Gå til innhold

Rare ting man ikke takler.


Gjest Tom/Loki

Anbefalte innlegg

Jeg takler ikke å gni tærne mot hverandre (man drar den ene tåen opp, mens man drar naboen ned når de er klistret inntil hverandre). Ugh.... Får bare frysninger av tanken.  

Anonymkode: e06e3...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lukten av metall. Kaster opp om lukten blir for intens. 

Anonymkode: 19110...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takler ikke den lyden som kommer når noen f.eks suger på en sånn hettegensersnor. Den "innover-suge-lyden" vrir jeg meg av. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg vet er å ta på bomull, potetmel, tørre håndklær rett fra tørketrommelen, isopor og glass nettopp er ferdigvasket i oppvaskmaskina:p

 

Jeg synes også øyne er UTROLIG ekkelt!! Jeg er lærer, og støtt og stadig kommer det unger bort til meg og spør om jeg kan ta ut rusket de har på øyet:overrasket::nei:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråkke i vannskvetter på badet eller kjøkkenet med sokker... MÅ bytte sokker med en gang...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke ta på håndledd, spesielt når man strammer musklene i underarmen og de to senene (?) ved overgang fra hånd til underarm kommer til syne... Grøsser av tanken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre folk sine tyggelyder og gnissing med tennene. Det er noe av det værste jeg vet

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Denne tråden får meg til å innse hvor mange ting jeg takler dårlig :fnise:

Men det jeg tenker på umiddelbart er is. Lyden av å ta ut/inn ting av fryseren og lyden av noe mot is på bakken F.eks om vinteren er helt forferdelig. Å ta på is er fælt og men lyden er det verste. 

Det andre er at jeg blir uvel når jeg kjenner en sterk puls. Både min og andre sin. Som regel går det bra siden jeg distanserer meg men noen ganger når man har trent f.eks er det veldig vanskelig å unngå. 

Lukten og følelsen av mynter.. Veldig glad det er ganske vanlig å bruke kort. 

Og sist men ikke minst: Akilleshel. Altså, jeg har problemer med å se på det og om noen kommer borti min på baksiden så er det helt forferdelig. 

Endret av Enhjørning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart men. Hvis jeg tenker på at jeg biter i en typ hettejakke med glidelås eller lignende får jeg helt syke frysninger i hele kroppen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knekking av knokler.

Skraping av gaffel mot hva som helst, egentlig.

Utovernavle. Synest navler generelt er ubehagelige, men utovernavle tar kaka for min del.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lyden av at noen svelger mye på en gang. Klarer ikke stå ved siden av noen som drikker vann etter trening f.eks.

Bite i håndkle. Får helt vondt i hele kroppen av å tenke på det

 

Anonymkode: a9a1a...aca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haaater sånn glatt, litt tykt papir man ofte finner i manualer, på baksiden av plakater o.l. Får gåsehud bare jeg tenker på det. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Bite i håndkle. Får helt vondt i hele kroppen av å tenke på det

 

Anonymkode: a9a1a...aca

Jeg og! Får frysninger av tanken.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å gni håndflatene mot hverandre, eller mot andre ting også forsåvidt.. kanskje spesielt klær. Får jeg grøsninger av det. 

Fuktig brød 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får brekningsrefleks, ikke akkurat brekning, men luftrøret lukker seg på releks når en av to ting skjer,

Enten jeg lukter på ull, eller når jeg får mye motvind mot meg. Får hverken snakket eller noe da,  føler meg spesiell:blink:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verpesyke KG-damer som tåler ikke at noen er uenig med dem.

Anonymkode: 7ee42...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Macro skrev:

- Lyden av folk som skriver på tastatur.

- Lyden av folk som roter i esker/ penal/ vesker.

- Lyden av trykking på kalkulator.

- Smatting/slafsing/tygging.

- Hvitløk. 

 

Hvordan var skolehverdagen din?

Anonymkode: 3febd...95d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...