Gå til innhold

Rare ting man ikke takler.


Gjest Tom/Loki

Anbefalte innlegg

Gjest Exstrana

Våte brødrester

Lyden som kommer når man tar ting inn og ut av fryseren

Vått papir

Når noen klør seg på tørr hud

Pipelyd fra nesa når man puster

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi
20 minutter siden, frk91 skrev:

Tær. Mine egne går helt greit men andre sine tær bør holdes gjemt inni en sokk. Spesielt mannetær, æsj og fysj. Hårete og _aldri_ velstelte. 

At noen tar meg på kragebeinet

Matrester i oppvaskvannet

Slike hull som på den blomsten over, fy faen så ekkelt

Barnegråt. Det vrenger seg inni meg når jeg hører ukjente barn gråte, spesielt på fly. 

Tar deg på kragebeinet? Haha,what? :-D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NotNaomi skrev:

Tar deg på kragebeinet? Haha,what? :-D 

Ja det er helt jævlig. Forstår ikke hvorfor, men får skikkelig vondt om noen kommer borti. Kjenner det er vondt lenge etterpå, og må selv ta hardt på kragebeinet for at smerten skal gå over:ph34r: Aner ikke hvorfor...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
Et øyeblikk siden, frk91 skrev:

Ja det er helt jævlig. Forstår ikke hvorfor, men får skikkelig vondt om noen kommer borti. Kjenner det er vondt lenge etterpå, og må selv ta hardt på kragebeinet for at smerten skal gå over:ph34r: Aner ikke hvorfor...

Var bare litt sånn uvanlig :-D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, skruf skrev:

Neimen, hva inne helsike er dette? Noe så ekkelt!! 

Prøver å studere bildet for å se om det er en blomst eller noe, men jeg blir seriøst uvel. 

(prøver å knipe igjen ene øyet for å studere bildet......hjelper ikke)

Jeg vet... Det er en form for blomst med frøkapsler inni. Jeg må holde hånden over og scrolle forbi her, eer så vemmelig. Og da har du kanskje trypofobi du også ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Makkverket skrev:

Jeg vet... Det er en form for blomst med frøkapsler inni. Jeg må holde hånden over og scrolle forbi her, eer så vemmelig. Og da har du kanskje trypofobi du også ;)

Ah....da har jeg nok oppdaget ei ny side ved meg selv hva jeg har fobi mot! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, skruf skrev:

Ah....da har jeg nok oppdaget ei ny side ved meg selv hva jeg har fobi mot! 

Alltid gøy å bli mere kjent med seg sjææl... :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke folk som har store og mørke føflekker på halsen. Ja, det er jeg som er problemet her. Men grøss. 

Anonymkode: 419a0...ba1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Makkverket skrev:

Alltid gøy å bli mere kjent med seg sjææl... :cool:

Haha, ja...man lærer så lenge man lever! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takler ikke at volumknapper og den slags står på nesten runde eller halvrunde tall, f.eks. 9, 14, 19 osv. Pussig nok er 11, 16, og 21 helt uproblematisk...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyden når man leter etter noe i fryseren.

Å ta av den geleen som er på bla bogskinke.

Grøss:overrasket:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så rart, men takler ikke grønne eller brune bananer...
Har bananen fått litt brune flekker så har jeg aller mest lyst til å kaste den...(Nå har jeg lært å knipe igjen øynene for å lage banankake/pannekaker av det...men...Isj...jeg hater det! xD)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir uvel av vind. Tror problemet er at jeg blir så irritert at jeg blir kvalm. 

Barnestemmer, barnelatter, barnegråt, barneskrik. Barn generelt takler jeg dårlig, og blir uvel når jeg hører/ser dem. 

Egg. Alt med egg. Til og med ordet. 

Anonymkode: b00f4...49e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Navler! Jeg takler ikke navler! Om noen piller seg i navlen må jeg se bort, da brekker jeg meg. Bare ordet fjør meg dårlig. 

Det er veldig smertefullt om noen tar på min navle. Man kan si at siste del av svangerskapene mine med utovernavle var kvalme og smerte fra ende til annen...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.5.2016 at 17.15, Nevian skrev:

Takler ikke at volumknapper og den slags står på nesten runde eller halvrunde tall, f.eks. 9, 14, 19 osv. Pussig nok er 11, 16, og 21 helt uproblematisk...

Jeg har det nesten likt, men med partall. Men jeg fant i dag ut at hvis jeg lurer hjernen litt så går det greit å bruke oddetall. Bruker alltid å ha volumet på partall, men syntes at 11 var et greit volum. Diskuterte med meg selv og kom frem til at 11 var greit da 11 oppdelt er 1+1=2, og dermed et partall:ph34r: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det skal håndtverkere e.l. inn i leiligheten min vil jeg pussig nok at de skal ha skoene sine på. Da føler jeg at det er profesjonell distanse mellom oss. Hvis de tar av seg skoene får jeg straks følelsen av å ha besøk av en privatperson...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ordet "deilig". Får frysninger av det. Huff... forferdelig ord.

Anonymkode: 157fc...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24. mai 2016 at 22.15, AnonymBruker skrev:

skalla mennesker. Det freaker meg seriøst ut, og alt jeg klarer å tenke på når jeg prater med -eller sitter i nærheten av- vedkommende er at jeg har lyst å klistre (eller legge) ting på skallen/issen. 

 

Anonymkode: 8e375...bf9

OMG, samme her. Får en skikkelig rar følelse når jeg ser skallede mennesker. Tenker på hvordan det ville være å være så naken på hodet. Vanskelig følelse å beskrive. 

Anonymkode: e06e3...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knitring av snopeposer/chipsposer

Anonymkode: 3a70d...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...