Gå til innhold

Fra valmuefrø til vannmelon. Vol 2


Nautika

Anbefalte innlegg

Var så spent når jeg gikk inn på KG i dag! Her er det jo ganske så tydelig to streker!!!!! Gratulerer så masse :hoppe: Når er beregnet termin? Hvordan føles det? :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, j86 skrev:

Var så spent når jeg gikk inn på KG i dag! Her er det jo ganske så tydelig to streker!!!!! Gratulerer så masse :hoppe: Når er beregnet termin? Hvordan føles det? :nigo: 

Takk! Jeg slipper nok ikke jubelen helt løs enda ;) Termin beregnet etter el er 28 mars. Så det blir ganske nøyaktig 22 måneder mellom ungene (hjelpes!) Hva er det vi har begitt oss ut på nå? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en svak svak strek :nigo: Så ingenting i går, så jeg har trua! De digitale er vel ikke så følsomme, så ville ventet til streken blir litt tydeligere før du evt. tar en ny. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Acerola skrev:

Jeg skimter en strek der! 😊 Spennende!

Tar du en ny digital i morgen? Når er IKM?

IKM er i morgen, jeg venter nok til streken har blitt en del sterkere før jeg bruker digital igjen. 

Symptomer frem til nå:

11 dpo var jeg så kilen at M ikke fikk lov til å tenke på å ta på meg engang 

12 dpo hadde jeg en periode på rundt 15 min der jeg var skikkelig svimmel. Kjentes ut som jeg var på danskebåten i høye bølger

13 dpo (i dag) har jeg kjent litt menssmerter i ryggen og jeg klarte bare å trykke i meg 1 brødskive til frokost 

Jeg har hatt flere episoder med hjertebank den siste uka. På 7/8 dpo hadde jeg puls opp mot 130 i 1 minutt eller 2 før den gikk ned til 75 igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres fornuftig ut! Jeg turte ikke ta en digital før IKM etter at tre andre tester viste mer eller mindre tydelig strek. Dessuten er jo de digitale testene forholdsvis dyre.

Hurra for symptomer! Det må jo være et godt tegn. Du har flere enn hva jeg har klart å kjenne på kroppen til nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der er det strek! Kan ikke stole på svenske graviditetstester vettu. :fnise: Gratulerer!! Tenk at det gikk så fort! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på sterkere strek i morgen! Det var kanskje ikke helt tilfeldig at den eneste shortsen jeg pakket ned til meg selv er en gravidshorts?  T har sikkert 3-4 å velge mellom men jeg glemte å pakke til meg selv

Vi har uansett hatt en veldig fin dag på en sandstrand i nærheten i dag. T fikk krabbe i sanden og sitte litt i vannkanten. Nå er det seriøst sand OVERALT. I bleia, i bilen, i skoene, stelleveska og i vogna. T skal snart spyles i dusjen :ler: M er og handler fancy grandis som ikke finnes i Norge på butikken, satser på at det blir litt kald brus med i handlekurven også :fnise:: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Vi har ganske lik syklus ser jeg :ler:  Håper vi ikke er synka neste måned da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, malicious skrev:

Så spennende! Vi har ganske lik syklus ser jeg :ler:  Håper vi ikke er synka neste måned da ;) 

Du joiner vel meg om noen måneder? :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser også strek på strimmelen! Jeg tror jeg tør å ymte meg frampå med et gratulerer! :strix: Krysser fingrene for at positiv digital test er rett rundt hjørnet, det er lite som slår å se det skrevet svart på hvitt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer frem til nå:

11 dpo var jeg så kilen at M ikke fikk lov til å tenke på å ta på meg engang 

12 dpo hadde jeg en periode på rundt 15 min der jeg var skikkelig svimmel. Kjentes ut som jeg var på danskebåten i høye bølger

13 dpo kjent litt menssmerter i ryggen og jeg klarte bare å trykke i meg 1 brødskive til frokost 

14 dpo mer menssmerter/murring og flere perioder med svimmelhet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker å ta digital på mandag, og cb pluss i morgen igjen ;) Håper på litt sterkere strek så jeg kan slippe å bekymre meg (særlig :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et kryss der, men strimmelen ble nesten negativ i dag. Siden det ikke er noen progresjon i teststreken tenker jeg kjemisk eller eventuelt svangerskap utenfor livmor. Håper selvfølgelig på dritsterk strek i morgen og digital som sier gravid 2-3, men hvis det ikke blir det håper jeg på TR så jeg bare kan komme videre :P Kjennes ut som jeg har vært i usikkerhetsboblen i mange uker, mens det bare er noen dager :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...