Gå til innhold

Rare ting man ikke takler.


Gjest Tom/Loki

Anbefalte innlegg

Tygge- og smattelyder; jeg blir gal av det!

Bananer med brunt på seg. Egentlig er de ganske ekle når de er forbi lysegul-stadiet, dvs når de faktisk er ordentlig modne.. Når bananen har fått prikker er den egentlig i ferd med å bli uspiselig for min del. Men det aller ekleste i hele verden er den spisse "stilken" nederst. Grøsser bare jeg skriver om den. Lar det alltid bli igjen en bit nederst på bananen fordi jeg ikke orker tanken på å komme borti stilken :spy:

Føflekker, smuler eller andre prikker som sitter over overleppen, på det klassiske skjønnhetsflekk-området. Skjønner ikke hvorfor, men synes det er litt vemmelig..

Å måtte lukte andre mennesker når jeg sitter inneklemt med dem (f.eks på bussen). Faktisk synes jeg ikke svettelukt eller røyklukt er så ille, det er langt verre når folk lukter gammel mat-os, morgenånde eller den gufne eimen man får når man er gammel og ustelt. Det er ikke det at jeg tenker stygt om menneskene det lukter av, jeg synes bare det er helt forferdelig å være så nær ukjente mennesker at jeg blir invadert av dunstene deres :sprettoy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 24/05/2016 at 22.12, tweet skrev:

Lyder på natten, som snorking, smatting, drypping fra takrenne osv. TAKLER det ikke!
I tillegg har jeg trypofobi... du kan gjerne google, men da kan du angre deg etterpå.

googlet det, angrer nå. HERREGUD sier jeg bare.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg takler ikke isopor. Lyden er som fra helvete, orker knapt å se på det, langt fra ta på det! Klarer ikke pakke ut ting som er pakket i isopor... Må jeg gjøre det så må jeg ha på hansker og helst hørselsvern :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Jeg liker ikke å ta på rått kjøtt, selv ikke med hansker på. Det er noe ekkelt med kaldt, rått kjøtt. Klissete og slimete, æsj. Og så lukter det forferdelig. Er nok skapveggis. Det er jeg sikker på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Åreknuter
  • Lukten av fett hår
  • Rense sluken
  • Se andre blø eller skade seg
  • Folk som blåser ut snør når de jogger/går
  • Folk som spytter på veien
  • Salamilukt
  • Kjenne på pulsen
  • Folk med stirrende øyne som smiler hele tiden. Blir redd.

 

Anonymkode: aa63e...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer ikke åpne et plaster/en bandasje uten at jeg får en litt ekkel "nummen-aktig" følelse i kroppen idet jeg river av papiret. Den går raskt over men det er snodig. Har ikke noe særlig sykehus-skrekk eller annen angst forbundet med helse/smerte osv. så litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir uvel av å se folk gå ute med vått hår... Enda verre om det lukter SKIKKELIG sjampo/balsam, slik at man får en os av det når man passerer 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "knekk"-lyden som kommer når du åpner en ølboks. Derfor liker jeg å bare åpne den litt, og deretter presse metallbiten rolig ned med tommelen slik at lyden blir mer behagelig. Merkelig fyr ass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.5.2016 at 18.42, AnonymBruker skrev:

Kjenner at jeg ikke takler mye av det som står i denne tråden 😂 Sitter her med frysninger ned over ryggen 

Anonymkode: 578d8...c4f

Enig! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet sånne fingervanter, altså sånne tynne hansker man får kjøpt i klesbutikker til alt fra 20-50 kr? Tenk å gnisse en sånn mellom tennene :kvalm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takler ikke lukten å ta på nøkler og mynter. Selv om jeg virkelig,VIRKELIG hater det, kan jeg ikke la være å lukte likevel og det får meg til å brekke meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.5.2016 at 16.57, Makkverket skrev:

Jeg vet... Det er en form for blomst med frøkapsler inni. Jeg må holde hånden over og scrolle forbi her, eer så vemmelig. Og da har du kanskje trypofobi du også ;)

Akkurat der er jeg motsatt av menigmann. Jeg blir fascinert av dette og får en enorm trang til å plukke ut det som sitter fast i hullene :heks:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det mye merkelig, hehe, herlig :fnise:

Jeg takler ikke gule plomma på egg. Steker jeg egg, stikker jeg hull på den og lar den flyte ut og blir ordentlig stekt. Da er den ok på brødskiva :) 

Liker heller ikke lyder ved matbordet; smattelyder, drikkelyder, men har blitt flink å lukke ørene

Takler ikke sykehus, har fullstendig sykehusskrekk! Og det er ikke morsomt engang!

Anonymkode: 020c2...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Honey Dew skrev:

Akkurat der er jeg motsatt av menigmann. Jeg blir fascinert av dette og får en enorm trang til å plukke ut det som sitter fast i hullene :heks:

Samme her! Det minnet litt om hudormer (om du legger godviljen til, i alle fall). :fnise: Jeg elsker å pille på ting. 

OT: Hater spiselyder, svett ost og tær. 

Anonymkode: aaba1...4b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har litt problemer med lukta av bacon som steiker. Kan spise det helt fint. Bare liker ikke lukta når det blir stekt..

Støvsugere. Jeg HATER støvsugere!! Jeg nærer ett lidenskapelig hat mot de. Jeg vasker heller gulvet med qtips..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Bomull som dras fra hverandre
- Isopor
- Ting som skraper mot krittavle

- Blodprøver
- Sår på hender/føtter, spesielt når folk prater om det i detalj!
Krymper meg samtidig som jeg kan føle det i den delen de snakker om..
- Vannblemmer. Fikk en her om dagen og innså hvor ekle jeg syns de er.
Og jeg MÅ stikke hull på de, selv om det er ekkelt det og! Kan ikke bare la de være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...