Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier

Silfen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke i det private,  gitt.  Ikke hos fastlegen heller,  men der fjernet jeg sist og de er faktisk mye flinkere til å bedømme hvordan ting ser ut på aleris enn hos legen min  så betaler glatt en hundrings ekstra for den tryggheten.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stingfjerning burde vært inkludert i prisen når man har betalt i bøtter og spann for en privat operasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fikk det dekket, for det er dyrt!

Vet ikke hva det inngrepet du hadde koster, men venninna mi tok full bukplastikk og betalte selv. Tror det var rundt 50/60 000 hun betalte. 

Rolig og fredelig morgenstund her nå, jentungen og søster mi (hun flyttet til oss i romjula og skal bo her ei stund) sover, bikkje og katter har fått mat, og mannen er på kurs i England (jeg hadde så lyst å være med!). Kaffekopp nr 2 er drukket, og jeg burde satt på en klesvask. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeeeeeelpppp, jeg trenger stilkonsulent(er). Jeg sikler på ny småtursekk og har blitt enig med meg selv om at Osprey Daylite er tingen - men hvilken farge???

Egentlig synes jeg rød er finest, og den grønne er heller ikke gal. Men...i det lange løp tror jeg nok det er lettere å gå lei av de fargene så blå er kanskje bedre i lengden. (Svart er bankers, men av en eller annen grunn har jeg ikke lyst på svart tursekk i det hele tatt.) 

Småååå problemer i dag :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte den grønne veldig godt! Den rød var også fin. 

Hadde jeg skulle kjøpt den så tror jeg at jeg hadde gått for grønn. Den grønnfargen der tror jeg ikke jeg ville ha gått lei av, den er veldig dyp i fargen. 

Fin sekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, skruf skrev:

Jeg likte den grønne veldig godt! Den rød var også fin. 

Hadde jeg skulle kjøpt den så tror jeg at jeg hadde gått for grønn. Den grønnfargen der tror jeg ikke jeg ville ha gått lei av, den er veldig dyp i fargen. 

Fin sekk!

Oh, nå elsker jeg deg bittelittegrann.:fnise: Enig i at det er en dyp og fin grønnfarge, så kanskje...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde eller lilla likte jeg.  Tror jeg hadde gått for rød,  siden den lilla er nok lettere å bli lei.  Og så ser folk deg i jaktsesongen og tror ikke du er en elg i en busk liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte omvendt jeg, at den grønne blir kamuflasjefarge sånn at Cata kan tusle rundt i skogen uten å bli oppdaget :fnise: Vært lenge gift med en jegermann tydeligvis. 

Men et poeng der da forsåvidt.. da minsten var lita så kjøpte vi rød bæremeis nettopp pga den skulle synes i terrenget. 

Men dog, jeg likte den grønne allerbest. 

(den orange var også litt kul, selv om jeg i utgangspunktet ikke liker orange)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp og siden vi vet at cata har det med å forsvinne på tur,  så er det greit å synes om hun blir helt lost liksom.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig dustemann som ikke tok deg med på kurs.  Jeg har faktisk lyst å komme og fortelle den mannen noen alvorsord! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig!

Jeg hadde i utgangspunktet veldig lyst å være med. Og det er jo helt mulig å bli med siden søsteren min bor til oss nå og kan passe på jentunge og bernerbikkje. 

Han er sikkert muggen på meg pga dårlig stemning i heimen og synes det er ok med ei helg alene. 

Han skal til Berlin på kurs i mars, da har jeg iallefall lyst å være med. 

Sendte han ei melding å sa ifra at han får værsegod kjøpe med snus, vin og noe taxfreesnop til meg. Også hintet jeg kraftig at jeg trenger nye truser og det er en victoria secret-butikk der han er på kurs.. (jeg trenger det egentlig ikke, men har lyst på....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra Severus!

Hva sydde du da? 

Jeg har ikke brukt symaskin siden vi skulle sy et forkle på barneskolen og jeg klarte å sy meg selv fast i forkleet. Null håndarbeidsevner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen glassunderlag som ble litt stygge, en pose og en bitteliten pose. Jeg har ikke sydd siden barneskolen, er ikke helt trygg på maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Silfen skrev:

Jepp og siden vi vet at cata har det med å forsvinne på tur,  så er det greit å synes om hun blir helt lost liksom.  

Dere kan anse meg som (for)tapt. Det ble den der: 

Osprey-Daylite-Steel-Blue.jpg

Jeg fant den på en svensk nettbutikk. Fin blåfarge. (Beklager at jeg tok opp en hel side med bildet @Silfen, men jeg aner ikke hvordan man får krympet bilder som man legger inn via URL til passe størrelse. )

Jeg får la være å raute, så kanskje de ikke tror jeg er en elg likevel??? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...