skruf Skrevet 8. juli 2016 #321 Del Skrevet 8. juli 2016 Jeg har en pappa som er komplett fantasiløs når det kommer til gaver, så er bare for meg å si hva jeg ønsker meg så kjøper han det. Innen rimelighetens grenser da såklart Tror det også ligger litt i at han ikke akkurat fikk premien som årets far i oppveksten min, så tror det er en slags måte å kompensere for..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. juli 2016 Forfatter #322 Del Skrevet 8. juli 2016 Mhmm, fikk mye kompensasjon som barn. Men jeg dumpet min far da jeg var 17, så nå er det seff nada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. juli 2016 #323 Del Skrevet 8. juli 2016 Han har heldigvis kommet mere på banen nå etter at han ble bestefar, og etter at han ble pensjonist og småbrødrene mine (som han har med min ex-stemor) flyttet ut så flyttet han til den byen jeg bor. Så, gir han ikke helt opp enda. Men, jeg er så vant til å være uten familie her og klare meg selv at jeg glemmer helt at han bor her hvis det er noe jeg trenger hjelp til! Dette gnager han litt over....men, som man reder så ligger man. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. juli 2016 Forfatter #324 Del Skrevet 8. juli 2016 Det er definitivt sant. Min far prøvde å ringe meg da jeg fikk barn selv, men fuck it, jeg gidder ikke. En gang psyko, alltid psyko, har ikke behov for gærninger i livet mitt. Eller andre som er negative energisugere. Så da får jeg heller være alene. Og plage dere her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. juli 2016 Forfatter #325 Del Skrevet 8. juli 2016 Ikke akkurat kompresjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. juli 2016 Forfatter #326 Del Skrevet 8. juli 2016 I motsetning til denne der jeg såvidt får tak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. juli 2016 Forfatter #327 Del Skrevet 8. juli 2016 Så @Teriyaki, you want? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. juli 2016 #328 Del Skrevet 8. juli 2016 Enda fler gærne kvinnemennesker med boksehansker??? 😳Trodde det var bare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. juli 2016 #329 Del Skrevet 8. juli 2016 14 sider for sein kommentar igjen👿. Mobildritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. juli 2016 Forfatter #330 Del Skrevet 8. juli 2016 såååååh søt du er,. Cata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. juli 2016 #331 Del Skrevet 8. juli 2016 *vurderer nedgraving av ego* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. juli 2016 Forfatter #332 Del Skrevet 8. juli 2016 *knegg* Jeg har Smash, vil du ha litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. juli 2016 #333 Del Skrevet 8. juli 2016 Takk! Blir jeg smashing da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. juli 2016 Forfatter #334 Del Skrevet 8. juli 2016 Seff blir du smashing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. juli 2016 #335 Del Skrevet 8. juli 2016 6 minutter siden, Silfen skrev: Seff blir du smashing! Yay! Lurer forresten på åssen du fikk på pølseskinnet (aka kompresjonstights)? Må da gjøre pokker'n så vondt over sårene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. juli 2016 Forfatter #336 Del Skrevet 8. juli 2016 Det er jævlig, skal jeg si deg. Men jeg har slike litt tykke kompresser under som jeg legger akkurat der det er verst, slik at det ikke blir sååå ille å ta den på og av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. juli 2016 #337 Del Skrevet 8. juli 2016 Høres likevel au ut. *minner seg selv om å ikke operere noe som krever kompresjonsnoesomhelst* Men blir bra når du er ferdigkomprimert. Hvor lenge skal du være surret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. juli 2016 Forfatter #338 Del Skrevet 8. juli 2016 3 uker 24/ og deretter 3 uker kun på dagtid. Det er forresten VELDIG varmt å sove med tights. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. juli 2016 #339 Del Skrevet 8. juli 2016 Sove med sånne tights i tre uker Får håpe at det ikke blir så innmari varme sommernetter der du bor da! Indian summernights er vel ikke helt ønskelig fremover.. Skikkelig solid prevensjonsmiddel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. juli 2016 Forfatter #340 Del Skrevet 8. juli 2016 Jeg hadde faen ikke kunne blitt voldtatt om en gjeng med overkåte mannfolk hadde funnet meg alene på en øde øy etter å ha bodd der alene i 10 år, for å si det slik. Den her er TIGHT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå