruker skrev:

En spennende fyr er en mann som jenter har uforpliktende sexforhold med. En kjedelig mann er en som de slår seg til ro med når eggstokkene begynner å hyle. Var det enkelt nok forklart?

Anonymkode: bf0cb...6e0

Kan ikke se for meg at noen, inkludert meg selv, vil ha en kjedelig person på grunn av eggstokker. :P 

Jeg stiller meg faktisk ikke likegyldig til hvem som er faren (!) til mitt kommende barn (om jeg skal få barn). Har heller ingen planer om å gå inn i et forhold med en kjedelig person og har ingen vane med å sitte å fundere i de banene heller. Ler faktisk litt av det på en komisk måte, for det høres ut som en sosial konspirasjonsteori for dette stikker dypere enn logikk.

Endret av Lithe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lithe. skrev:

Hva er forskjellen på å tenne på noen og "å falle over kuken deres"?

Menn som havner i feil bås, hvem er de mennene? Hva er en kjedelig fyr og hva er en spennende fyr? Kan du utdype disse personlighetene for meg.

En kjedelig fyr er en som ikke får deg i seng når du ikke er ute etter et forhold. En spennende fyr en en du ringer når det klør i musa, men du ikke nødvendigvis ønsker å lage middag og bake brød sammen med neste dag. Hvorfor må man gjøre dette så vanskelig?

Den spennende har sannsynligvis bra kropp, fet bil, kanskje en hektisk jobb (hvis han har jobb).

Den kjedelige har sannsynligvis en normal jobb, vanlig bil, er kanskje ikke så veltrent, er kanskje ikke den som snakker høyest i sosiale sammenhenger.

Må man gjøre dette så jævla vanskelig, jeg kan da ikke ha vært alene om å registrere dette de siste 20 årene?

Anonymkode: cf641...9fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo tenke seg at prestasjonsangsten stiger noe om lista ligger høyere enn for en kveld? Kanskje du burde holde ut lenger med de som vil ha forhold? Seriøst Petter Panne, jeg tviler på at den beste sexen du har hatt er kommet ut av tilfeldig "tilgang på f----e"

Anonymkode: d4ea1...65d

Men her er greia. En kvinnes vilje til å tilfredsstille en mann hun ikke ser for seg et forhold med, er høyere enn en hun faktisk er i forhold med. Med mindre denne mannen er en høystatus mann eller en veldig attraktiv mann. Da har hun fått førstnevnte i et forhold, og da gir hun enda mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lithe. skrev:

Okey. Så vi ligger helt der nede på refleksjonstonen.

Vil ikke ha noen kjedelig person på grunn av eggstokker nei, ellers takk. Jeg stiller meg faktisk ikke likegyldig til hvem som er faren til mitt kommende barn (om jeg skal få barn), og har ingen vane av å sitte å vurdere ting så enkelt som dette. 

Jeg gjorde det veldig steretypt. Men jeg tror nok du vet veldig godt selv hvilke menn som er i kategorien "spennende" og hvilke som er i kategorien "kjedelig". 

Du trenger ikke spille dum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, PetterPanne skrev:

Tror du ikke at jeg vet dette? Tror du virkelig jeg sitter og sier dette foran en dame?

Det er forskjell på å kunne diskutere noe på nett, og hva man sier i det sosiale liv.

Forholdsmateriale har jeg vært hele livet mitt. Stiller opp, er lojal, hengiven, og vil det beste.

Og så blir man brent, man sitter igjen med ingenting, man lærer hva som egentlig er virkeligheten, og så lærer man å navigere seg i den.

Det tyngste valget man tar er å selvutslette seg selv, og bli en person man ikke vil, for å få de resultatene man vil ha. Dette gjør mer vondt enn du aner. For når man innser at man som person ikke er verdt en dritt i øynene til kvinnfolk, så har man da to valg: Enten tilpasse seg eller dø ut. Jeg velger å tilpasse meg.

Du sitter og sier det foran en dame NÅ.

Du vet INGENTING om hva jeg aner når det kommer til forsøk å selvutsletting og påfølgende smerte.

Du snakker KUN som om kvinner har det topp hele tiden og menn har det bånn hele tiden.

Og du tar fullstendig av på selvmedlidenhet i denne tråden.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lithe.
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det veldig steretypt. Men jeg tror nok du vet veldig godt selv hvilke menn som er i kategorien "spennende" og hvilke som er i kategorien "kjedelig". 

Du trenger ikke spille dum. 

Jeg spiller ikke dum. Jeg har bare ingen vane av å tenke så svart hvit på ting rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lithe. skrev:

Jeg spiller ikke dum. Jeg har bare ingen vane av å tenke så svart hvit på ting rundt meg.

Vi er flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lithe. skrev:

Å ja, du er en sånn ja... Og alle mennesker er nøyaktig like attraktive osv... Kumbaya....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sitter og sier det foran en dame NÅ.

Du vet INGENTING om hva jeg aner når det kommer til forsøk å selvutsletting og påfølgende smerte.

Du snakker KUN som om kvinner har det topp hele tiden og menn har det bånn hele tiden.

Og du tar fullstendig av på selvmedlidenhet i denne tråden.

Nei, jeg sier bare at NOEN menn har det BÅNN. Og at kvinner flest kan ha det TOPP. 

Var jo ment som et forsøk på å fortelle dere hvordan menn kan tenke og føle når det kommer til slike situasjoner. Uansett har jeg kuppet tråden nok som det er, og melder meg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, PetterPanne skrev:

Men her er greia. En kvinnes vilje til å tilfredsstille en mann hun ikke ser for seg et forhold med, er høyere enn en hun faktisk er i forhold med. Med mindre denne mannen er en høystatus mann eller en veldig attraktiv mann. Da har hun fått førstnevnte i et forhold, og da gir hun enda mer. 

Å er det greia? Kanskje hun ville bli ferdig med jobben med å tilfredsstille mannen fort da. Så hun kunne komme seg til helvete vekk:laugh: 

Anonymkode: d4ea1...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, PetterPanne skrev:

Nei, jeg sier bare at NOEN menn har det BÅNN. Og at kvinner flest kan ha det TOPP. 

Var jo ment som et forsøk på å fortelle dere hvordan menn kan tenke og føle når det kommer til slike situasjoner. Uansett har jeg kuppet tråden nok som det er, og melder meg ut.

Ok. Ser jo at det er en del svart/hvitt-kvinner her inne også. Synes det er like teit i grunn.

Jeg er enig i at "forholdsmateriale" ikke er et kompliment til menn. Jeg hadde aldri villet vært i forhold med noen som jeg ikke tente på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ja, du er en sånn ja... Og alle mennesker er nøyaktig like attraktive osv... Kumbaya....

Det er de ikke. Men det betyr ikke at det er enten eller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lithe.

Den 8/2/2016 at 22.39, AnonymBruker skrev:

Problemet er følgende. Hvorfor skal en mann finne seg i å være i et forpliktende forhold med ei dame som har hatt ett eller flere uforpliktende sexforhold? 

Hva får han igjen for det? Hvorfor skal han kjøpe kua når andre har fått melka gratis?

Ingen aning? Det får han bestemme selv.

Hvis han ikke vil ha en dame som har hatt en sex buddie og som har blitt avvist av noen tidligere, så har han vel sine grunner til det. Muligens en blanding av usikkerhet og dårlig selvtillit; at han ikke vil være sammen med en kvinne som har blitt avvist av en "kjekk" fyr fordi han føler seg trua av det, eller noe. Jeg vet da virkelig ikke hva intensjonen hans er. Men til syvende og sist så er det hans problemstilling og dette kan han altså løse med å få opp selvtilliten eller finne seg en dame som ikke har blitt avvist av en kjekk fyr. Videre er det ikke min oppgave å problematisere det

Den 8/2/2016 at 22.42, AnonymBruker skrev:

En kjedelig fyr er en som ikke får deg i seng når du ikke er ute etter et forhold.

En spennende fyr en en du ringer når det klør i musa, men du ikke nødvendigvis ønsker å lage middag og bake brød sammen med neste dag. Hvorfor må man gjøre dette så vanskelig?

Den spennende har sannsynligvis bra kropp, fet bil, kanskje en hektisk jobb (hvis han har jobb).

Den kjedelige har sannsynligvis en normal jobb, vanlig bil, er kanskje ikke så veltrent, er kanskje ikke den som snakker høyest i sosiale sammenhenger.

Må man gjøre dette så jævla vanskelig, jeg kan da ikke ha vært alene om å registrere dette de siste 20 årene?

Anonymkode: cf641...9fe

Okey.. 

Den 8/2/2016 at 22.52, AnonymBruker skrev:

Nei, det har jeg da virkelig ikke sagt. 

Endret av Lithe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg venter fremdeles på svar fra damene om hvorfor dette er et kompliment for menn.

Hva får mannen igjen for å være forholdsmateriale og ikke sexmateriale? På hvilken måte er dette en fordel for mannen? 

Har ts sagt at hun ikke vil ha sex med han? 

Har inntrykk av at det som er blitt sagt er at sexpreferansen er bad guys sånn som noen gutter helst vil ha svære mugger... men Assa.. Det betyr ikke at det er det man egentlig vil ha eller det står og faller på. Hva er det som er så vanskelig å forstå? Hallo!! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Knocks skrev:

Har ts sagt at hun ikke vil ha sex med han? 

Har inntrykk av at det som er blitt sagt er at sexpreferansen er bad guys sånn som noen gutter helst vil ha svære mugger... men Assa.. Det betyr ikke at det er det man egentlig vil ha eller det står og faller på. Hva er det som er så vanskelig å forstå? Hallo!! 

Problemet er at det finnes nyanser her, og de er det mange som ikke ser ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lithe.
Den 8/2/2016 at 22.57, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i at "forholdsmateriale" ikke er et kompliment til menn. Jeg hadde aldri villet vært i forhold med noen som jeg ikke tente på.

Sliter med å se det foran meg.

- Forholdsmateriale = dritkjedelig, det er en du ikke engang tenner på. Alt som står i hodet ditt er eggstokker.

- Sex buddie = super hot. Du vil ha et forhold med han men får han ikke.

Konklusjon: Forholdsmateriale = ikke et kompliment. 

:forvirra:

Endret av Lithe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med "the picture", å se det foran meg.

- Forholdsmateriale = dritkjedelig, det er en du ikke engang tenner på. Alt som står i hodet ditt er eggstokker.

Ok!

Kort fortalt ja.

Når kvinner er ferdig med å pule rundt, så finner de seg en annen type mann. Da endrer alt seg. Hun holder igjen, krever mer, gir mindre.

Derfor er det et hån for en mann å bli kalt forholdsmateriale. Gjerne menn som nærmer seg 30årene, og som ikke har vært hotshit før, blir plutselig bra partnere i deres øyne.

Si meg, hvorfor er det et komplment for menn å være backupplanen til kvinner, når de ga vekk sine beste år til menn som ikke betød noe?

Anonymkode: 7d772...1a8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med "the picture", å se det foran meg.

Ok!

Vet ikke om jeg forstår hvor du vil. Saken er at man sier ikke til en mann at han er forholdsmateriale. Det er som å si til en dame at hun bare egner seg for å ha sex med. Ikke et kompliment. Er det så vanskelig å holde munn, så kan man bare skylde seg selv dersom han gjør det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg forstår hvor du vil. Saken er at man sier ikke til en mann at han er forholdsmateriale. Det er som å si til en dame at hun bare egner seg for å ha sex med. Ikke et kompliment. Er det så vanskelig å holde munn, så kan man bare skylde seg selv dersom han gjør det slutt.

Er mange damer som sier at det ER et kompliment dermed basta. Og det er jeg ikke enig i. Det må kunne gå ann å være litt stille, selv om man er dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...