Gå til innhold

Fra valmuefrø til vannmelon. Vol 2

Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 timer siden, A4-livet skrev:

Den var jo kjempefin! Skulle ønske jeg kunne sy :sjenert:

Så lenge du har symaskin og tonnevis med knappenåler tror jeg du skal klare det altså. 

Jeg gleder meg til å begynne å sy litt til lille vannmelon. Denne er i str 3 år, tenk så lite og søtt det blir i str 56 eller 62 :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woah - sykt flink! Jeg ødela symaskinen til mamma sist gang jeg prøvde å sy :sjenert: Karrièren er lagt på hylla, mao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin bukse! Jeg har prøvd meg på litt sying selv, men jeg er altfor utålmodig til å gjøre det nøye, og så blir jeg like skuffa hver gang siden ingenting blir så fint som jeg hadde sett for meg :ler: Tror det eneste jeg har blitt fornøyd med er en vimpelrekke. Men det blir nok med den ene, for det tok ekstremt lang tid ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var kjempe fin! :rodmer:
Skulle ønske jeg også var like handy, det må være så gøy å kunne lage egne klær og slippe at lille har den samme buksa og bodyen fra h&m som alle de andre i barnehagen har! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Verdande skrev:

Så fin! Hvor er mønsteret fra? :)

Det er mønster fra bloggen speiltvillingene. Søk etter haremsbukse speiltvillingene på Google så finner du det med en gang. Hun har veldig enkel fremgangsmåte også :nigo:

Denne gangen lagde jeg ribben øverst litt bredere og litt bredere nederst på beina enn oppskriften :)

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på ukens andre treningsøkt :hoppe:

Og samtidig blir det mer og mer symptomer på det lille pepperkornet i magen. Fikk ligamentsmerter da jeg hostet tidligere, og det murrer både her og der. Jeg tror jeg er litt trøttere enn normalt også, men det kan også være fordi T våkner på natta nå som hun er syk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er jeg så tørr i munnen! Skulle trodd jeg ikke hadde drukket noe på flere dager. I morges hadde jeg første brekningsfornemmelse da jeg spiste frokost i kantina på jobb, jammen godt det ikke er så mange som spiser der såpass tidlig :ler: Regner med at ansiktsuttrykket mitt var ganske forklarende for følelsen jeg hadde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande
15 timer siden, Nautika skrev:

Det er mønster fra bloggen speiltvillingene. Søk etter haremsbukse speiltvillingene på Google så finner du det med en gang. Hun har veldig enkel fremgangsmåte også :nigo:

Denne gangen lagde jeg ribben øverst litt bredere og litt bredere nederst på beina enn oppskriften :)

Takk for tipset! :jepp:

Rart det der med symptomer, altså. Man er glad for å ha dem, for det tyder på at ting går riktig vei, samtidig kan de være ganske slitsomme :fnise:

Jeg levde på knekkebrød med squeezesyltetøy de første ukene i begge graviditetene mine. Brød ble for mykt i konsistensen om morgenen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Jeg fikk skikkelig vondt i bekkenet etter å ha skrudd ikea-møbler i helga :sukk:

I dag er jeg 6+0 og lille i magen er på størrelse med et blåbær :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker du også Ovia pregnancy? Der står det noe om et blåbær :biggrin: Synes det er helt uvirkelig. For litt siden var det et lite valmuefrø!

Det jeg trodde var bekkenløsning var forhåpentligvis "bare" en låsning. Har time til kiropraktor i dag, gleder meg til å knekke opp skrotten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ovia, ja :) Syns det er så koselig at man får et inntrykk av størrelsen. Et blåbær er jo mye større enn et valmuefrø som det var for 2 uker siden :)

Det er nok en låsning jeg har også. Stråler ned fra korsryggen på baksiden. Skal finne frem bbhugme som jeg brukte sist (og som ammepute). Beste puta ever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Nautika skrev:

Jeg bruker ovia, ja :) Syns det er så koselig at man får et inntrykk av størrelsen. Et blåbær er jo mye større enn et valmuefrø som det var for 2 uker siden :)

Det er nok en låsning jeg har også. Stråler ned fra korsryggen på baksiden. Skal finne frem bbhugme som jeg brukte sist (og som ammepute). Beste puta ever!

Jeg  pakka den aldri  bort...  :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, den så skikkelig god ut! Sånn må jeg ha :danse:Kiropraktoren anbefalte meg å ligge med pute mellom beina med en gang, så jeg får nøye meg med ei vanlig pute i mellomtiden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Porcelain skrev:

Jeg  pakka den aldri  bort...  :sjenert:

For å være ærlig har den ligget slengt i et hjørne av soverommet siden jeg sluttet å amme. :ler: Har fått vasket trekket i dag. I morgen kan jeg sove med den :hjerte:

Har vært på trening nr 4 i dag. Merket litt til bekkenet, så jeg må nok begynne å tilpasse øvelsene litt allerede. Og så ble det ganske slitsomt, for jeg fikk så hjertebank. I bilen på vei hjem satt jeg med 105 i puls liksom (etter å ha dusjet osv) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så klar for helg nå! Det har vært en ganske tettpakket uke med kurs og tilbudsskriving. I går fikk vi levert, så da tok jeg gjemmekontor noen timer på slutten av dagen og fikk hentet tidlig i barnehagen. 

Jeg vurderer å ta noen timer fri på slutten av dagen i dag, er så trøtt og giddalaus. 

I dag har jeg og M vært sammen i et halvt tiår :hjerte: Han hadde egentlig fikset barnevakt bak min rygg for i morgen, men så ble barnevakten forhindret. Vi tenker å dra til en koselig kafé på bygda og ta med både barn og bikkje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...