Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle ønske jeg kunne sagt det om min eldste, men hun er altfor lik meg. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er minsten som snytt utav nesa til oldemora mi....og har nok arvet faren sin når det gjelder kreative ting i barndommen.

Jeg bare ber om at hun ikke gjør som han gjorde da han tente på en rakett på rommet sitt mens foreldrene hans tok seg ei middagshvil (endte opp med svidde vegger og doskål da han oppdaget at lunta ikke lot seg knipe av og løp i panikk ned trappa for å dytte raketten i doskåla).. Skal iallefall ikke melde henne på dynamitt og sprengingskurs sånn som svigers gjorde da mannen min var tenåring. Han tok helt av og ble Dynamitt Harry og sprengte det som sprenges kunne (vokste opp sånn skikkelig på bygda langt unna folk)

Hun har tendensene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, bygda ja. Kjenner jeg ikke er heeelt der. :Knegg: Vært på bygdefest noen ganger da, selsom opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der røyk vaskemaskinen. Var vel bare et spørsmål om tid. Jaja, knaske litt painkillers så får jeg løfte litt. Trangeste vaskerommet, svett bare av tanken. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*slentrer innom*

Kjedelig med vaskemaskiner som ryker. =( Hadde en en gang, som sprutet vann ut over hele golvet. ALT ble vått, måtte hastekjøpe ny sånn at jeg fikk vasket klærne som ble våte, før de begynte å lukte. Og hadde en hel eske med babyklær som skulle vaskes og settes vekk... Og etterpå måtte jeg vaske dem IGJEN, fordi det ble oversvømmelse i boden. DA var Raven sur, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Live is so full of lemons.

 

Men positiv overraskelse da. Fikk et flaxlodd i posten av Gjerrigknarken. Og vant. :nigo:

13880122_10210455536328471_5885638943904029538_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, så kjekt! Alltid gøy å vinne noe, selv om det ikke er hovedpremien, liksom. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ler*  Alltid gøy å vinne. Og alltid litt sukk å se to 1 millionere og så ikke den tredje. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Silfen skrev:

*ler*  Alltid gøy å vinne. Og alltid litt sukk å se to 1 millionere og så ikke den tredje. :Knegg:

Jaaa, det er litt surt. Men da er det jo greit å få "trøstepremie", så føles det ikke HELT bortkastet, liksom. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nemlig. =D

Herrefred, så trøtt jeg er... Sitter bare her med kjeften på vidt gap. Og hører rottene krangle. =P Den ene driver og drar den andre i halen hele tiden. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett da, ikke rart mannen hadde magesmerter, han hadde pøkkings meg en blindtarmbetennelse! 

Så, nå har jeg nettopp vært på sykebesøk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, skruf skrev:

Gjett da, ikke rart mannen hadde magesmerter, han hadde pøkkings meg en blindtarmbetennelse! 

Så, nå har jeg nettopp vært på sykebesøk..

Uffda, går det bra med ham nå? Ble det akutt?

@Silfen Regner her også... Og blåser kald vind. Så det er så utrivelig å sitte ute. =P Men det er sommer enda, så jeg trasser, og sitter ute og hutrer. For om sommeren SKAL man liksom sitte ute og hygge seg. =P Må gå inn i blant for å få varmen, da... =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...