Gå til innhold

Dama tenner på "bad boys". Vurderer å avslutte forholdet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 30.5.2016 at 19.18, AnonymBruker skrev:

Har vært sammen med dama i kun seks måneder nå og vurderer å avslutte forholdet. I det siste har hun nevnt flere ganger at hun tenner egentlig på maskuline, tøffe "bad boys" som hun vet ikke er bra for seg, men at jeg er et langt mer fornuftig valg. Har aldri sett på meg selv som en "tøffel", men føler at hun ser på meg som et litt kjedelig pappa-material som hun kan leve kjedelig og trygt med i lang tid. Jeg opplever det litt som at hun tenner egentlig seksuelt mest på andre typer menn og jeg er mer et fornuftsvalg. Hun tenkte kanskje at dette var et kompliment, men for meg er det provoserende å høre at hun er mer tiltrukket andre enn meg. Jeg ba henne kutte ut slike kommentarer og hun blei tydeligvis lei seg, men jeg er fremdeles mektig irritert. 

Noen andre som har opplevd lignende?

Anonymkode: a7314...b48

Da jeg var ung tente jeg og på bad boys, men da jeg ble voksen og klar til å slå meg til ro, var det absolutt ingen bad boy jeg ville ha, jeg ville ha en rolig kar, som ikke var for glad i fyll og fest, som var i fast arbeid, som var snill og tålmodig... 

ikke en skummel mc-type som var halvkriminell og hadde mange fiender, og elsket å feste fra torsdag til lørdag... 

Anonymkode: ec66b...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

En liten oppdatering. Hun har begynt å date en ny fyr, men melder og ringer meg jevnlig. Har ikke svart henne på mer enn tre uker. Hun bedyrer fremdeles at jeg misforsto henne og at jeg burde ta hennes kommentar som et kompliment, fordi det viste at hun ser på meg som noe bedre enn fysisk tiltrekning. Noen hun kunne være sammen med resten av livet. Hun forstår fremdeles ikke at kommentaren(e) hennes var sårende og irriterende. Hun mener fremdeles at hun ga meg et kompliment og at jeg er en bedre langsiktig partner enn menn hun tenner på der og da, men som ikke gir henne noe i lengden. Bryr meg ikke så mye lengre, men synes det er merkelig at hun faktisk tror dette er et kompliment. 

Det var jo et kompliment. Det er nok du som burde gå i deg selv og spørre deg om hvorfor du har så lyst å være noens sexobjekt fremfor en kjæreste.

Du fikk ett kompliment. Ett stort ett. Du tok det ikke, og dumpet henne. Your loss.

Anonymkode: d4ea1...65d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

En liten oppdatering. Hun har begynt å date en ny fyr, men melder og ringer meg jevnlig. Har ikke svart henne på mer enn tre uker. Hun bedyrer fremdeles at jeg misforsto henne og at jeg burde ta hennes kommentar som et kompliment, fordi det viste at hun ser på meg som noe bedre enn fysisk tiltrekning. Noen hun kunne være sammen med resten av livet. Hun forstår fremdeles ikke at kommentaren(e) hennes var sårende og irriterende. Hun mener fremdeles at hun ga meg et kompliment og at jeg er en bedre langsiktig partner enn menn hun tenner på der og da, men som ikke gir henne noe i lengden. Bryr meg ikke så mye lengre, men synes det er merkelig at hun faktisk tror dette er et kompliment. 

Bra du dumpa henne.

Det er jo klart at kvinner har to båser de setter menn i: de som de bare vil knulle, og de som de kan ha et a4 liv med. Hun mente tydeligvis at du tilhørte sistnevnte, og derfor skulle liksom det være et kompliment. Det optimale er om hun klarer å ha et a4 liv med han hun bare vil ha sex med. Mange prøver men blir brent gang på gang. Andre resignerer og finner sånne som deg.

Aldri finn deg i å være den nest beste for en kvinne. Det at hun aldri gir 110% av seg selv til deg er jo et hån mot deg.

Hva mer er det som liksom skulle vært et kompliment mot deg? "Nei kjære, jeg er ferdig med å gjøre XXX i senga, det gjorde jeg med badboysa.... men du er spesiell!" Jeg ler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo et kompliment. Det er nok du som burde gå i deg selv og spørre deg om hvorfor du har så lyst å være noens sexobjekt fremfor en kjæreste.

Du fikk ett kompliment. Ett stort ett. Du tok det ikke, og dumpet henne. Your loss.

For menn er det faktisk et kompliment å være et sexobjekt, og ikke et godt forholdsmateriale. Det er for kvinner det er et kompliment å være et forholdsmateriale, og ikke sexobjekt.

Du bommer så det synger etter. Du tror at det som er et kompliment for kvinner er et kompliment for menn. Prøv igjen,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var ung tente jeg og på bad boys, men da jeg ble voksen og klar til å slå meg til ro, var det absolutt ingen bad boy jeg ville ha, jeg ville ha en rolig kar, som ikke var for glad i fyll og fest, som var i fast arbeid, som var snill og tålmodig... 

ikke en skummel mc-type som var halvkriminell og hadde mange fiender, og elsket å feste fra torsdag til lørdag... 

Men det som er greia kjære deg, er at menn ikke er dumme heller. Den snille fyren vet at du har hoppet på badboys, og uansett hvor flink du er til å skjule din fortid, så skinner den igjennom.

Hvorfor skal han ta deg nå, nå som din verdi synker utseendemessig? Du ga vekk dine beste år til menn som ikke betød noe, og så skal du gi restene til en fyr som liksom er ordentlig? Hva faen?

Anonymkode: 7d772...1a8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det var et kompliment for en kvinne. 

Dere kvinner tror nemlig at det som dere selv vil høre er det samme som en mann vil høre. For dere er det fint å være kjærestemateriale, ettersom dere er så vant til å bli brukt til sex. 

For menn flest er det nemlig stikk motsatt. Vi er så vant med å bli vurdert som trygg-kjæreste materiale at vi ønsker å bli sett på som sexobjekt. 

Dette fatter ikke kvinner flest dessverre.

Anonymkode: bf0cb...6e0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og da forventet du selvsagt at de samme mennene som du ikke hadde kastet et blikk på gjennom dine beste sex-år skulle stå i kø for deg? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor dumpet du henne ts? Du kunne jo latet som om du var interessert i forhold...Du kunne hatt litt sex med henne å etter en stund gitt henne "jeg har mistet følelsene får deg" tårer kan du også få fram, funker! Hvis hun dumper deg når hun er lei av deg, er det vel ikke så big deal? 

:kul: Du må spille skuespill! Du trenger bare å være sjarmerende, snill og litt små frekk,  å bli sett på som en kjærestemateriale er jo mega pluss! hvorfor er du sur for det? da kommer de som fluer!

Anonymkode: b5486...89c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hver mann med alternativer vil slå på abortknappen hvis dama faktisk er dum nok til å være åpen om at hun drømmer om å bli gravid andre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

ts

Du er en dramaqueeen! skjerp deg..du er så finfølende at du kommet til og ødelegge alle forholdene du har!

Anonymkode: d60da...813

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og da forventet du selvsagt at de samme mennene som du ikke hadde kastet et blikk på gjennom dine beste sex-år skulle stå i kø for deg? 

:sprettoy:

Ellers har vi det bra? Bitterheten bare oser av innlegget ditt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, PetterPanne skrev:

For menn er det faktisk et kompliment å være et sexobjekt, og ikke et godt forholdsmateriale. Det er for kvinner det er et kompliment å være et forholdsmateriale, og ikke sexobjekt.

Du bommer så det synger etter. Du tror at det som er et kompliment for kvinner er et kompliment for menn. Prøv igjen,,

Bommer ikke. Han fikk et kompliment. HUN ER KVINNE. Det er hans problem at han er en storforlangende tulling som syns det er dritt at hun kan tenke seg å ligge med han til hun dauer, mens han syns det er verdifullt at hun skal ville ha han for bare en kveld.

Men vil han det trenger han ikke kjærester uansett. Da går man bare ut og drikker seg full og tar med noen man syns er FYSISK attraktive hjem. Da lærer han vel leksen at sånt ikke betyr en dritt selv,

Det er du som er helt ute å kjører. Fyren droppa en dame som ville ha ett liv med han for en filleting og du vil bare diskutere hvorvidt filletingen er et kompliment for en mann eller ikke. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bommer ikke. Han fikk et kompliment. HUN ER KVINNE. Det er hans problem at han er en storforlangende tulling som syns det er dritt at hun kan tenke seg å ligge med han til hun dauer, mens han syns det er verdifullt at hun skal ville ha han for bare en kveld.

Men vil han det trenger han ikke kjærester uansett. Da går man bare ut og drikker seg full og tar med noen man syns er FYSISK attraktive hjem. Da lærer han vel leksen at sånt ikke betyr en dritt selv,

Det er du som er helt ute å kjører. Fyren droppa en dame som ville ha ett liv med han for en filleting og du vil bare diskutere hvorvidt filletingen er et kompliment for en mann eller ikke. 

Ja, hvorfor kan ikke vi menn bare gjøre som dere kvinner vil buhuhuhuh. 

Hvorfor må menn ha egne meninger og følelser buhuhuhu. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Snuppi skrev:

:sprettoy:

Ellers har vi det bra? Bitterheten bare oser av innlegget ditt her.

Slett ikke, jeg bare stilte et spørsmål som er ganske betimelig. 

Det virker som om kvinner ser på det som en slags premie at menn skal få lov til å havne i den sorte gryte etter at dere har ligget rundt med bad boys og drittsekker i årevis. Slik ser ikke menn på det forstår du. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slett ikke, jeg bare stilte et spørsmål som er ganske betimelig. 

Det virker som om kvinner ser på det som en slags premie at menn skal få lov til å havne i den sorte gryte etter at dere har ligget rundt med bad boys og drittsekker i årevis. Slik ser ikke menn på det forstår du. 

Nei, du antar at brukeren forventer at disse snille mannfolkene fremdeles sitter å venter på henne. Brukeren har ikke skrevet noe som gjør at du kan tilegne henne denne påstanden. Dette oppgulpet kommer fra deg. I tillegg generaliserer du. Jeg har aldri interessert meg for mannlige drittsekker og antar at jeg ikke er alene om den preferansen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvorfor kan ikke vi menn bare gjøre som dere kvinner vil buhuhuhuh. 

Hvorfor må menn ha egne meninger og følelser buhuhuhu. 

Dette er et eksempel på hvorfor enkelte menn aldri finner seg en kjæreste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, Snuppi skrev:

Dette er et eksempel på hvorfor enkelte menn aldri finner seg en kjæreste. 

Right back at you :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Right back at you :laugh:

?

Nei,det er faktisk ikke, right back at you. 

Jeg er ikke mann, men kvinne og har samboer da jeg ikke sitter og sutrer og bærer meg over det motsatte kjønn!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts

Det var ikke en filleting for meg. Du kan gjerne si at det var stoltheten min som fikk seg en knekk, men det får bare være. Jeg er ikke interessert i være en slags tøffel for henne - en som hun tenner bare sånn halvveis på (sammenlignet med disse andre fyrene). Sex og seksuell tiltrekning er viktig for meg. Å vite at jeg er et slags andrevalg når det gjelder det fysiske, så er det helt uaktuelt å bli sammen. Jeg er ikke sammen med en dame fordi jeg synes det er trivelig og trygt. Jeg er kun sammen med damer der det er lidenskap, følelser og klaff mtp personlighet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Snuppi skrev:

?

Nei,det er faktisk ikke, right back at you. 

Jeg er ikke mann, men kvinne og har samboer da jeg ikke sitter og sutrer og bærer meg over det motsatte kjønn!

Det virker som om det er akkurat det du gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...